Heb je die kop wel eens aandachtig bekeken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Mwah, ik zou het er op kunnen.
[ afbeelding ]
Die ook ja, gaar manwijfquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef Michielos het volgende:
die commando met dat pittige koppie dan![]()
![]()
zak erover en gaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:53 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Heb je die kop wel eens aandachtig bekeken?
Vasquezquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:15 schreef Michielos het volgende:
die commando met dat pittige koppie dan![]()
![]()
Paxtonquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Viel me nu pas op hoe wanstaltig slecht overdreven die Bill Paxton in deze film acteerde. Met zijn "Game over man, game over!"
Meest memorabele stukje uit de film, sukkel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
Viel me nu pas op hoe wanstaltig slecht overdreven die Bill Paxton in deze film acteerde. Met zijn "Game over man, game over!"
Nee, sukkel, dat komt vlak daarna: They mostly come at night... mostly.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef algebra010 het volgende:
Meest memorabele stukje uit de film, sukkel.
Ja man, sukkel, dat komt na sukkel, wat ben je toch een sukkel, sukkel man jij jezus sukkel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, sukkel, dat komt vlak daarna: They mostly come at night... mostly.
Goede film inderdaad, net als Alien. De 3e is - hoewel geregisseerd door (latere) eindbaas Fincher - ongelooflijk slecht; heb 'm niet eens afgekeken. En de 4e.. tja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toffe film, maar de klacht is dat Ripley jammer genoeg zo lelijk is.
Ze wordt steeds lelijker in de latere delen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toffe film, maar de klacht is dat Ripley jammer genoeg zo lelijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |