abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:46:24 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94544835
Ahava.. :* :* Snotverdikkeme ;(

Sproet-je, ook al snotverdikkeme ;( :*
3!
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:38:59 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_94546296
Ahava en Sproetje wat een enorme teleurstelling krijgen jullie weer te verwerken. Wat erg! Ik denk aan jullie :*.

Verder een dikke :* voor alle meiden hier, waar blijft toch die dag waarop jullie hier allemaal weg zijn...
pi_94546649
Avaha.... :* Verdikkeme -O-
pi_94546767
Oh godver Ahava -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94546786
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 08:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Pardon?? Nee de prik door je vaginawand valt inderdaad wel mee, maar ze gaan daarna door naar je eierstokken waar de follikels 1 voor 1 worden aangeprikt... En als je dus 23 follikels hebt betekend dat 23x prikken. En als de follikels leeggezogen worden vullen ze zich met bleod, dus van binnen ben je bont en blauw..
Ik vind het een beetje een rare opmerking dat een punctie wel meevalt. Nee je gaat niet dood, maar flink pijn doet het wel.
Uhm, ja, ik weet hoe het gaat.... Thijs is een IVF baby weet je nog?
Ik wist trouwens niet dat die van jou ook IVF/ICSI kinderen zijn.

Ergo : ik vond het erg meevallen, en ik houd er sowieso niet van om mensen vantevoren bang te gaan zitten maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door McLaura op 24-03-2011 11:00:54 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94552890
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Uhm, ja, ik weet hoe het gaat.... Thijs is een IVF baby weet je nog?
Ik wist trouwens niet dat die van jou ook IVF/ICSI kinderen zijn.

Ergo : ik vond het erg meevallen, en ik houd er sowieso niet van om mensen vantevoren bang te gaan zitten maken.
Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad en ik vond het echt heel erg meevallen. Het was niet fijn, maar niet pijnlijk. Als het zou moeten zou ik het morgen zo weer doen. Ik had wel genoeg medicatie, dus dat scheelde wel.

En dan kom ik in ieder geval goed nieuws brengen. Er zijn uiteindelijk 2 van de 4 bevrucht en die worden morgen allebei teruggeplaatst! Vanaf morgen dus 2 potentiële baby's in mijn buik O+

Ahava en Sproetje; ik vind het zo ontzettend kl*te voor jullie en jullie zijn steeds in mijn gedachten. Een knuffel voor jullie allebei :*
pi_94554061
Woowww Poezebeest *O* *O* *O* !
Heel veel succes morgen en dat we over een weekje of 3 2 dan het goeie nieuws mogen horen!

[ Bericht 3% gewijzigd door GirlGoneBad op 24-03-2011 16:48:10 ]
pi_94554229
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad en ik vond het echt heel erg meevallen. Het was niet fijn, maar niet pijnlijk. Als het zou moeten zou ik het morgen zo weer doen. Ik had wel genoeg medicatie, dus dat scheelde wel.

En dan kom ik in ieder geval goed nieuws brengen. Er zijn uiteindelijk 2 van de 4 bevrucht en die worden morgen allebei teruggeplaatst! Vanaf morgen dus 2 potentiële baby's in mijn buik O+

Ahava en Sproetje; ik vind het zo ontzettend kl*te voor jullie en jullie zijn steeds in mijn gedachten. Een knuffel voor jullie allebei :*
Ow Poezebeest dat is goed nieuws *G*

En wat voor behandeling is dit dan? Ik ben er nog helemaal niet zo in thuis, maar wil wel altijd alles weten :@
pi_94555681
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow Poezebeest dat is goed nieuws *G*

En wat voor behandeling is dit dan? Ik ben er nog helemaal niet zo in thuis, maar wil wel altijd alles weten :@
Gewoon vragen dus ;) Bij mijn (8> zijn er bij geen enkele zaadtest zaadcellen gevonden. Hij heeft vervolgens een tese ondergaan. Dan wordt er een biopt van de zaadbal gedaan en daar worden de goede zaadcellen dan uitgehaald en ingevroren. Vervolgens hebben we ivf met icsi gedaan. Dus het hele riedeltje met hormonen en punctie enzo bij mij en in het lab heeft men vervolgens mijn eicellen geïnjecteerd met 1 zaadcel.

GGB; als het goed is, weet ik over 2 weken al of het is gelukt.
pi_94562142
Op naar goed nieuws voor poezebeest ^O^

Voor mij staat half april de HSG gepland, het initiele plan was een kijkoperatie ivm een eerdere chlamydia infectie maar het gehalte aan antistoffen was zo laag dat er waarschijnlijk geen schade is. Als die uitslag ook goed is mogen we zelf beslissen of we het nog een paar rondes proberen of doorgaan voor een behandeling.
pi_94562169
Poezebeest!! *O* morgen PUPO!

Wauw, wat heerlijk! En je hebt gewoon een heel grote kans dat het gelijk raak is!

Ga je netjes wachten met testen? :P ik ben dus zo'n vroegtester, eerste 2 ivf-en en de 3 cryo tp daarna, uiteraard, geen positieve test, maar bij de 3e ivf, waar Leia van is, teste ik een week na de tp positief! Of gebruik je nog pregnyl na?
pi_94562555
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 17:44 schreef Orea het volgende:
Poezebeest!! *O* morgen PUPO!

Wauw, wat heerlijk! En je hebt gewoon een heel grote kans dat het gelijk raak is!

Ga je netjes wachten met testen? :P ik ben dus zo'n vroegtester, eerste 2 ivf-en en de 3 cryo tp daarna, uiteraard, geen positieve test, maar bij de 3e ivf, waar Leia van is, teste ik een week na de tp positief! Of gebruik je nog pregnyl na?
Ik wil netjes gaan wachten, bang voor de teleurstelling en wil met manlief samen testen. Heb alleen pregnyl gebruikt voor de punctie en nu alleen die vreselijke k*tpillen. Heb ook geen idee vanaf wanneer de test positief zou kunnen zijn eigenlijk.
pi_94562717
Vanaf een week na terugplaatsing kán het al.. maar het zegt dan nog niet zoveel.. Het is dan nog zo vroeg, dat er nog van alles kan gebeuren...

Maargoed, ik loop op de zaken vooruit! Morgen je embryootjes ophalen! *O*
pi_94564879
Ahava. -O- :{ :'(

Poezebeest morgen PUPO. O+
pi_94565541
:'( Ahava... en nu? wat zijn de verdere stappen? wat vreselijk dat het nu weer negatief blijkt te zijn... :'( :* sterkte en ook voor je man... :*

:* poezebeest... ik hoop op goed nieuws bij jou over een week of twee... :*
pi_94566670
Poezenbeest eindelijk ook weer wat goed nieuws hier!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_94567240
Bedankt voor de lieve reacties. Het hakt behoorlijk in, moet ik zeggen. De tranen zitten me de hele dag al ontzettend hoog.
Wat er nu gaat gebeuren, weet ik nog niet, mijsje. Dit was de laatste vergoede poging. Misschien dat er toch nog iets te regelen is vanwege die ene zwangerschap die bijna aan de minimale termijn zat, maar dat is afwachten.
Ik zei gisteren wel tegen mijn vriend dat ik niet weet hoe vaak ik dit nog kan en wil doen. Nu eerst maar weer uithuilen en rust.

Fijn dat je goed nieuws hebt, Poezebeest! Ik duim voor je. :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_94568325
Ahava wat stom en niet eerlijk. Sterkte :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 20:14:04 #219
5428 crew  miss_sly
pi_94568922
Ahava, ik wil zoveel zeggen, al sinds ik je berichtje las, maar ik weet niet wat. Ik wil zeggen dat ik het zo ontzettend graag anders had gezien, dat ik je zo vreselijk graag zwanger en als mama zou willen zien. Dat het oneerlijk is, en stom. Dat ik begrijp dat je het nu allemaal even niet weet. Het zegt alleen allemaal zo weinig. Dus ik hou het maar bij een hele dikke :* en een virtuele knuffel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:18:17 #220
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94569182
Ik moet de hele dag al aan je denken, Ahava. Zo oneerlijk inderdaad.. Soms zeggen woorden zo weinig :'(

Poezebeestjelief, voor jou wel spannend nieuws zeg! Ik ga duimen :*
3!
pi_94570140
Ahava, ik weet niet veel beters dan een virtuele hug. Maar dit suckt ontzettend. :*
pi_94571286
wat goed Poezebeest! Heel veel succes morgen...

Vandaag echo gehad, maar voor zover de gyn het kon zien heeft de Clomid 150 ook niet zijn werk gedaan. Voor de zekerheid nog wel bloed laten prikken, daar krijg ik maandag de uitslag van...
Als de uitslag definitief negatief is, dan kan ik een nieuwe afspraak maken om verder te gaan met
hormonen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_94572966
:* Ahava, misschien is het ook goed om eerst te laten bezinken, om dit gewoon eerst te verwerken... gaan jullie nog met de artsen praten over de afgelopen periode?
heel veel sterkte nu in ieder geval! :*

Klumsy... wat waardeloos zeg! -O- dat schiet natuurlijk niet op... ik hoop op goed nieuws op maandag!
pi_94587208
Ahava... ik ziet hier met tranen in m'n ogen.... Heel veel sterkte, meer weet ik even niet te zeggen :* .

Klumsy, balen dat de 150 z'n werk niet heeft gedaan... -O-
Had jij overigens bijwerkingen van de Clomid?
pi_94588314
-O- Avaha.... nee toch. Ik heb er gewoon geen woorden voor want alles is gewoon te slap voor wat jullie nu vast voelen. Ik wil je wel een virtuele knuffel geven, het helpt misschien niet, maar weet dat er hier veel mensen zijn die met jullie meeleven. :*

Dan Poezebeest... Spannend! *O* Succes meid!

En Klumsy, ook jij succes, hopelijk kunnen jullie op een andere weg verder die wel helpt/aanslaat! :*
pi_94593666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:29 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ahava... ik ziet hier met tranen in m'n ogen.... Heel veel sterkte, meer weet ik even niet te zeggen :* .

Klumsy, balen dat de 150 z'n werk niet heeft gedaan... -O-
Had jij overigens bijwerkingen van de Clomid?
Ja ik had wel wat last van bijwerkingen, maar het viel me nog erg mee....
ik was vooral erg moe, en m'n humeur was een stuk minder ( maar dat zal wel met elkaar te maken hebben )
pi_94603083
Ahava.. :* :*

en ook voor Klumsy! :*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:30:11 #228
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94604567
Ahava... 't is niet waar... dit kan niet, dit mag niet... dit... is echt vreselijk ;( . Wat vind ik dit onwijs kl*te voor jullie. Dat je tranen de hele tijd hoog zitten, vind ik helemaal logisch. Wat moet het een klap zijn voor jullie allebei dat het na alles wat jullie hebben moeten doorstaan nu niet gelukt is... ik had zo gehoopt dat deze laatste poging het grootste wonder in jullie leven zou zijn...

Ik weet niet goed wat ik nog kan zeggen... heel, heel, heel veel sterkte. Ik denk aan jullie... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:30:58 #229
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94604597
En tegenover het slechte nieuws van Ahava, goed nieuws van Poezebeest... spannend joh! Ik hoop dat ik je snel in Z&G zie! ^O^ :*
pi_94606833
Lieve meiden, als ik zelf iets probeer te schrijven, denk ik ook altijd "Het zijn maar woorden. Wat heeft ze eraan?!" Maar geloof me, jullie woorden doen me goed en geven me steun, dus bedankt. :*
pi_94606856
Ah nee Ahava wat een rot nieuws.
Heel veel sterkte voor jou en je man.
pi_94616945
Het is een ontzettend contrast tov Ahava en Sproetje en voel me zelfs een beetje bezwaard om blij te zijn want ik leef echt zo ontzettend met jullie mee meiden!

Ik wilde namelijk even laten weten dat ik pupo ben *O* Van een a-tje en een b-tje, ik heb zelfs foto's van ze gezien en we hebben een foto van de echo waarop je de luchtbel ziet O+
pi_94617273
Poezebeest!! *O* en hoe begrijpelijk ook, voel je alsjeblieft niet bezwaard!

Wat heb je lang moeten wachten om te komen waar je nu bent. Ik hoop zo van harte dat het raak is! Ik ga in duimstand! ^O^
pi_94617386
Poezebeest Pupo *O* O+ Ik ga heel hard voor je duimen!
pi_94623301
Poezebeest pupo! Gewoon blij zijn, dit zal altijd een topic van uitersten blijven. Ik duim mee voor Aatje en Beetje. :*
pi_94630043
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:08 schreef klumsy het volgende:

[..]

Ja ik had wel wat last van bijwerkingen, maar het viel me nog erg mee....
ik was vooral erg moe, en m'n humeur was een stuk minder ( maar dat zal wel met elkaar te maken hebben )
Ik heb eigenlijk het meeste last van die eeeeeuwige vermoeidheid. Om 21:00uur in je nestje stappen om vervolgens om 8:00uur totaal NIET uitgeslapen weer je nestje uit te rollen... En dan de rest van de dag zowat zitten knikkebollen...

Poezebeest! PUPO! Whoehooooooeeewwwww *O* !
* GirlGoneBad gooit een kurk en secondelijm naar Poezebeest en roept tegen die 2 kleine blaagjes daarbinnen: ZITTENBLIJVEN JULLIE!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:25:10 #237
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94630872
Poezebeest, wat moet het een gek maar fijn gevoel zijn....!! *O* Fijn dat het zo goed is gegaan!! ^O^
pi_94671795
Lieve Poezebeest, het is heerlijk dat je pupo bent! Geniet ervan, meisje, voel je alsjeblieft niet bezwaard. Dat helpt ons niet én jou niet. Ik duim gewoon keihard dat Aatje en Beetje lekker bij je blijven.

Balen dat de 150 niet genoeg was, klumsy. Ik duim voor een betere ronde deze maand.

Ik merk dat ik even weinig puf heb om te reageren. Ik lees en leef wel mee, maar even op een afstandje. Dikke :* voor jullie.
  zondag 27 maart 2011 @ 14:30:03 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_94673106
Ahava.... :o ;( Wat verdrietig... Wat rot...
Dikke zoen. :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_94673271
Dankjewel, Moonah. :*
pi_94694085
Morgen weer een IUI. :)
Heel fijn dat het niet overmorgen is, want er staat dan zowel een afspraak met de verhuurder (over grootschalig onderhoud) als een servicebeurt voor de ketel gepland. Zoveel volk over de vloer zou misschien wat storend zijn in het productieproces, zeg maar. :')

@Ahava: hoe gaat het nu?
pi_94697121
gefeliciteerd poezebeest. ik duim voor je..

ahava hiervandaan kan ik je alleen een virtuele knuffel geven...
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_94701726
Succes vandaag Kolonia!
pi_94702072
Succes Kolonia!
pi_94702119
Kolonia, succes vandaag!
pi_94703082
Spannend, vandaag weer IUI, succes Kolonia!
pi_94703319
Go Kolonia!! *O*
pi_94704667
Kolonia:

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94705111
Kolonia veel succes vandaag :*
pi_94709015
Heel veel succes, Kolonia! Ik ga zo hard duimen dat deze poging slaagt!

Hier gaat het niet geweldig, als ik eerlijk ben. Naast het verdriet, voel ik nu ook boosheid dat het maar niet lukt, terwijl we er zo veel voor doen. Slaat nergens op, alsof je er dan 'recht' op hebt of zo. Ik weet het, zo zit de wereld nu eenmaal niet elkaar. Maar frustrerend is het toch.
En natuurlijk maalt door ons hoofd: hoe gaan we, hoe willen we nu verder? We hebben nog geen antwoord, maar dit proces geeft veel onrust. Daar zullen we doorheen moeten en dat zal nog wel wat tijd vragen.
Ik prijs me zo gelukkig met mijn vriend en onze relatie. We staan er echt samen in. En ook zonder kinderen vind ik hem zeer de moeite waard. Maar op het moment overheersen verdriet en woede, afgewisseld door lamlendigheid, nog even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')