Uhm, ja, ik weet hoe het gaat.... Thijs is een IVF baby weet je nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Pardon?? Nee de prik door je vaginawand valt inderdaad wel mee, maar ze gaan daarna door naar je eierstokken waar de follikels 1 voor 1 worden aangeprikt... En als je dus 23 follikels hebt betekend dat 23x prikken. En als de follikels leeggezogen worden vullen ze zich met bleod, dus van binnen ben je bont en blauw..
Ik vind het een beetje een rare opmerking dat een punctie wel meevalt. Nee je gaat niet dood, maar flink pijn doet het wel.
Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad en ik vond het echt heel erg meevallen. Het was niet fijn, maar niet pijnlijk. Als het zou moeten zou ik het morgen zo weer doen. Ik had wel genoeg medicatie, dus dat scheelde wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Uhm, ja, ik weet hoe het gaat.... Thijs is een IVF baby weet je nog?
Ik wist trouwens niet dat die van jou ook IVF/ICSI kinderen zijn.
Ergo : ik vond het erg meevallen, en ik houd er sowieso niet van om mensen vantevoren bang te gaan zitten maken.
Ow Poezebeest dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad en ik vond het echt heel erg meevallen. Het was niet fijn, maar niet pijnlijk. Als het zou moeten zou ik het morgen zo weer doen. Ik had wel genoeg medicatie, dus dat scheelde wel.
En dan kom ik in ieder geval goed nieuws brengen. Er zijn uiteindelijk 2 van de 4 bevrucht en die worden morgen allebei teruggeplaatst! Vanaf morgen dus 2 potentiële baby's in mijn buik![]()
Ahava en Sproetje; ik vind het zo ontzettend kl*te voor jullie en jullie zijn steeds in mijn gedachten. Een knuffel voor jullie allebei
Gewoon vragen dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow Poezebeest dat is goed nieuws
En wat voor behandeling is dit dan? Ik ben er nog helemaal niet zo in thuis, maar wil wel altijd alles weten
Ik wil netjes gaan wachten, bang voor de teleurstelling en wil met manlief samen testen. Heb alleen pregnyl gebruikt voor de punctie en nu alleen die vreselijke k*tpillen. Heb ook geen idee vanaf wanneer de test positief zou kunnen zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:44 schreef Orea het volgende:
Poezebeest!!morgen PUPO!
Wauw, wat heerlijk! En je hebt gewoon een heel grote kans dat het gelijk raak is!
Ga je netjes wachten met testen?ik ben dus zo'n vroegtester, eerste 2 ivf-en en de 3 cryo tp daarna, uiteraard, geen positieve test, maar bij de 3e ivf, waar Leia van is, teste ik een week na de tp positief! Of gebruik je nog pregnyl na?
Ja ik had wel wat last van bijwerkingen, maar het viel me nog erg mee....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:29 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ahava... ik ziet hier met tranen in m'n ogen.... Heel veel sterkte, meer weet ik even niet te zeggen.
Klumsy, balen dat de 150 z'n werk niet heeft gedaan...![]()
Had jij overigens bijwerkingen van de Clomid?
Ik heb eigenlijk het meeste last van die eeeeeuwige vermoeidheid. Om 21:00uur in je nestje stappen om vervolgens om 8:00uur totaal NIET uitgeslapen weer je nestje uit te rollen... En dan de rest van de dag zowat zitten knikkebollen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:08 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ja ik had wel wat last van bijwerkingen, maar het viel me nog erg mee....
ik was vooral erg moe, en m'n humeur was een stuk minder ( maar dat zal wel met elkaar te maken hebben )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |