Daar zat ik van 1987 tot 1988 onderbroken door stage op CMH in Utrecht, GGD Hilversum en GGD 's Hertogenbosch, maar ik heb daar ook keuringen gedaan, misschien heb ik jou nog wel gekeurd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de OCMGD te Hollandsch Rading 1993, Korporaal van Oud-Heusden Kazerne.
Dan kan het goed zijn dat ik in het team van de keuring zat, dat weet ik bijna wel zeker, dan heb ik dus geen fouten gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef AchJa het volgende:
Ik ben in 90 gekeurd volgens mij voor de dienstplicht (Groningen) en in 93 voor de KMS (Hollandsche Rading)
Dat zou dan best nog eens kunnen jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar zat ik van 1987 tot 1988 onderbroken door stage op CMH in Utrecht, GGD Hilversum en GGD 's Hertogenbosch, maar ik heb daar ook keuringen gedaan, misschien heb ik jou nog wel gekeurd.
Helaas kan ik niet meer al mijn leerlingen herinneren en de mensen die ik in keuring heb gehad, want dat zijn er teveel en het contact is ook maar een jaar, daarna kreeg je weer een nieuwe groep;quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zou dan best nog eens kunnen ja
Gelukkig zat je niet op de S keuringquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan kan het goed zijn dat ik in het team van de keuring zat, dat weet ik bijna wel zeker, dan heb ik dus geen fouten gemaakt
Goedeavond, en nee hoor, alleen diegene die het uniform aanwillenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef EllaN het volgende:
goedeavond.
Moeten we ook gekeurd worden om mee te mogen posten in dit topic?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef EllaN het volgende:
goedeavond.
Ja. Inlcusief foto's van alle metingen voor de archieven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef EllaN het volgende:goedeavond.
Huh?quote:
Ik voor de verandering niet,quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
Mogge
Om nog ff terug te komen op het langeafstandsrelatie dinges. Tja het is soms zuur maja bellen en weekenden samen maken een hoop goed!
Zit weer heerlijk in de kroeg
En de rit vooral niet DIDO'en...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik voor de verandering niet,zometeen lekker tukken
en dan morgen maar weer eens werken..
slappe hap! Ff het midden van de werkweek vierenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik voor de verandering niet,zometeen lekker tukken
en dan morgen maar weer eens werken..
DIDO-en gaat een beetje lastig als je dagelijks reizen vergoed krijgt..quote:
Misschien heb je het niet helemaal meegekregen maar afgelopen dagen was ik ziek, dan ga ik niet naar de kroeg..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
slappe hap! Ff het midden van de werkweek vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
ziektekiemen kunnen niet tegen alchohol maak daar gebruik vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
DIDO-en gaat een beetje lastig als je dagelijks reizen vergoed krijgt..
[..]
Misschien heb je het niet helemaal meegekregen maar afgelopen dagen was ik ziek, dan ga ik niet naar de kroeg..
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef Maitje het volgende:
Ik krijg zorgtoeslag maar omdat ik nu iets meer werk en dus verdien moet ik terug dokken...
Maar het lelijk is, is dat ik nooit een vast bedrag verdien. Dus laat ik zo zeggen, de ene maand 350 en de volgende maand 1000... daarom, zo lelijk dit..Dan had je kunnen opsparen, dat heb ik ook vaak moeten doen, en subsidie voor zorg heb ik nooit gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |