abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93902238
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef seilram het volgende:
Claudia, maar dat is soms met 1 kind ook al ;). Wil ik net gaan... heeft ie zitten poepen... tja...
Goed, dan maar wat later.
Als dat hier gebeurt moet ik eerst Lena weer uit de wagen halen of uit de doek, extra kleding uit, Ivan uitkleden en verschonen, dan begint Lena weer te huilen omdat ze ineens toch wel honger heeft, daarna heeft Ivan ook honger en tegen de tijd dat ik de deur uit ben wil ik zo snel mogelijk naar huis omdat ik toch nodiger naar de wc moet dan ik dacht. :+

Nou ja, de coordinatie is nog wat lastiger met twee kinderen, maar ik vind het wel fijn dat ik daardoor juist wat spontaner moet gaan leven!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:14:50 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93902282
Gardameer afgelopen jaar O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:17:00 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93902344
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als dat hier gebeurt moet ik eerst Lena weer uit de wagen halen of uit de doek, extra kleding uit, Ivan uitkleden en verschonen, dan begint Lena weer te huilen omdat ze ineens toch wel honger heeft, daarna heeft Ivan ook honger en tegen de tijd dat ik de deur uit ben wil ik zo snel mogelijk naar huis omdat ik toch nodiger naar de wc moet dan ik dacht. :+

Nou ja, de coordinatie is nog wat lastiger met twee kinderen, maar ik vind het wel fijn dat ik daardoor juist wat spontaner moet gaan leven!
:D

Ik herken het wel hoor :Y
Maar dat jij Lena dan weer uit de wagen haalt en uitkleedt...
Ik zou (denk ik) kind gewoon in de wagen laten, deken/dekje eraf, rits een stukje open en klaar!
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:17:17 #29
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93902352
Hahaha, maar volgens mij is dat ook gewoon een ritme krijgen. Ik vond dat eerste half jaar met Joep ook zoeken naar een ritme en elkaar leren kennen. Dat zal met een 2e kindje niet anders zijn denk ik. Al zal zij wel meer moeten inleveren dan Joep... als ik straks Joep naar de psz moet brengen, dan zal ze mee moeten... of ze nu wil slapen of niet.
Niet mieten! Door gieten!
pi_93902451
Ik overdrijf ook wat, Asy. :+ Het valt me eerlijk gezegd erg mee. Lena is ook nog zo klein en makkelijk. Misschien wordt het lastiger als ze ouder is, maar ik denk eigenlijk dat elke leeftijd zo z'n voordelen heeft.
pi_93902490
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Weet je, zulk soort dingen vind ik dus echt gewoon rete-irritant! :@ En omdat ik niet echt rammel voor een tweede, maar het een rationele keuze is, wegen dit soort overwegingen best zwaar.
pi_93902566
Nog 2 dan, gewoon omdat die vakantiesfeer zo heerlijk is om over te dromen. Vorige zomer aan de Adriatische kust:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Claudia, wat grappig dat jullie ook zo'n soort herinnering hebben aan Italïe. Italïe is niet echt goed tegen geboortebeperking!
pi_93902572
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Weet je, zulk soort dingen vind ik dus echt gewoon rete-irritant! :@ En omdat ik niet echt rammel voor een tweede, maar het een rationele keuze is, wegen dit soort overwegingen best zwaar.
Het is ook gewoon meer werk, vooral in je eentje. Ik ben best wel een tijdje bezig met voorbereidingen treffen als ik de deur uitga: allebei eten geven, allebei verschonen, allebei inpakken.

Het kan mij niet zo deren. Je ziet me van mijlenver al glunderen als ik achter de baby-Hummer loop. :Y)
pi_93902680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is ook gewoon meer werk, vooral in je eentje. Ik ben best wel een tijdje bezig met voorbereidingen treffen als ik de deur uitga: allebei eten geven, allebei verschonen, allebei inpakken.
Weet je, ik heb daar zo'n hekel aan (als ik weg wil, wil ik weg, en wel nu) dat ik vervolgens thuis blijf en me ga ergeren aan m'n eigen gebrek aan ondernemendheid.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:26:54 #35
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93902681
En het is maar tijdelijk... als ze wat groter zijn dan is het allemaal weer anders. Het lijkt mij ook niet erg. Ik denk dat ik net als Claudia loopt te stralen.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:27:09 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93902691
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik overdrijf ook wat, Asy. :+ Het valt me eerlijk gezegd erg mee. Lena is ook nog zo klein en makkelijk. Misschien wordt het lastiger als ze ouder is, maar ik denk eigenlijk dat elke leeftijd zo z'n voordelen heeft.
Aah oke :D
ik ken mensen die het wel zouden doen namelijk ;)
pi_93902829
Ik heb eigenlijk nooit problemen met op tijd de deur uitkomen door Isabeau. (wel door mezelf als ik mijn bed niet uit kan komen) Een eventuele poepluier calculeer ik tegenwoordig in en ik ben nagenoeg altijd op de tijd de deur uit die ik in gedachten had. Mijn enige grote uitdaging is mijn man. Da's een notoire treuzelaar die aan de uitdrukking "het komt niet op vijf minuten" een geheel eigen invulling geeft.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:33:48 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93902913
Als ik wil gaan dan ga ik ook gewoon.
Draagdoek mee, kind in jas, ik in jas, kind van de trap plukken en gaan met die banaan...

In mijn handtas zit standaard een luier en wat billendoekjes
pi_93902979
Die fotootjes allemaal O+

Oja, ik ken dat...
Samen weg, op de fiets.

Leander jas aan, die wil dan meteen weg, Florian jas aan, Leander gepoept.
Schreeuwende Leander jas weer uit, schone luier, billendoekjes beneden op.
Florian valtom met dikke jas, komt niet meer overeind en begint te huilen. Florian overeind zetten, naar boven lopen voor billendoekjes, Leander boos achterlatend.
Daardoor duwt Leander Florian om als ik boven ben.
2 brullende kinderen.
FLorian troosten, Leander verschonen.
Leander jas weer aan. Schoenen aan... (neeeeeeee, annere choenen, zucht, ok, dan andere schoenen) Hèhè.
Fiets naar buiten, voorkomen dat Leander speeltuin inrent, terwijl ik Florian op fiets hijs.
Leander ook op fiets, deur op slot....
Sleutels liggen nog binnen. Kinderen weer van de fiets af (anders valt hij om), naar binnen mèt kinderen, want Leander WOEST en wil nog steeds vluchten naar speeltuin en ik kan Florian moeilijk in de tuin parkeren.
Sleutels kwijt...
Sleutels na een tijdje en 2 steeds roder aanlopende hoofdjes en harder geschreeuw gevonden.
Weer naar buiten, kinderen op de fiets (Leander tegenhouden, neehee, nu even niet de speeltuin!!!! }:| ), deur op slot, hèhè!
En dan inderdaad zelf vergeten naar de WC te gaan :')
pi_93903174
ik doe als ik alleen ben enkel dingen te voet :P
maar dat deed ik met alleen selene ook al zowat, want ik heb de auto zelden en het ov is hier kut.

wat ik overigens gerust wel doe is als ik selene af wil halen van de psz en ravi boven slaapt, dat ik hem dan gewoon ff laat liggen. ik doe er 8 minuutjes over en tis 1 huizenblok verderop, daar heb ik weinig problemen mee. als hij toch wakker is gaattie gewoon mee achterop in de draagdoek.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:41:17 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93903185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:35 schreef freecell het volgende:
Die fotootjes allemaal O+

Oja, ik ken dat...
Samen weg, op de fiets.

Leander jas aan, die wil dan meteen weg, Florian jas aan, Leander gepoept.
Schreeuwende Leander jas weer uit, schone luier, billendoekjes beneden op.
Florian valtom met dikke jas, komt niet meer overeind en begint te huilen. Florian overeind zetten, naar boven lopen voor billendoekjes, Leander boos achterlatend.
Daardoor duwt Leander Florian om als ik boven ben.
2 brullende kinderen.
FLorian troosten, Leander verschonen.
Leander jas weer aan. Schoenen aan... (neeeeeeee, annere choenen, zucht, ok, dan andere schoenen) Hèhè.
Fiets naar buiten, voorkomen dat Leander speeltuin inrent, terwijl ik Florian op fiets hijs.
Leander ook op fiets, deur op slot....
Sleutels liggen nog binnen. Kinderen weer van de fiets af (anders valt hij om), naar binnen mèt kinderen, want Leander WOEST en wil nog steeds vluchten naar speeltuin en ik kan Florian moeilijk in de tuin parkeren.
Sleutels kwijt...
Sleutels na een tijdje en 2 steeds roder aanlopende hoofdjes en harder geschreeuw gevonden.
Weer naar buiten, kinderen op de fiets (Leander tegenhouden, neehee, nu even niet de speeltuin!!!! }:| ), deur op slot, hèhè!
En dan inderdaad zelf vergeten naar de WC te gaan :')
aaah joh, train je en passant ook nog je bekkenbodemspier én je blaas.
Wat wil je nog meer? ;)
pi_93903234
Heerlijk die vakantie foto's! Kindjes die stralen in de zon! Ik denk dat de zon en heel veel aandacht van papa en mama al een hele vakantie op zich zijn! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook eerder slordig dan netjes. Ik ben wel erg punctueel, zo een die altijd zit te wachten ipv te laat komt. :')
Maar een luiertas heb ik niet, en vaak moet ik op de weg naar buiten nog een luier in mijn tas proppen. Extra kleertjes ed heb ik ook nooit bij me. Het enige dat van levensbelang was, was een tepelhoedje. En eventueel een speen.

Pfft Free, klinkt dat vermoeiend zeg! :D
Dan hoef ik er meteen maar 1! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:47:59 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93903412
oeks, je eigen mini-paradijsje O+

Zo, klaar met clusterkolven. Ga ik nog eens wat doen hier aan mijn huishouden.

Laters! :W
pi_93903452
Oeke O+

Wij hebben van vorig jaar ook heerlijke tuinfoto's inderdaad O+

Ik ben inderdaad ook altijd op tijd, dus vaak kom ik zelfs met onverwachte vertraging nog wel op tijd :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:50:16 #45
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93903501
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef simmu het volgende:

wat ik overigens gerust wel doe is als ik selene af wil halen van de psz en ravi boven slaapt, dat ik hem dan gewoon ff laat liggen. ik doe er 8 minuutjes over en tis 1 huizenblok verderop, daar heb ik weinig problemen mee. als hij toch wakker is gaattie gewoon mee achterop in de draagdoek.
Dan kan ik hier straks ook doen, maar dat staat me gevoelsmatig nog een beetje tegen. Als Henk er is, en Alexa weer naar het KDV gaat bijv. kan het praktischer zijn om hem te laten liggen. Maar ik ben daar een muts in zeg,....

Ssserpente, ik vind het heel herkenbaar wat je schrijft over 'gebrek aan ondernemendheid' :Y, ik ervaar dat hier ook zo. Zowel het besluit om maar thuis te blijven, als het gevoel achteraf

Ja dit is mijn zoveelste poging om het hier bij te houden :Y)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93903568
Oeke, mooie foto's ! Geweldig zo'n tuin.
pi_93903644
De psz is hier 200 meter verderop en ik doe het écht niet!
Stel dat hij wakker wordt als ik et het huis uitloop? En begint te huilen? En ze dan net bij de PSZ nog wat bijzonderheden hebben en ik emer dan 10 minuten weg ben?

Of wat als ik onder een bus loop? En er ligt een kind in huis te slapen!

Ik zet wel eens de babyfoon bij de buren, maar als die er niet zijn maak ik hem wakker.
pi_93903658
Ik ga dit jaar ook zo'n plek van mijn tuin maken! <3

(als jullie mijn tuin zouden kennen zouden jullie weten dat dit een zeer dappere uitspraak is :') )
pi_93903719
Ik doe het ook liever niet hoor, heb één keer een brief gepost terwijl Isabeau thuis lag te slapen. Da's twee straten verderop, maar ik vind het niks. Toen had ik in mijn jaszak een briefje met het adres en de mededeling dat er een baby lag te slapen. Maar bah, nee mij niet gezien.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:56:50 #50
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93903743
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef freecell het volgende:
De psz is hier 200 meter verderop en ik doe het écht niet!
Stel dat hij wakker wordt als ik et het huis uitloop? En begint te huilen? En ze dan net bij de PSZ nog wat bijzonderheden hebben en ik emer dan 10 minuten weg ben?

Of wat als ik onder een bus loop? En er ligt een kind in huis te slapen!

Ik zet wel eens de babyfoon bij de buren, maar als die er niet zijn maak ik hem wakker.
Klopt. Klopt en Klopt.

Daarom staat het me gevoelsmatig ook erg tegen. Een vriendin van me gaat zo twee keer op een dag en hond uitlaten, heeft geen andere opties, is niets anders gewend en heeft er niets tegen.

De babyfoon kan hier gelukkig naar een (bijna altijd thuiszijnde) buurvrouw, maar dan nog...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')