Nee helaas niet...quote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Potjedorie Klumsy bij jou dus wederom geen goed nieuws...
Balen zeg, hopelijk geven de spuiten wel het juiste resultaatquote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef klumsy het volgende:
[..]
Nee helaas niet...
Jij mag donderdag voor een echo toch? Hoop echt dat de clomid 100 voor jullie de oplossing is!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef sproet-je het volgende:
Hahaha ik geloof dat ik erg blij ben dat er bij ons geen uitgangsecho's worden gemaakt!
met de gyn die ik met de volgende echo ga hebben, klopt je samenvatting helemaal, maar blijft het praatje zelfs nog achterwege... dan sta je echt met je ogen te knipperen en sta je weer buiten...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kolonia, wat een verhaal! Als dat mij zou overkomen zou ik geloof ik de boel daar compleet op z'n kop gezet!!! (gevalletje stresskip zullen we maar zeggen)
Hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws!
Prinseszondererwt, hoe ging het vandaag?
Mijsje, ik hoop zo dat het binnenkort gewoon raak is bij jullie!
En nog even een virtuele hug voor Ahava, meis, ik blijf toch hopen op stiekem een nieuwe poging voor jullie...
En wat betreft die uitgangsecho, zo noemt de echoscopiste eigenlijk elke inwendige echo die ik momenteel onderga.
Moeders vroeg laatst wat hoe dat nou precies in z'n werk ging en of ze niet een keertje mee mocht. Nou had ik op dat moment even reuze sjaggie zin en toen kwam er het volgende uit mijn mond...
Je hoeft niet mee, want voor je kunt knipperen met je ogen is het voorbij. Broek uit, dildo erin, links, rechts, dildo eruit, praatje, vervolgafspraak maken, broek aan en wegwezen.
![]()
![]()
Ik kreeg er de eerste 2 terugplaatsingen ook 1... De andere 5 kreeg ik er 2. Ik was 22.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef mijsje het volgende:
nu dus nog 8 embryo's in de vriezer (m'n onderschrift...) en inderdaad worden ze per 2 teruggeplaatst.
ja, daar was gedoe over bij de 2e terugplaatsing. ik zou er toen al 2 krijgen, maar dat is toen niet gebeurd, ik kreeg er toen 1. dat kwam omdat de gyn die dat had aangekruist, veel te druk en snel was... en ze had blijkbaar niet gelezen in het dossier... (onder de 35, dus dan 1 embryo voor de tp... ) daar let ik tegenwoordig wel meer op... ik heb die zelfde gyn bij de volgende echo ook... (was trouwens ook diezelfde gyn van het lompe bericht dat ik een miskraam had, alweer bijna 3 jaar geleden... )
Dank je, ging goed. Alles zag er mooi uit, dus morgen gaat de 1e gonal-f er in. Dan volgende week vrijdag terug om te kijken hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Prinseszondererwt, hoe ging het vandaag?
Kloonsgewijs bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kolonia, ik kwam er laatst achter wie je bent. Jaja lekker vlot![]()
Nu duim ik nog meer voor je!
Spannend, ben erg benieuwdquote:Op maandag 4 april 2011 09:14 schreef klumsy het volgende:
Even snel een berichtje van mij ( zit op kantoor dus kan niet uitgebreid reageren )
Vanmiddag om 15.10 een afspraak in het ziekenhuis om ons te laten informeren over
hormoon spuiten... Vind het erg spannend allemaal en ben benieuwd hoe snel we kunnen gaan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |