quote:
quote:
sorryquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef CindieY het volgende:
Ben ik er een avond en een middag niet, moet ik opeens bijlezen
Middag! Even half uurtje mee luisteren voordat ik weer aan 't werk moet
Gooische Vrouwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry![]()
zo, ga nu ff eten maken een filmpje doen ofzo. tot later!
nopequote:
Mij op zich wel/.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Knap hoe deze me nog niet de keel uithangt
Wacht nog ffquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou vanavond radio gaan luisteren, maar toen lekte het nieuwe album van Screeching Weasel uit. Dat gaat voor.
Mwah, dat moment begint wel te komen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Knap hoe deze me nog niet de keel uithangt
Rumour Has it misschien? die hoor je hier ook nog wel eens..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, dat moment begint wel te komen...
Wel opvallend dat in diverse landen zoveel verschillende singles van haar tegelijk worden uitgebracht. Heb laatste dagen wat Ierse radio geluisterd en daar hoorde je geen Rolling In The Deep (NL), Someone Like You (UK single) of Set Fire To The Rain (NL) ... Weet de titel niet, maar komt ook van het nieuwe album..
Dat is 'm idd, geloof ik!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rumour Has it misschien? die hoor je hier ook nog wel eens..
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat vinden jullie van Dear Diary?
WTF iddquote:
hai haiquote:
ach, kun je nu rustig foofightersloos gaan luisteren.....nou ja...bij Corton weet je het nooit helemaal zeker natuurlijk....quote:
Owja kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
iemand vrijdag (of was het zaterdagavond?) de albumpresentatie gezien? was vet!
misschien staat ie op uitzendinggemist? ik heb er iig van genoten. Wel jammer dat die toetersong niet uitgezonden werd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja kutM'n vader zei het nog zo, maar ik vergeet dat natuurlijk weer.
Al was Corton's favoriete nummer ook mijn meest favoriete nummer en draaide hij dat als eerste, dan zou ik alsnog afgeven op voorspelbaarheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het een verdomd lekker nummer. En dat mag gezegd worden.
jij bent gewoon een zure ouwe zeur!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al was Corton's favoriete nummer ook mijn meest favoriete nummer en draaide hij dat als eerste, dan zou ik alsnog afgeven op voorspelbaarheid.
Mag ik ook eens?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent gewoon een zure ouwe zeur!
tuurlijk schat, jij welquote:
wieso?quote:
Wie is de mol.. en oh oh tirol.. dat laatste programma is redelijk triestquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wieso?
en wat is de cam kijken irritant! er staan vooraan 2 schermen te knipperen
dat laatste was ik dus eigenlijk vergeten....ff terugkijken, of niet..geloof niet dat ik erg veel misquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
Wie is de mol.. en oh oh tirol.. dat laatste programma is redelijk triest.. je blijft kijken.. waarom.. geen idee
niet veel.. veel gezuip en wat geruzie.. en sniper heeft uggs.. gekregen van die roos..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste was ik dus eigenlijk vergeten....ff terugkijken, of niet..geloof niet dat ik erg veel mis
Uggsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet veel.. veel gezuip en wat geruzie.. en sniper heeft uggs.. gekregen van die roos..
nutteloze informatie.. maar.. uggs..![]()
mannelijke collega van me liep een tijd terug op de uggs van zn vriendin....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet veel.. veel gezuip en wat geruzie.. en sniper heeft uggs.. gekregen van die roos..
nutteloze informatie.. maar.. uggs..![]()
he popje!quote:
Dag snoepje! Weet ik, blijft goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he popje!
dit hebben wij vorige week gezien
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:29 schreef giel3fm het volgende:
Gerard achter en naar de knoppen?? @Coen3fm @gerardekdom #ontspannen #relax http://yfrog.com/hs98jaqj
dat wou ik ook ff zeggen! ooit.....in een grijs verleden... De Staat en Triggerfinger op 1 moederneukende avond!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef CindieY het volgende:
Damn, De Staat rockt toch ook even hard live
Mattie en ik hebben net besloten dat wij 23 april aanstaande De Staat gaan checken in Hedon! Ik heb zelf De Staat al eens live gezien met het eerste album, was errug vetquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wou ik ook ff zeggen! ooit.....in een grijs verleden... De Staat en Triggerfinger op 1 moederneukende avond!
koppeling kopiëren en plakken in de url balkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
"This domain violates ImageShack's ToS"
moppie moppie moppiequote:
jaquote:
Mijn Spotify account is op. Ik moet nu verdomme vijf euro in de maand gaan betalenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
Wat ben ik eigenlijk blij dat ik @Spotify3FM volg, ik wist gelijk dat ik na m'n geyoutube de radio weer moest aanzetten. De Staat
en eigenlijk is dat helemaal niet veel als je nagaat hoeveel muziek je er luistert. toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mijn Spotify account is op. Ik moet nu verdomme vijf euro in de maand gaan betalen
is het ook niet, maar ik heb gewoon een grote hekel aan dat Paypal gekut..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en eigenlijk is dat helemaal niet veel als je nagaat hoeveel muziek je er luistert. toch?
spotify moet ook ideal gaan gebruiken, al is het voor hun misschien niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is het ook niet, maar ik heb gewoon een grote hekel aan dat Paypal gekut..
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
zeg lieverds,
Torre gaat naar huis, ik ga mijn bed opzoeken!
slaap zacht en tot morgen ofzo
Precies! is dat zo'n moeite dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
spotify moet ook ideal gaan gebruiken, al is het voor hun misschien niet aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |