abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94716020
Ahava... meid ik weet gewoon niet wat te zeggen. Het enige wat ik kan doen ik je vertellen dat ik met je mee leef, dat we je vanuit dit topic zullen steunen waar we ook maar kunnen...
:*
pi_94717306
Lieve Ahava, ik weet gewoon even niks te zeggen...

Een dikke knuffel voor jou! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_94717415
Vandaag gebeld door het ziekenhuis en uit het bloed kwam ook dat ik zeker geen eisprong heb gehad.
Volgende week maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis om me te laten informeren over
hormonen spuiten zodat we dat traject in kunnen gaan....
Ben erg benieuwd wat ze gaan vertellen :)
pi_94717751
Potjedorie Klumsy bij jou dus wederom geen goed nieuws... -O-
pi_94718256
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef GirlGoneBad het volgende:
Potjedorie Klumsy bij jou dus wederom geen goed nieuws... -O-
Nee helaas niet...
Jij mag donderdag voor een echo toch? Hoop echt dat de clomid 100 voor jullie de oplossing is!
  maandag 28 maart 2011 @ 17:01:24 #256
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94720559
Oh lieve Ahava, ik moet echt huilen van je berichtje. :'( Je 'spookt' ook al de hele dag door mijn hoofd. Ik kan me het immense (jarenlang onvervulde) verlangen nog zó goed herinneren, dát deed me al zo veel pijn. En die pijn is voor jou nog veel erger, lijkt me. Zó verdrietig... :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_94720881
Pffff, Ahava ik zou je zo graag willen helpen, kon ik maar een kindje in je buik toveren. Jammergenoeg kan ik niet meer doen dan je een virtuele knuffel geven..

Klumsy, dus nu over naar het spuiten... ik hoop maar dat dat snel een mooi ei op mag leveren!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_94725826
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef klumsy het volgende:

[..]

Nee helaas niet...
Jij mag donderdag voor een echo toch? Hoop echt dat de clomid 100 voor jullie de oplossing is!
Balen zeg, hopelijk geven de spuiten wel het juiste resultaat
Jup, vandaag de laatste 100 naar binnen werken en vanaf donderdag weer wekelijks in de beugels. Ben alleen zo verschikkelijk moeehooeeeeehoeeee van die Clomid :O

Sproet-je, hoe is het nou met jou?
pi_94732893
Ahava, wat een zware tijd hebben jullie.
Ik hoop zo hard dat jullie nog een extra IVF krijgen. :*

Balen Klumsy. -O-
Hopelijk kun je snel met hormonen beginnen en is dat net wat jullie nodig hebben.

Thanks voor de succeswensen!
IUI ging niet zo soepel...
De afdeling was gesloten vanwege een begrafenis, dus IUI kon alleen tussen 9 en 10.
Ik kwam pas door de telefoonbeantwoorder heen om 8:20 en de enige optie die er nog was was om 9:30. Dat zou dus betekenen dat we 10 minuten hadden om het zaad af te komen leveren in het ziekenhuis. Niet echt realististisch..
Kwartier later belden ze terug dat het toch om 11 uur kon.

Helaas was er dus maar een gyn op de afdeling, die alle behandelingen en administratie alleen moest doen.
We hebben 45 minuten moeten wachten voordat we eindelijk geholpen werden. -O-
Volgens de gyn ging de zaadkwaliteit na zolang wachten achteruit, maar ging dat geleidelijk en zou het nog zeker een zinvolle poging zijn. Dat geloven we dan maar...
Mijn dossier was ook nog eens zoek.
Manlief had trouwens 80 miljoen zaadjes met 80% A- en B-kwaliteit. :o
Zou dus niet zo'n ramp moeten zijn als er een paar gesneuveld zijn.

Volgens de gyn zouden we iig een goed verhaal hebben als deze poging lukt. :D
Ze wil het graag persoonlijk horen als het raak is.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:40:13 #260
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94752917
ahava, ik lees 't nu pas. wat verdrietig zeg en wat vind ik 't toch ook vreselijk oneerlijk allemaal. ;( sterkte voor jullie! :*

sproetje ook al zulk slecht nieuws, wat ontzettend jammer. jij ook sterkte!
in de haak.
pi_94780053
Nou Kolonia, dat is eigenlijk best slordig allemaal. Ook wij hebben weleens lang moeten wachten, op zaterdagochtend op de triage. Toen zijn we uiteindelijk maar zelf een gyn gaan zoeken. Het opgewerkte zaad was toen al een kwartier op de afdeling. Maar als het lukt heb je wel een mooi verhaal idd. Ik duim weer gezellig mee voor je.

Wij morgen de uitgangsecho, zal niks te zien zijn want ben nog hartstikke ongesteld. Altijd fijn, een echo met bloed. :')
pi_94780777
:* kolonia, wat een gedoe allemaal... ik hoop ook ontzettend dat je nu gewoon zwanger bent.. 80% A en B kwaliteit zaadjes op 80 miljoen!!! *O* dat klinkt toch wel heel hoopvol! ik duim me weer rot voor je! ^O^

PZE, fijn inderdaad, die uitgangsecho's waar je nog ongesteld bent... geniet ik ook altijd zo van... (ik check altijd even de vloer als ik terugloop, of ik niet heb zitten druppen onderweg naar en van de gyn-stoel... :') ) maar wel altijd interessant wat je dan kan zien op de echo, echt een verschil met een echo later (op dag 12 bij mij)
pi_94781296
Hahaha ik geloof dat ik erg blij ben dat er bij ons geen uitgangsecho's worden gemaakt!
pi_94782945
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef sproet-je het volgende:
Hahaha ik geloof dat ik erg blij ben dat er bij ons geen uitgangsecho's worden gemaakt!
:P mazzelaar! :D
pi_94784920
Maar toch wel fijn hoor, dat ze checken dat alles schoon is. Ook al is het wat schmutzig... ;)
pi_94785322
dat is waar, maar ik kan er maar niet aan wennen... :P
pi_94788044
@Poezebeest: volgens mij waren er gewoon geen gyns, alleen verloskundigen. -O-
Na een paar keer zeuren werden we eindelijk geholpen: twee uur en een kwartier na productie.
Maar stel dat de helft van de zaadjes is afgestorven, dan hebben we nog altijd meer dan de vorige twee pogingen bij elkaar. :)

@Mijsje: hoe is het met jou/jullie nu?
Wanneer krijg je weer een eskimo in je buik?

En wat is nu het nut van een uitgangsecho?
En wat zie je dan dat zo interessant is?
pi_94796469
Een uitgangsecho wordt gemaakt om te kijken hoeveel eitjes er 'klaarliggen' om eventueel mee te gaan doen met stimulatie :) het kan dus een verwachting geven van de 'oogst'.. al zegt het lang niet altijd iets dus ik denk dat daarom ook niet alle ziekenhuizen/klinieken het doen!

Bij mij zaten ze enigszins in de buurt ;) bij de uitgangsecho verwachtte ze er een stuk of 8 tot 10, zijn er toen 13 geworden ;) (maar op het einde ben ik nog mega omhoog gegaan in dosering Menopur omdat het ernaar uit zag dat het er veel minder zouden worden!)
pi_94809090
bij mij is de uitgangsecho trouwens vooral om te kijken dat er geen cystes in de eierstokken zitten en dat het baarmoederslijmvlies er goed uit ziet... aangezien ik nog embryo's in de vriezer heb, is het daar niet om te doen in deze maanden...
wanneer er weer een eskimo in m'n buik komt, dat weet ik niet, dat ligt aan de volgende echo die ik ga krijgen. ik vertel hier niet van te voren dat het gebeurt, maar weer achteraf. niet omdat ik niet wil dat mensen meeleven, maar meer om voor mezelf de druk van de ketel te houden... met alles bij elkaar, (dit van IVF, m'n werk, het werk van m'n lief, thuis...) ik merk dat de druk heel hoog ligt en dat dat moeilijk is om mee om te gaan...
pi_94809431
Mijsje, hoeveel embryo's hebben jullie nog in de vriezer? En worden er telkens twee terug geplaatst? Daar was toch laatst gedoe over met het verkeerde hokje aankruisen o.i.d.?
Ik denk in ieder geval vaak aan je en hoop zo dat je hier binnenkort goed nieuws komt melden :*

Kolonia, ik kwam er laatst achter wie je bent. Jaja lekker vlot :P
Nu duim ik nog meer voor je!

Poezebeest, je bent pupo! Deze moet blijven plakken hoor :Y Koop je nog wat extra lijm? ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94810385
:) nu dus nog 8 embryo's in de vriezer (m'n onderschrift...) en inderdaad worden ze per 2 teruggeplaatst.
ja, daar was gedoe over bij de 2e terugplaatsing. ik zou er toen al 2 krijgen, maar dat is toen niet gebeurd, ik kreeg er toen 1. dat kwam omdat de gyn die dat had aangekruist, veel te druk en snel was... en ze had blijkbaar niet gelezen in het dossier... (onder de 35, dus dan 1 embryo voor de tp... ) daar let ik tegenwoordig wel meer op... ik heb die zelfde gyn bij de volgende echo ook... (was trouwens ook diezelfde gyn van het lompe bericht dat ik een miskraam had, alweer bijna 3 jaar geleden... )
pi_94811183
Kolonia, wat een verhaal! Als dat mij zou overkomen zou ik geloof ik de boel daar compleet op z'n kop gezet!!! (gevalletje stresskip zullen we maar zeggen)
Hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws!

Prinseszondererwt, hoe ging het vandaag?

Mijsje, ik hoop zo dat het binnenkort gewoon raak is bij jullie!

En nog even een virtuele hug voor Ahava, meis, ik blijf toch hopen op stiekem een nieuwe poging voor jullie... :*

En wat betreft die uitgangsecho, zo noemt de echoscopiste eigenlijk elke inwendige echo die ik momenteel onderga :? .

Moeders vroeg laatst wat hoe dat nou precies in z'n werk ging en of ze niet een keertje mee mocht. Nou had ik op dat moment even reuze sjaggie zin en toen kwam er het volgende uit mijn mond...
Je hoeft niet mee, want voor je kunt knipperen met je ogen is het voorbij. Broek uit, dildo erin, links, rechts, dildo eruit, praatje, vervolgafspraak maken, broek aan en wegwezen.
:X :X :X
pi_94811573
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Kolonia, wat een verhaal! Als dat mij zou overkomen zou ik geloof ik de boel daar compleet op z'n kop gezet!!! (gevalletje stresskip zullen we maar zeggen)
Hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws!

Mijsje, ik hoop zo dat het binnenkort gewoon raak is bij jullie!

En nog even een virtuele hug voor Ahava, meis, ik blijf toch hopen op stiekem een nieuwe poging voor jullie... :*

En wat betreft die uitgangsecho, zo noemt de echoscopiste eigenlijk elke inwendige echo die ik momenteel onderga :? .

Moeders vroeg laatst wat hoe dat nou precies in z'n werk ging en of ze niet een keertje mee mocht. Nou had ik op dat moment even reuze sjaggie zin en toen kwam er het volgende uit mijn mond...
Je hoeft niet mee, want voor je kunt knipperen met je ogen is het voorbij. Broek uit, dildo erin, links, rechts, dildo eruit, praatje, vervolgafspraak maken, broek aan en wegwezen.
:X :X :X
met de gyn die ik met de volgende echo ga hebben, klopt je samenvatting helemaal, maar blijft het praatje zelfs nog achterwege... dan sta je echt met je ogen te knipperen en sta je weer buiten... :X
pi_94812114
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef mijsje het volgende:
:) nu dus nog 8 embryo's in de vriezer (m'n onderschrift...) en inderdaad worden ze per 2 teruggeplaatst.
ja, daar was gedoe over bij de 2e terugplaatsing. ik zou er toen al 2 krijgen, maar dat is toen niet gebeurd, ik kreeg er toen 1. dat kwam omdat de gyn die dat had aangekruist, veel te druk en snel was... en ze had blijkbaar niet gelezen in het dossier... (onder de 35, dus dan 1 embryo voor de tp... ) daar let ik tegenwoordig wel meer op... ik heb die zelfde gyn bij de volgende echo ook... (was trouwens ook diezelfde gyn van het lompe bericht dat ik een miskraam had, alweer bijna 3 jaar geleden... )
Ik kreeg er de eerste 2 terugplaatsingen ook 1... De andere 5 kreeg ik er 2. Ik was 22.
Bij Leyla hebben we echt gekozen om er maar 1 terug te plaatsen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94815261
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef GirlGoneBad het volgende:

Dank je, ging goed. Alles zag er mooi uit, dus morgen gaat de 1e gonal-f er in. Dan volgende week vrijdag terug om te kijken hoe het er uit ziet. :)
pi_94818080
@Mijsje: snap ik goed. Ik hoop dat er snel een einde aan al de stress komt. :*

@GGB: ik mis in je samenvatting alleen nog het half uur wachten voor je aan de beurt bent, verder gingen echo's bij mij ook zo.

@PZE: fijn dat het er goed uitzag en sterkte met de gonal. ^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kolonia, ik kwam er laatst achter wie je bent. Jaja lekker vlot :P
Nu duim ik nog meer voor je!
Kloonsgewijs bedoel je?
Ik maar denken dat mijn kloon geheim was. :')
PM je me even hoe je erachter bent gekomen, ben nogal nieuwsgierig aangelegd. :P
pi_94823208
Oeh ik ben nu wel nieuwsgierig... Nee hoor, kan me niks schelen wie je bent. O-)

Ik kreeg trouwens nog een formulier mee waarop we kunnen aangeven of we mee willen doen met een onderzoek naar het supersnel invriezen van eventuele cryo's. De kansen worden er hoger van, maar echt veel inzicht over eventuele gevolgen is er nog niet. Lastige keus, iemand ervaring? Oh ja, als je meedoet weet je niet of je nu de nieuwe of de oude techniek gaat gebruiken. Het is een 'blind' onderzoek...
pi_94844902
Prinseszondererwt, heel veel succes met de spuiten en hopelijk krijg je volgende week vrijdag weer goed nieuws.
Meedoen aan een 'blind' onderzoek, ik weet niet of ik dat zou willen. Zeker omdat je niet weet welke techniek ze gebruiken, en dat ze nog geen toekomstperspectief kunnen bieden.

Kolonia, het wachten op de echo duurt bij mij (tot nu toe) niet echt lang. Het langste dat ik ooit heb gezeten is 10 minuten. Op dat gebied mag ik wel zeggen dat de fertiliteitspoli in het MMC wel goed georganiseerd is.

Ik kom even heel voorzichtig binnen gejompeld, had vanmorgen de geplande dag 10 echo, Links EN rechts in totaal 4 goed groeiende folikels. De 100 zou dus aan slaan volgens de echoscopiste! Volgende week woensdag weer terug en in de tussentijd 'flink aanpoten', om haar woorden te herhalen!
pi_94846855
GirlGoneBad wat fijn zeg dat de clomid 100 wat doet ^O^
pi_94852937
Thanks GGB. Wat fijn ook dat je clomid aanslaat! Dan hard aan de klus lijkt me! :)

Poeh, ben wel beroerd nu van die deca. Al sinds vrijdag hoofdpijn en echt doodmoe. Op mijn werk hebben ze me maar naar huis gestuurd. Vind ik eigenlijk niet zo nodig omdat ik dit allemaal zelf wil, maar het is even op nu. Hopelijk wordt het beter en niet slechter met de gonal erbij...
pi_94857722
PZE: :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_94890888
GGB, wat een goed nieuws! En 4 :o doe maar niet al te erg je best hahahaha

PZE :* , geef je er alsjeblieft aan over. Ook al wil je dit zelf dat wil nog niet zeggen dat je je niet ziek mag melden.

Wij hebben volgende week woensdag een gesprek met de gynaecoloog en dan hopen we wat antwoorden te krijgen op onze vragen en te bespreken hoe verder. Dus nog even afwachten, ondertussen alweer ongesteld geworden :X (leuk die hormonen maar niet als je ongesteld wordt).
pi_94905601
Oh nu ben ik ook wel benieuwd Kolonia! :D O-)
Maar pff, wat een gedoe. Als compensatie mag het nu wel raak zijn vind ik :Y

PZE, wat sproet zegt! Wat goed dat ze je naar huis hebben gestuurd. Onderschat het niet hoor, buiten de hormonen brengt het ook een boel spanning met zich mee. Het is niet niks! Probeer je er maar even aan over te geven! Hoe is het nu? Ik heb overigens geen ervaring vwb dat invriezen. Mijn embryo's zijn altijd op dag 4 a 5 ingevroren. Er blijkt ook wat te zeggen voor zo laat mogelijk in vriezen en dat dan de kans op slagen groter is (onderzoeken uit het buitenland, ik zal even zoeken of ik wat kan vinden) maar dan is er ook weer meer risico op dat een embryo niet verder ontwikkelt tot die datum. Maar, die zou dus na invriezen op dag 4 ook na ontdooiing niet verder gegroeid zijn, is dan mijn conclusie.. blijft lastig!

GGB! :D 4! wow! Fijn dat de clomid in elk geval aanslaat!

Poezebeest, hoe voel jij je? Kom je de dagen een beetje door?
pi_94908982
Wat is het hier stil! Hoe gaat het met iedereen? :*
Dank voor het medeleven, het gaat een stuk beter nu. De hoofdpijn is na 1x gonal-f spuiten al verdwenen. Was wel een tikje dizzy vanmorgen, maar dat is dan ook alles (behalve heul moe dan he). Als het zo blijft klaag ik niet! w/
pi_94912523
:* pze, fijn dat je hoofdpijn al is verdwenen... ik kan me niet meer herinneren hoe dat precies bij mij ging... ik weet wel dat ik ook hoofdpijn had van de deca, maar niet meer wanneer die precies over was... dat heel moe herken ik ook wel... :* ik hoop op een topscore :*
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:12:50 #286
272454 Boepie
spannend!
pi_94918914
Zo ff tijdje niet geweest, hoofdje stond er niet naar enzo.
Heb ook niet echt bijgelezen maar zie wel her en der wat heftige dingen langskomen.
Voor iedereen een dikke :* en hopelijk snel goed nieuws enzo.
Hier alles rustig, deze ronde denk ik niet dat er iets wonderlijks zal gebeuren ben ziek geworden deze week precies met springend ei enzo, maargoed dat weet ik dan laters pas natuurlijk.
Verder kreeg ik van gyn bevestigd dat alles van binnen goed bevonden is, geen rare afwijkingen etc. dus alles zou het moeten doen (leuk altijd zoals ze dat zeggen) en verder als het niet zijn vruchten afwerpt deze komende maanden gaan we in juni voor IUI, wederom erg spannend allemaal.
Tot die tijd zet ik alles van me af en ga proberen er totaal niet mee bezig te zijn..lekker mijn eigen ding, zomer komt eraan etc.. vakantieplannen maken, hoofdje leeg maken :)
pi_94980206
Poezenbeest waar ben je?! Hoe gaat het?

PZE, ik hoop dat het goed met je gaat. Laat de eitjes maar komen!

Boepie, ik hoop dat de iui in juni niet meer nodig is...!
pi_95003571
Iedereen thanx voor het meeleven, helaas is onze kans voor deze maand flink geslonken; heb vanmorgen met hubbie bij de EHBO gezeten... Hij heeft met voetballen een scheurtje in zijn lies opgelopen en mag zich de komende dagen niet inspannen... Precies in m'n vruchtbare tijd... Grmbl...

Sproet-je, ik hoop dat de gyn je woensdag wat duidelijk kan geven. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Prinseszondererwt, fijn dat het nu wat beter gaat nu je die gonal spuit. Altijd lastig die bijwerkingen van medicijnen.

Boepie, goed dat je nu weet dat alles 'werkt' en dat je toch een vooruitzicht hebt. Net als sproet-je hoop ik gewoon dat je die IUI niet nodig gaat hebben.
pi_95012432
Even een snel berichtje vanaf mijn gsm, heb alles meegelezen maar kan niet onthouden wat bij wie hoort om te reageren en teruglezen gaat niet.

Wilde even laten weten dat het met mij goed gaat en ik tot eind van de week onder een steen kruip en dan uitgebreid kom reageren.
pi_95012682
Even snel een berichtje van mij ( zit op kantoor dus kan niet uitgebreid reageren )
Vanmiddag om 15.10 een afspraak in het ziekenhuis om ons te laten informeren over
hormoon spuiten... Vind het erg spannend allemaal en ben benieuwd hoe snel we kunnen gaan beginnen :)
pi_95012985
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:14 schreef klumsy het volgende:
Even snel een berichtje van mij ( zit op kantoor dus kan niet uitgebreid reageren )
Vanmiddag om 15.10 een afspraak in het ziekenhuis om ons te laten informeren over
hormoon spuiten... Vind het erg spannend allemaal en ben benieuwd hoe snel we kunnen gaan beginnen :)
Spannend, ben erg benieuwd :)

Ik heb om 10 over half 3 een afspraak, man moet werken en kan er niet bij zijn -O- Maar alles was dus goed en krijg vanmiddag te horen... hoe nu verder :)
pi_95028918
Poezebeest, m'n duimen draaien overuren voor je!

Klumsy en charmed_angel, hoe is het gegaan?
pi_95029665
Ik ben ook benieuwd Klumsy en C_A!! ^O^
pi_95030966
Nou ik ben naar huis gestuurd om het 6 maanden zelf te proberen -O-
Mijn man nog eenmaal zaadonderzoek.

Niks over samenlevingstest? Ik dacht dat dat er ook bij hoorde...

Dus ik vroeg en wat dan? Als het na 6 maanden niet raak is. Zegt-ie heel droog: ow dan gaan we een kijkoperatie doen bij jou.... Dus ik: pardon?? Hij: Nou ik denk niet dat het zin heeft, want je hsg was goed en je hebt een eisprong. Maar toch doen we het...

Hij had een berekening gemaakt en hij zei dat ik 30% kans had om binnen een jaar zwanger te raken. Nou ik vind dat verdomd weinig.

Man is kwaad en wilt naar een andere gyn.... en ik weet niet hoe ik moet reageren.

Ben verdrietig meer...
pi_95031850
c_a, wat vreemd, ik kan me voorstellen dat je met stomheid geslagen bent. Is het geen mogelijkheid om nog een afspraak te plannen met je man erbij? Dan kun je alle vragen rustig op een rijtje zetten en met de gyn doornemen. Dat er geen samenlevingstest is gedaan lijkt me ook vreemd, dat is hier gelijk in de eerste echoronde meegenomen.
pi_95032997
Dat is een domper C_A. -O-

Niet elke gyn is een voorstander van samenlevingstesten (google er maar eens op, deze test wordt eigenlijk alleen uitgevoerd bij gebrek aan een betere simpele test), maar het lijkt me toch wel heel prettig om te weten dat daar niets mis is zodat je niet zomaar nog een half jaar verspilt.
Of eigenlijk bedoel ik dat het fijn is om het te weten als daar wél iets mis is, zodat je dat half jaar over kunt slaan.

Als ik jou was zou ik een nieuwe afspraak maken (al was het maar om meer uitleg van de redenen hierachter) en zorgen dat manlief er dan bij is. :*
  maandag 4 april 2011 @ 18:48:38 #297
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_95033848
Ik kom hier ook even om het hoekje kijken. A.s. maandag 1e afspraak in het ziekenhuis met een gynocoloog. Weet eigenlijk niet wat we kunnen verwachten. Heb wel braaf de afgelopen 2 maanden mijn ovulatietesten opgespaard en opgeplakt op aanraden van de huisarts (temperaturen vond ie niet zo nodig aangezien de ovulatietesten ook aanslaan).

Vind het heel dubbel. Enerzijds erg verdrietig dat het dus blijkbaar niet op de normale manier lukt, Anderszijds opluchting dat we nu meer duidelijkheid hopen te krijgen en misschien een beetje hulp.

Wie kan me meer vertellen over het traject? Zal wel voor iedereen anders zijn denk ik?
pi_95033942
hier ook nooit een samenlevingstest gehad. wij gingen dan ook meteen door naar IUI, en dan schijnt een samenlevingstest ook niet nodig te zijn, dus misschien lag dat daaraan...
wat lomp C_A, van die gyn omdat zo te brengen... Ik denk ook dat ik nog een keer zou willen afspreken, en dan met manlief samen. en als hij al geen nut ziet in een kijkoperatie, vragen waarom hij dat dan perse zou willen doen bij je, waarom hij denkt dat het toch iets van nuttig is... :* bah, hier zit je ook echt niet op te wachten...
als de gyn zo lomp blijft, dan zou ik zeker overstappen naar een andere, of zelfs eigenlijk het eerstvolgende gesprek al met een andere gyn voeren... :*
pi_95034031
Kyara welkom hier! Ik hoop dat je snel weer mag vertrekken ;)

c_a mijn arts gaf trouwens aan dat ze pas een behandeling mogen aanbieden (wanneer er geen probleem geïdentificeerd kan worden) als je minimaal twee jaar bezig bent, is dat misschien de reden dat de gyn. aangaf dat je het nog een half jaar zelf moet proberen? (geen idee of dit een landelijke richtlijn is oid)
pi_95034315
het lijkt me niet dat dat een landelijke richtlijn is... ik heb ook al behandelingen gehad binnen die 2 jaar, en ik ben ook "bestempeld" als onbegrepen onvruchtbaar... maar wie weet doen ze dat ook in dat ziekenhuis...
maar C_A, 20 rondes, dan ben je toch ook al meer dan 2 jaar bezig ondertussen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')