ach we maken allemaal foutenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef koffiegast het volgende:
De reden dat ik hem nog niet gezien heb is omdat er een paar aan de andere kant van het station bevinden en aan mijn kant geen, verder enkel nippori station geweest en een hoofdstraat van shinjuku. En daar heb ik dan paar uur totaal aan verspilt,
Ik had vorig jaar nog een excuus, ik zat betaald door FOK! in Tokyo voor de gamebeursquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Gast wtf je zit in Tokyo, wat doe je op Fok?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
en wat JabberPocky zei(srry kon het niet laten
)
quote:
tss tss, was maar kwartier in me kamertje toen ik aankwam, nadat ik 24 uur op was. Ik zit nu na paar uur weer in me hotelletje om eindelijk eens te pitte lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Gast wtf je zit in Tokyo, wat doe je op Fok?
Postkantoor, Citibank en 7/11 voor geld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef okiokinl het volgende:
voor geld, bij een postkantoor kan je ook pinnen.
en ga lekker een rondje yamanote lijn doen, dan heb je zo door hoe tokyo in elkaar zit. veel plezier.
Grappig, dat vroeg iedereen ook altijd aan mij: "Oh haha, je keek zeker wel over iedereen heen he?" Eh, nou, viel wel mee idd!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef koffiegast het volgende:
Nou, ik ging dus maar naar takadanobaba, zag ik een groepje buitenlanders samen beetje babbelen, bleken paar jongere zweedse gasten te zijn die al paar jaar hier woonden vanwege hun studie (doe es een gok wat). Die vertelde me dat ik het beste naar shinjuku of ikebukuro kon gaan. Ben maar naar shinjuku geweest. Daar heb ik geloof ik iets kunnen vinden dat werkt (me laptop brandt nog niet en de batterij lijkt opgeladen te worden, zal wel goed zijn!).
Nog een hele straat afgelopen in Shinjuku voor een ATM, kom ik bij een bank weer binnen.. ' waarom nou nergens maestro/mastercard'. Maar gevraagd aan een bankbediende in half japans/half engels. Kwam er op neer gohyaku meteru moest lopen en dan naar rechts moest. Ik hoorde hem eerst verkeerd en dacht dat ie enkel hyaku meteru zei. Toen ie herhaalde dacht ik 'niet weer die hele einde lopen in die hitte he?' Afijn, geld gehaald, nog met wat mensen contacten uitgewisseld. Verder wat vreten gekocht. Zodirect maar pitten ofzo.
En Tokyo is echt een doolhof. In geen enkele stad had ik ooit een aarzeltje over waar ik was en hoe ik ergens moest komen. Hier is mijn hotel vinden al een doolhof vanaf de 'hoofd'straat. En ondergronds wordt het allemaal nog eens erger. Dat gezegd, ik vond mijn weg op zich vrij snel.
Owja, en wat me vooral opvalt is dat het reuze meevalt qua hoe ' klein' ze hier zijn. Er zijn soms wel erge ieniemienies, en over algemeen is iedereen wel kleiner dan ik (ben iets van 1m82)., ik kom wel regelmatig iemand tegen die even lang is of langer.... Dat is toch wel een myth busted wat mij betreft..
Citibank is dicht bij Shinjuku station, Southern Plaza exit. Achter de Southern Tower Hotel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef koffiegast het volgende:
Tot nu toe alles bij citibank gedaan, moet wellicht beter me doppen openkijken voor een 7-eleven, want mij is er nog geen opgevallen. Maja ik heb dan ook vrijwel niets gezien..
wat voor studie doe je als ik vragen mag ? :p ik kan twee gokjes doen maar denk een meer als de andere:Pquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:13 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jep! Ik ga me volledig storten op de taal, heb er zin in
Tis gelukt, alhoewel na het wassen eropeens allemaal vage pluisjes op me kleding zaten.. soort stof, was geen haar of vlek, maja.. na drogen 2x was het weg. Verder voel ik me ziek vandaag, vandaar ik nu wat veel msgs tik op fok. Moet nog uitgoochelen wat het kan zijn, en zodirect maar nieuw inkopen doen..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:10 schreef donald_dick het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen remsporen hebt want ze wassen in japan met koud water
Waarom zou je remsporen hebben als je op de wc je reet uitgebreid kan wassen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:10 schreef donald_dick het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen remsporen hebt want ze wassen in japan met koud water
omdat niet elke wc supersonisch isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:23 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Waarom zou je remsporen hebben als je op de wc je reet uitgebreid kan wassen?
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef koffiegast het volgende:
Lange dag, eerste schooldag en ik zit voor me idee veel te laag. Afijn, de leraar heeft zo ook haar vermoedens. Uit eten geweest met een chinees die vloeiend japans spreekt, akihabara gezien op de avond.. nogal dood en niet echt megaboeiend tbh mmh maja kben geen game/anime freak. 11 uur weer naar huis gegaan, op het station waar ik uitstapte... was een opgedofte lelijke dikke japanse meid... ik loop zo langs, ze komt zo naar me toe en zegt 'sansennen desu'. Ik ignorede volledig en hield een pokerface, realiserend dat ik zojuist door een hoer werd gevraagd of ik haar gunsten zou willen afkopen.
Je maakt echt elke dag hier weer iets aparts mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |