Deed ie dat maar, dan hadden de mannen er nog wat aanquote:
dat klopt. Maar dan nog hoef ik hem niet mooi te vinden toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet jij ook al![]()
Wanneer kijk je nou helemaal naar die op? Alleen als er een nieuw topic is geopend, daarna kijk ik er niet meer naar hoor
Of hij mag hier komen stofzuigenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deed ie dat maar, dan hadden de mannen er nog wat aan
nu kost het me op het werk dagelijks bijna mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik toch nergens lieverdquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat klopt. Maar dan nog hoef ik hem niet mooi te vinden toch?
Whehehehehehequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, als ie dat zou kunnen dan neem ik weer IEquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik toch nergens lieverdIk zeg alleen dat je er niet over mag klagen
echt wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, als ie dat zou kunnen dan neem ik weer IE![]()
Wat is er dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
godver wat gaat er weer een hoop mis vandaag
Klagen is oudbollig, dat doen we al te lang hier in NLquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
godver wat gaat er weer een hoop mis vandaag
have fun groeten aan STquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klagen is oudbollig, dat doen we al te lang hier in NL
Maar een zacht kusje op je hamsterwang
[..]
En nu echt weg
Tot later Liebchenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan de was gaan ophangen en dan ga ik koffie drinken bij ST![]()
Tot later
telefoon doet het nog steeds nietquote:
kusje op je pijn in je kortslapende verregenden USB-stickquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
telefoon doet het nog steeds niet
mijn USB stick is corrupt
kut geslapen (veel te kort)
veel pijn in rug
en het regent
Da's inderdaad niet echt geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
veel pijn in rug
en het regent
je kan beter 3 tanden laten trekkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
veel pijn in rug
en het regent
De echt spannende horrorverhalen laat ik aan jou overquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan beter 3 tanden laten trekken
Ach, ik heb de helft van mijn kiezen moeten laten trekken (melkkiezen dan wel)quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
TJ had ook nog een melkkiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, ik heb de helft van mij kiezen moeten laten trekken (melkkiezen dan wel)
heb je 3 tanden laten trekken??quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
het leven met Muck is idd erg spannend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De echt spannende horrorverhalen laat ik aan jou over
dinsdag al schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je 3 tanden laten trekken??
* Barreltje heeft weer iets gemist
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |