Op facebook. Heb alleen m'n naam hoeven invullen! http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001689742580 Ze geven nu een babybelt van Anita weg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:16 schreef Twinkly het volgende:
Wup, wat cool dat je een kolf gewonnen hebt! Wat voor wedstrijd was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja hoor, maar je kan het dan maar 1x opwarmen en dan moet het na een ongeveer uurtje weg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:19 schreef pessie het volgende:
Mooie grafiek en foto Pvoes!
Ik heb even een vraagje.
Ik heb dinsdag 80cc gekolfd en meer lukte toen niet, ik heb nu zo'n 60 a 70 cc uit de vriezer gehaald en ontdooid in de koelkast. Mag ik die zometeen bij elkaar in 1 fles doen zodat er voor mn schoonzusje 1 fles klaar staat om te verwarmen en te geven? Of mag je verse melk en ontdooide melk niet door elkaar doen?
Maar dat is toch de standaardregel van opgewarmde melk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja hoor, maar je kan het dan maar 1x opwarmen en dan moet het na een ongeveer uurtje weg.
jep, maar nu Harry groter is, neem ik het niet meer zo nauw. Warm het gerust ook nog eenkeer op en hij is nog nooit ziek ervan geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:57 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar dat is toch de standaardregel van opgewarmde melk?
zolang het dezelfde temperatuur heeft, mag allesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:19 schreef pessie het volgende:
Mooie grafiek en foto Pvoes!
Ik heb even een vraagje.
Ik heb dinsdag 80cc gekolfd en meer lukte toen niet, ik heb nu zo'n 60 a 70 cc uit de vriezer gehaald en ontdooid in de koelkast. Mag ik die zometeen bij elkaar in 1 fles doen zodat er voor mn schoonzusje 1 fles klaar staat om te verwarmen en te geven? Of mag je verse melk en ontdooide melk niet door elkaar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |