Je hebt het vaak over oorlog voeren en ik vind toch dat je daardoor nodeloos de interventie demoniseert. Punt is dat als het conflict stil word gelegd dat iedere partij daar baat bij heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat is mooi stom van Frankrijk. Ik zie er nog geen reden in om oorlog te gaan voeren.
hij praat ook over een stukje cake........space-cake?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef yavanna het volgende:
Er komt bijna geen interview met hem voorbij waarbij hij niet over Mickey Mouse praat.
Hij lijkt ook een beetje op Ludo Sandersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Libyan leader Muammar Gaddafi visits the Versailles
Palace near Paris December 14, 2007
bron
Dat moet haast wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij praat ook over een stukje cake........space-cake?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef yavanna het volgende:
BBCWorld BBC Global News
Libya writes to EU stating that plans to 'establish and enhance' democracy are being delayed by confrontation with rebels
Ja lach er maar om. Hadden de anti's niet met de revolutie begonnen, was er nu dus democratie in Libie geweest.quote:
De grote vraag blijft: wat heeft Nederland allemaal aan toezeggingen gedaan achter de schermen om deze drie vrij te krijgen? Ik ben erg benieuwd. Normaliter brengen mensen met een spionage verdenking het er niet levend van af in Libya...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
Greek official says 3 Dutch marines captured in Libya will soon be flown to Greece - AP
Ja en net voordat ze het luchtruim van libie verlaten worden ze uit de lucht getetterd door een straaljager van libie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |