'..as demands ebs' ook echtquote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien hoe Microsoft compleet faalt als ze geen monopolie in een markt hebben.
Klopt. Ik koop waarschijnlijk gewoon een schijf van 1TB die ik dan gewoon alleen als backup heb.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ach, een extra schijf kan nooit kwaad, en is niet duur.
Weinig kans nu de afgelopen maanden zo'n beetje alle potentiële opvolgers weg zijn gegaan daar.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef fyah het volgende:
Daarom hoop ik voor Microsoft's sake dat die holbewoner snel aan de kant wordt gezet van zijn positie als CEO.
- download de juiste firmware op http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef DaMook het volgende:
Ik heb afgelopen week, 4.3 GM geinstalleerd op mijn iPad (weet niet of dat echt het probleem is, maar dat denk ik). Nu geeft ie aan dat ie verbonden wil worden met itunes, zodra ik dat doe geeft itunes de melding dat de software verlopen is. Ok dus ik wil 4.3 er opnieuw opzetten, gaat niet, itunes zegt dat ik de nieuwste software heb. Toen 4.3 van brokenstones gehaald , maar die werkt ook niet, ik denk dan 4.2.1, nu krijg ik de melding (al een paar keer) dat er tijdelijk geen verbinding mogelijk is met de iPad nogwat server van apple en dat ik het later nogmaals moet proberen. Kan ik op een of andere manier mijn iPad nu weer aan de gang krijgen of is er idd een server down en moet ik het gewoon morgen nog een keer proberen ? Ik baal namelijk wel dat ik hem nu niet kan gebruiken.
Thx, dit lijkt te werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
- download de juiste firmware op http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
- verbind je iPad met iTunes
- alt+click Restore
Wordt het je primaire laptop? Dan de MacBook Pro, en voor 1086 euro is de duurste MBP echt een beest, met zijn i7. Als je de goedkopere MacBook Pro koopt, heb je ook een laptop die minstens net zo snel is als de vorige generatie 15" en houd je nog 326 euro over. Voor die prijs kun je een 256GB SSD kopen, waardoor je MBP nog veel sneller wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:09 schreef Godtje het volgende:
Kunnen jullie helpen met beslissen? Ik weet even niet zo goed wat het beste is op dit moment voor mij.
Dat weten jullie misschien ook niet daarom verzamel ik wel meningen. 1200 euro ongeveer dan zijn de opties. ....
MacBook pro 13 inch 2.3 GHz 874 euro
MacBook pro 13 inch 2.7 GHz 1086 euro
MacBook air 11 inch 64 gb 732 euro
MacBook air 11 inch 128 gb 874 euro
MacBook air 13 inch 128 gb 945 euro
MacBook air 13 inch 256 gb 1181 euro
Hey maar die prijzen kloppen niet! Jawel.
Ik ben morgen in Maleisië. Stuk goedkoper. Nog nadelen aan eentje importeren? Normaal koop ik in nl.
Ik ben nu aan het reizen en denk ik de air. Maar thuis misschien eer aan de pro. Lastig dus.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wordt het je primaire laptop? Dan de MacBook Pro, en voor 1086 euro is de duurste MBP echt een beest, met zijn i7. Als je de goedkopere MacBook Pro koopt, heb je ook een laptop die minstens net zo snel is als de vorige generatie 15" en houd je nog 326 euro over. Voor die prijs kun je een 256GB SSD kopen, waardoor je MBP nog veel sneller wordt.
Ik ben de laatste paar dagen veel aan het kijken naar de MacBook Air (ik heb zelf de 2010-versie MBP), vooral omdat ik teleurgesteld was dat de 13" MacBook Pro niet dezelfde hogere resolutie kreeg. Maar hoe meer ik lees, hoe vaker ik tegenkom dat het scherm van de 13" tegenvalt in vergelijking met het scherm van de 13" Pro, ondanks de hogere resolutie (slechtere kleurweergave, slechtere kijkhoek etc). Afgezien van dat valt elk ander voordeel van de Air (behalve de dikte) weg in vergelijking met de nieuwe MacBook Pro. De nieuwe MBP is sneller (veel sneller!), uitgebreider, heeft dezelfde indrukwekkende standby-tijd, heeft thunderbolt, verlicht toetsenbord, en voor de prijs waarvoor jij hem kunt halen, is het echt een koopje.
MacBook Pro halen dusWelke van de twee moet je zelf beslissen, hangt een beetje af van wat je wilt. Ik zou zelf voor de goedkopere gaan, en er dan zelf een 256SSD in zetten. Dat is nog binnen je budget, en je hebt dan echt een supersnelle laptop.
Nee hoor, met 265GB SSD komt hij op 1262 euro: http://tweakers.net/price(...)0-25-inch-256gb.htmlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:50 schreef Godtje het volgende:
Duidelijke post dank je. Alleen van de Ssd klopt niet.
Met 256ssd komt hij op 1330 voor de i5
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor, met 265GB SSD komt hij op 1262 euro: http://tweakers.net/price(...)0-25-inch-256gb.html
Of 1239 met een 240GB SSD: http://tweakers.net/price(...)-inch-ssd-240gb.html
Die laatste krijgt goede recensies, en 16GB is wel verwaarloosbaar denk ik.
Klopt, maar upgraden via de mac store zelf zou ik sowieso niet doen. Apple rekent altijd veel te veel voor upgrades, en de harde schijf is echt heel simpel zelf te vervangen (is letterlijk een paar minuten werk). Bovendien heb je dan nog je originele schijf over die je als externe schijf kunt gebruiken, en als je via Apple upgrade krijg je die er niet bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
Oh gewoonlos zelf kopen bedoel je. In de mac store zijn ze een stuk duurder. Los zelf kopen kan ik inderdaad natuurlijk altijd zelf nog doen. Of misschien in Maleisië ook goedkoper!
Gaat idd wel erg ver, maar Apple is niet geheel vrij van dit probleem. Anders hadden wij nu wel Personal Hotspot gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
The carriers are not your customers: the Windows Phone 7 update mess
je kunt gewoon naar een AASP als er iets mee aan de hand is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef Godtje het volgende:
Kunnen jullie me nog vertellen over garantie in Nederland als ik hem in Maleisië ga kopen.
Waar stuur ik hem dan heen? En accepteren ze dat gewoon?
KUCH appked.com KUCH.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand me uitnodigen voor gebroken steentjes![]()
?
Of keyboard layout "International US" gebruiken. Dode toetsen ftw.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alt + e (voor de trema) en dan de e (om de trema op de e te zetten).
Niet lelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik mag me binnekort eigenaar noemen van een 15inch met 256SSD en Hi res scherm (1gb videokaart versie) Macbook Pro
Dankzij m'n werk 350 euro korting
Ssdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik mag me binnekort eigenaar noemen van een 15inch met 256SSD en Hi res scherm (1gb videokaart versie) Macbook Pro
Dankzij m'n werk 350 euro korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |