Ik ging kijken wie de lapo had, en toen zag ik opeens je vraag staanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
Zo, dat duurde, ik was ondertussen uitgepoept en alweer naar de laptop toegelopen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
Zoo... Ik ga eens eventjes Criminal Minds kijken.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
We gaan filmweekend houden, met popcorn en chips en limonade, dekentje op de bank en kijken maar
ah dat is tofquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
We gaan filmweekend houden, met popcorn en chips en limonade, dekentje op de bank en kijken maar
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah dat is tof
Ik heb een meet komend weekend
Dik Trom de ene avond en Verschrikkelijke ikke de andere avondquote:
Die eerste ken ik, maar die tweede heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dik Trom de ene avond en Verschrikkelijke ikke de andere avond
ziet er echt leuk uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Die eerste ken ik, maar die tweede heb ik nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit!
Zal ik hem volgend weekend meenemen?quote:
Waarom niet, zondag bij het ontbijtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan wel..
Het zal er waarschijnlijk wel niet van komen, maar je weet maar nooit
Drenthe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk volgende week?
leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dik Trom de ene avond en Verschrikkelijke ikke de andere avond
kom je ook nog langs? Dagje? avondje? Middagje? Ochtendje???quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Waar zitten jullie eigenlijk volgende week?
moet even kijken of dat lukt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom je ook nog langs? Dagje? avondje? Middagje? Ochtendje???
Lijkt me wel leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet even kijken of dat lukt...
ik heb Siep haar nummer nog
Ik heb een ander nummer hoor, ik pm hem wel evenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eng hè!quote:
ja vooral vreemdquote:
Je moet wel, met zo'n berg wachtende schone was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vooral vreemd
Mijn derde was zit erin
Eigenlijk moet ik er gebruik van maken en gaan strijken
Maar als ik morgen strijk heb ik echt alle was in de strijkmand, de strijk die nu nog aan het drgen is....
Dus ik hoop dat ik morgenavond nog steeds actief ben
ja is van 2 weken nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet wel, met zo'n berg wachtende schone was.
En je moet schone was meenemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is van 2 weken nuIk had er steeds geen zin in, maar moet het nu bijhouden want volgend weekend kan ik niks
ik vlieg morgen vroeg voor 2 dagen naar NLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zou wel beter zijn , maar moet even downsizen van de afgelopen 3 dagenquote:
Owwww nou werk ze dan nog ffquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb straks nog twee ritten staan, maar ik heb heul geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |