ben jij nu al grijs?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen betergemeld op mijn werk, wasje aangezet, naar de kapper geweest om mijn grijs te verdoezelen en nog even wat boodschapjes bij AH gedaan. Ben kapot!Geloof dat ik nog niet helemaal fit ben.
Je bent nooit helemaal fitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen betergemeld op mijn werk, wasje aangezet, naar de kapper geweest om mijn grijs te verdoezelen en nog even wat boodschapjes bij AH gedaan. Ben kapot!Geloof dat ik nog niet helemaal fit ben.
quote:
ik ben vannacht en vanmorgen bijna van mezelf gegaan toen ik opstond om de hond uit te laten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Levitation het volgende:
Nazeg, jij maakt het ook wel erger dan het is!quote:
nou...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nazeg, jij maakt het ook wel erger dan het is!
Nouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nazeg, jij maakt het ook wel erger dan het is!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Levitation het volgende:
Zou jullie graag meer vertellen, maar aangezien dit een openbaar forum is hou ik het maar even voor me.
ah, je snapt het...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef bleiblei het volgende:
En een hesje en een mondkapje.
Altijd paraat in je koffertje!
Het is nog heul geen vrijdagmiddag in Hawaii.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef FUFR het volgende:
Hawaii is jaloers op alle aandacht:
Hawaii is vrijdagmiddag getroffen door een kleine aardbeving van 4,6 op de schaal van Richter.
ik heb het zo uit de Telegraaf gepiktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is nog heul geen vrijdagmiddag in Hawaii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |