schni schna schnappiquote:
Nee, tuurlijk niet, maar ik doe dat nu al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef vencodark het volgende:
Aaah op die manier. Bankhangen is erg fijn.Maar hoef niet elke keer.
Een warm, droog bad.quote:
Zoek eens een bankhangpartner.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar ik doe dat nu al een tijdje niet meer.
Misschien een concert? Theater? Of overdag op stap en 's avonds met een filmpje op de bank?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat we al een paar zaterdagen weinig hebben uitgevoerd.Dus we dachten, we gaan nu iets doen!
Ja, dat probeer ikquote:
We spreken 's avonds pas af, overdag geen tijd. Theater houdt ie niet van, ik ga trouwens ook nooit. Concert...we houden ook van compleet andere muziek. Fimpje op de bank klinkt lekker, en poolen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een concert? Theater? Of overdag op stap en 's avonds met een filmpje op de bank?
Ik weet 't ook niet
En daar kom je nu achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, met scharrels ga je niet echt bankhangen he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik. het blijft de laatste tijd bij wat gescharrel buiten de deur
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En daar kom je nu achterIk wist dat allang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poolen kan ik niet. De laatste keer dat ik dat deed heb ik iets vernield. Dus ik doe het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
We spreken 's avonds pas af, overdag geen tijd. Theater houdt ie niet van, ik ga trouwens ook nooit. Concert...we houden ook van compleet andere muziek. Fimpje op de bank klinkt lekker, en poolen!
Afgelopen zaterdag nog en dit weekend waarschijnlijk wel weer een avondjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar ik doe dat nu al een tijdje niet meer.
Neuh, al doen we heel soms wel eens een filmpje thuis, maar das heel sporadischquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, met scharrels ga je niet echt bankhangen he.
Waarom niet? Tuurlijk wel johquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, met scharrels ga je niet echt bankhangen he.
Waarom is dat stom? Het is gewoon ontzettend fijn samen met iemand een avondje op de bank door te brengen, lekker tegen elkaar aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog en dit weekend waarschijnlijk wel weer een avondjeHeerlijk, wat heb ik dat gemist zeg
Stom eigenlijk he?
Jij mag dan ook niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poolen kan ik niet. De laatste keer dat ik dat deed heb ik iets vernield. Dus ik doe het niet meer
Dat is niet stom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog en dit weekend waarschijnlijk wel weer een avondjeHeerlijk, wat heb ik dat gemist zeg
Stom eigenlijk he?
Ik hou meer van jou.quote:
Poolen, al veel te lang geleden, deed ik met kennissen in Almere altijd, maarja, die toko hebben ze gesloten..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Poolen kan ik niet. De laatste keer dat ik dat deed heb ik iets vernield. Dus ik doe het niet meer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij mag dan ook niet mee.![]()
[..]
Dat is niet stom.Dat vind ik ook hele fijne momenten nog steeds en ik ben heel lang single geweest ook.
Ja, maar met een scharrel dus... Ik zou nooit een serieuze relatie met hem kunnen hebben. Heel bot gezegd is hij daar gewoon te dom voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Het is gewoon ontzettend fijn samen met iemand een avondje op de bank door te brengen, lekker tegen elkaar aan
Vind ik dan.
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof niet dat HW dat nu bedoelde, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |