Apart verhaal, toen je zei Hazerswoude dorp dacht ik ook meteen aan De hoop .. maar dat is een gebouw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef Geenkoekie91 het volgende:
Hallo mense , ik vroeg mij af iemand hier toevallig iets weet over lijn 186 (Oegstgeest-Leiden CS- Gouda NS) ik heb al van 2 personen , onafhankelijk hetzelfde gehoord. Het zit zo : Op het moment dat hun bus leeg was, en ze in de buurt kwamen van de halte Hazerswoude Dorp, dat dan de stoplamp(rode lampje voorin bij de chauffeur) inene gaat branden. En op het moment dat ze op de halte stopten, dat de deur vanzelf open ging. Iemand die iets weet? (ik weet dat De Hoop ook in de buurt is)
Nee, ja, ik weet het niet te beoordelen op deze manier eigenlijk. Ben zelf helemaal niet bekend met dit verhaal, voor hetzelfde geldt houden die chauffeurs jou voor het lapje nietwaar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@bastard ja sowieso 2 chauffeurs hebben het onafhankelijk van elkaar verteld . Allebei voor bovengenoemde lijn en situatie . Lijkt me geen toeval toch?
Wat is er dan? Krijg je daar een unheimisch gevoel als je er langs rijd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef Geenkoekie91 het volgende:
Jawel maar die houden me niet voor de gek. Ben er is langs gereden en er is wel wat met die plek.
No shit.. ik had een toestel om een foto te maken, jaren geleden voor een topic hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@lavenderr mja je krijgt wel een gevoel dat er wat is, moeilijk uit te leggen .
Raar is dat dan he? Dan denk je toch dat er iets loos is, iets ongrijpbaars.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
No shit.. ik had een toestel om een foto te maken, jaren geleden voor een topic hier.
Ik maak een paar foto's, kom thuis.. toestel stuk. Geen foto meer mee te maken geweest!
Kon de foto's er niet meer af halen ook.
Een gevoel van angst? Dat je eigenlijk graag weer snel weg wilt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@lavenderr mja je krijgt wel een gevoel dat er wat is, moeilijk uit te leggen .
En Geenkoekie, ga je je er nog verder in verdiepen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@Bastard, was dat toen voor dat huis op de Rijndijk ?
@Lavenderr ja idd, zo snel mogelijk weg willen wezen idd.
Best iets om nog eens verder in te duiken toch? Als je het aandurft tenminste, gezien het nare gevoel wat je er bij kreeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@Lavenderr mja, ben ik over na aan het denken. Ik weet wel dat er destijds ook planne waren voor een bezoek bij het huis aan de Rijndijk. Vraag me wel af hoe dat afgelopen is ook .
Da's gek... normaal forceert de buschauffeur altijd handmatig de deuren open met een breekijzer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef Geenkoekie91 het volgende:
Hallo mense , ik vroeg mij af iemand hier toevallig iets weet over lijn 186 (Oegstgeest-Leiden CS- Gouda NS) ik heb al van 2 personen , onafhankelijk hetzelfde gehoord. Het zit zo : Op het moment dat hun bus leeg was, en ze in de buurt kwamen van de halte Hazerswoude Dorp, dat dan de stoplamp(rode lampje voorin bij de chauffeur) inene gaat branden. En op het moment dat ze op de halte stopten, dat de deur vanzelf open ging. Iemand die iets weet? (ik weet dat De Hoop ook in de buurt is)
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@Bastard, was dat toen voor dat huis op de Rijndijk ?
En er zat niemand in die bus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Geenkoekie91 het volgende:
@bastard ja sowieso 2 chauffeurs hebben het onafhankelijk van elkaar verteld . Allebei voor bovengenoemde lijn en situatie . Lijkt me geen toeval toch?
Tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef TechnoXXL het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=499708
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Kreupel het volgende:
Wat zit daar achter het raam op de eerste verdieping trouwens?
http://maps.google.nl/map(...)z1Yw1-1Ft_WfeN7HoA5w
Ben ik nou zo scheel, ik zie helemaal niemand bij een raam.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef dylanrr het volgende:
Ik heb even goed zitten kijken, en het is volgens mij een meisje/vrouw van rond de 25.
Is dat huis nog bewoond?
Ow, dat moet je dan ook wel echt willen zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:12 schreef dylanrr het volgende:
middelste raam, 1e verdieping. Daar zie je de haren en het gezicht. Is niet super duidelijk ofzo, maar als je goed kijkt zie je het wel.
Koelquote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef Kreupel het volgende:
Wat zit daar achter het raam op de eerste verdieping trouwens?
http://maps.google.nl/map(...)z1Yw1-1Ft_WfeN7HoA5w
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:26 schreef BasementDweller het volgende:
Mijn googlestreetview ging helemaal flippen toen ik naar het huis keek
Er hangen ook gewoon gordijnen, er staan auto's voor de deur. Dus als het al een gezicht zou zijn, wat is er dan raar aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Resistor het volgende:
Het is maar wat je er in wilt zien. Als je een stukje verder gaat lijkt het weer heel anders.
Dat is het enge juistquote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Resistor het volgende:
Het is maar wat je er in wilt zien. Als je een stukje verder gaat lijkt het weer heel anders.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |