Ik ging kijken wie de lapo had, en toen zag ik opeens je vraag staanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
Zo, dat duurde, ik was ondertussen uitgepoept en alweer naar de laptop toegelopen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
Zoo... Ik ga eens eventjes Criminal Minds kijken.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
We gaan filmweekend houden, met popcorn en chips en limonade, dekentje op de bank en kijken maar
ah dat is tofquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
We gaan filmweekend houden, met popcorn en chips en limonade, dekentje op de bank en kijken maar
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah dat is tof
Ik heb een meet komend weekend
Dik Trom de ene avond en Verschrikkelijke ikke de andere avondquote:
Die eerste ken ik, maar die tweede heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dik Trom de ene avond en Verschrikkelijke ikke de andere avond
ziet er echt leuk uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Die eerste ken ik, maar die tweede heb ik nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit!
Zal ik hem volgend weekend meenemen?quote:
Waarom niet, zondag bij het ontbijtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan wel..
Het zal er waarschijnlijk wel niet van komen, maar je weet maar nooit
Drenthe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk volgende week?
leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dik Trom de ene avond en Verschrikkelijke ikke de andere avond
kom je ook nog langs? Dagje? avondje? Middagje? Ochtendje???quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk volgende week?
moet even kijken of dat lukt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom je ook nog langs? Dagje? avondje? Middagje? Ochtendje???
Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet even kijken of dat lukt...
ik heb Siep haar nummer nog
Ik heb een ander nummer hoor, ik pm hem wel evenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eng hè!quote:
ja vooral vreemdquote:
Je moet wel, met zo'n berg wachtende schone was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vooral vreemd
Mijn derde was zit erin
Eigenlijk moet ik er gebruik van maken en gaan strijken
Maar als ik morgen strijk heb ik echt alle was in de strijkmand, de strijk die nu nog aan het drgen is....
Dus ik hoop dat ik morgenavond nog steeds actief ben
ja is van 2 weken nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet wel, met zo'n berg wachtende schone was.
En je moet schone was meenemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is van 2 weken nuIk had er steeds geen zin in, maar moet het nu bijhouden want volgend weekend kan ik niks
ik vlieg morgen vroeg voor 2 dagen naar NLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zou wel beter zijn , maar moet even downsizen van de afgelopen 3 dagenquote:
Owwww nou werk ze dan nog ffquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb straks nog twee ritten staan, maar ik heb heul geen zin.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
ik vlieg morgen vroeg voor 2 dagen naar NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch gezellie voor je vrouw?
Hmm, ja. Ik ken het.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
zou wel beter zijn , maar moet even downsizen van de afgelopen 3 dagen
wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
wtf, het is pas half tien?
Hoekandanouweerdan?
Ik dacht ook dat het al later wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
wtf, het is pas half tien?
Hoekandanouweerdan?
Leuk hè? Het kwam compleet uit de lucht vallen, maar ik ben heeeel blij met de keus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
Lutje heeft een collega gekregen op CRE.
Hoi BX O+
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ze is terugquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
Hoi BX O+
Ik dacht al dat je het leuk zou vinden!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ze is terug![]()
![]()
Ja want die zit hier in duitsland te waken bij haar vaderquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch gezellie voor je vrouw?
Owja....quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Ja want die zit hier in duitsland te waken bij haar vader
Ik heb der succes gewenstquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
Hoi BX O+
werkquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja....
Sorry even vergeten, ik dacht dat je naar nederland ging om bij je vrouw te zijn
Symp op CRE.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het leuk zou vinden!
Kan niet wachten tot jij stopt op GC en reïncarneert op CRE.
Je kunt solliciteren op MIS.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
Ik zou best ook wel blauw willen zijn, of een andere functie op fok willen hebben, maar ik ben bang dat ik daarvoor te weinig/onregelmatig aanwezig ben.
Neh, daar kom ik nooit, en de laatste keer dat ik was heb ik lopen rellen in het Maffiaspel.quote:
BX is mijn alltime favorite collegaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het leuk zou vinden!
Kan niet wachten tot jij stopt op GC en reïncarneert op CRE.
Je weet nooit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, daar kom ik nooit, en de laatste keer dat ik was heb ik lopen rellen in het Maffiaspel.Ik denk niet dat Hara me erbij wil hebben.
Hara vind ons allemaal niet lief neequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, daar kom ik nooit, en de laatste keer dat ik was heb ik lopen rellen in het Maffiaspel.Ik denk niet dat Hara me erbij wil hebben.
Ja, niet normaal meer, bij gebrek aan beter is ons Ron de klos.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor.
Jij hebt ook al zo'n knuffeldag?
Maar er is op MIS na geen ruimte meer dus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet nooit.
Maar die onregelmatige tijden maken voor midden niet uit denk ik, je bent met meer en je hoeft er niet op een bepaalde tijd te zijn, als je maar af en toe even kijkt.
Hoe dat met weblog enzo werkt weet ik niet.
En dat mag niet?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
een droge volkoren cracker
nee dat mag niet.... nu nog nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat mag niet?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat dieet in elkaar steekt.
Er staat alleen voor MIS iets in MED.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er is op MIS na geen ruimte meer dus?
En het word natuurlijk ook geappricieerd als je nu al regelmatig meepost in het desbetreffende subforum. Ik kom net veel verder dan TAL en een beetje PTA, GC, KLB en ONZ
BX is by far een van de beste mods die we ooit gehad hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er staat alleen voor MIS iets in MED.
En BrandX had nog nooit echt in CRE gepost, hooguit een 'veel succes' post. Het is net wat ze zoeken denk ik?
BX is al een oude bekende hier op fok.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er staat alleen voor MIS iets in MED.
En BrandX had nog nooit echt in CRE gepost, hooguit een 'veel succes' post. Het is net wat ze zoeken denk ik?
Ooooooohw, dat mag welquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
een droge volkoren cracker
Dan zijn alle voedingstoffen er toch al uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooooohw, dat mag wel
Als het een taart was had ik gezegd dat je meteen moest gaan poepen.
meer dan netjes, ze is een kei in moddenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
BX is al een oude bekende hier op fok.
Dat is ook een pre hoor, als je eerder kroe bent geweest en je je werk netjes gedaan hebt.
Dat wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
BX is al een oude bekende hier op fok.
Dat is ook een pre hoor, als je eerder kroe bent geweest en je je werk netjes gedaan hebt.
Ik ook, daarom type ik het zo fonetisch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel.
En zo spreek ik 'crew' serieus uit, als 'kroe'. Kan het niet anders.
Ik ken haar niet van achter de schermen. Ze deed toch eerder GC?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer dan netjes, ze is een kei in modden
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooooohw, dat mag wel
Als het een taart was had ik gezegd dat je meteen moest gaan poepen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
Een droge volkorencracker! Zie die kilo's vliegen.
Niet als ze het nu direct zou uitschijten... daar heeft het de tijd niet voor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zijn alle voedingstoffen er toch al uit.
ja ze nam mijn plek over in GC toen ik FA werd....quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken haar niet van achter de schermen. Ze deed toch eerder GC?
Ik was ook serieus blij toen dat voorstel kwam.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer dan netjes, ze is een kei in modden
nee ik ben momenteel even wat minder op de hoogtequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was ook serieus blij toen dat voorstel kwam.
Jij hebt de voorstellen ook voorbij zien komen natuurlijk, en die waren ook stuk voor stuk leuk, maar dit was zo onverwacht en tof.
Grapje.quote:
Ben jij ook rood geweest? Of is dat donkerblauw?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ze nam mijn plek over in GC toen ik FA werd....
Heb je leuke knopjes als FA?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ze nam mijn plek over in GC toen ik FA werd....
donkerblauwquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jij ook rood geweest? Of is dat donkerblauw?
quote:
*Googled.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
donkerblauwmet mijn vorige account (buzzer)
weet ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grapje.
Ik vind het kei knap van je, ik zou het echt niet kunnen. Een droge volkorenkracker is voor mij echt het gezondste van het gezondste, dus als je dat al niet mag eten, restecp.
En al was het in huis, had je het toch niet gedaan!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik
Ik heb ook trek in chips... ik ben blij dat het niet in huis is
hmzzzzzzzzzz ik weet het nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En al was het in huis, had je het toch niet gedaan!
owquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
Ik heb last van mijn gewrichten
Ik voel me ff 80
Ouderdom komt met gebreken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
Ik heb last van mijn gewrichten
Ik voel me ff 80
Ja reuma bijvoorbeeld, want ik ben bang dat dat het isquote:
Je hebt gewrichten van je last en bent 08?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow![]()
Ik heb iets tegenovergestelds momenteel...
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gewrichten van je last en bent 08?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja reuma bijvoorbeeld, want ik ben bang dat dat het is
Whehehehequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gewrichten van je last en bent 08?
kutquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar vanacht had ik last van mijn knieën en mijn handen spelen ook nogal op, maar ik heb ook een prutlip dus kan ook gewoon griep in mijn lijf zijnquote:
Ohwquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
En het was zooooo slecht.quote:
Gewoon een beetje grieperig. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar vanacht had ik last van mijn knieën en mijn handen spelen ook nogal op, maar ik heb ook een prutlip dus kan ook gewoon griep in mijn lijf zijn
Truste crv
Zal ook wel niet, alleen mijn handen doen al langer pijn, vandaar, maar dat kan ook mijn pc verslaving liggen en moet ik er maar wat minder achter zittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
laten we maar hopen dat het dat niet is
Welnee, en ik lach om bijna allesquote:
Zou jij niet eens naar de dokter gaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar vanacht had ik last van mijn knieën en mijn handen spelen ook nogal op, maar ik heb ook een prutlip dus kan ook gewoon griep in mijn lijf zijn
Truste crv
Ja uhuh, natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou jij niet eens naar de dokter gaan
En griep kan het ook zijn, maar ik vind het eng.... dus je moet gewoon naar de dokter
van wat?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik tel zoooooooooo af: morgen nog tien dagen.
En dan kan ik op het bureau van mijn baas schijten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
Ik tel zoooooooooo af: morgen nog tien dagen.
En dan kan ik op het bureau van mijn baas schijten
Lees je pmquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mijn collega begon het ook bij der handen
Als je me het e-mailadres van de ontwikkelaar geeft mail ik hem wel even of ie dat voor mij wil doenquote:
Truste Bennyquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook over 10 minuten, de jongste ligt in mijn bed, en die is zo lekker warm, net of je een mollig beertje bij je in bed hebt
Ik ga even wat dingen afronden en dan ga ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook over 10 minuten, de jongste ligt in mijn bed, en die is zo lekker warm, net of je een mollig beertje bij je in bed hebt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je me het e-mailadres van de ontwikkelaar geeft mail ik hem wel even of ie dat voor mij wil doen
ja dat.quote:
Ik heb dat met Angrybirds.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef Lutte het volgende:
Whaah ik heb zo'n megaverslavend spelletje en je kan het echt tien keer wegdoen maar je begint elke keer toch weer.
Koop een playstation 3, die gooi je niet voor de lol weg!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef Lutte het volgende:
Whaah ik heb zo'n megaverslavend spelletje en je kan het echt tien keer wegdoen maar je begint elke keer toch weer.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop een playstation 3, die gooi je niet voor de lol weg!
Maar ik ga slapen.
Je bent in het bezit van een leven?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor ook nog wat anders aan het doen.
die kant ken ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zit aan de andere kant van Fok.
PTA?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zit aan de andere kant van Fok.
owww op die manierquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerste topic naast dit topic in zijn PoHi.![]()
Nee joh... ik dacht gewoon verkeerd... Ik heb geen leven ik zit aan de andere kant van FOK!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of ik heb de grap compleet verkeerd begrepen, dat kan ook.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh... ik dacht gewoon verkeerd... Ik heb geen leven ik zit aan de andere kant van FOK!
Trusten dan maar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ook.![]()
Ik moet eigenlijk ook maar eens naar bed...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenwijs, dus dat zal nog wel een half uur duren.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ben eigenwijs, dus dat zal nog wel een half uur duren.
voor mij nu ook, ik draaide even het verkeerde liedjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:29 schreef Lutte het volgende:
Heeft er ook mee te maken dat ik me niet zo lekker voel, dus wacht liever beneden even tot paracetamollen werken.
En typen gaat wel voort lastig.
Aawh.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij nu ook, ik draaide even het verkeerde liedje
Lekker op tijd... Krijg je daardoor niet een heel raar dagritme? Of beter gezegd: een gebrek daaraan?quote:
Ik heb geen ritme.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker op tijd... Krijg je daardoor niet een heel raar dagritme? Of beter gezegd: een gebrek daaraan?
Ik zou dat dus niet kunnen, nachtdiensten sowieso en onregelmatige diensten ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen ritme.
Ik had vanavond een standbydienstje, tot 01u, dus ik moest sowieso wakker blijven.
Zo nog even een rondje door de regio, auto wisselen en een biertje opentrekken. Want daar heb ik mee behoeft aan!
Thuis, lekker te internetten, het enige is dat ik op de telefoon moet letten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou dat dus niet kunnen, nachtdiensten sowieso en onregelmatige diensten ook niet.
Want zit je nu thuis of op een centrale ofzo? Want van de hele tijd zitten word je goed moe denk ik...
Okay, succes nog!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
Maar ik ben de deur uit.Anders ben ik te laat.
Trusten eenieder!
Succes en laat het bier je smakenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
Maar ik ben de deur uit.Anders ben ik te laat.
Trusten eenieder!
ik las Karma expresquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom zit er klei in m'n bierpul
Ik hoorde het iemand ooit nichtenkoffie noemenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
jep, en het is ook een geweldig shotglas voor wodka
Goedemorgenquote:
Arme Laura.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ze zeggen dat Laura en Alex geviezelefoosd hebben, en dat Laura hem daarna het bed uitschopte
En terecht...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee arme Alex
Laura zit hem op te geilen en dan schopt ze hem het bed uit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
Lutje??? Het was toch nog 10 over 12 geworden
Ik wete niet wat mijn wasmasjien had... maar hij was niet op tijd afgelopen
Een school zonder stopcontact?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan geen stopcontact vinden.. GGGRRRRRR
Echt? Dat is kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voel me echt beroerd, hele nacht niet geslapen, de hele tijd overgeven.
Ja nogal, de rest heeft ook beroerd geslapen omdat ik zo aan het stommelen was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Dat is kut
Wordt maar snel weer beter
heel veel kabels lopen via buizen naar het plafond.. Dus dan zullen daar de stopcontacten wel zitten.. Bastards... Zo even in lokaal zoeken. En ik heb geen boek bij me!quote:
Ja ik ben helemaal klaarquote:
in de gehele school geen stopcontactquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan geen stopcontact vinden.. GGGRRRRRR
Ow dat is echt kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voel me echt beroerd, hele nacht niet geslapen, de hele tijd overgeven.
Het zal wel een griepje zijn ja, maar beter nu dan met de proefwerkweek of Rome.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is echt kut
Er heerst weer griep he
Kwam je trouwens nog langs op de meet
Dat zei ze tegen hem?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Kally het volgende:
Mijn ex had gewoon wat aan zijn darmen, de huilie, dus mijn ma had gezegd mooi kun je mooi op je eigen kinderen passen
OMGquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef Kally het volgende:
Mijn ex had gewoon wat aan zijn darmen, de huilie, dus mijn ma had gezegd mooi kun je mooi op je eigen kinderen passen
zo pijn dat je dat weekend je kinderen niet wilt nemen???quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan uit ervaring wel zeggen dat last hebben van je darmen echt enorm pijnlijk kan zijn.
Aha je eet gewoon mijn stukquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een stukje taart
Daar kun je heel Afrika mee voeden
Dat kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef Kally het volgende:
Erik dat weet ik wel, maar om dan anderhalve week van te voren al te zeggen dat je ws niet op je kinderen kan passen gaat er bij mij niet in.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef Kally het volgende:
Erik dat weet ik wel, maar om dan anderhalve week van te voren al te zeggen dat je ws niet op je kinderen kan passen gaat er bij mij niet in.
Dat zeg ik niet, en ik had gemist dat dat het geval was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo pijn dat je dat weekend je kinderen niet wilt nemen???
Ach ja, dat is iets wat vrouwen volgens mij ook maar al te graag roepenquote:Ik heb in december 2009 ook last van me darmen gehad, megapijn, ontzettende steken. Maar mooi dat ik wel een weekendje ging shoppen in Londen...
Ik merk regelmatig dat mannen soms echt mietjes zijn
Nee dat merk en ervaar ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, dat is iets wat vrouwen volgens mij ook maar al te graag roepen.
Ik blijf erbij, hij heeft er gewoon geen zin meer in, wat een woordkeuze over je kinderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet bij
En ook daar kan ik niet bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef Kally het volgende:
Gt
[..]
Ik blijf erbij, hij heeft er gewoon geen zin meer in, wat een woordkeuze over je kinderen
idd, iets anders willen ze niet zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, dat is iets wat vrouwen volgens mij ook maar al te graag roepen.
Maar oh oh, als ze ongesteld zijn, dan mag er opeens gezeken worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, iets anders willen ze niet zien
Ik zie niks andersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, iets anders willen ze niet zien
en ik zeg dus dat ik merk en ervaar dat veel mannen dat hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:48 schreef Kally het volgende:
Wat generaliseren jullie heerlijk, ik had het over mijn ex, en na 12 jaar met hem kan ik zeggen dat dat een huilie is.
Gelukkig hoor ik bij de vrouwen die geen last hebben van ongesteldheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar oh oh, als ze ongesteld zijn, dan mag er opeens gezeken worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Kally het volgende:
Klopt Miran en ja Erik je hebt ook een hoop vrouwen die zeiken tijdens die periode, opgelost slotje
Geen idee, ik zit hier achter een computer en kan dus met geen mogelijkheid bepalen welke geur Lutte verspreid. Net zo min als dat ik door het scherm kan gaan om 'r aan te raken.quote:
Want twee homo's is natuurlijk een perfect match! Altijd! Want ze vallen op mannen! En ze zijn mannen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom gaan jij en Erik niet gewoon daten?
Omdat die 2 niet bepaald bij elkaar passenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom gaan jij en Erik niet gewoon daten?
Nee.. Jij bent lief en PatriQue ook!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want twee homo's is natuurlijk een perfect match! Altijd! Want ze vallen op mannen! En ze zijn mannen!
Jij en Bos ook! En wonen nog eens dichter bij elkaar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Jij bent lief en PatriQue ook!
Ja, en het gaat toch alleen maar om sex, want homo's hebben altijd sex met elkaar, overal ook, in de sportschool, in het bos, op het strand, gewoon overal!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want twee homo's is natuurlijk een perfect match! Altijd! Want ze vallen op mannen! En ze zijn mannen!
Laat het hem niet horen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Bos ook! En wonen nog eens dichter bij elkaar!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij en Bos ook! En wonen nog eens dichter bij elkaar!
Ik zou er niet mee gooien als ik jou was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gooi de laptop uit, kan ik straks nog ff dvd kijken, over op telefoon!
Precies. En we hebben constant parades, lopen constant naakt te zijn en met onze piemels te zwaaien als we weer op een boot staan, lopen enorm te koop met onze seksualiteit, en versieren altijd allerlei heterojongens met onze vieze blikken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en het gaat toch alleen maar om sex, want homo's hebben altijd sex met elkaar, overal ook, in de sportschool, in het bos, op het strand, gewoon overal!
Liefde komt er niet bij kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |