Mij overkwam dat, in mijn jonge jaren, wel een paar keer. Is een teken van waardering en vertrouwen. Afgezien daarvan waren ze juist heel modern, goed onderwijs voor hun kinderen en hard werkend. Ik snap dan ook niet wat er sindsdien is misgegaan, waarschijnlijk de gezinshereniging wat toch een ander slag volk is.quote:
Ik zie in de randstad vaak het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij had in mijn kanswijk de PVV nog geen 10% terwijl de PvdA boven de 30% zat
Nee, door de gigantische intergratieproblemen die jarenlang zijn ontkent. Zeker door de Paarse regering. Een regering die de helft van Nederland graag in een extremere vorm terugziet.quote:
Gek hè, het is met Nederland nog nooit zo goed gegaan als onder Paars. En nee dat lag niet alleen aan de economische conjunctuur. Lees liever het rapport van The Economist dan dat prul van Fortuyn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie in
[..]
Nee, door de gigantische intergratieproblemen die jarenlang zijn ontkent. Zeker door de Paarse regering. Een regering die de helft van Nederland graag in een extremere vorm terugziet.
Die integratieproblemen zijn er m.i. door de afstandelijkheid(aan beide kanten).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik zie in de randstad vaak het tegenovergestelde.
[..]
Nee, door de gigantische intergratieproblemen die jarenlang zijn ontkent. Zeker door de Paarse regering. Een regering die de helft van Nederland graag in een extremere vorm terugziet.
Die dus alleen maar wordt verergerd door de PVV. Een hoop geschreeuw maar geen oplossingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die integratieproblemen zijn er m.i. door de afstandelijkheid(aan beide kanten).
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dus alleen maar wordt verergerd door de PVV. Een hoop geschreeuw maar geen oplossingen.
Als Paars het zo geweldig had gedaan, waarom kon er een man die een roze stropdas droeg dan zo groot worden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Gek hè, het is met Nederland nog nooit zo goed gegaan als onder Paars. En nee dat lag niet alleen aan de economische conjunctuur. Lees liever het rapport van The Economist dan dat prul van Fortuyn.
Ook hier de vraag, hoe heeft de PVV zo groot kunnen worden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dus alleen maar wordt verergerd door de PVV. Een hoop geschreeuw maar geen oplossingen.
Als je weigert handen te schudden dan ontstaat er inderdaad afstandelijkheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die integratieproblemen zijn er m.i. door de afstandelijkheid(aan beide kanten).
Omdat ie riep wat de mensen wilden horen. Tenminste een klein gedeelte van de mensen die zich voordien nauwelijks voor politiek interesseerde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als Paars het zo geweldig had gedaan, waarom kon er een man die een roze stropdas droeg dan zo groot worden?
Overigens komt dat artikel uit 2002. We kunnen nu concluderen dat het poldermodel alleen maar slappe compromissen oplevert. Kijk naar het pensioenakkoord.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie riep wat de mensen wilden horen. Tenminste een klein gedeelte van de mensen die zich voordien nauwelijks voor politiek interesseerde.
Dat rapport is door een anonieme Nederlander geschreven en aldus niet relevant.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Gek hè, het is met Nederland nog nooit zo goed gegaan als onder Paars. En nee dat lag niet alleen aan de economische conjunctuur. Lees liever het rapport van The Economist dan dat prul van Fortuyn.
Het rapport kijkt dan ook terug op 8 jaar Paars.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
[..]
Overigens komt dat artikel uit 2002. We kunnen nu concluderen dat het poldermodel alleen maar slappe compromissen oplevert. Kijk naar het pensioenakkoord.
Daardoor ontstaan dit soort gedachten en wil men op basis van dat ene incident nooit meer met de buurman spreken en is hij al meteen een bedreiging.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als je weigert handen te schudden dan ontstaat er inderdaad afstandelijkheid.
Nee hoor, het is geschreven door John Peet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat rapport is door een anonieme Nederlander geschreven en aldus niet relevant.
Zeggen dat je je moet aanpassen aan de Nederlandse cultuur is hele bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het rapport kijkt dan ook terug op 8 jaar Paars.
En liever slappe compromissen die werken dan helemaal niet overleggen en bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.
Dat toont juist de saai- en leegheid van de PvdA aan, jij trekt gewoon aan een dood paard. Zonde van je tijd en inzet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
En ja dat is een voorbeeld van de PvdA-aanpak. Ik heb veel liever dat dan een PVV die alleen maar blaat dat hoofddoekjes belast of verboden moeten worden en dat elke moslim liegt en een potentiële terrorist is omdat ie geen religie volgt maar een ideologie
Wie heeft dat gezegd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zeggen dat je je moet aanpassen aan de Nederlandse cultuur is hele bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten?
Onjuist.quote:We kunnen concluderen dat de problemen onder Paars en Balkende IV groter zijn geworden.
Dat is in ieder geval een betere oplossing dan de stadscommando's.quote:De PvdA dacht dé oplossing te hebben gevonden voor de immigratieprobleem: Straatcoaches.
Dat is op basis van 4 personen.quote:
Bron? Pim Fortuyn heeft het erger gemaakt door het enorm uit te vergroten.quote:Je beschuldigt de PVV ervan dat ze geen oplossingen aandragen. Echter moet je ook zo fair zijn om toe te geven dat de PvdA aantoonbaar geen oplossingen heeft aangedragen, sterker nog: ze hebben het alleen maar erger gemaakt.
Kut!quote:Het is nu de tijd voor dit rechtse kabinet om te kijken of zij het beter kunnen aanpakken. Leuker kunnen we het niet maken.
Jij ontneemt liever een groep Nederlanders van een miljoen bepaalde rechten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat toont juist de saai- en leegheid van de PvdA aan, jij trekt gewoon aan een dood paard. Zonde van je tijd en inzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |