Goed opgemerkt, is normaal verschijnselquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
En gek genoeg krijg ik vaak juist lastig een toeschiefreflex als mijn borsten op knappen lijken te staan.
Maar áls het dan eenmaal gaat dan is het ook altijd twee keer zoveelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef WupWup het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, is normaal verschijnselDoordat de spieren zo op spanning staan door stuwing, is het lastiger voor ze om samen te knijpen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Het stomme is dat ik geen pads in m'n beha draag omdat ik bij Ivan nooit lekkages had en ik weiger te accepteren dat ik ze nu wel heb.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:07 schreef Twinkly het volgende:
Niels steekt sinds anderhalve week weer zijn tanden in mijn tepelhof tijdens het drinkenDat heeft hij maanden terug ook een poos gedaan. Telkens als hij wil drinken komen zijn tanden weer op de pijnlijke plekken terecht
Er zitten gewoon korstjes in de vorm van tandafdrukken op mijn tepelhoven.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef Orea het volgende:
Dat vind ik toch wel bizar hoor Tico! Eigenwijsje heb je..
Die van mij krijgt 2 keer 150 cc op een opvang dag.. Maar normaal (nu is ze niet lekker dus ze weigert van alles) blijft ze drinken.. na 150 cc is het even miepen tot ze afgeleid is (is bij 180 en 200 ook zo!) maar 150 is toch wel genoeg per keer.. Madam komt vast niets tekort met haar 9100 gram bij 7,5 maand..
Ook fijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een knijperd en hij geeft me dus om de minuut als ik hem voed een nipple twist![]()
![]()
Doet Aviva ook. Ik viel het niet eens meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:44 schreef Twinkly het volgende:
Nee, hij doet het niet bewust, het is niet echt bijten wat hij doet. Hij laat zijn tanden op mijn tepelhoven rusten, dat vindt hij vast comfortabel
Nou, hij doet het eigenlijk ook altijd wel, ik heb altijd naderhand de afdrukken erin staan. Maar nu drukt hij wat harder ofzo en gaat de huid echt stuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Doet Aviva ook. Ik viel het niet eens meer
Klinkt bekend jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nou, hij doet het eigenlijk ook altijd wel, ik heb altijd naderhand de afdrukken erin staan. Maar nu drukt hij wat harder ofzo en gaat de huid echt stuk.
Heb je eigenlijk nog wel eens last van Raynaud?
Hm, klinkt niet echt lekker idd. Maar je kan er weinig tegen doen, vrees ik. Lente heeft me gister wel expres keihard gebeten. Echt, ik dacht dat m'n tepel eraf was. Ze was moe mieperig en ws ging het 'r niet snel genoeg, dus gaf ze er maar eens een flinke ruk aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:44 schreef Twinkly het volgende:
Nee, hij doet het niet bewust, het is niet echt bijten wat hij doet. Hij laat zijn tanden op mijn tepelhoven rusten, dat vindt hij vast comfortabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |