quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef sherezade het volgende:
ja en die haargrens haha, ik vind het ook hele vreemd uitzien misschien heeft ze Jermaine Jackson om wat tips gevraagd
Zo gebruind lijkt ze wel op een Hindoestaanse johquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:58 schreef Vivi het volgende:
En in de categorie "Wereldnieuws"; Yoyo heeft dus echt iets aan haar haarimplant laten doen, zeer overduidelijk!
Aanschouw:
[ afbeelding ]
Vs:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)Derksen-VI-Radio.htm
Maar dan een reep behaard vel, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef Vivi het volgende:
Misschien hebben ze gewoon een reep vel weggehaald?!
Oh dat ziet er nu ook zo lekker naturel uitquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Kim Kardashian doet 't ook:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ed-wax-forehead.html
Klikquote:Ivo Niehe praat met reislustige tv-vrouwenIvo Niehe praat zondag in zijn TROS TV Show met drie vrouwen die een eigen reisprogramma op tv hebben of krijgen. Het gaat om Erica Terpstra (MAX), Nicolette Kluijver (BNN) en Yolanthe Sneijder-Cabau (TROS). Dat heeft de TROS laten weten. Yolanthe gaat een juniorversie van Niehe’s TV Show ma- ken. Daarin gaat ze op reis om sterren te interviewen. “Omdat ik zelf zo vaak geïnterviewd word, doorzie ik heel snel wanneer iemand een vraag ontwijkt“, vertelt ze onder meer.
Erica Terpstra trekt voor Omroep MAX naar alle uithoeken van de aardbol om in andere culturen antwoorden te vinden op de grote levensvragen. “Dat ik dit mag doen is het cadeau van mijn leven. Bhutan, India, een ontmoeting met de Dalai Lama, ik wil iets van de manier van denken en leven in die landen overbrengen“, aldus Terpstra.
Nicolette Kluijver vertelt tot slot over haar programma’s Spuiten en Slikken en 3 Op Reis.
De TROS TV Show begint om 21.20 uur op Nederland 1.
Daar zat NL nou echt op te wachtenquote:
Ik vond die bovenlip wel erg opvallen hoor. Maar inderdaad, misschien ook wel door dit topicquote:Op maandag 18 april 2011 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het middelste van haar bovenlip net bij Ivo Niehe
Zoals ze haar filmden zag je het niet zo goed maar als je dankzij dit topic goed oplet... echt raar
Moet zeggen dat ze het interview verder wel aardig heeft gedaan.
quote:Doutzen Kroes en Yolanthe Cabau Sneijder hebben mooiste mond
van onze redactie
AMSTERDAM - Doutzen Kroes en Yolanthe Cabau van Kasbergen delen de eerste plek als het gaat om de mooiste mond van Nederland.
Het Friese topmodel en de presentatrice kregen beiden 15 % van de stemmen in de Mooise Mond Verkiezing, georganiseerd door tandpastamerk Aquafresh.
Ze later hiermee Chantal Janzen (3) en Sylvie van der Vaart (4) achter zich. Hoogste nieuwe binnenkomer in de lijst is actrice Carice van Houten op de vijfde plek. Hoogst genoteerde man is Arie Boomsma op plek 6.
Yolanthe is dolblij met haar topnotering: "De mond is een belangrijk deel van het gezicht. Dat mensen mij en Doutzen hebben gekozen, vind ik dus echt een supercompliment!"
Dat het je überhaupt opvalt... tering zeg...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
En de tanden zie je ook weer duidelijk, dat verdwaalde mini tandje naast de hoektanden is vergroot.
Kon zo een foto van mij zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wesley vreet er niet minder om
Vind je?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen bij Linda de Mol pakt dat sleutelen wel goed uit moet ik zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |