Ik heb net allemaal fruit met yoghurt in de blender gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Om in te haken op de pedo-discussie: ik heb nu bijna een hele bak Haribo kindermix op.
Heb je nog over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal fruit met yoghurt in de blender gedaan.
haribo macht kinder froh, und erwachsenen eben soquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef Tomasso het volgende:
Om in te haken op de pedo-discussie: ik heb nu bijna een hele bak Haribo kindermix op.
quote:Ik zou met een van die jongens best wel eens wat willen doen
Jajajajaja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
En Tomasso, het was een vrije vertaling van
[..]
Socios?quote:
Wegrennen of deel samen een zakje Haribo kindermix.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef Tomasso het volgende:
Ik had gister sjans van een jongen in Delft. Wat moet ik nu doen?
Jij moet gewoon een ouder iemand zoeken dan die kiddyfarm van een Zack en codyquote:
Met wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wegrennen of deel samen een zakje Haribo kindermix.
Voorspelbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een ouder iemand zoeken dan die kiddyfarm van een zakxc en coddy
Iemand van... 32 of zo
Ja ik kan wel steeds iets nieuws verzinnen, maar herhaling maakt dingen duidelijk voor jongeren. kijk maar naar de teletubbiesquote:
Ja, het was gister. Hoe kan ik dan nu m'n snoepjes aan hem geven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huh, jongen uit Delft?
Of Socios.
Opsporen. En de snoepjes ff bewaren. Die haribo's zitten zo vol met E's dat die nog wel ff goedblijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, het was gister. Hoe kan ik dan nu m'n snoepjes aan hem geven?
Ik kon hem niet vinden op FB (en Hyves,quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opsporen. En de snoepjes ff bewaren. Die haribo's zitten zo vol met E's dat die nog wel ff goedblijven
Natuurlijk heeft ie gereageerd.quote:
Trommeltje Kindermix mee en het gaat helemaal goedkomen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden op FB (en Hyves,). En ik heb nog zo'n trommel
. Wellicht dat ik hem maandag weer zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |