Oh, die proskihooliganquote:
Na carnaval... neuh..quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb zin om in de kroeg te zitten met een vaasje koud bier en metalmuziek
Is dat raar?
gekkie, daar komt toch geen bonneke uit!quote:
Start, uitvoeren, excelquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
gekkie, daar komt toch geen bonneke uit!
Gewoon lekker ouderwets in BASICquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon lekker ouderwets in BASIC
1+2 > LPT1
Je zag ze dus ze waren niet niet-opvallendquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef Dale. het volgende:
wtf is er loos in Eindhoven...
Kwamen gewoon net 5 van die geblindeerde niet opvallende politie/aivd auto'tjes voor bij racen...
nix aan de hand, zowel artic als ik reizen altijd zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef Dale. het volgende:
wtf is er loos in Eindhoven...
Kwamen gewoon net 5 van die geblindeerde niet opvallende politie/aivd auto'tjes voor bij racen...
Als jullie je beide niet aan de snelheid kunnen houden, leen ik jullie mijn auto's niet meer uit!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix aan de hand, zowel artic als ik reizen altijd zo.
Ja, maar dat is al 2,5 uur later dan normaal hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
moet je maar niet om 22:30 pas naar bed gaan, hooligan!
Bij 1 portomonnee wel ja, als je er twee verliest is het -2quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef febster het volgende:
Je portemonnee verliezen in de stad. Heeeel erg -1.
Nee, toch meer andersom.quote:
okayquote:
Waar komt in vredesnaam die -1 nu weer vandaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef febster het volgende:
Je portemonnee verliezen in de stad. Heeeel erg -1.
griep?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh en in den haag hadden ze gewoon hun favoriete mortale ziekte er tegenaan gegooid.
wel je rollator bij de deur laten staan omaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef FUFR het volgende:
ben ik hier goed voor het oude wijven klaagtopique?
8quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef FUFR het volgende:
cijfers gebruiken om je verhaal te verduidelijken, altijd +1
Mijn pff komt voort uit een dag thuis kapot vervelen met knetterende hoofdpijn. Hoofdpijn begon maandagavond en lijkt een blijvertje te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay
2+ uur rondjes op een oval rijden...ook pff
succes ermee de rest van je levenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn pff komt voort uit een dag thuis kapot vervelen met knetterende hoofdpijn. Hoofdpijn begon maandagavond en lijkt een blijvertje te zijn.
Zou kunnen, hangt van de hagenees af.quote:
Hoerûh!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou kunnen, hangt van de hagenees af.
Maar over het algemeen bekt iets eindigend op ûh, âh of ûs toch lekkâhdâh.
Nee joh, duurt maar een week of 4...bij jou danquote:
Dat moet ergens voor mijn geboorte geweest zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee joh, duurt maar een week of 4...bij jou dan
wanneer was je voor het laatst 100% gezond?
Ga maar even liggen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat moet ergens voor mijn geboorte geweest zijn.
Kan het me iig niet herinneren.
House? Wil je me dood hebben ofzo?quote:
Het is toch geen Lupusquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
House? Wil je me dood hebben ofzo?
nu kom je bij de essentie van het vrouwelijk menswezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is toch geen Lupus![]()
Maar zereneus: denk je niet dat er iets onderliggends mis met je is? je hebt altijd wel wat namelijk
nee, ziekenhuizen zijn mufquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef Levitation het volgende:
Ik hoef in september pas weer terug naar 't ziekenhuis. Gelukkig.
Ziekenhuizen zijn eng... brr...
Spastische darm iig, berg allergieën, astma, zwak spiergestel en iets vaags het mijn gezicht. Verder doet de rest het redelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is toch geen Lupus![]()
Maar zereneus: denk je niet dat er iets onderliggends mis met je is? je hebt altijd wel wat namelijk
Ja maar dit exemplaar zit boven het gemiddeldequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu kom je bij de essentie van het vrouwelijk menswezen
oh, is dat allesquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Spastische darm iig, berg allergieën, astma, zwak spiergestel en iets vaags het mijn gezicht. Verder doet de rest het redelijk.
en suri he..quote:
't gejammer lijkt me eerder uit mijn Portugese roots te komen. Die hebben jammeren zelfs tot kunst verheven met de Fado of hoe dat gejammer heet.quote:
Christiano Ronaldo, zo heet dat gejankquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
't gejammer lijkt me eerder uit mijn Portugese roots te komen. Die hebben jammeren zelfs tot kunst verheven met de Fado of hoe dat gejammer heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |