Ik had ook een Personal Trainerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:51 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik vond het vroeger ook verschrikkelijk. Maar nu heb ik gekozen voor een wat duurdere sportschool waar ik een personal trainer heb en dat werkt wel. Ik sportte eerst in zo een budgetschool en toen dacht ik dat als ik een uur op de loopband zou staan het wel goed zou komen, niet dus. Nu heb ik een trainingsschema en het werkt al goed
En je bleef lekker op dezelfde plek zitten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:29 schreef mazaru het volgende:
Ik was vanmiddag op een recreatiegebied. Vlak voor me lag een groepje constant te blowen en de wind stond mijn kant op. Ik heb gewoon het gevoel dat ik stoned ben.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:36 schreef Cici het volgende:
[..]
En je bleef lekker op dezelfde plek zitten?![]()
Ben je wel lekker cheap stoned
Goed zo! 5 euro in een potje doen, die heb je alvast verdiend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik zit nu bijna op anderhalve dag. Voor mijn doen lang
Je hoeft hem ook niet op te laten starten met je computer. Het staat bij mij gewoon ergens geïnstalleerd. En zo eens per jaar kijk ik even wat ik over zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef APK het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan zo'n metertje, dan ben je er veel te veel mee bezig.
Gewoon na een jaar eens kijken hoeveel je bespaard hebt ofzo [ afbeelding ]
Ik vind ze zeer goed werken en zit inmiddels in mijn achtste (en laatste) week.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
Weet iemand trouwens of pleisters helpen of niet? Mn buurman wou die dingen uitproberen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |