Ik gebruik alleen de streams in IE, FireFox voor dit forum.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar had ik een tijdje geleden ook last van. Las hier dat je dan de automatische updates van het forum hier, rechts bovenin, uit moet zetten. En inderdaad, heb er geen last meer van gehad
die wil die stalpoten in vorm houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sorry maar ik kan Aafke ook niet goed hebben. Vind haar een beetje ordi en die obsessie van dat sporten irriteert me mateloos
Vanmorgen zei iemand dat ik de enige was die Alex niet liet vallen, ik voel me steeds sterker wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
De bewoners die ik dan ook het meest waardeer zijn nu toch echt Alex, Gerard en Aafke. Aafke roddelt ook wel, maar zal het ook voor degene opnemen wanneer iedereen dat gaat doen. Doet Gerard ook. Grappige mensen. Hebben iets iets van het karakter van mijn schoonzus weg. En ik ben gek met mijn schoonzus
Joanne is echt onbeschoft. Iedereen moet naar haar luisteren, maar vertel je een verhaal wat haar niet 100% interesseert heeft ze niet het fatsoen te luisteren. Karim is gewoon lief, maar een beetje vaag. Zou me in ieder geval niet aan de buis gekluisterd kunnen houden.
En Pillip vind ik ook aardig trouwens. Zie je alleen heel weinig in beeld hier.
Ik zou trouwens aardig autistisch gaan worden van dat gefriemel daar de hele dag
Van mij mogen ze nu wel even een andere plek laten zien.
Laura is zwanger van de vinger van Alex.quote:
Dat heb ik nog live meegekregen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laura is zwanger van de vinger van Alex.
Die vinger is nergens in geweest, geloof mij nu maar. In zijn eigen hol misschien..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laura is zwanger van de vinger van Alex.
Over de foto's heeft hij afgelopen nacht trouwens wat gezegd. Een exvriendin van hem heeft ze op internet gegooid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat wordt een schok als ze buitenkomt en hoort dat Guido een homo is of fotos heeft gemaakt voor een homoblad. Jammer dat daar dan geen camera s bij zijn
Hahahaha, mijn dochter heeft de schrik van haar leven gehad toen Karim dronken in het zwembad in de camera aan het loeren was. Hij kan geen goed meer bij haar doenquote:Karim kijkt altijd zo eng uit zijn ogen, word er soms bang van hahaha maar het is een goeie gozer.
Ook niet in zijn eigen aars toen ie effe 3 minuten op de toilet zijn stok tot bedaren moest brengen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vinger is nergens in geweest, geloof mij nu maar.
Hier ontkennen sommigen allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat heb ik nog live meegekregen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vinger is nergens in geweest, geloof mij nu maar. In zijn eigen hol misschien..
dat zou een smerige streek zijn zeg!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef marky het volgende:
[..]
Over de foto's heeft hij afgelopen nacht trouwens wat gezegd. Een exvriendin van hem heeft ze op internet gegooid.
Knap dat je dat zo zeker weet, zonder het gezien te hebben, terwijl er verschillende mensen zijn geweest die er live naar hebben gekeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vinger is nergens in geweest, geloof mij nu maar. In zijn eigen hol misschien..
Met andere woorden...Gelukkig is ze daar en niet hier?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SST_Cynthia SST Cynthia
MENSEN STEM SOFIA!!!! Bel: 0909-1393 of sms 5353 laat haar lekkerr blijven in het huis der geheimen!!! #sstnl
4 minutes ago
Als dat waar is dan spreek je de webbeheerders aan en dwing je ze die foto's weg te halen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat zou een smerige streek zijn zeg!!
Ik heb het hele filmpje gezien en niets gezien wat er maar op lijkt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo zeker weet, zonder het gezien te hebben, terwijl er verschillende mensen zijn geweest die er live naar hebben gekeken.
Ben jij soms het verborgen thuisfrontvriendje?
Dat zijn niet de foto's van die site, zou wel een beetje maf zijn aangezien daar nog veel meer 'modellen' op staan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef marky het volgende:
[..]
Over de foto's heeft hij afgelopen nacht trouwens wat gezegd. Een exvriendin van hem heeft ze op internet gegooid.
dan weet ik het ook niet, heb totaal geen verstand van computersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen de streams in IE, FireFox voor dit forum.
hahahahaha, nouuuuuuuu , ik kan me er iets bij voorstellen, ik vond dat ook tenenkrommend. Dat was echt een eng gezicht hoor bbbbrrrrquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn dochter heeft de schrik van haar leven gehad toen Karim dronken in het zwembad in de camera aan het loeren was. Hij kan geen goed meer bij haar doen
*zucht*quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gezien en niets gezien wat er maar op lijkt...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Darklight het volgende:
Kan dat gefriemel niet verboden worden
Willen de waarheid niet onder ogen zien, moet er toegegeven worden dat ze fout zaten en dat is heeeeeeeel moeilijk hoorquote:
je hebt het filmpje gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gezien en niets gezien wat er maar op lijkt...
Leuk om te zien, mensen die dingen zien, die er niet zijn. Begint al net zo paranoide te worden als in het huis...quote:
ik stop er ook mee.. volgens mij loopt hij echt te dollenquote:
De helft, ok. Waar staat de andere helft van dat filmpje dan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
je hebt het filmpje gezien![]()
Daar zie je idd de helft niet van wat er gisteren ANDERHALF uur zichtbaar was.
Zo en nu kap ik ermee, want volgens mij ben je nu expres aan het trollen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef Darklight het volgende:
Kan dat gefriemel niet verboden worden
Ik geloof je.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder een fuckbuddy gehad volgens eigen zeggen, misschien wil ze alleen friends with benefits, niet zo heel raar als je 25 bent toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef minzo het volgende:
Maar vind dit wel grappig om te zien, Laura en Alex hadden gristere avond een gesprek dat ze dacht dat niks ging worden tuseen hun 2 in het huis en dat ze niks voelde. Sindsdien kan Alex helemaal niet meer van Laura af blijven. En Laura vind het blijkbaar ook niet erg
Ik neem jouw volwassen voorbeeld maar over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat........staat......nergens......dat.......was.....live.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De helft, ok. Waar staat de andere helft van dat filmpje dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |