quote:
Op zondag 20 maart 2011 14:01 schreef WupWup het volgende:Was Nathan dysmatuur pessie? Het is zeker wel waar dat het bij de ene vrouw makkelijker loopt dan bij de andere, die verschillen zie je alleen hier al in dit topic. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik een gezonde baby met 41 weken heb gekregen en we weinig problemen tegen zijn gekomen met de borstvoeding. Ik heb alleen hoeven kolven om dagelijks probiotica te kunnen geven (voorgeschreven door ostheopaat, ik twijfel achteraf flink of ik het wel had moeten doen) en daarna op werkdagen. Ik denk ook dat het uitmaakt dat Nathan geen natuurtalent was. Als hij om te beginnen jouw borsten niet voldoende stimuleert, kom je aan een onderproductie waar je een kolf als eerste oplossing goed kunt gebruiken terwijl je het hoofdprobleem ondertussen oplost. Goed gedaan toch?!
Nathan was licht dysmatuur. De grens daarvoor is 2500 gram en hij was 2520, dus een grensgeval dat wel. Iets lichter en we hadden naar het ziekenhuis "gemogen".
Wat een mooie foto's!
Vanyel vooral jouw foto en hoe Dottir is aangelegd vind ik echt heeeeel mooi.
Ik denk dat Nathan wel heel snel is aangelegd (voordat hij zn kleertjes aanhad) maar daar heb ik geen foto van. Dat weet ik dus echt niet meer. Sowieso was het allemaal een beetje rommelig omdat iedereen een beetje schrok van hoe klein hij was. Daarnaast was de kraamverzorgster te laat. Wat ik echt heel fijn vond, maar eigenlijk niet heel handig.
Even onder een spoiler, ik heb niet zulke nette foto's als jullie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.