Op de 1e serie 155 zaten ze af fabriekquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ze zelf eronder gehad dat ik mn oude set velgen had, ze paste anders niet over de remmen heen
Duitsers rijden er wel veel mee, breed laag en gerolde wielkasten.
Le rendez vous, vlakbij rijksmuseumquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk restaurant je het hebt
[..]
Ach, ik heb van Mangú in Enschede geleerd, dat duur niet altijd beter isMaar, het zal ook wel dat ze een vega menu hebben. En wat is er ook weer mis met vegetariër zijn?
Duur is idd niet altijd beter, maar deze stond in de Iens top 15 dus slecht kunnen ze dan niet zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk restaurant je het hebt
[..]
Ach, ik heb van Mangú in Enschede geleerd, dat duur niet altijd beter isMaar, het zal ook wel dat ze een vega menu hebben. En wat is er ook weer mis met vegetariër zijn?
Waarom 'moet' je überhaupt wat doen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
Vriend en ik weten niet wat we zaterdagavond 'moeten' gaan doen. Beetje bankhangen is ook zo saai, bios geen zin in...is dit al de sleur?
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je überhaupt wat doen?
Ken ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le rendez vous, vlakbij rijksmuseum.
Nooit van gehoord, maar als jij het zegtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duur is idd niet altijd beter, maar deze stond in de Iens top 15 dus slecht kunnen ze dan niet zijn.
Poolen! Uit eten! Dansen? Comedy Factory (ofzo)... of overdag (dan ben je savonds dood): http://www.geocaching.nl/index/ (schijnt superverslavend te zijn)quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.Dus we dachten, we gaan nu iets doen!
Wie is 'haar'? Si?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil juist wel weer eens lekker bankhangen met "haar", gewoon eens een weekend rust.
Ga ergens uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.Dus we dachten, we gaan nu iets doen!
Nee, dat is een nog nader in te vullen persoon, al zou ze altijd welkom zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie is 'haar'? Si?
We hebben vorige keer heel erg gerust. Voor half 7 's avonds niet eens bed uitgekomen.
Uit eten zouden we altijd wel willen, maar ik moet op mijn centen letten en hij op zijn dieet van shakes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Poolen! Uit eten! Dansen? Comedy Factory (ofzo)... of overdag (dan ben je savonds dood): http://www.geocaching.nl/index/ (schijnt superverslavend te zijn)
Samen in bed liggen is de beste tijdbesteding die er is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
Vriend en ik weten niet wat we zaterdagavond 'moeten' gaan doen. Beetje bankhangen is ook zo saai, bios geen zin in...is dit al de sleur?
Zal komen omdat ze dan niet voor elk ander type een andere set velgen hoeven te maken dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de 1e serie 155 zaten ze af fabriekheel vaag altijd, kon je bij de dealer in 2 maten bestellen
op de lusso (luxe) zaten de smalle, op de S (sport) de brede
scheelde 5mm per kant. Was wel grappig om te zien.
Mèh, zijn geen uitgaanders.quote:
Aaah op die manier. Bankhangen is erg fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is een nog nader in te vullen persoon, al zou ze altijd welkom zijn.
Dat is ook saai maar een beetje liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Samen in bed liggen is de beste tijdbesteding die er is.
Bekend fenomeenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mèh, zijn geen uitgaanders.Café's enzo boeit ons niet heel erg.
Na samen een warm bad nemen en dan in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel fijn. Hele zondag gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, is zelfs alleen maar liggen al heel fijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook saai maar een beetje liggen
Hap hap hapquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, is zelfs alleen maar liggen al heel fijn.
Maar daar doelde ik niet op nee.
Een warm bad, of een warm bad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Na samen een warm bad nemen en dan in bed gaan liggen.
schni schna schnappiquote:
Nee, tuurlijk niet, maar ik doe dat nu al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef vencodark het volgende:
Aaah op die manier. Bankhangen is erg fijn.Maar hoef niet elke keer.
Een warm, droog bad.quote:
Zoek eens een bankhangpartner.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar ik doe dat nu al een tijdje niet meer.
Misschien een concert? Theater? Of overdag op stap en 's avonds met een filmpje op de bank?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ikquote:
We spreken 's avonds pas af, overdag geen tijd. Theater houdt ie niet van, ik ga trouwens ook nooit. Concert...we houden ook van compleet andere muziek. Fimpje op de bank klinkt lekker, en poolen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een concert? Theater? Of overdag op stap en 's avonds met een filmpje op de bank?
Ik weet 't ook niet
En daar kom je nu achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, met scharrels ga je niet echt bankhangen he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik. het blijft de laatste tijd bij wat gescharrel buiten de deur
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En daar kom je nu achterIk wist dat allang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poolen kan ik niet. De laatste keer dat ik dat deed heb ik iets vernield. Dus ik doe het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
We spreken 's avonds pas af, overdag geen tijd. Theater houdt ie niet van, ik ga trouwens ook nooit. Concert...we houden ook van compleet andere muziek. Fimpje op de bank klinkt lekker, en poolen!
Afgelopen zaterdag nog en dit weekend waarschijnlijk wel weer een avondjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar ik doe dat nu al een tijdje niet meer.
Neuh, al doen we heel soms wel eens een filmpje thuis, maar das heel sporadischquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, met scharrels ga je niet echt bankhangen he.
Waarom niet? Tuurlijk wel johquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, met scharrels ga je niet echt bankhangen he.
Waarom is dat stom? Het is gewoon ontzettend fijn samen met iemand een avondje op de bank door te brengen, lekker tegen elkaar aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog en dit weekend waarschijnlijk wel weer een avondjeHeerlijk, wat heb ik dat gemist zeg
Stom eigenlijk he?
Jij mag dan ook niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poolen kan ik niet. De laatste keer dat ik dat deed heb ik iets vernield. Dus ik doe het niet meer
Dat is niet stom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog en dit weekend waarschijnlijk wel weer een avondjeHeerlijk, wat heb ik dat gemist zeg
Stom eigenlijk he?
Ik hou meer van jou.quote:
Poolen, al veel te lang geleden, deed ik met kennissen in Almere altijd, maarja, die toko hebben ze gesloten..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poolen kan ik niet. De laatste keer dat ik dat deed heb ik iets vernield. Dus ik doe het niet meer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij mag dan ook niet mee.![]()
[..]
Dat is niet stom.Dat vind ik ook hele fijne momenten nog steeds en ik ben heel lang single geweest ook.
Ja, maar met een scharrel dus... Ik zou nooit een serieuze relatie met hem kunnen hebben. Heel bot gezegd is hij daar gewoon te dom voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Het is gewoon ontzettend fijn samen met iemand een avondje op de bank door te brengen, lekker tegen elkaar aan
Vind ik dan.
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof niet dat HW dat nu bedoelde, vandaar.
Oh, zo. Nou, waarom zou dat ook niet kunnen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar met een scharrel dus... Ik zou nooit een serieuze relatie met hem kunnen hebben. Heel bot gezegd is hij daar gewoon te dom voorMaar bankhangen en daarna lekker samen in bed kruipen..
(jammer dat ie em dus niet omhoog krijgt, maargoed
)
Ik heb wel een billy-boekenkast vermoeden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou, waarom zou dat ook niet kunnen?![]()
Weet je al waarom hij 'm niet omhoog krijgt?Misschien toch eens een pilletje in z'n drinken
Nee ik weet het wel en het is ook wel logischquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou, waarom zou dat ook niet kunnen?![]()
Weet je al waarom hij 'm niet omhoog krijgt?Misschien toch eens een pilletje in z'n drinken
Het lag dus toch aan jou, en niet hemzelf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik weet het wel en het is ook wel logischIk overdrijf alleen graag en doe graag zielig, maar dat was geloof ik al bekend
Ja, laten we het daar maar op houden, wel zo makkelijk. Anyways, ik ben ervantussen want ik moet voor Snuit kokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het lag dus toch aan jou, en niet hemzelf?
Slapen is toch ook tof?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar met een scharrel dus... Ik zou nooit een serieuze relatie met hem kunnen hebben. Heel bot gezegd is hij daar gewoon te dom voorMaar bankhangen en daarna lekker samen in bed kruipen..
(jammer dat ie em dus niet omhoog krijgt, maargoed
)
Het Lourdes-gevoel idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Singles toch nog ergens goed voor
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef Gasol het volgende:
Ik kan eindelijk ook mobiel fokken, beter laat dan nooit
hey, wil jij toevallig nog spacers hebben?quote:
Gasje, ik miste je alquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef Gasol het volgende:
Ik kan eindelijk ook mobiel fokken, beter laat dan nooit
Ehm nee, ik monteer enkel alleen wielen die direct passenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey, wil jij toevallig nog spacers hebben?
deze zaten ooit achter stellares (op een 33quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, ik monteer enkel alleen wielen die direct passen
Nergens voor nodig, over een dik uur ben ik weer in rotterdam dus dan kan je mijn geniale aanwezigheid voelenquote:
Ik heb het liefst Ozzie'squote:Op donderdag 10 maart 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deze zaten ooit achter stellares (op een 33)
Alleen die Zagato'squote:
Kan ik je weer gaan voelen ja?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, over een dik uur ben ik weer in rotterdam dus dan kan je mijn geniale aanwezigheid voelen
Dat klopt wel...maar ach, om dat gezelschap te simuleren heb je singles hier op fok natuurlijk..voor de eenzame dagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, misschien enkele dagen maar? Hoewel wij singles natuurlijk wel snel gezelschap missen
hoiquote:
o, maar volgens mij heb ik hem in het verleden ooit gesproken, maar niet vaak of ik ben in de warquote:
Wit met rode lettersquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil m'n Superturismo's terug
Zilver met donkere letters had ik ze onder de Swift.. (Zie facebook..)quote:
OZ Avior zijn de mooistequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zilver met donkere letters had ik ze onder de Swift.. (Zie facebook..)
hoi alles goed jofu?quote:
mwa, zo nieuw ben ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]
jep, ik bedoelde new cat in de block
Ik hield/houd van veel spakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OZ Avior zijn de mooistehelaas zeer gelimiteerd gemaakt
Ik verloor meer dan ik wonquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Poolen, dat is lang geleden...Daar won ik vroeger altijd drankjes mee.
hahahaha..ik vondt het altijd enorm leuk..lag altijd in een deuk om mezelf..bakte er echt niks vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook, tot ik er een half jaar geleden achter kwam dat als je t jaren niet speelt, je t blijbkaar verleerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |