nice!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Upper Riser Assemblies en Lower Riser Assemblies en nog 2 Inline Tee Assemblies...
(subsea structures voor BP Angola)
Hier beidequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ik niet hebIk ben nog steeds op zoek naar een man met vaatwasser
Echt, vaatwasser en auto en ik trouw
kokie en pepiequote:
Whaoh tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik eet bij m'n ouders vandaagOeh en ik ga in mijn pappie's spliksplinternieuwe auto rijden
![]()
Kan ook aan mij liggen, gisteren kreeg ik de melding 'het bericht kan niet worden verzonden', maar die was dan wel naar Tenerife, daar kan het ook aan liggenquote:
Ja, maar met ouders en net iets te jongquote:
Andersomquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kokie en pepie
(of is het nou andersom?/)
Ik PM je wel, heb geen zin in al die uitgesproken meningenquote:
Andersom en je mist een k en een p...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kokie en pepie
(of is het nou andersom?/)
Woon nog thuis dus alles aanwezig maar ook weer niet helemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ik niet hebIk ben nog steeds op zoek naar een man met vaatwasser
Echt, vaatwasser en auto en ik trouw
whut!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik PM je wel, heb geen zin in al die uitgesproken meningen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon nog thuis dus alles aanwezig maar ook weer niet helemaal.
Dan weet ik het alquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik PM je wel, heb geen zin in al die uitgesproken meningen
Sms me eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen, gisteren kreeg ik de melding 'het bericht kan niet worden verzonden', maar die was dan wel naar Tenerife, daar kan het ook aan liggen
Hij heeft die ene gekocht waarin ie heeft geproefredenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan weet ik het al.
Tof! En dattie em zo snel heeft
... Ik moest twee maanden wachten op de mijne...
Ik heb een auto en geld voor een vaatwasserquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar met ouders en net iets te jongMaar als je je vaatwasser hiermee naartoe neemt dan mag je hier wel wonen
Telefoon even aan/uit? Kijken of de instellingen nog kloppen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn smsjes worden niet meer verzonden
Whaoh tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heeft die ene gekocht waarin ie heeft geproefredenWas niet de bedoeling, want dat was de versie met alles erop en eraan, maar hij heeft em toch genomen
Met stoelverwarming en achteruitrijcamera
En nu mag ik em ook testen
Dan krijg ik weer ruzie thuis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]He, bah, ik tref het hier niet in de ksc
Maar ook voor jou geld, neem de vaatwasser mee en je mag hier wonen
![]()
Volgens mij rijdt ie echt heerlijkquote:
quote:
Als ik een andere baan hebt wil ik op mijzelf wonen. Dus kan kunnen we altijd kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is gewoon niet mijn dag
jaaaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reuzecavia'sEn dan doet ie vast omnomnom
hoiquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar met ouders en net iets te jongMaar als je je vaatwasser hiermee naartoe neemt dan mag je hier wel wonen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik een andere baan hebt wil ik op mijzelf wonen. Dus kan kunnen we altijd kijken.
Mag ik bij jou wonen?quote:
quote:
Ja hoor dat magquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou wonen?![]()
Met mijn 2 poezels en chaisse longue?
Klopt, ik kreeg die melding weerquote:
ik heb ook een auto een vaatwasser en 2 poezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou wonen?![]()
Met mijn 2 poezels en chaisse longue?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb ook een auto een vaatwasser en 2 poezen
en er is nog plaats voor de chaisse longue hoor!![]()
ohh en ik heb OOK een droger!: Y
time out is een disco in gemertquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
Maar niemand die weet wat die melding betekent? Time-out bewerking
quote:
Dat je die kent!quote:
ik woon boven utrecht, dat is niet in de buurtquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je die kent!Of woon je er in de buurt?
Ligt het igg niet aan mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg die melding weer
Nee inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik woon boven utrecht, dat is niet in de buurt
Handel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee inderdaadIk woon er best dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |