Christiano Ronaldo is geen kunst, da's gewoon een emotioneel wrak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo, zo heet dat gejank
Laatste symptoom heb ik zéker geen last van!quote:Symptomen:
• algeheel onwelbevinden (moeheid, hangerigheid)
• koorts (soms sluimerend, soms hoog)
• gewrichtsontsteking
• gewrichtspijn
• huidafwijkingen (waaronder opvallende roodheid op de wangen doorlopend over de neus)
• afwijkingen in het bloedbeeld
• afwijking van de nierfunctie (nierontsteking)
• neurologische klachten
• hart- en longafwijkingen (ontsteking van het hartzakje, longvliesontsteking)
• overgevoeligheid voor zonlicht
• zweertjes (aften) in de mond, keel en neusholten
• bloedvatafsluiting (trombose)
• schurend en droog gevoel in de ogen (secundair syndroom van Sjögren)
• dode vingers, die van wit tot rood-paars verkleuren (fenomeen van Raynaud)
• gewichtsverlies
Ben jij dit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb even gecheckt en het is inderdaad geen lupus.
[..]
Laatste symptoom heb ik zéker geen last van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben jij dit?Da's geen vrouw, slimme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het dan wel een man is, is overigens een andere discussie.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Alsof jij wel een vrouw bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's geen vrouw, slimme.
Of het dan wel een man is, is overigens een andere discussie.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben jij dit?hey! alleen wij mogen ons Levi vur het lapje houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
jah dusquote:
ik dacht...ik zal eens in je fobo kijken...blijk je gewoon een 12 jarige Eddie Vedder te zijnquote:
16*quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht...ik zal eens in je fobo kijken...blijk je gewoon een 12 jarige Eddie Vedder te zijn
zo'n studententypequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht...ik zal eens in je fobo kijken...blijk je gewoon een 12 jarige Eddie Vedder te zijn
13, hooguitquote:
voor een Justin Bieber posterquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
wie is hier nou een meisje?
ik rust mijn koffer
mè zunne roze driewielertquote:
Hij zei "ons Levi"quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey! alleen wij mogen ons Levi vur het lapje houden
quote:
Is dat je nieuwe fiets, in je avatar?quote:
het is de combi die het ubergay maakt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hey.Je mag op alles haten, BEHALVE MIJN DRIEWIELER.
Ik heb hem allang hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe fiets, in je avatar?
0kquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is de combi die het ubergay maakt.
in goed Brabants zou dat 'sLevi zijnquote:
Ik heet ook heul geen Levi, misschien dat dat er iets mee van doen heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
Levi is een mannennaam.
Ook ik rust mijn koffer.
Hij heet wel Henkie94...ook al is ie 13quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heet ook heul geen Levi, misschien dat dat er iets mee van doen heeft.
Dat is wat je wilt dat ik denk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heet ook heul geen Levi, misschien dat dat er iets mee van doen heeft.
Nouw.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij heet wel Henkie94...ook al is ie 13
Staat toch gewoon overal dat ik vrouw ben, je kunt ook verder kijken dan je driewieler lang is.quote:
Bij hem staat ook dat ie man is...maar het is nog maar een jongetje...knulletje, kereltje, ventjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat toch gewoon overal dat ik vrouw ben, je kunt ook verder kijken dan je driewieler lang is. [ afbeelding ]
misschien moeten ze daar dan ook maar een aparte categorie voor maken. Man, Vrouw of Kiddoquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij hem staat ook dat ie man is...maar het is nog maar een jongetje...knulletje, kereltje, ventje
Doe manwijf er ook maar bij dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
misschien moeten ze daar dan ook maar een aparte categorie voor maken. Man, Vrouw of Kiddo
ok, dan krijg je die statusquote:
Of van die mailtjes in verneukt Engels die iets zeggen over foto's van jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef Levitation het volgende:
ING waarschuwt voor phishing
Ik pleit voor een algeheel internetverbod voor mensen die in dat soort mailtjes vliegen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Levitation het volgende:
Oh, ik ga maar eens slapen, mijn hoofdpijn wordt moe.
ik ga ook...itt sommige scholieren hier moet er morgen weer keihard gewerkt worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Levitation het volgende:
Oh, ik ga maar eens slapen, mijn hoofdpijn wordt moe.
Truste.quote:
Vakantie hier. :3quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga ook...itt sommige scholieren hier moet er morgen weer keihard gewerkt worden.
Omdat het een nieuwe opbergkast van 150 euro bespaardquote:
Witnie, soms kan ik niet in slaap vallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Vandaag op vakantie
Waarom slaap je maar zo weinig artic?...
Melatonine?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witnie, soms kan ik niet in slaap vallen.
Ik ben nu ook totaal niet moe.
En hoe kom je? per trein? per auto? Parking?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Vandaag op vakantie
Waarom slaap je maar zo weinig artic?...
Papaquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
En hoe kom je? per trein? per auto? Parking?
ik ben je vader nietquote:
Dat heb ik lang geleden al eens een tijd gebruikt, werkt voor geen meter.quote:
,quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef FUFR het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eddy Wally vreest dat zijn carrière ten einde is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
kloptquote:
ja maar dan wordt het opstaan de volgende dag weer heel lastigquote:
Je hoeft niet altijd een hele fles op te drinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar dan wordt het opstaan de volgende dag weer heel lastig
fijn dat je er zo over denkt. ik ga zijn hits voor je downloadenquote:
Ik ken geen enkel nummer van hem, het enige wat ik ooit heb gezien is hij met vrouw en dochter op tvquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
fijn dat je er zo over denkt. ik ga zijn hits voor je downloaden
"beste mensen ik ben nu op tjoetjoe..."quote:
ja graag, zwemmend in knoflooksaus please!quote:
ik zou gaan zwemmen in de weerterbergen ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef Blueman het volgende:
Wat zal ik eens doen vandaag?
Saai, weekend door de weeks!
Nog niet gehad dit jaar (net als friet, kebab, pizza, McD, BK en andere snelvoedseldingen)quote:
Neh! Mijn herkenbaarheidsfactor bij de gasten is te hoogquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou gaan zwemmen in de weerterbergen ofzo.
niet zonder zwembroekquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neh! Mijn herkenbaarheidsfactor bij de gasten is te hoog
Hij danst iedere avond naakt op de bar.quote:
onmogelijk, ik ken die bar..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij danst iedere avond naakt op de bar.
Die is veel te laag! Onmogelijk!quote:
quote:
En verf zonder zeehondjes, maar mogelijk wel pandasporen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
rattengif, maar we hebbenhet niet getest op dieren
ja maar das een bepaald stadium, dat begreep ze wel ..quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
En verf zonder zeehondjes, maar mogelijk wel pandasporen.
Zou ze bij het bekijken van deze uitzending door de grond zijn gezakt van schaamte?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar das een bepaald stadium, dat begreep ze wel ..
Oei, good luck!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Naar iemand die me vast weer gaat pijnigen, de therapeut!
en ging dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef -moppie- het volgende:
En 10 minuten zonder corset opmde loopband
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef -moppie- het volgende:
En 10 minuten zonder corset opmde loopband
volgende week zetten ze m ook een keer aanquote:
op ze vrije dag...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben al kei bezig!
bb ligt in bad met koppijn
Groot krat vanavond?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben al kei bezig!
bb ligt in bad met koppijn
Formaat tieten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef FUFR het volgende:
Ik wil ook weekend maar heb 2 interviews
een met een blonde en een met een brunette
choices i can haz
and justice and paracetamol for allquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar die had gister al weekend... 1+1=3
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
volgende week zetten ze m ook een keer aan
volle b tot cquote:
Jouw bovenstaande reactir bedoel je!?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overigens was dat geen antwoord op m'n vraag
de jouw ongeveerquote:
Whehequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:02 schreef FUFR het volgende:
Niet dat het daarom gaat. Ik let op kunde. Spontaniteit. Verlegenheid. Oh en opleiding
binnedienstquote:
Die gaat het dus niet worden of ga je voor de 150quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:04 schreef FUFR het volgende:
Met eentje had ik de eerste afspraak in een restaurant ... De mac.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jouw bovenstaande reactir bedoel je!?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij een keer op bezoek komen?
Who wat hou je daar van over?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
binnedienst
dik betaald ook. Ruim 2100 bpm
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef FUFR het volgende:
Blote hoofd 17xx naar gelang het een en ander
okee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:07 schreef -moppie- het volgende:
sq, ik had die vraag helemaal niet gezien![]()
![]()
Maar roep maar, ik vind het altijd gezellig en we hebben heel veel tijd!
kwam reistechnisch zo uit. Moet ze er nog 100 kg bij etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die gaat het dus niet worden of ga je voor de 150
Ik roep okequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee!
dan roep ik:
Volgende week zaterdag!
belasting wise trutquote:
De Mac is ook zo ver van je kantoor en ik had het over jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwam reistechnisch zo uit. Moet ze er nog 100 kg bij eten
morgen vrij?quote:
Bingoquote:
ik zag allemaal zatte engelsmannen vanmiddag, was dat vanwege voetbal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Blueman het volgende:
Hoppa. Vollen bak tv avond.
PSV om 19.00u en dan straks ergens Oh Oh Tirol!
Jeps. Waren wel Schotten maar qua taal is dat wel bijna hetzelfdequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag allemaal zatte engelsmannen vanmiddag, was dat vanwege voetbal?
Ik doe niet aan bingo maar aan kienen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij doen binnenkort ook bingo, doe je mee?
[ afbeelding ]
Dat moet je ook goed uitkienen,quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bingo maar aan kienen.
Snel, zet het raam open dan hoor je me lachenquote:
k hoorde je gewoon! Hoe vet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Snel, zet het raam open dan hoor je me lachen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Snel, zet het raam open dan hoor je me lachen
Snel, zet nog eens je raam open en ruik eensquote:
Neeh die zweetvoeten van jou hoef ik niet te ruiken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Snel, zet nog eens je raam open en ruik eens
Waren het maar zweetvoetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neeh die zweetvoeten van jou hoef ik niet te ruiken!
Dieetschetenquote:
Ruik maarquote:
Spekkiequote:
Hands!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef Blueman het volgende:
Wat speelt dat Glasgow Rangers verdedigend zeg...
Ook amper creativiteit. Spelen op de 0 met een handbal verdediging.
Ja niet normaal he!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:44 schreef ArTiC het volgende:
Ik zag engelaar zelfs rennen, ik schrok me rot.
Over een paar jaar schrijft ie een boek: Deze neger rent voor niemand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja niet normaal he!
Doet hij anders nooit
En dan gaan de Rangers stormen in Schotland en is het einde verhaal.quote:
Ik zeg 10 Messi's erinquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
En dan gaan de Rangers stormen in Schotland en is het einde verhaal.
Ik zeg Zeefuik voor Berg.
Jeugdige snelheid voor een slome Zweed.
Wat is er mis met deze goals?quote:
Nou, qua kleur zijn ze wel okay. Ze hebben alleen nog geen bal tot zich gelaten. En dan het liefst een bal afkomstig van een PSV been (liefst geen eigen goals)quote:
Ohhh romantisch!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Levitation het volgende:
pff... feestje in mijn eentje. Woei!![]()
![]()
V. en ik zijn vandaag 11 jaar bij elkaar.![]()
Alleen zit hij in Korea en ik thuis.Zo knus.
Ach, je bent toch ziek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Levitation het volgende:
![]()
Kun je in ieder geval ook op tijd naar bed.quote:
Mja, je moet een keer van de bank af!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:00 schreef ArTiC het volgende:
Nadeel van alleen wonen: je moet zelf je drank pakken.
Kom van de bank af,quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja, je moet een keer van de bank af!
Kost een Berg, scoort een beetjequote:
is hij ook alleen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef Levitation het volgende:
![]()
Had dat om 19 uur al gedaan, dan was het al 4-0 geweest...bedankt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Blueman het volgende:
Ga mijn pc uitzetten. Hopen dat nog gescoord wordt.
Als dat voor je deur staat betaal je toch meteen al je rekeningen, ook die je nog niet gehad hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam trouwens nog iets garpigs tegen!
[ afbeelding ]
ah, ik zie dat de wederzijdse foto embargo voorbij is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam trouwens nog iets garpigs tegen!
[ afbeelding ]
ben je op skiverkansie?quote:
jaar in het vurrequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als dat voor je deur staat betaal je toch meteen al je rekeningen, ook die je nog niet gehad hebt.
Dat kan ze niet, er zit teveel tiet voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, ik zie dat de wederzijdse foto embargo voorbij is.
ik zit achter de verkeerde pc, maar hou je hart maar alvast vast
Geen idee, kan niet in zijn hotelkamer kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
is hij ook alleen?
overigens proficiat
waar denk jij dat dr hart zit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, er zit teveel tiet voor.
Bij Inu in de koffertquote:
Op de juiste plekquote:
ga weg,wij trouwden in 92, das pas lang.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, kan niet in zijn hotelkamer kijken.![]()
Thanks.11 jaar is trouwens wel f*cking lang!
prehistorie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga weg,wij trouwden in 92, das pas lang.
heel lang
ik wil 'm best weghalen hoor... sorryquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, ik zie dat de wederzijdse foto embargo voorbij is.
ik zit achter de verkeerde pc, maar hou je hart maar alvast vast
bel hum esquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, kan niet in zijn hotelkamer kijken.
1692 of 1792?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga weg,wij trouwden in 92, das pas lang.
heel lang
TE LAAT TE LAATquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil 'm best weghalen hoor... sorry
1. Het is daar midden in de nacht!quote:
hij vindt vast wel iets anders eh... dekkends in koreaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
1. Het is daar midden in de nacht!En zo gemeen ben ik gewoon niet.
2. Hij heeft Telfort en die heeft geen dekking in ZKorea.![]()
3. Ik snuffel zondag wel even aan zijn kleren.
mental note... vrouw kiezen ohne parfumquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
3. Ik snuffel zondag wel even aan zijn kleren.
* scrollt door directories...quote:
ik ga niets plaatsen, wees gerust.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het serieus niet eens meer weten
Het is vast geen scheve bakkes, want daar zit ik niet echt mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu voel ik ook een griepje opkomen
ik...ik...deed een Levitje
Lead me away, come inside,
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga niets plaatsen, wees gerust.
ik zag op hyfs een foto daar lijk je op een jonge A. Moyet
Lookalikequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef ArTiC het volgende:
afbeelding
Als dat voor je deur staat betaal je toch meteen al je rekeningen, ook die je nog niet gehad hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef FUFR het volgende:
goed ...
S. was al ziek
Frau klaagt al sinds ik thuis benHmmm, dan zijn wij niet de enige zie ik. Alleen klaag ik niet, ik ben een echte ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu voel ik ook een griepje opkomen![]()
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef FUFR het volgende:
zo, juup is over zijn foto angst heen zo te zien
Die laaf-achtige foto? Of een met drie tieten? Of...etc...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het serieus niet eens meer weten
Het is vast geen scheve bakkes, want daar zit ik niet echt mee
En een hele leuke van Sku met een babbiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die laaf-achtige foto? Of een met drie tieten? Of...etc...
Ik kijk niet naar die mislukte medelander, en dan heb ik het niet over Vrienten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Iemand gisteren op volle toeren met ali b ofzo gezien?
Henny Vrienten is echt een held.
eensch, ik heb het vannacht gekeken op d'n ipad omdat ik toch niet kon slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Pijn kan idd fijn zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef FUFR het volgende:
doe ik ook niet, ik omhels pijn, pijn is fijn, pijn is lekker
*dokter belt
En, Amaranta al toegevoegd aan jouw AaiPat vrienden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eensch, ik heb het vannacht gekeken op d'n ipad omdat ik toch niet kon slapen
38x liever Ali B dan 1x Rene Froger ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar die mislukte medelander, en dan heb ik het niet over Vrienten.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
En, Amaranta al toegevoegd aan jouw AaiPat vrienden?
Thank you for sharing that with me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar die mislukte medelander, en dan heb ik het niet over Vrienten.
Wij waren om 01:30 uur thuis na met "spoed" uit Mofrika vertrokken te zijn van het logeer/vakantieadres waar wij al bijna sliepen, dus ik heb niets meer gekeken want ik was doodmoe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herken je sarcasms...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ken je klassiekersDat is Jabba the Hutt.
Geen dankquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Thank you for sharing that with me.
Maar dat vroeg ik niet.
en zo lang ie in beeld is steelt ie niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
38x liever Ali B dan 1x Rene Froger ofzo
Ali B is veel opener, eerlijker dan heel veel andere artiesten, dat valt heel erg mee.
Dat kon ik niet weten hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
herken je sarcasms...
ik ben een groot SF aanhangert, het idee al dat ik niet zou weten wie Jabba is
Vond de afleveringen met Lenny Kuhr, Stef Bos en Henny Vrienten echt super sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelfs daar heeft ie veel zelfspot overquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
en zo lang ie in beeld is steelt ie niks
Liever geen van 2jen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
38x liever Ali B dan 1x Rene Froger ofzo
Ali B is veel opener, eerlijker dan heel veel andere artiesten, dat valt heel erg mee.
Met Denny Christiaan was ook tofquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vond de afleveringen met Lenny Kuhr, Stef Bos en Henny Vrienten echt super sterk.
Die met Ben Kramer was echt zum kotzen.
Precies wat je hier boven post, wat een nepvent.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
en zo lang ie in beeld is steelt ie niks
revenge is a dish best served cold/online schreef ik hierboven ergensquote:
kill it!quote:
maak niet zo'n lange zin, zeg gewoon Finquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Ach, het kan misschien een beste gast zijn maar heel die houding en taalgebruik daar kan ik niet mee overweg.
ik vind het heel mijn leven al, hij was vroeger zanger, een kwal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef bleiblei het volgende:
Dennie Christian is niet mijn ding, maar wel tof dat ie dat nummer 1 op 1 in een heel andere (zijn) stijl gegoten heeft.
Hoelahoep is dan weer wel een vet nummerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het heel mijn leven al, hij was vroeger zanger, een kwal.
de overloperd, de marsipulamineuker
terugkijken via uitzending gemist, ik heb 's nachts pas gekekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Maar ArTiC, hoe kijk je via je ipad tv dan?
quote:Slayer - Chemical Warfare
Frantic minds are terrified
Life lies in a grave
Silent death rides high above
On the wings of revelation
Multi death from chemicals
Arrogance has won
Annihilation must be swift
Destroy without destruction
Gods on the throne must be watching from hell
Awaiting the mass genocide
Soldiers defeated by death from a smell
Bodies lie dormant no life
Rising new souls on the lands where they fell
Demons not ready to die
Nothing to see where the sleeping souls lie
Chemical warfare
Artificial fucking peace
Line up in a death row
Generals in their slow defeat
Diminished from this hell
Banished from the dying world
The lords of hell await
Dogs of war are helpless prey
To immortality
Demons not ready to die
Chemical warfare!!!
Fuck it up!
Liquidate
The torture kills the troops that try to fight
Terminate
Human pesticide bring days of doom
Mist falls
The deadly gas that brings them to their knees
Sacrifice
Steal the soul and send his corpse to hell
Hahahahahaha
Mummified regions lying in dust
Fall victim to this game
Petrified corpses bathing in rust
Taken without being blamed
Falsified spirits farther they fall
Soon they will join us in hell
See the sky burning the gates are ablaze
Satan awaits eager to merge
Demons not ready to die
Chemical warfare
Warfare!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Juup© het volgende:
Even rustgevende muziek afspelen. Later
[..]
quote:Hij zat zo boordevol muziek
Hij zong voor groot en klein publiek
Hij maakte blij, melancholiek
De troubadour
Voor ridders in de hoge zaal
Zong hij in stoere, sterke taal
Een lang en bloederig verhaal
De troubadour
Maar ook het werkvolk uit de schuur
Hoorde zijn lied vol avontuur
Hoorde bij 't nacht'lijk keukenvuur
De troubadour, de troubadour
En in de herberg van de stad
Zong hij een drinklied op 't nat
Voor wie nog staan kon en wie zat
La, la, la, la, la, la, lei, la, la, lei, la, la
La, la, la, lei, la, la, la
Hij zong in't klooster stil zijn lied
Van een mirakel dat geschiedt
Ook als geen mens het wonder ziet
De troubadour
Van vrouwen in fluweel of grijs
Zong hij de harten van de wijs
Zijn liefdeslied ging mee op reis
De troubadour
Hij zong voor boeren op 't land
Een kerelslied van eigen hand
Hij was van elke rang en stand
Zo zong hij heel zijn leven lang
Zijn eigen lied, zijn eigen zang
Toch gaat de dood gewoon zijn gang
Toen werd het stil, het lied was uit
Enkel wat modder tot besluit
Maar wie getroost werd door zijn lied
Vergeet hem niet
Want hij zat zo boordevol muziek
Hij zong voor groot en klein publiek
Hij maakte blij, melancholiek
De troubadour
Ja, ho, ha, ho
Ik vind het niet vreemd dat je gek in je hoofd bent als je dat soort bagger luistertquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Juup© het volgende:
Even rustgevende muziek afspelen. Later
[..]
[ afbeelding ]
straks kom ik 4 gram aan gek!quote:
Deze aflevering niet gezien, maar wel een stuk of 3 andere afleveringen. Ben Ali B nog aan aardige vent gaan vinden ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind pizza the hut veel tofferder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
herken je sarcasms...
ik ben een groot SF aanhangert, het idee al dat ik niet zou weten wie Jabba is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Naja, aardig is wat te positief, maar ik vind hem niet meer een complete bosmongoolquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Deze aflevering niet gezien, maar wel een stuk of 3 andere afleveringen. Ben Ali B nog aan aardige vent gaan vinden ook.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind pizza the hut veel tofferder.
Wegens onsmakelijkheid gespoilerd.spaceballsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Als kind echt zo ontzettend vaak gezien.quote:
ditoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als kind echt zo ontzettend vaak gezien.Was gek op die film.
Had alleen nog nooit Star Wars gezien, dus heeeeel veel kwartjes vielen pas jaren later.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ditona jaren ontdekken waarom je vader altijd zo hard lachte bij de 'serieuze' scenes
Half 7 opstaan ipv half 6 voelt toch wel als uitslapen inmiddelsquote:
Heb net even gemeten op map24.com en het is ruim 1200km.quote:
mja maar 1200 km is niks voor een tsunami..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb net even gemeten op map24.com en het is ruim 1200km.
Heb 'm maar wel ff gemaild om te vragen of hij er wat van gemerkt heeft.
Die beelden van de tsunami zijn echt bizar.
Sowieso ligt heel Japan er nog tussen en dan zit hij ook nog aan de westkant van Korea. Zitten dus 2 landen tussen. Kans dat het water daar komt lijkt me nihil.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
mja maar 1200 km is niks voor een tsunami..
Maar het is aan de verkeerde kant dacht ik..
alles komt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
Das noord. V. zit in Zuid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef ArTiC het volgende:
Kim jong Il zal het water hoogstpersoonlijk tegenhouden toch?
Maar wat een dramatische beelden...wat een kracht heeft dat water, zo voel je je heel nietig.
Vakansiequote:
*lacht*quote:
*skupt*quote:
naar gelang hij werkt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Fokking hell, hoeveel vakantiedagen heb jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |