Laat je hormoonniveaus es checken...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
kon je emotie's soms maar afzetten, of tenminste lager.
Ik ben abnormaal emotioneel nu met de verhuizing van mijn moeder.
Mijn moeder achter laten in zo'n seniorenflat, als een gewond vogeltje....
je bent toch altijd wel een beetje emotioneel incontinent?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
kon je emotie's soms maar afzetten, of tenminste lager.
Ik ben abnormaal emotioneel nu met de verhuizing van mijn moeder.
Mijn moeder achter laten in zo'n seniorenflat, als een gewond vogeltje....
Ik dacht ook dat het om meer dan een vriendschap ging.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dit best een schattig topic.
Iemand toegevoegd op MSN. Wat nu?
Jij liever dan ik...quote:
Ja, jij niet alleen. Volgens mij iedereen wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het om meer dan een vriendschap ging..
Ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het om meer dan een vriendschap ging..
Alles wat enigszins met tuinen (m.n. onderhoud) te maken zou kunnen hebben.quote:
Ik wil graag naar de AH maar dat kan nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik moet nog naar de AH maar heb geen zin.
En even later:quote:Hoi stephan, heb je wel eens in de gaten dat mensen(bv ik) je een geweldige leuke vent vinden!!!! XXXX P
Sorry?quote:Sorry als ik je daar mee overval. Misschien wil je helemaal geen vriendje, of mij... Ik vind jou wel erg leuk. Sorry..
Wrom niet? Kennen ze dat niet in Zwolle?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wil graag naar de AH maar dat kan niet
Goede poging wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Ang3l het volgende:
Dit is dus NIET de manier om mij te versieren:
[..]
En even later:
[..]
Sorry?
Mensen vinden je gewoon een geweldige leuke vent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben blij, ik hoor nu al een tijdje van mensen dat ze mij "echt waarderen, als mens". En dan met een of andere vage overtuiging in hun stem waardoor ik helemaal niet meer in kan schatten wat het nu precies betekent.
Of wordt met "als mens" eigenlijk "maar niet als seksobject" bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mensen vinden je gewoon een geweldige leuke vent.
Maarheezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat op de A2 van Maastricht naar Eindhoven, bij het bord van de afslag Maarheze iemand er in witte letters KWEK bij heeft geschreven?
Hier kun je het zien op Google Streetview.
Als mens? Dat klinkt bijna alsof ze eerst hadden verwacht dat je een alien wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben blij, ik hoor nu al een tijdje van mensen dat ze mij "echt waarderen, als mens". En dan met een of andere vage overtuiging in hun stem waardoor ik helemaal niet meer in kan schatten wat het nu precies betekent.
Nou, poehquote:
"Oh Kugari-Ken? Ja, die waardeer ik vooral als giraffe."quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als mens? Dat klinkt bijna alsof ze eerst hadden verwacht dat je een alien was
Zwolle?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wrom niet? Kennen ze dat niet in Zwolle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |