Je bent gehersenspoeld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alleen homo's of ook hetero's zoals ik?
Ook gehersenspoeld dus. Arm Nederland.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:37 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Dus mij kun je daarmee niet op mijn ziel trappen.
En zo diskwalificeer je stelselmatig iedereen die je mening niet deelt. Moet erg eenzaam zijn daar waar jij uithangtquote:
Ik ben fatsoenlijk opgevoed en niet gehersenspoeld door een subsidiemachine die vindt dat wij homoseksualiteit normaal moeten vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen (Halcon bijvoorbeeld) iets tegen homo's hebben. Zo opgevoed denk ik?
Meer dan genoeg mensen die homoseksualiteit niet normaal vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En zo diskwalificeer je stelselmatig iedereen die je mening niet deelt. Moet erg eenzaam zijn daar waar jij uithangt
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom mensen (Halcon bijvoorbeeld) iets tegen homo's hebben. Zo opgevoed denk ik?
Ik vind het bespottelijk, daar kan je toch niet mee "discussieren"? Sowieso is enige vorm van dialoog al onmogelijk, aangezien hij rotsvast in zijn eigen mening zit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.
Normaal is een ander woord voor gangbaar, veel voorkomend, de meerderheid. Jij bent ongetwijfeld in een groot aantal opzichten ook niet normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meer dan genoeg mensen die homoseksualiteit niet normaal vinden.
Maar waarom vind je homoseksualiteit niet normaal?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel van die meiden van 14/15 jaar met veel make up zijn ook aandachtshoeren. Daar hoor je ook niemand over. Maakt het uit? Laat ze lekker aandachtshoer spelen of heb een hekel aan ze omdat ze aandachtshoer zijn, en niet omdat ze toevallig homoseksueel zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homo's hebben vaak wel iets aanstellerigs en zijn toch aandachtshoeren.
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar waarom vind je homoseksualiteit niet normaal?
http://studenten-kamers.u(...)d-homo-niet-normaal/quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de homohaat niet zou bestaan als het niet aangeleerd was inderdaad. Wat dat betreft vind ik Halcons argument van "gehersenspoeld" nogal opmerkelijk.
Volgensmij zijn er genoeg mensen op de wereld, en is dat het probleem niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.
Nou en. Mensen krijgen op natuurlijke wijze gemiddeld 8 a 9 kinderen. Maar zo natuurlijk willen hetero's ook niet meer zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat de mens zo gemaakt is dat 'n man en vrouw samen een kind kunnen 'maken'. Twee mannen kunnen dat niet en twee vrouwen ook niet.
Ja, ik vind jou niet normaal, met zulke uitspraken. Ik ken streng gelovige Christenen die minder erg zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij zijn er genoeg mensen op de wereld, en is dat het probleem niet.
Net als vrouwen emancipatie. We noemen het vooruitgang.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen.
Volgensmij is homoseksualiteit al iets ouder dan 'deze tijd.'quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen op de wereld inderdaad. Al zouden er in Europa wat meer kinderen geboren moeten worden en in Afrika wat minder. Dat is echter nog geen reden om homoseksualiteit te tolereren. Het is iets wat opgekomen is in deze tijd, een tijd waarin de aandachtsprostitutie drastisch is toegenomen.
Vroeger bestond het ook al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij is homoseksualiteit al iets ouder dan 'deze tijd.'
Het werd onderdrukt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in deze tijd opgekomen. Voorheen waren veel minder mensen bezig met dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |