Ik heb net allemaal fruit met yoghurt in de blender gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Om in te haken op de pedo-discussie: ik heb nu bijna een hele bak Haribo kindermix op.
Heb je nog over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal fruit met yoghurt in de blender gedaan.
haribo macht kinder froh, und erwachsenen eben soquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Om in te haken op de pedo-discussie: ik heb nu bijna een hele bak Haribo kindermix op.
quote:Ik zou met een van die jongens best wel eens wat willen doen
Jajajajaja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
En Tomasso, het was een vrije vertaling van
[..]
Socios?quote:
Wegrennen of deel samen een zakje Haribo kindermix.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Tomasso het volgende:
Ik had gister sjans van een jongen in Delft. Wat moet ik nu doen?
Jij moet gewoon een ouder iemand zoeken dan die kiddyfarm van een Zack en codyquote:
Met wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wegrennen of deel samen een zakje Haribo kindermix.
Voorspelbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een ouder iemand zoeken dan die kiddyfarm van een zakxc en coddy
Iemand van... 32 of zo
Ja ik kan wel steeds iets nieuws verzinnen, maar herhaling maakt dingen duidelijk voor jongeren. kijk maar naar de teletubbiesquote:
Ja, het was gister. Hoe kan ik dan nu m'n snoepjes aan hem geven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huh, jongen uit Delft?
Of Socios.
Opsporen. En de snoepjes ff bewaren. Die haribo's zitten zo vol met E's dat die nog wel ff goedblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, het was gister. Hoe kan ik dan nu m'n snoepjes aan hem geven?
Ik kon hem niet vinden op FB (en Hyves,quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opsporen. En de snoepjes ff bewaren. Die haribo's zitten zo vol met E's dat die nog wel ff goedblijven
Natuurlijk heeft ie gereageerd.quote:
Trommeltje Kindermix mee en het gaat helemaal goedkomen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden op FB (en Hyves,). En ik heb nog zo'n trommel
. Wellicht dat ik hem maandag weer zie.
En anders heb ik alsnog als ik thuiskom sowieso wel een stoet kinderen achter me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Trommeltje Kindermix mee en het gaat helemaal goedkomen!![]()
![]()
Een stoet barely legal kleuterboys?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En anders heb ik alsnog als ik thuiskom sowieso wel een stoet kinderen achter me.
Gewoon stoofschotel van maken. Beetje kruidnagel, misschien wat plakken ontbijtkoek om het te binden, een beetje sinaasappelschil, misschien wat krenten er in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En anders heb ik alsnog als ik thuiskom sowieso wel een stoet kinderen achter me.
Dat zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een stoet barely legal kleuterboys?
Nu heb ik honger!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon stoofschotel van maken. Beetje kruidnagel, misschien wat plakken ontbijtkoek om het te binden, een beetje sinaasappelschil, misschien wat krenten er in.
Juistquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon stoofschotel van maken. Beetje kruidnagel, misschien wat plakken ontbijtkoek om het te binden, een beetje sinaasappelschil, misschien wat krenten er in.
Zit ie niou te OV-sletten?quote:
Dan hoop ik wel dat het tamme kindjes zijn, want ik ben niet zo'n fan van een wildschotel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het tamme kindjes zijn, want ik ben niet zo'n fan van een wildschotel.
Wilde kinderen zijn taai, je kan beter zo'n 2010/2011 computerdikzakje hebben. Lekker sappig en mals vlees.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het tamme kindjes zijn, want ik ben niet zo'n fan van een wildschotel.
Ja precies, een beetje zo'n world of warcraft dikkerdje en dan op z'n vet bakken zeg maar. Lekker creme de cassis erbij en wat bosbesjes en hopsa!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wilde kinderen zijn taai, je kan beter zo'n 2010/2011 computerdikzakje hebben. Lekker sappig en mals vlees.
De TT was wel behoorlijk undercover jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Shit, we hebben ons niet stil genoeg gehouden!
Is ook voor kinderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Nou dat volg ik allemaal niet meer hoor
(Wat niet wil zeggen dat het dan niet leuk kan zijn, maar dat ik er dus gewoon geen tijd voor heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |