Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DaMart op 10-03-2011 11:35:21 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat is dicht bij time outquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan niet quoten uit het vorige topic, maar hoezo handel, wok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
hoho, je mag hier komen koffien!quote:
Dat zei Toek net ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef Muck het volgende:
mwahaha
de telefoon gaat, de tandarts voor TJ, wanneer hij een afspraak wil maken.
TJ legt de telefoon neer en nog geen twee minuten later begint hij weer te rinkelen, dus ik neem op, weer de tandarts, maar nu wanneer ik een afspraak wil maken
kijken die mensen nou helemaal niet naar wat ze doen?
[..]
hoho, je mag hier komen koffien!
Ja, hoiquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef Muck het volgende:
mwahaha
de telefoon gaat, de tandarts voor TJ, wanneer hij een afspraak wil maken.
TJ legt de telefoon neer en nog geen twee minuten later begint hij weer te rinkelen, dus ik neem op, weer de tandarts, maar nu wanneer ik een afspraak wil maken
kijken die mensen nou helemaal niet naar wat ze doen?
[..]
hoho, je mag hier komen koffien!
jullie werken ook bij de tandarts??quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef Toekito het volgende:
Tandarts is zo dom hé belt ze om voor mij een afspraak te maken hangt ze op. 3 tellen later telefoon. De tandarts voor Marjo
goed he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
jullie werken ook bij de tandarts??
behalve dat ie altijd een script laadt?quote:
Nee, niet weer dat gedoe over de OPquote:
Ze heeft wel een punt. De oude was beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet weer dat gedoe over de OP
Daar doet ie bij mij alleen in IE moeilijk overquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
behalve dat ie altijd een script laadt?
alsjeblieft zeg. Ben allang blij dat ik na een uurtje daar leven vandaan komt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
jullie werken ook bij de tandarts??
Maar IE zuigt sowiesoquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar doet ie bij mij alleen in IE moeilijk over
Niet jij ook alquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. De oude was beter.
Tot straks mopquote:
Deed ie dat maar, dan hadden de mannen er nog wat aanquote:
dat klopt. Maar dan nog hoef ik hem niet mooi te vinden toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet jij ook al![]()
Wanneer kijk je nou helemaal naar die op? Alleen als er een nieuw topic is geopend, daarna kijk ik er niet meer naar hoor
Of hij mag hier komen stofzuigenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deed ie dat maar, dan hadden de mannen er nog wat aan
nu kost het me op het werk dagelijks bijna mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik toch nergens lieverdquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat klopt. Maar dan nog hoef ik hem niet mooi te vinden toch?
Whehehehehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, als ie dat zou kunnen dan neem ik weer IEquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik toch nergens lieverdIk zeg alleen dat je er niet over mag klagen
echt wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, als ie dat zou kunnen dan neem ik weer IE![]()
Wat is er dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
godver wat gaat er weer een hoop mis vandaag
Klagen is oudbollig, dat doen we al te lang hier in NLquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
godver wat gaat er weer een hoop mis vandaag
have fun groeten aan STquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klagen is oudbollig, dat doen we al te lang hier in NL
Maar een zacht kusje op je hamsterwang
[..]
En nu echt weg
Tot later Liebchenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan de was gaan ophangen en dan ga ik koffie drinken bij ST![]()
Tot later
telefoon doet het nog steeds nietquote:
kusje op je pijn in je kortslapende verregenden USB-stickquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
telefoon doet het nog steeds niet
mijn USB stick is corrupt
kut geslapen (veel te kort)
veel pijn in rug
en het regent
Da's inderdaad niet echt geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
veel pijn in rug
en het regent
je kan beter 3 tanden laten trekkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
veel pijn in rug
en het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |