quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef DaMart het volgende:
Zo, op naar huis. Nog een dag werken en daarna dinsdag pas weer.
Rondjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik weet iig wel wie dat niet is.
normaal welquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
Wok.. jij werkt toch wel 40 uur per week??
Het is vrij simpel, ik heb een plaatje in GIF met een aantal kleuren. Dat plaatje bewerk ik in Paint steeds. nou blijkt dat die kleuren dus bestaan uit een aanta verschillende kleuren en dan steeds losse pixels doorelkaar. Waarschijnlijk omdat GIF maar met 12bits kleuren werkt (het zal wel een plaatje zijn wat ergens anders uit omgezet is of zo).quote:
Nee.quote:
ahh gelukkig.. ik ben niet de enigequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
Heerlijk ff relaxen in een stilstaande file
Ik werk ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh gelukkig.. ik ben niet de enige
al dat werkschuwe tuig hier
40 uur per week??quote:
Ik werk er ook 39 hoor normaal gesprokenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
Wok.. jij werkt toch wel 40 uur per week??
Uhhhh, dan wacht ik nog even op de voorbeeldjes...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, ik heb een plaatje in GIF met een aantal kleuren. Dat plaatje bewerk ik in Paint steeds. nou blijkt dat die kleuren dus bestaan uit een aanta verschillende kleuren en dan steeds losse pixels doorelkaar. Waarschijnlijk omdat GIF maar met 12bits kleuren werkt (het zal wel een plaatje zijn wat ergens anders uit omgezet is of zo).
Maar ik wil de vlakken dus in de achtergrondkleuren zoals ze lijken, maar dan alle pixels ook echt dezelfde kleur zeg maar. Dus de Noordzee 1 kleur turkwaaaze, buitenland 1 kleur mintgroen (en niet 4 zoals nu) en NL lichtgeel. En daarna ga ik de lijnen wel weer eens zelf intekenen op een manier die mij bevalt. voorbeeldjes komen zo.
erg he? allemaal deeltijd, parttime en het neemt maar vrij..quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh gelukkig.. ik ben niet de enige
al dat werkschuwe tuig hier
Of het moet naar school om wat te leren om vervolgens hun hele leven 40 per week te moeten werken....quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
erg he? allemaal deeltijd, parttime en het neemt maar vrij..
herkenbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het verfgooi-emmertje van Paint doet dus maar zeer gedeeltelijk wat ik wil
ja, ik ging al werken op mijn 18dequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Of het moet naar school om wat te leren om vervolgens hun hele leven 40 per week te moeten werken....Vervolgens worden ze bejaard en gaan ze dood.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De lege kaart:
[ afbeelding ]
En daarop streep ik dus elke keer lijntjes af waar ik die maand geweest ben, zodat er een soort dit ontstaat:
[ afbeelding ]
En dat doe ik dan in Paint. Maar eigenlijk wil ik die basiskaart eens gaan aanpassen met ook de HSL erop en zo, en alle blokjes voor stations OF groot en rond OF klein en vierkant, en niet al die tussenmaatjes. En alle kromme lijntjes eruit, gewoon wat netter allemaal.
Ik kan wel wat proberenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het verfgooi-emmertje van Paint doet dus maar zeer gedeeltelijk wat ik wil
A1 ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Pompiediepompiedoe w88 w88 w88 w88
Een of andere #"#$@* voorin die weer moest botsen ofzo....
Heel fijn, ben benieuwdquote:
vakantie werk en bij baantje op 14quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik al op 16, maar geen 40 uur per week.
Nee die doe ik wel oppenieuwt, dat is niet zo moeilijk in paintquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Moeten alle blokjes erop blijven staan, Fles?
Ik zeg vanaf 18 pensioen, maar ik heb het niet voor het zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vakantie werk en bij baantje op 14![]()
40 uur vanaf 18 jaar![]()
ik zeg 40 jaar werken en dan met pensioen
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die doe ik wel oppenieuwt, dat is niet zo moeilijk in paint
Ik sta op oprit Hoogmade om de A4 op te draaien maar paar kilometer verderop bij Zoeterwoude is kennelijk iets aan de hand....quote:
quote:
ik ben vooral erg gecharmeerd van the white albumquote:
ben m aant luisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vooral erg gecharmeerd van the white album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |