Daagquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef Symphonic het volgende:
ik ga er ook vandoor..
Vind het weer mooi geweest wel
Tot vanavond
quote:
Geen ideequote:
Kijk, dat zocht ik. Iemand die met photoshop overweg kanquote:
verder zoeken dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dat zocht ik. Iemand die met photoshop overweg kan
Wat heb je nodig dan? Naast iemand die met photoshop overweg kan natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dat zocht ik. Iemand die met photoshop overweg kan
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:11 schreef DaMart het volgende:
Zo, op naar huis. Nog een dag werken en daarna dinsdag pas weer.
Rondjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik weet iig wel wie dat niet is.
normaal welquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
Wok.. jij werkt toch wel 40 uur per week??
Het is vrij simpel, ik heb een plaatje in GIF met een aantal kleuren. Dat plaatje bewerk ik in Paint steeds. nou blijkt dat die kleuren dus bestaan uit een aanta verschillende kleuren en dan steeds losse pixels doorelkaar. Waarschijnlijk omdat GIF maar met 12bits kleuren werkt (het zal wel een plaatje zijn wat ergens anders uit omgezet is of zo).quote:
Nee.quote:
ahh gelukkig.. ik ben niet de enigequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
Heerlijk ff relaxen in een stilstaande file
Ik werk ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh gelukkig.. ik ben niet de enige
al dat werkschuwe tuig hier
40 uur per week??quote:
Ik werk er ook 39 hoor normaal gesprokenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef Barreltje het volgende:
Wok.. jij werkt toch wel 40 uur per week??
Uhhhh, dan wacht ik nog even op de voorbeeldjes...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, ik heb een plaatje in GIF met een aantal kleuren. Dat plaatje bewerk ik in Paint steeds. nou blijkt dat die kleuren dus bestaan uit een aanta verschillende kleuren en dan steeds losse pixels doorelkaar. Waarschijnlijk omdat GIF maar met 12bits kleuren werkt (het zal wel een plaatje zijn wat ergens anders uit omgezet is of zo).
Maar ik wil de vlakken dus in de achtergrondkleuren zoals ze lijken, maar dan alle pixels ook echt dezelfde kleur zeg maar. Dus de Noordzee 1 kleur turkwaaaze, buitenland 1 kleur mintgroen (en niet 4 zoals nu) en NL lichtgeel. En daarna ga ik de lijnen wel weer eens zelf intekenen op een manier die mij bevalt. voorbeeldjes komen zo.
erg he? allemaal deeltijd, parttime en het neemt maar vrij..quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh gelukkig.. ik ben niet de enige
al dat werkschuwe tuig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |