Dat dus. Precies wat ik wilde posten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen, C_A. Fijn dat je al wat rustiger bent.
Waarom is die dag voor eigen rekening? Het valt toch gewoon onder ziekteverlof?
Vervelend dat je je zo rot voelt door die Clomid, Klumsy. Hopelijk trekt dat snel weg en heeft het resultaat!
Nee ik kreeg geen ziekte verlof omdat het geen opname is.... Gewoon een onderzoek dus, tenzij ik ontstekingen krijg en koorts krijg, dan mag ik 's middags bellen en dan meldt ze me ziekquote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen, C_A. Fijn dat je al wat rustiger bent.
Waarom is die dag voor eigen rekening? Het valt toch gewoon onder ziekteverlof?
Vervelend dat je je zo rot voelt door die Clomid, Klumsy. Hopelijk trekt dat snel weg en heeft het resultaat!
Ik heb Azitromyc gekregen.... neem dat wel 1 uur voor het onderzoek in, en dan om kwart voor 7 een ibuprofen ofzo voor de zekerheidquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik weet het niet C_A, ik moest 1 diclofenac nemen, maar heb dat niet gedaan omdat ik het rotzooi vind. Achteraf beetje spijt gehad omdat het wel veel pijn deed... En of je naar huis word gestuurd zal van veel factoren afhangen, ook het beleid van het ziekenhuis speelt dan een rol. Dus ik vrees dat je dat beter gewoon in het zkh kunt vragen.
Dat denk ik ook, ik mag niet eens inhoudelijke vragen over de behandeling aan andere artsen binnen het zkh stellen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
En of je naar huis word gestuurd zal van veel factoren afhangen, ook het beleid van het ziekenhuis speelt dan een rol. Dus ik vrees dat je dat beter gewoon in het zkh kunt vragen.
haha maakt niet uitquote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Ahava het volgende:
O, sorry, ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je zelf al had gezien hoe het moest. Volgens mij moest ik inderdaad ook een uur van tevoren paracetamol slikken.
Ik mocht niet van tevoren zwanger zijn maar na de hsg wel.
En over wel of niet zelf proberen: wat PZE zegt.
ja daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Poezebeest het volgende:
C_a; ontzettend veel succes en sterkte morgen!Ik vind ook dat het onder ziekteverlof moet vallen en anders heb je de rest van de dag zo'n buikpijn dat je je ziek moet melden en de dag er na ook nog niet kunt werken, snap niet waarom werkgevers zo moeilijk doen. Als je een moedervlek moet laten verwijderen hoef je toch ook geen eigen tijd op te nemen.
Op de vraag over de antibiotica en paracetamol kan ik helaas geen antwoord geven. En wat verder gedaan wordt weet ik ook niet, sorry.
Daarom, als je had verteld dat je voor een ingreep naar het ziekenhuis moet en dat het verder privé is had je waarschijnlijk ook gewoon ziekteverlof gekregen, ookal is dit een 'keuze', wat weer een hele andere discussie is.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar zat ik ook al aan te denken![]()
Voor me moedervlek verwijderen heb ik inderdaad vrij gekregen toen
op me werk weten ze het ook niet. Dus ik heb gezegd dat ik een gynaecologisch onderzoek heb (heb ik dus ook, maar ze weten dus niet waaromquote:Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Daarom, als je had verteld dat je voor een ingreep naar het ziekenhuis moet en dat het verder privé is had je waarschijnlijk ook gewoon ziekteverlof gekregen, ookal is dit een 'keuze', wat weer een hele andere discussie is.
Snap ik helemaal, en je zit ook niet echt in de positie om er verder iets van te zeggen. Ik zou even aankijken hoe je je morgen voelt en als je veel last hebt dan ziekmelden en evt dinsdag ook nog bijkomen en als je iets leuks gaat doen dan wel je eigen tijd pakken. Hoop voor jou dat het iig mee zal vallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op me werk weten ze het ook niet. Dus ik heb gezegd dat ik een gynaecologisch onderzoek heb (heb ik dus ook, maar ze weten dus niet waarom) Er moet namelijk iemand ontslagen worden, en als ze weten dat ik er mee bezig ben, dan is de keuze snel gemaakt
Dus daarom de keuze om niks te zeggenHihihi
Ik denk dat daar geen eenduidig antwoord op te vinden is, maar het echt afhangt van de 'fase' waarin je zit. Ik heb mijn HSG gekregen als één van de vooronderzoeken in het CRG in Jette. Ongeveer een maand na de HSG hadden we een gesprek over alle onderzoeken die hadden plaatsgevonden met de bedoeling dan te beginnen met de eerste IUI (maar dat lag al allemaal vast voor de HSG plaatsvond).quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
En klopt het dat als het zaad goed is, en het HSG onderzoek ook goed is, dat je dan naar huis wordt gestuurd om het de komende 6 maanden weer zelf te proberen???
Ik lees daar veel verhalen over namelijk....
Wat fijn dat de pijn meeviel en dat de eileiders ook gewoon open zijn!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Eileiders zijn gewoon open. Over 3 weken weer een afspraak, hoe nu verder.
Onderzoek viel mee. Deed wel pijn en op het moment dat ik bijna ging stuiteren zei hij: we zijn klaar
Dat dus... Als alle gesprekken over kinderen gaan is het leuk om over je eigen kinderen te kunnen praten. Dan is het ook voor mij soms wat confronterend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Ahava het volgende:
In het begin vond ik zwangerschappen en geboortes bij anderen ook niet moeilijk. Nu we al zolang bezig zijn, heb ik er soms wel moeite mee. De ene keer meer dan de andere keer. Ik loop er nu ook steeds meer tegenaan dat praktisch iedereen in mijn omgeving inmiddels moeder is dus heel veel gesprekken gaan over de kinderen. Ik merk dat ik nu makkelijker omga met mensen die wat ouder en al uit de kleine kinderen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |