abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94059308
Succes morgen, C_A. Fijn dat je al wat rustiger bent.

Waarom is die dag voor eigen rekening? Het valt toch gewoon onder ziekteverlof?

Vervelend dat je je zo rot voelt door die Clomid, Klumsy. Hopelijk trekt dat snel weg en heeft het resultaat!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_94059475
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef Ahava het volgende:

Vervelend dat je je zo rot voelt door die Clomid, Klumsy. Hopelijk trekt dat snel weg en heeft het resultaat!
Dat dus. Precies wat ik wilde posten. :Y
pi_94059682
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef Ahava het volgende:

Nee ik kreeg geen ziekte verlof omdat het geen opname is.... Gewoon een onderzoek dus, tenzij ik ontstekingen krijg en koorts krijg, dan mag ik 's middags bellen en dan meldt ze me ziek :')

Maar weet iemand antwoord op mijn vraag? Moet ik het volgende doen?
De assistente gaf niet echt duidelijk antwoord, en zei dat ik een receptje kreeg thuis gestuurd, dat is dus die antibiotica....

1 paracetamol om 6:15 uur
En 1 paracetamol + de 2 antibiotica tabletten om 7:15 uur

Klopt dat zo?
pi_94060374
En klopt het dat als het zaad goed is, en het HSG onderzoek ook goed is, dat je dan naar huis wordt gestuurd om het de komende 6 maanden weer zelf te proberen???

Ik lees daar veel verhalen over namelijk....
pi_94060982
Ik weet het niet C_A, ik moest 1 diclofenac nemen, maar heb dat niet gedaan omdat ik het rotzooi vind. Achteraf beetje spijt gehad omdat het wel veel pijn deed... En of je naar huis word gestuurd zal van veel factoren afhangen, ook het beleid van het ziekenhuis speelt dan een rol. Dus ik vrees dat je dat beter gewoon in het zkh kunt vragen.
pi_94061471
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik weet het niet C_A, ik moest 1 diclofenac nemen, maar heb dat niet gedaan omdat ik het rotzooi vind. Achteraf beetje spijt gehad omdat het wel veel pijn deed... En of je naar huis word gestuurd zal van veel factoren afhangen, ook het beleid van het ziekenhuis speelt dan een rol. Dus ik vrees dat je dat beter gewoon in het zkh kunt vragen.
Ik heb Azitromyc gekregen.... neem dat wel 1 uur voor het onderzoek in, en dan om kwart voor 7 een ibuprofen ofzo voor de zekerheid :)

Ok dan zie ik het morgen wel ;) Ik hoop dat ik geen napijn heb.... ben de rest van de dag vrij, dus kan ik eventueel nog iets leuks gaan doen ofzo :s)
pi_94061504
ow nog een vraagje :@

Het is cyclus dag 13, klopt het dat je niet zwanger mag worden deze ronde?
pi_94061583
O, sorry, ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je zelf al had gezien hoe het moest. Volgens mij moest ik inderdaad ook een uur van tevoren paracetamol slikken.

Ik mocht niet van tevoren zwanger zijn maar na de hsg wel.

En over wel of niet zelf proberen: wat PZE zegt. :)
pi_94061700
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef prinseszondererwt het volgende:
En of je naar huis word gestuurd zal van veel factoren afhangen, ook het beleid van het ziekenhuis speelt dan een rol. Dus ik vrees dat je dat beter gewoon in het zkh kunt vragen.
Dat denk ik ook, ik mag niet eens inhoudelijke vragen over de behandeling aan andere artsen binnen het zkh stellen.
pi_94061721
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Ahava het volgende:
O, sorry, ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je zelf al had gezien hoe het moest. Volgens mij moest ik inderdaad ook een uur van tevoren paracetamol slikken.

Ik mocht niet van tevoren zwanger zijn maar na de hsg wel.

En over wel of niet zelf proberen: wat PZE zegt. :)
haha maakt niet uit :)

Dan neem ik om kwart voor 7 een paracetamol en dan om kwart over 7 die 2 pilletjes antibiotica.

Mijn eisprong is pas rond dag 16, dus ik ben niet zwanger :P Maar we mogen na de hsg wel gewoon sex hebben, om zwanger proberen te worden?
pi_94062106
Succes morgen Charmed! Ik hoop dat het meevalt!
pi_94062909
PZE; die kriebels zijn heel herkenbaar! Datgene waar je al zo lang mee bezig bent kan nu echt gaan gebeuren en dat is zoooo spannend en onvoorstelbaar. Maar van de andere kant ook ontzettend eng want het is geen garantie dat het gaat lukken. Laatst stond er een onderzoek op de site van het umcn en dat gaf mij toch wel de hoop dat het gaat lukken omdat het bij een heel klein gedeelte echt niet lukt. Dinsdag ging je toch beginnen, in ieder geval heel veel succes en zorg goed voor jezelf! :*

Klumsy; wat vervelend dat je zo'n last hebt van de clomid. Hopelijk zorgt het wel voor het gewenste resultaat! :*

C_a; ontzettend veel succes en sterkte morgen! :* Ik vind ook dat het onder ziekteverlof moet vallen en anders heb je de rest van de dag zo'n buikpijn dat je je ziek moet melden en de dag er na ook nog niet kunt werken, snap niet waarom werkgevers zo moeilijk doen. Als je een moedervlek moet laten verwijderen hoef je toch ook geen eigen tijd op te nemen.
Op de vraag over de antibiotica en paracetamol kan ik helaas geen antwoord geven. En wat verder gedaan wordt weet ik ook niet, sorry.

Hier veel last van de gonal-f. Voel de hele dag door mijn eierstokken, zo'n er-komt-een-eisprong-aan-gevoel en ongeveer een uur na de spuit verergert het. Volgens mij is mijn buik ook opgezet want kreeg gister mijn broek niet meer dicht. Ik ben heel benieuwd of de gonal-f iets doet en zo ja wat er dan gebeurd. Moet helaas tot vrijdag wachten voordat de echo is.
pi_94063048
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Poezebeest het volgende:
C_a; ontzettend veel succes en sterkte morgen! :* Ik vind ook dat het onder ziekteverlof moet vallen en anders heb je de rest van de dag zo'n buikpijn dat je je ziek moet melden en de dag er na ook nog niet kunt werken, snap niet waarom werkgevers zo moeilijk doen. Als je een moedervlek moet laten verwijderen hoef je toch ook geen eigen tijd op te nemen.
Op de vraag over de antibiotica en paracetamol kan ik helaas geen antwoord geven. En wat verder gedaan wordt weet ik ook niet, sorry.
ja daar zat ik ook al aan te denken :@

Voor me moedervlek verwijderen heb ik inderdaad vrij gekregen toen _O-
pi_94063363
quote:
17s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja daar zat ik ook al aan te denken :@

Voor me moedervlek verwijderen heb ik inderdaad vrij gekregen toen _O-
Daarom, als je had verteld dat je voor een ingreep naar het ziekenhuis moet en dat het verder privé is had je waarschijnlijk ook gewoon ziekteverlof gekregen, ookal is dit een 'keuze', wat weer een hele andere discussie is.
pi_94063562
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:33 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Daarom, als je had verteld dat je voor een ingreep naar het ziekenhuis moet en dat het verder privé is had je waarschijnlijk ook gewoon ziekteverlof gekregen, ookal is dit een 'keuze', wat weer een hele andere discussie is.
op me werk weten ze het ook niet. Dus ik heb gezegd dat ik een gynaecologisch onderzoek heb (heb ik dus ook, maar ze weten dus niet waarom :') ) Er moet namelijk iemand ontslagen worden, en als ze weten dat ik er mee bezig ben, dan is de keuze snel gemaakt ;)

Dus daarom de keuze om niks te zeggen :P Hihihi
pi_94063847
quote:
17s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

op me werk weten ze het ook niet. Dus ik heb gezegd dat ik een gynaecologisch onderzoek heb (heb ik dus ook, maar ze weten dus niet waarom :') ) Er moet namelijk iemand ontslagen worden, en als ze weten dat ik er mee bezig ben, dan is de keuze snel gemaakt ;)

Dus daarom de keuze om niks te zeggen :P Hihihi
Snap ik helemaal, en je zit ook niet echt in de positie om er verder iets van te zeggen. Ik zou even aankijken hoe je je morgen voelt en als je veel last hebt dan ziekmelden en evt dinsdag ook nog bijkomen en als je iets leuks gaat doen dan wel je eigen tijd pakken. Hoop voor jou dat het iig mee zal vallen.
pi_94065292
quote:
17s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
En klopt het dat als het zaad goed is, en het HSG onderzoek ook goed is, dat je dan naar huis wordt gestuurd om het de komende 6 maanden weer zelf te proberen???

Ik lees daar veel verhalen over namelijk....
Ik denk dat daar geen eenduidig antwoord op te vinden is, maar het echt afhangt van de 'fase' waarin je zit. Ik heb mijn HSG gekregen als één van de vooronderzoeken in het CRG in Jette. Ongeveer een maand na de HSG hadden we een gesprek over alle onderzoeken die hadden plaatsgevonden met de bedoeling dan te beginnen met de eerste IUI (maar dat lag al allemaal vast voor de HSG plaatsvond).

En wat een moeilijke situatie op je werk C_A.

Na de HSG ben ik terug gaan werken voor een paar uur :Y Om dan mezelf zielig genoeg te vinden en toch maar verlof (geen ziekteverlof) te nemen de laatste uren van de werkdag :') (niet uit pijn ofzo, maar gewoon omdat ik vond dat ik verlof mocht nemen na zo'n onderzoek :+ ) Ik hoop dat de HSG voor jou ook goed meevalt :*
Wat de pijnstillers betreft, kan ik niet echt helpen. Mij hadden ze op voorhand niet gezegd om iets te nemen. Maar ik heb wel op het moment dat ik binnen ging voor mijn HSG beslist om deel te nemen aan een onderzoek. Ik moest een pilletje nemen en een uur later terug keren (kwestie van de spanning nog wat op te voeren :') ). Of dat een pijnstiller was of een placebo, weet ik niet :N
pi_94070899
Charmed_angel, heel veel succes morgen!
Klumsy, balen dat je je zo voelt van de Clomid! Jij gaat nu voor 150mg? Hopelijk slaat die wel aan!

Hier gaat het al wat beter, tenminste, lichamelijk. Ben nog wel flink verkouden maar dat is wel te doen. Geestelijk ben ik nog wel behoorlijk labiel. Na het nieuws van vorige week kwam vandaag mijn schoonzusje aan mij vragen of wij het erg zouden vinden dat zij voor een tweede zouden gaan. En aangezien de vorige binnen 2 maanden raak was, gaan we er gemakshalve vanuit dat die tweede ook niet lang op zich laat wachten. Tja, ik kon moeilijk, met de halve familie aan tafel,zeggen dat ik daar moeite mee heb, toch? Dus maar weer een pokerface opgezet, maar onder dat masker kon ik wel janken...
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Zouden jullie je ware gevoelens naar buiten brengen, of zou je het voor je houden?

Morgen waarschijnlijk de laatste echo van deze cyclus, want ik geloof niet dat in 7 dagen tijd het dominante folikel minstens 10mm gegroeid is. Dan zullen we deze cyclus afbreken en doorgaan voor 100mg.

Als ik deze post zo teruglees, lijkt het wel alsof er geen sprankje positiviteit meer te bekennen is in ons leven... Is er wel hoor, maar ik zie het gewoonweg even niet. Ik weet dondersgoed dat dit niet het einde van de wereld is, alleen mijn gevoel wil daar maar niet aan.
pi_94071257
Oh, GGB wat moet dit heel moeilijk geweest zijn. In zo'n situatie zou ik ook mijn pokerface opzetten omdat ik er zelf van uitga dat mensen je die vraag niet moeten stellen en al helemaal geen rekening moeten houden met je reactie. Hun wens uitstellen zouden ze hoogstwaarschijnlijk toch niet doen als je zegt dat je het er moeilijk mee hebt en dan zouden ze zich waarschijnlijk alleen maar bezwaard voelen omdat je het er moeilijk mee hebt en ze toch doorzetten.
Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk was en dat de tranen je hoger zaten dan het lachen.

En wat hoop ik dat de follikel toch nog goed gegroeid is (bij mijn laatst IUI was er bij de laatste meting opeens een tweede grote follikel te zien waardoor ze beslisten om direct met de menopur te stoppen en over te schakelen op de pregnyl. Het kan dus wel :* )
pi_94072581
GGB, kun je haar niet eens apart nemen op een ander moment en er over praten? Want dat zij vlot zwanger raken is gewoon wel heel fijn voor hun.. maar het is natuurlijk helemaal niet fijn dat het gevraagd wordt met zoveel mensen erbij..

Ik zou er wel over praten wat het met je doet, maar niet 'verwijtend'... snap je wat ik bedoel? Dat je het ze wel gunt, maar dat je het lastig vind omdat je het zelf ook zo graag wilt! En dan een moment kiezen dat jullie samen zijn, dat je je emoties gewoon vrij kunt laten gaan.

Het blijft lastig, want hoe hard het ook klinkt (wil hiermee niemand voor het hoofd stoten, maar zo was het voor mij altijd...) zij kunnen er niets aan doen dat het bij jullie (nog) niet lukt.. En voor jullie moet ruimte zijn, maar voor hen is het ook een heel belangrijk moment in hun leven.. Andersom zou je ook graag willen dat ze het jou gunnen, maar ze mogen wel met je meeleven...

Dus ja, uiten hoe je je voelt! :*
pi_94081219
Heel de nacht kut geslapen -O-
Klaarwakker nu, net 2 paracetamol genomen en over 25 minuten 2 pilletjes antibiotica ;)

Vind het nu wel spannend ;(

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 06:54:20 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 07:01:58 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_94081257
Succes straks C_A! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_94081399
Het is ook spannend CA! Heel veel succes, ik hoop dat het meevalt!
pi_94081548
SUcces/Sterkte C_A! :*
pi_94081566
Thx meiden :*
pi_94081606
Succes en sterkte!!
pi_94081773
Heb de eerste afspraak, maar volgens mij gaat het uitlopen :)
  maandag 14 maart 2011 @ 08:43:44 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_94082122
Succes en sterkte C_A
Be happy with the little things in life
pi_94082186
Eileiders zijn gewoon open. Over 3 weken weer een afspraak, hoe nu verder.

Onderzoek viel mee. Deed wel pijn en op het moment dat ik bijna ging stuiteren zei hij: we zijn klaar _O-
pi_94082264
Ow, helemaal vergeten je succes te wensen C_A!
Ben je een beetje opgelucht dat het gewoon goed is?
Fijn dat het wel mee viel het onderzoek.

GGB: :*
Inderdaad pokerface en dan na een paar weken lukt het me wel om blij te zijn voor mensen.
pi_94082305
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Eileiders zijn gewoon open. Over 3 weken weer een afspraak, hoe nu verder.

Onderzoek viel mee. Deed wel pijn en op het moment dat ik bijna ging stuiteren zei hij: we zijn klaar _O-
Wat fijn dat de pijn meeviel en dat de eileiders ook gewoon open zijn!
Mag je deze ronde nu wel gewoon zwanger proberen te raken? Of heb je dan niet meer gevraagd?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_94082508
Hij zei: ze zijn open en nu goed doorgespoten, dus doe je best morgen _O-

Zit nu op cyclusdag 13 ;)
pi_94082748
Go GO! C_A *O* Fijn dat het meeviel al met al en dat de uitslag dus ook positief is.
pi_94082767
Wat fijn dat het meeviel CA! Gooo for it!
pi_94082827
Nu wel een beetje zeurderig gevoel, niet pijnlijk ofzo. Dat klopt?
  maandag 14 maart 2011 @ 09:43:25 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94083404
Nou, zet hem op dan he! C_A! *O* ;)

GGB, wat een rare vraag ook van je schoonzusje. Zou ze er echt rekening mee houden als jij zou zeggen 'ja, dat vind ik heel moeilijk'? Als in dat ze dan nog even zouden wachten? Lijkt mij ook een beetje vreemd, want hoe lang wachten ze dan zeg maar.
Ze had jou beter idd even apart kunnen nemen om je te vertellen 'ik wil toch even vertellen dat we binnenkort van plan zijn voor een tweede kindje te gaan, dan komt het niet helemaal als een rauwe verrassing op je dak mocht het idd weer zo snel gaan'.
Lijkt me een stuk minder lomp iig. :Y
:*
pi_94083779
GirlGoneBad, knap dat je je prokerface opgezet hebt, ik zou dat niet kunnen...
Had ook gewoon als antwoord gegeven: Als ik nou ja zeg, doen jullie het dan niet?
( niet dat je er wat mee opschiet om dat te zeggen, maar ik ben nou eenmaal recht voor z'n raap )

Ben ik hier eigenlijk de enige die het er helemaal niet moeilijk mee heeft als
er vrienden of kenissen in een kindje verwachten? Het gevoel van waarom zij wel en ik
niet heb ik helemaal niet...
pi_94083861
Wat fijn C_A! Veel plezier de komende dagen hahahaha.

GGB, ik zou ook nog een keertje met je schoonzus praten, het feit dat ze zoiets vraagt met andere mensen erbij geeft wel aan dat ze niet echt snapt hoe heftig het voor jullie is.

Klumsy, ik had er wel moeite mee maar dat vond ik ook erg vervelend van mezelf dus als je het niet hebt, alleen maar fijn!

Hier is de man met de hamer ook langs geweest.... heb toch 3 dagen puregon kunnen spuiten zonder last te hebben! Vanaf nu dus maar een tandje langzamer.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 14 maart 2011 @ 10:08:23 #89
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_94084070
Klumsy ik herken het gevoel ook niet maar dat zou ook komen omdat we er 1 hebben.

Mijn vriendin vond het moeilijk te vertellen dat ze zwanger was terwijl ik zoiets heb van waarom. Kan mijn leven niet tegen de hare aan meten. Dat mijn broer vader wordt vind ik ook geweldig, kan niemand een zwangerschap en de geboorte misgunnen.

C_A fijn dat het meeviel en deze maand er van profiteren :9
pi_94090129
Charmed_Angel, ik ga er vanuit dat we je de komende dagen even niet hier zien en we over een week of 2 goed nieuws van je krijgen :) !

Iedereen bedankt voor jullie lieve en helpende reacties! Ik heb nog een goed gesprek gehad met O+ over het hele verhaal en heb besloten dat we er maar niks meer over zeggen. Ik zie probeer het maar als een kennisgeving te zien, want, zoals jullie ook zeggen, mijn mening zou de situatie toch niet veranderen. Ze zit ook voor mij aan de 'verkeerde' kant van de familie (schoonmams heeft ook al eens een stom staaltje geflikt toen wij vertelde dat we de MM in gingen, ik heb het hier toen ook gepost) en in al die jaren dat ik haar ken durf ik best te zeggen dat zij sociaal ook alles behalve de slimste is. Ik denk niet dat ik er iets mee bereik als ik het met haar persoonlijk zou bespreken. Ik laat het maar weer zo, onder het motto 'vechten tegen de bierkaai'.

Ik zou zo graag willen dat ik zo'n problemen van me af kon schudden, me er niet te druk over maken. Maarja, dat is de aard van het beestje, dat kan ik niet zo goed.

Edit: Zojuist terug van de echo. Het is inderdaad niet aangeslagen. Vanaf vandaag weer Primolut en dan door naar Clomid 100mg.

[ Bericht 5% gewijzigd door GirlGoneBad op 14-03-2011 16:41:18 ]
pi_94118795
C_A, hupsakee vroeg naar bed! Fijn dat het open is allemaal en ja, dat zeurende gevoel is normaal. :Y

Ggb, balen dat het niet is aangeslagen. Hopelijk 100 mg wel!

Sproet, rustig aan! Waar heb je last van?
pi_94130631
GirlGoneBad, lees nu pas dat Clomid 50 niks voor je heeft gedaan, wat vervelend!
Hoop dat de dosis 100 wel wat gaat doen :*

Ik zit vandaag op cyclusdag 11... laat de vruchtbare dagen maar komen, want voel me weer helemaal fit 8-)
pi_94131149
Fijn dat alles open is, C_A! Dat zeurende gevoel had ik inderdaad ook.

In het begin vond ik zwangerschappen en geboortes bij anderen ook niet moeilijk. Nu we al zolang bezig zijn, heb ik er soms wel moeite mee. De ene keer meer dan de andere keer. Ik loop er nu ook steeds meer tegenaan dat praktisch iedereen in mijn omgeving inmiddels moeder is dus heel veel gesprekken gaan over de kinderen. Ik merk dat ik nu makkelijker omga met mensen die wat ouder en al uit de kleine kinderen zijn.
De vraag van je schoonzus is in ieder geval onhandig, op z'n zachts gezegd, maar ze lijkt me niet de energie waard om er verder iets mee te doen inderdaad, GGB.

PZE, jij start vandaag toch? Spannend!
pi_94150684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Ahava het volgende:
In het begin vond ik zwangerschappen en geboortes bij anderen ook niet moeilijk. Nu we al zolang bezig zijn, heb ik er soms wel moeite mee. De ene keer meer dan de andere keer. Ik loop er nu ook steeds meer tegenaan dat praktisch iedereen in mijn omgeving inmiddels moeder is dus heel veel gesprekken gaan over de kinderen. Ik merk dat ik nu makkelijker omga met mensen die wat ouder en al uit de kleine kinderen zijn.
Dat dus... Als alle gesprekken over kinderen gaan is het leuk om over je eigen kinderen te kunnen praten. Dan is het ook voor mij soms wat confronterend.

Inderdaad, ik start vandaag met de deca. Lief dat je eraan denkt. O+
Poeh, ik heb er echt naartoe geleefd! Let's go. Spannend is het wel ja...
pi_94151280
:* pze, ik duim heel erg voor je! :*

Ahava :* ik moet steeds aan je denken... ik hoop zo dat je plakkertjes hebt...

GGB... :o wat een reactie... het is het inderdaad niet waard om je energie aan te verspillen, maar ik zou denk ik iets in de trant van: "ja, eigenlijk wel..." gezegd hebben, en ik zou ook heel vroeg naar huis vertrokken zijn... maar goed, verspilde energie waarschijnlijk dus...
:* wat balen dat de Clomid zijn werk niet heeft gedaan... ik hoop dat de verhoogde dosis meer doet voor je.
pi_94158293
Oh wat fijn pze dat je vandaag eindelijk mag beginnen!!
En Ahava, hier draaien mijn duimen ook voor je.
Mijsje, ik duim gewoon ook voor jou!
GGB, duidelijk verhaal waarom je je energie er niet aan gaat verspillen, gelijk heb je. Nu maar hopen dat de verhoogde dosis straks snel zijn werk doet.
Klumsy, veel plezier :P

PZE, de puregon slurpt gewoon elk stukje energie uit mijn lichaam, ik ben echt op. Maar het lukt me wel om halve dagen te werken en dat is al weer beter dan vorige keer! Ach, het duurt maar even zodra ik stop met prikken dan voel ik me weer kiplekker. Nu maar hopen dat het net als de vorige keer niet voor niets is. Donderdagochtend een echo.
pi_94188328
Dames.. ik ben al tijden niet op FOK! geweest wegens drukte drukte drukte..

Maar kom weer eens even kijken en mijn hart breekt als ik zie hoeveel bekende namen nog in dit lijstje staan.. ik wil jullie even heel veel sterkte wensen..wat is het toch oneerlijk dat het bij sommigen allemaal zo moeizaam gaat...

Verder gelukkig ook goed nieuws, zie ik: Vlindur en GWS!!! Gefeliciteerd!! :D
pi_94194855
Fijn dat je nu echt van start bent, PZE. Ik ben heel benieuwd of je wat gaat merken van de decapeptyl.

Mijsje :* Ik denk ook vaak aan jou.

O, en GGB, ik las mijn reactie nog eens na en ik wilde nog wat toevoegen. Ik realiseer me heel goed dat het helemaal niet zo eenvoudig is om dat soort opmerkingen 'gewoon' naast je neer te leggen. Sterkte.

Wat heftig, sproetje, dat je zo weinig energie overhoudt. Ik ben ook wel heel moe als ik Menopur spuit maar niet zoals jij het beschrijft. Sterkte!

Bedankt voor de sterktewensen, Tierrr!
pi_94197074
Hoe gaat het met je Ahava?
pi_94206999
Tja, hoe is het met me. Op zich wel goed. Het is natuurlijk spannend en het duurt gruwelijk lang voor ik kan testen! De eerste dagen waren mijn vriend en ik heel blij en voelde het nog speciaal en bijzonder. Zo voelt het nu nog wel, maar het is wat meer naar de achtergrond geraakt (een deel van de tijd). Dat is maar goed ook want anders houd ik het niet uit. Ik probeer zo min mogelijk te letten op allerlei 'signalen' maar dat is best moeilijk.
Lief dat je het vroeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')