quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgen
Gisteren nog gegeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.
Niet iedereen houdt van stappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan hoor je te stappen en lol te hebben... geen taarten te bakken..
Beslagkom uitlikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.
Leugensch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen.
true, maar niemand houdt van single zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Baas die denkt dat ik zo even wat logo's uit mijn mouw schud....
Is dat de enige reden om te gaan stappen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niemand houdt van single zijn.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Of heb je niets met mouwen aan?
Kun jij dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Baas die denkt dat ik zo even wat logo's uit mijn mouw schud....
Nope, maar het is wel een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om te gaan stappen?
Ik heb juist de leukste mannen in de dagelijkse omgang ontmoet en juist niet met uitgaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om te gaan stappen?
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpenquote:
Niet-singles stappen niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, maar het is wel een leuke bijkomstigheid.
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb juist de leukste mannen in de dagelijkse omgang ontmoet en juist niet met uitgaan.
Ik zou m'n functieprofiel er nog maar eens op naslaan als ik jou wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpen
Nou, datquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou m'n functieprofiel er nog maar eens op naslaan als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |