quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De lege kaart:
[ afbeelding ]
En daarop streep ik dus elke keer lijntjes af waar ik die maand geweest ben, zodat er een soort dit ontstaat:
[ afbeelding ]
En dat doe ik dan in Paint. Maar eigenlijk wil ik die basiskaart eens gaan aanpassen met ook de HSL erop en zo, en alle blokjes voor stations OF groot en rond OF klein en vierkant, en niet al die tussenmaatjes. En alle kromme lijntjes eruit, gewoon wat netter allemaal.
Ik kan wel wat proberenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het verfgooi-emmertje van Paint doet dus maar zeer gedeeltelijk wat ik wil
A1 ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Pompiediepompiedoe w88 w88 w88 w88
Een of andere #"#$@* voorin die weer moest botsen ofzo....
Heel fijn, ben benieuwdquote:
vakantie werk en bij baantje op 14quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik al op 16, maar geen 40 uur per week.
Nee die doe ik wel oppenieuwt, dat is niet zo moeilijk in paintquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Moeten alle blokjes erop blijven staan, Fles?
Ik zeg vanaf 18 pensioen, maar ik heb het niet voor het zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie werk en bij baantje op 14![]()
40 uur vanaf 18 jaar![]()
ik zeg 40 jaar werken en dan met pensioen
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die doe ik wel oppenieuwt, dat is niet zo moeilijk in paint
Ik sta op oprit Hoogmade om de A4 op te draaien maar paar kilometer verderop bij Zoeterwoude is kennelijk iets aan de hand....quote:
quote:
ik ben vooral erg gecharmeerd van the white albumquote:
ben m aant luisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vooral erg gecharmeerd van the white album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |