abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:54:26 #1
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93862735

Als je deel 1 net zo vet vond als ik dan staat je begin volgend jaar weer iets leuks te wachten.
11 maart komt namelijk het tweede deel uit van wat één van de beste game-series is of gaat worden.
Hou je van een dikke verhaallijn met een lompe dosis geweld, intriges en gameplay die je bij je ballen vast grijpt en niet weer los laat? Dan ga je hier van houden.

Deel 2 wordt beter, mooier, vetter, bloederiger....jaja we zullen het wel zien }:| En wachten in spanning af :D

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ook de keuzes uit Origins in dit deel tot uitwerking komen. Hoe ze effect hebben op het verhaal.
Of het kind van 'mij' :o en Morrigan nog een rol krijgt..Ik denk het wel :Y Zou ik leuk vinden in ieder geval.

Maar goed, om een kort verhaal kort te houden. Ik zal begin volgend jaar weer een hoop gezeur krijgen van mijn wederhelft dat ik er te lang en te vaak mee bezig ben.

^O^
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:55:15 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93862770
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef speknek het volgende:
Het is echt verbazend hoeveel internet nerd rage deze game krijgt :').
sommige games zijn gewoon goed ondanks de hype ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:57:06 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93862848
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef wdn het volgende:

[..]

:Y

Ik vond DA1 echt awesome, er zijn weinig games waarbij ik zodanig in het verhaal zat. En ik vind het ook leuk om aan te kloten met je groeps-relaties enzo :+ Kadootjes geven! :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2011 @ 15:57:10 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93862852
De demo heeft mij niet echt overtuigd, dus weet niet of ik hem ga kopen...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93862905
Wanneer mag ik nou eens spelen!
pi_93862940
quote:
...
Goeie openingspost ;)

Deel 2 al weer!

Tevens tvp :P
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:00:49 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93863023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef maxmit het volgende:

[..]

Goeie openingspost ;)

Deel 2 al weer!

Tevens tvp :P
Beter goed gejat >:)
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer mag ik nou eens spelen!
11 maart dus dat wil zeggen dit weekend voor mij *O*
pi_93863062
Mijn laatste reactie:

quote:
Ach, het is tenminste al iets, ik had verwacht dat je niks zou krijgen. Ik heb hem zelf net kunnen ophalen btw, signature was binnen en op naam weggelegd

Installatie loopt nu, ben benieuwd of de game te spelen is (wat dus niet zou moeten lukken gezien bovenstaande posts )
Update: game is geinstalleerd, codes redeemed en dlc staat klaar in social.bioware account. Setup gooit alles op very high, maar game is helaas niet te spelen.

Game is speelbaar vanaf donderdag 10 maart om 00:00, dat wordt een nacht doorhalen!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_93863217
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef wdn het volgende:

[..]

Beter goed gejat >:)
Moet ik me nu zorgen maken dat mijn wederhelft textueel dezelfde is als de jouwe :?
quote:
[..]

11 maart dus dat wil zeggen dit weekend voor mij *O*
Ja voor mij ook op z'n vroegst morgenavond, maar dat wordt waarschijnlijk toch zaterdag/zondag..als ik tijd/geluk heb :{
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:06:08 #10
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93863267
En dan een overzicht wat er allemaal extra aan DLC bijzit (waarvan een deel ook door het spelen van de demo):

- The Far Cliffs of Kirkwall
- Of Things Not Lost
- Signature Edition Rewards
- The Black Emporium
- The Exiled Prince
- Dragon Age II Soundtrack
- Lothering's Lament
- Hayder's Razor
- Fadeshear
- The Lion of Orlais

Lijkt dubbel voor een deel maar staan allemaal als losse dlc vermeldt.

-edit-

Alle dlc is 3 dubbel aangezien je ze ook voor de ps3 en de xbox360 erbij krijgt. Handig als je op de console een normale versie haalt.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:08:50 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_93863383
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef wdn het volgende:
Nou, hype zou ik het niet noemen...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93863493
Maar die DLC handel moet je dus erbij kopen begrijp ik als je niet de signature editie hebt genomen?
pi_93865396
http://dragonage.bioware.com/da2/info/bonus_items//

Inschrijven voor newsletter:
Hindsight (belt)
Staff of Parthalan

Marketing hype:
The Far Cliffs of Kirkwall - 5 gold
Lothering's Lament - 2500xp
Of Things Not Lost - 3 runes

Demo uitspelen:
Hayder's Razor - 2H sword

Dat zou iedereen moeten krijgen voor de rest is het 1 grote chaos over wie wat krijgt bij de signature editie krijg je de sebastion DLC en wat wapens maar goed het is al een hele kunst die editie te bemachtigen. De pre order bonusen een zwaard en schild heb ik geen idee van hoe ze dat nu gaan doen, zelfde geld voor wat boots.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:00:25 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93868417
Jeuh, hij is binnen!
pi_93868422
Dragon Age 2 Signature Edition is verzonden door 12Game *O* .
pi_93868709
Ik vind hem zwaar tegenvallen. Zit op zo'n tien uur spelen.
Ik voel geen binding met de personages. Vechten begint saai te worden. Ze gebruiken steeds precies dezelfde grot voor verschillende missies. Etc. Etc.
Heb echt het idee dat ze het even snel in elkaar hebben gezet.

Bioware begint slechter te worden. :N
----
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2011 @ 18:19:37 #17
Rawr
pi_93869136
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:08 schreef KingLysandus het volgende:
Ik voel geen binding met de personages. Vechten begint saai te worden. Ze gebruiken steeds precies dezelfde grot voor verschillende missies. Etc. Etc.

Ai :{

In 1 voelde ik alleen binding met Alistair en een beetje met Morrigan, de rest deed me niet zoveel :P

Hoezo wordt vechten saai? In 1 was je toch ook continu mezig met micromanagen (ik iig wel, steeds <spatie> elk figuur zn opdracht geven, en weer verder) ?
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:23:09 #18
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93869260
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:08 schreef KingLysandus het volgende:

Hmm, dat voorspelt al niet veel goeds. We zullen het zien morgen.
pi_93869321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoezo wordt vechten saai? In 1 was je toch ook continu mezig met micromanagen (ik iig wel, steeds <spatie> elk figuur zn opdracht geven, en weer verder) ?
Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.
Het voelt echt een beetje als een verwaterde KOTOR.

Gesprekken vind ik ook niet goed meer. Terwijl ik dat één van de sterkste punten van Bioware vond. Sinds overname van EA en Sonic: The Dark Brotherhood is Bioware achteruit gegaan. En nee, ik heb niets tegen EA.
----
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:29:12 #20
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93869542
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.

Gesprekken vind ik ook niet goed meer. Terwijl ik dat één van de sterkste punten van Bioware vond. Sinds overname van EA en Sonic: The Dark Brotherhood is Bioware achteruit gegaan. En nee, ik heb niets tegen EA.
Kun je wat uitwijden over de gesprekken?

Ik was er namelijk bij de preview op first look al bang voor dat de gesprekken ingekort zouden zijn aangezien ze het daar over hadden. (zo'n EA muts gaf dat aan) Dit omdat de massa in deel 1 de gesprekken te lang zou vinden (voor een rpg, really... :') ) Is dit dus het geval?
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2011 @ 18:31:46 #21
Rawr
pi_93869658
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Kun je wat uitwijden over de gesprekken?

Ik was er namelijk bij de preview op first look al bang voor dat de gesprekken ingekort zouden zijn aangezien ze het daar over hadden. (zo'n EA muts gaf dat aan) Dit omdat de massa in deel 1 de gesprekken te lang zou vinden (voor een rpg, really... :') ) Is dit dus het geval?
Wait, wut!? :{

Wat een paupers :')
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:32:26 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93869690
Noes! De gesprekken zijn juist het leukste van het hele spel :') Voor mij dan :P
pi_93869804
Wtf :'), ik speel altijd op easy omdat de combat mij niet interesseert. Ik vind de dialogen vele malen leuker.
pi_93870052
Ik speel tegenwoordig juist niet meer op normal omdat het toch wel te makelijk is, en vond combat in DA:O ook niet echt het sterkste punt vooral de 1e keer als sword & board warrior.

M'n signature editie is verstuurd *O*
pi_93870530
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Misschien moet je hem op hard zetten? Is wat meer uitdagend lijkt me :7

Kan niet wachten tot morgen!
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:50:41 #26
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93873313
Ik heb hem! FRS Eindhoven station heeft DA2 liggen *O*
pi_93875992
Iemand het probleem met de demo dat ie bij het character screen niet meer verder komt? Geen enkele knop op mijn controller lijkt iets te doen (Ps3 versie, ps zit zelf niet vast...)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:17:50 #28
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93878169
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef LordLynx het volgende:
Iemand het probleem met de demo dat ie bij het character screen niet meer verder komt? Geen enkele knop op mijn controller lijkt iets te doen (Ps3 versie, ps zit zelf niet vast...)
Is uitgebreid omschreven in het vorige topic, heb ik zelfs een link naar bioware forum geplaatst.

@ Drizt_DoUrden: I know, dat was ook mijn reactie, de hele vloer hoorde je zuchten tijdens die opmerking. Nu was het een EA muts die daar zat dus ik hoopte dat het wel zou meevallen, maar als je in een rpg de dialogen gaat verkorten omdat het publiek een hack en slash wil dan wordt het tijd om te stoppen met developen w.m.b.

Ontopic: bah, heb je de game, moet je nog meer dan een dag wachten om hem te kunnen spelen. LAME!
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:52:20 #29
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93880219
Eerste gedeelte gedaan en ik vind het allemaal wel meevallen hoor.
Tenzij de moeilijkheidscurve nog omhoog gaat vind ik 'hard' nog wel meevallen in het eerste gedeelte trouwens. Misschien dat demon's souls me heeft verwend _O-
pi_93880539
haha het schijnt dat in ''Nightmare'' rogues je backstabben en je potions stelen :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:00:28 #31
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93880712
Zucht, waarom hebben ze alleen de pc een lock gegeven! Not fair :(

quote:
haha het schijnt dat in ''Nightmare'' rogues je backstabben en je potions stelen :')
Hadden ze dus beter "realism" kunnen noemen ;)
pi_93884581
Ik heb hem zelf "geunlocked". O-)

Over de dialogen: Ik vind dat ze maar weinig inhoud hebben. Je kan wel leuke opmerkingen maken. Maar daar blijft het ook bij,

En je kunt niet eens de armor van je party aanpassen. Alleen de wapens en accessoires. :(

Ik vind de omgeving ook zo doods. Je kan bijna niemand aanspreken. Je loopt bijna nooit meer een "situatie" tegen het lijf.

Het verhaal vind ik tot nu nog steeds niks. Hier klein spoilertje wat ik stom vond. Je kan het lezen. Geeft niet veel van het verhaal weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lijk wel een oude zuurpruim met al die klachten. Ik zal jullie even een lijstje geven met wat ik van de Bioware games vind. Kunnen jullie zelf bepalen of je me een beetje serieus neemt. :D

Baldur's Gate: Fantastisch.
Baldur;s Gate 2: Fantastisch
BG Throne of Bhaal: Goed
NWN: Goed
KOTOR: Fantastisch.
Jade Empire: Goed.
ME: Goed
ME2: Goed. (goed dankzij Tali'Zorah romance) :D
DAO. Goed/ Fantastisch

Sonic Chronicles: Verschrikkelijk

En dan hebben we nog Black Isle:
Fallout 1 en 2: Fantastisch
Icewind Dale games: Goed

En Planescape Torment vind ik het beste van alle. _O_
----
pi_93893689
Iemand enig idee of deze nou al bij de bart smit te verkrijgen is? :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:09:04 #34
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93893989
Volgens de website wel! Stond van de week nog een "verwacht op 11 maart" maar die melding is weg!
Zie rechtsonderin: http://www.bartsmit.com/playstation-3

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef KingLysandus het volgende:
Ik lijk wel een oude zuurpruim met al die klachten. Ik zal jullie even een lijstje geven met wat ik van de Bioware games vind. Kunnen jullie zelf bepalen of je me een beetje serieus neemt. :D

Baldur's Gate: Fantastisch.
Baldur;s Gate 2: Fantastisch
BG Throne of Bhaal: Goed
NWN: Goed
KOTOR: Fantastisch.

En dan hebben we nog Black Isle:
Fallout 1 en 2: Fantastisch
Icewind Dale games: Goed

En Planescape Torment vind ik het beste van alle. _O_
Zo te lezen kunnen wij goed samen door een deur >:)
Afhankelijk van de vraag "het mag dan geen bioware zijn maar wat vond je van Demon's Souls?" >:)
pi_93894232
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef wdn het volgende:
Volgens de website wel! Stond van de week nog een "verwacht op 11 maart" maar die melding is weg!
Zie rechtsonderin: http://www.bartsmit.com/playstation-3

[..]

Zo te lezen kunnen wij goed samen door een deur >:)
Afhankelijk van de vraag "het mag dan geen bioware zijn maar wat vond je van Demon's Souls?" >:)
Wist je dat ik die ik heb? Of was het gewoon een gok? :?
Ik vond hem wel leuk. Maar heb alleen tot de eerste boss gespeeld. Daarna amper gespeeld.
Ben meer een PC en handheld gamer. PS3 gebruik ik voornamelijk om films en series te kijken via USB. :D

Maar ik ga vanmiddag verder met DA2. Hopelijk wordt het beter als ik "eindelijk" weer eens verder kan met het hoofdverhaal. Ik was gistermiddag blij toen ik stopte (na 9 uur). Had er wel even genoeg van.Meestal speel ik dit soort games veel tot ik het heb uitgespeeld en heb ik geen zin om dingen met m'n vriendin te gaan doen.

Edit: Ik zat nu even te denken. Icewind Dale is ook meer actiegericht met weinig verhaal. Tot nu vind ik die beter dan DA2. Misschien dat ik ID2 maar even ga zoeken. Is al jaren geleden.

[ Bericht 5% gewijzigd door KingLysandus op 10-03-2011 09:26:59 ]
----
pi_93894467
heb me tot nu wel vermaakt met DA:2, combat vind ik prima te doen (speel als rouge) en ook een stuk sneller als in deel 1 (ff niet opgelet en ben nog echt n poppetje bewusteloos laten gaan, in deel 1 zelden gebeurt :@ )

gesprekken wel iets minder zoals mensen zeiden maar kan me er niet echt aan storen, en een groot pluspunt vind ik het reizen van plek naar plek, niet meer wachten op dat stomme lijntje, en quests zijn een stuk sneller af te maken.

niet een game waarvan ik tot nu toe "Wauw"zeg, maar ik noem het geen miskoop :+
pi_93894941
Als ie in de bus ligt gaat deze jongen 'm vanavond eindelijk spelen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:21:13 #38
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93895901
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Fhaan het volgende:
heb me tot nu wel vermaakt met DA:2, combat vind ik prima te doen (speel als rouge) en ook een stuk sneller als in deel 1 (ff niet opgelet en ben nog echt n poppetje bewusteloos laten gaan, in deel 1 zelden gebeurt :@ )

gesprekken wel iets minder zoals mensen zeiden maar kan me er niet echt aan storen, en een groot pluspunt vind ik het reizen van plek naar plek, niet meer wachten op dat stomme lijntje, en quests zijn een stuk sneller af te maken.

niet een game waarvan ik tot nu toe "Wauw"zeg, maar ik noem het geen miskoop :+
Rouge doe je op je gezicht ;)
Eens met je conclusie: geen 'wow briljant dit' maar meer een run of the hill-game. Dat is niet specifiek een slechte beoordeling want voor zulke games moet ook plek zijn. Laat ik zo zeggen: dit kan wel eens een game zijn waardoor meer mensen rpg's gaan spelen en dat is ook niet verkeerd want dan krijgt de die-hard rpg game ook een kans.

Ik speel as female mage op hard. Voornaam Moiraine (duh :) ) Tot nu toe alleen het eerste gedeelte gedaan maar en kan niet zeggen dat het erg lastig is tot nu toe :)
Fireball is O+ O+

En het landschap vind ik ook weer beeldschoon in DA2.

pi_93896111
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef wdn het volgende:
Ik heb hem! FRS Eindhoven station heeft DA2 liggen *O*
Ik heb hem gister ochtend gehaald. daarna van 09.00 tot 23.00 gespeeld. Om 11.00 vandaag weer een lading uren er in stoppen en wellicht uit spelen.

Heb ook niet echt het gevoel van WoW!!!!. Maar omdat alles snel op elkaar volgt en er constante battles zijn verloopt de tijd toch snel. Qua verhaal valt het dusver vies tegen. In DA:O werd je meteen in een conflict gezogen en moest je aan de slag om allianties te vormen. Nu moet je proberen in Kirkwall te komen en geld te verzamelen om aan een expeditie te mogen deelnemen. Om aan dat geld te komen wordt je gedwongen allerlei side-quests te doen met Maps die tig keer her-gebruikt worden en zelf niet echt veel diepgang bieden. Begin je eindelijk aan de expeditie en dan stelt dat ook weinig voor. Alleen de eindbaas was een matige uitdaging.

Het voelt allemaal beetje leeg aan zo. Maar omdat de actie elkaar snel op volgt en er goed uit ziet is het nog wel leuk om te doen. In deel 1 gebruikte ik niet echt de area of effect spells vanwege friendly fire. Nu gebruik ik het wel en vind het dus imposant.

[ Bericht 47% gewijzigd door Falstyr op 10-03-2011 10:44:08 ]
pi_93896605
Trouwens, die game zeurt aldoor "Upgrade je equipment! bla bla" maar, voor zover ik weet kun je het niet upgraden maar alleen nieuwe meuk halen, of heb ik nu iets gemist? (kleine tv, text is bijna niet te lezen :N
pi_93896741
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Fhaan het volgende:
Trouwens, die game zeurt aldoor "Upgrade je equipment! bla bla" maar, voor zover ik weet kun je het niet upgraden maar alleen nieuwe meuk halen, of heb ik nu iets gemist? (kleine tv, text is bijna niet te lezen :N
Die upgrade melding is nieuw spul halen met hogere DPS en defences. Het echte upgraden met runes en zo krijg je geen melding over en is geheel aan jezelf. Vind het op zich wel vaag dat je niet de armor van je party kunt aanpassen, maar alleen de wapens. Al is Varric niet blij als je zijn Bianca verwisselt met een andere boog. En waarom zou je ook...hun gear leveled op met de personages. Je kan ook bij de Tailor shop in Low Town e.d. van die upgrades vinden die een bepaald personage extra bonus in hun armor geeft.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:09:35 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93897583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:51 schreef d1ce het volgende:
Ik had mijne er besteld en heb hem gisteren opgehaald, zou dus denken van wel!
pi_93897664
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef wdn het volgende:

[..]
Ik speel as female mage op hard. Voornaam Moiraine (duh :) ) Tot nu toe alleen het eerste gedeelte gedaan maar en kan niet zeggen dat het erg lastig is tot nu toe :)
Fireball is O+ O+

Pfff, ik ben gespecialiseerd in steen en bliksem magie. :7

Heb je geen interesse in romances? Ik neem aan dat die er zijn tenminste. Merrill. :Y
Heb me er nooit in verdiept van te voren.

Loop ik net een huis binnen. Is het precies hetzelfde huis als die van je familielid. ;(
Sad. Net zoals de grotten. Ze zijn dieper gezakt dan Obsidian. Die wordt de laatste tijd beter.
----
pi_93897785
Romances zijn best vaag. Voor je het weet ben je gepijpt door een mannelijke Dwerg in een hoeren huis hehe. En bij verscheidene interacties met party leden krijg je ook dat hartje alsof je een homo relatie met Anders of die Fenris zou willen. Geef mij maar die Isabelle...al was er een leuke toespeling op haar losbandigheid en eventuele ziektes hehe.
pi_93897821
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef Falstyr het volgende:
Romances zijn best vaag. Voor je het weet ben je gepijpt door een mannelijke Dwerg in een hoeren huis hehe. En bij verscheidene interacties met party leden krijg je ook dat hartje alsof je een homo relatie met Anders of die Fenris zou willen. Geef mij maar die Isabelle...al was er een leuke toespeling op haar losbandigheid en eventuele ziektes hehe.
Jij zit vast verder dan ons als je gister de hele dag hebt gespeeld. :D
----
pi_93898103
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef Falstyr het volgende:
Iemand hier heeft een avondje doorgehaald _O-
pi_93898697
Great, verhaal zuigt dus. Dat is dan precies waar ik bang voor was. Bioware ook al aan het zakken qua kwaliteit, dan blijft in mijn ogen alleen bethesda nog over.

@WDN: gezien je gamelist mis ik Morrowind en Oblivion :?
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:13:25 #48
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93899859
Waarom trekken hier zoveel mensen al na 10 uur spelen hun conclusies? Verhaal ruk, geen empathie voor personages, etc. Jullie realiseren dat dat nog kan komen als de personages verder uitgediept worden, naarmate het spel en verhaal vorderen?

Voor de duidelijkheid, ik moet zelf nog beginnen. Ik mag hopen dat ie vandaag binnenkomt. Maar ik vind 't merkwaardig dat zoveel mensen het al nodig vinden om hun ongezouten meningen te geven, terwijl ze de game nog helemaal niet uitgespeeld hebben. :?

Of...

...jullie proberen anderen, zoals ik, die nog moeten beginnen, zo ver te krijgen dat ze hun verwachtingen naar beneden bij stellen. Zodat ie alleen maar mee kan vallen. In dat geval: Bedankt, dat is jullie dan gelukt! :+
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_93900105
na een goed paar uur spelen kan je al wel zeggen of een game indrukwekkend is of niet naar mijn mening :)
pi_93900445
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:51 schreef d1ce het volgende:
PC versie is al bij Mediamarkt/FRS/Intertoys te verkrijgen.Bart Smit niet zeker
pi_93901172
Nu twijfel ik of ik 'm ga kopen :') Volgens mij valt hij, gezien de eerste indrukken, redelijk tegen..
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:47:38 #52
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93901189
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:19 schreef Fhaan het volgende:
na een goed paar uur spelen kan je al wel zeggen of een game indrukwekkend is of niet naar mijn mening :)
Uiteraard. Maar dan verwacht ik eigenlijk wat relativerende opmerkingen erbij. Zoals: "Over het verhaal ben ik nu nog niet echt te spreken, maar ik ben dan ook nog maar een paar uur bezig." Iets in die geest. Vooral bij een game die waarschijnlijk minstens 30 uur lang is.
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:59:49 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_93901745
Van wat ik er zo van lees is het een leuk spel voor mensen die wat nieuws willen en een bagger spel voor mensen die wat ouds willen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:00:32 #54
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93901777
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dan verwacht ik eigenlijk wat relativerende opmerkingen erbij. Zoals: "Over het verhaal ben ik nu nog niet echt te spreken, maar ik ben dan ook nog maar een paar uur bezig." Iets in die geest. Vooral bij een game die waarschijnlijk minstens 30 uur lang is.
Enige klacht die ik na een uurtje heb is dat het me nu nog te makkelijk is. Geen idee of boss monsters sterker zijn dat dit grunt volk.

Qua beeld ziet het er weer mooi uit hoor :)
Menu en besturing lijken me goed doordacht.

Maar -mijn- meetlat is sinds een tijdje Demon's Souls als het om rpg gaat. Daarvoor was het Planescape: Torment ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:01:42 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_93901822
BW heeft gezegd dat normal in DAO nu nightmare niveau is. Dus als je het daar op normal had gezet kun je hem nu wellicht beter op nightmare zetten.
pi_93902394
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef speknek het volgende:
BW heeft gezegd dat normal in DAO nu nightmare niveau is. Dus als je het daar op normal had gezet kun je hem nu wellicht beter op nightmare zetten.
Vreemd aangezien normal in DA:O al erg makelijk was.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:32:42 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_93902879
Mja, de game had nog wel eens de neiging je ineens dood te laten gaan als je niet oplette en plotseling vijanden gespawned werden, en aangezien de autosave nogal brak was moest je dan twintig minuten opnieuw spelen. Sommige mensen zitten daar niet op te wachten.
pi_93903830
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Tja, als ik een boek van 500 bladzijden lees dan verwacht ik toch na bladzijde nummertje 100 wel geboeit te zijn. bij een verhaal van een game is dat toch wel een beetje anders gelukkig (je hebt de afleiding van random monstertjes die je bruut mag afslachten, hoezee!) maar ik vind dat je na een uur of 10 toch wel mag zeggen dat het verhaal niet optimaal is, kan misschien nog beter worden dat wel. Maar zelfs dan mag je nog klagen over de langzame opbouw van het verhaal

edit:

ikzelf klaag nog niet over het verhaal trouwens :D tis gewoon geen "Wauw" spel, maar alsnog vermaak zoals ik al zei :)
pi_93904282
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef speknek het volgende:
Kan je nu al zeggen dat dit niet klopt. Je hebt nu ook dat je denkt alles verslagen te hebben en komt er opeens een tweede of derde lading tegenstanders aangerend. Qua boss monsters heb ik pas 3 battles gehad die uitdagend waren. 2x tegen dragons waarbij de eerste even wennen was en de tweede had hulp van kleine dragonlings wat het lastiger maakte. Tweede was in een klein kamertje met een golem die regelmatig assistentie kreeg van een horde shades. Derde was eindbaas van de Deep Roads. Maar als je Petrify gebruikt met de upgrades dat de tegenstander -30defence heeft + Hex zodat alle hits criticals zijn dan ga je er inderdaad hard door heen ondanks alles. Maar dit was in deel 1 ook het geval als je virulent walking bomb e.d. gebruikte. Of tegen de eindbaas van de game een paar hexes zodat hij niet meer kon regenereren, alles crits was etc. Qua moeilijkheidsgraad valt het mee. Heb meer het idee dat er te weinig bosses zijn om een uitdaging met regelmaat te kunnen leveren. Vecht merendeels tegen het grunt/minion volk.

Mages hebben low HP and gaan gewoon dood als je even niet op let. Die Merril is echt meester daar in. Anders en Bethany blijven gewoon in leven, maar die hebben ook heal capaciteitn.

Ga nu richting de 20 in-game uren en verhaal begint nu pas langzaam aan op gang te komen.
pi_93904753
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef wdn het volgende:

[..]

Enige klacht die ik na een uurtje heb is dat het me nu nog te makkelijk is. Geen idee of boss monsters sterker zijn dat dit grunt volk.
Ben net ingemaakt door een grote
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. :D
----
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:21:48 #61
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93904780
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

SPOILER
Mooi dat bied hoop >:)
pi_93904939
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef wdn het volgende:

[..]

Mooi dat bied hoop >:)
Vond het anders niet leuk. Hele spel alle vijanden makkelijk. Word je opeens zelf van kant gemaakt.
Hij had ook amper treasure. 7 farthings, een quest item en nog iets.
----
pi_93911486
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

SPOILER
Lol eerste keer had ik dat ook. Daarna even tactics aangepast en wat vaker controle over Merril genomen. toen ging het rap met dat beest hehe

even een break om te eten, sporten en dan weer verder gamen rofl.
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:51:09 #64
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93911521
Nou, ik denk niet dat ie vandaag nog binnenkomt. Nog een dagje geduld. -O-
pi_93911952
Nou, flinke stuk al gespeeld en eerlijkgezegd ben ik er niet heel erg over te spreken. De basis van een goede rpg zit er duidelijk in maar alles voelt een beetje afgeragt en overhaast aan. Paar kritiekpunten:

- Veel herhalingen van dezelfde dungeon. In het begin kom je in een grot en die grot ben ik ondertussen al 3 x opnieuw tegengekomen.
- Het leveldesign is wat.... ongeinspireerd. Het ziet er niet lelijk uit maar voor mijn gevoel had het allemaal wel wát gepoetster eruit mogen zien. Nu is het wat leegjes en zielloos.
- De sfeer. Ik kan niet echt duidelijk aangeven waar het daarmee mis gaat maar als je het vergelijkt met Kotor of Mass Effect (of zelfs baldur's gate) voelt het allemaal lang niet zo sfeervol aan.

Ik wil niet beweren dat het een slecht spel is trouwens hoor. De liefhebbers van bioware rpg's (inclusief mezelf dus) zullen sowieso wel weer een hoop plezier beleven hier aan, maar het voelt voor mij gewoon als een grappig tussendoortje. Iets wat ik één keer uitspeel en dan snel weer uninstall om ruimte vrij te maken.
Conscience do cost.
pi_93912173
Met welke companions kan je het beste spelen? Iemand advice? Of met welke companions spelen jullie uberhaupt? Zet het even in een spoiler :P
pi_93913058
De ''Bad Boy Special'' :'( en Serendipity |:(

[ Bericht 32% gewijzigd door Cikx op 10-03-2011 17:28:40 ]
pi_93914201
De mijne is er nog niet :( :( :(
pi_93914567
Net de Signature Edition gekocht bij de Bart Smit, was nog gewoon op voorraad :D
pi_93915020
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Met welke companions kan je het beste spelen? Iemand advice? Of met welke companions spelen jullie uberhaupt? Zet het even in een spoiler :P
SPOILER
Of toch du vader?
pi_93915612
Iemand nog meer last van dat als je het spel wilt opstarten hij direct vast loopt?
pi_93915622
PC?
Of toch du vader?
pi_93915641
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Luchtkoker het volgende:
PC?
Yup, heb een redelijk goede PC met Directx11
pi_93915663
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:10 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Conscience do cost.
pi_93915860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
Ah oke, bedankt :D Varric it is.
Of toch du vader?
pi_93917944
SPOILER
Net, Na zo'n 18-20 uur in totaal gespeeld te hebben eindelijk een verhaal ontwikkeling gezien die noemenswaardig is. Schandalig dat je er zoveel tijd in moet stoppen eer je er pas ingetrokken wordt. En zelfs dan voelt het allemaal gehaast aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Falstyr op 10-03-2011 19:20:20 ]
pi_93918955
Krijg wel steeds meer twijfels of ik deze game gewoon moet gaan kopen of wachten tot ie in de budget-bak ligt.

Op wat spelen jullie het? PC of Console? kan niet kiezen :P
pi_93919141
ik speel op de pc
pi_93919528
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Falstyr het volgende:
ik speel op de pc
is de full-game vergelijkbaar met de demo?
Want dan kan ik um high-settings spelen :o

Toch lijkt me de console versie ook wel vet, flink hakken! })
pi_93921132
Die bonus items, krijg je die allemaal gewoon in je inventory? Die boeken bijvoorbeeld, zitten die er gewoon in als je ingelogd speelt of kom je die ergens, semi toevallig, tegen?
nieuwsgierig alvast... :{
pi_93921864
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef maxmit het volgende:
Die bonus items, krijg je die allemaal gewoon in je inventory? Die boeken bijvoorbeeld, zitten die er gewoon in als je ingelogd speelt of kom je die ergens, semi toevallig, tegen?
nieuwsgierig alvast... :{
SPOILER
pi_93922221
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
das wel handig. Heb je bij de proloog in ieder geval nog geen dik armor...
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:34:11 #83
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_93922898
Vanochtend gekocht en gespeeld. Tot nu toe ben ik er tevreden mee. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen, ik weet er helemaal nog niks over, niks gelezen etc dus ik ben benieuwd!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:55:33 #84
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93924524
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Nou, flinke stuk al gespeeld en eerlijkgezegd ben ik er niet heel erg over te spreken. De basis van een goede rpg zit er duidelijk in maar alles voelt een beetje afgeragt en overhaast aan. Paar kritiekpunten:

- Veel herhalingen van dezelfde dungeon. In het begin kom je in een grot en die grot ben ik ondertussen al 3 x opnieuw tegengekomen.
- Het leveldesign is wat.... ongeinspireerd. Het ziet er niet lelijk uit maar voor mijn gevoel had het allemaal wel wát gepoetster eruit mogen zien. Nu is het wat leegjes en zielloos.
- De sfeer. Ik kan niet echt duidelijk aangeven waar het daarmee mis gaat maar als je het vergelijkt met Kotor of Mass Effect (of zelfs baldur's gate) voelt het allemaal lang niet zo sfeervol aan.

Ik wil niet beweren dat het een slecht spel is trouwens hoor. De liefhebbers van bioware rpg's (inclusief mezelf dus) zullen sowieso wel weer een hoop plezier beleven hier aan, maar het voelt voor mij gewoon als een grappig tussendoortje. Iets wat ik één keer uitspeel en dan snel weer uninstall om ruimte vrij te maken.
dat viel mij ook op inderdaad. Precies dezelfde grot al 5 keer tegengekomen... Leveldesign is inderdaad ook niet echt over te spreken buiten de stad. Binnen de stad ziet er wel goed uit.

Ben nu net weer uit de Deeproads dus heb er al aardig wat uur op zitten. Maar het is inderdaad gewoon gehaast gaat natuurlijk alleen maar weer om het geld he.

Veels te weinig items!! ze hebben nog en eens een plaatje in je inventory. Sowieso dat je je vrienden geen armor oid kan laten aantrekken heel vreemd..,

Ach ja als rpg fan vind ik het alsnog wel te spelen maar had beter verwacht zeker van bioware
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_93927359
Pff.. Ik ben nu bezig met de quest Night Lies.

SPOILER
Iemand tips?
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:43:31 #86
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93937091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Cikx het volgende:
Pff.. Ik ben nu bezig met de quest Night Lies.

SPOILER
Iemand tips?
zet de moeilijkheidsgraad standje lager ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_93937132
Het begint op te schieten. Het verhaal is minder aangrijpend tot dusver dan deel 1, maar slecht kan ik het toch niet noemen. De combat however is epic in vergelijking met deel 1, nu is een rogue ook echt een rogue te noemen.

Wel iets wat me niet duidelijk is: waar kan ik runes in wapens laten plaatsen? In DA:O hadden we uiteraard Sandal, maar hier ben ik nog niks tegen gekomen waar ik dit kan laten doen. Iemand enig idee?
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 maart 2011 @ 23:44:52 #88
Rawr
pi_93937158
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef genakt het volgende:

[..]

:(
pi_93937646
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef genakt het volgende:

[..]

Wil ik niet, ik wil gewoon het spel spelen op hard :')

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef DeeCruise het volgende:
Het begint op te schieten. Het verhaal is minder aangrijpend tot dusver dan deel 1, maar slecht kan ik het toch niet noemen. De combat however is epic in vergelijking met deel 1, nu is een rogue ook echt een rogue te noemen.

Wel iets wat me niet duidelijk is: waar kan ik runes in wapens laten plaatsen? In DA:O hadden we uiteraard Sandal, maar hier ben ik nog niks tegen gekomen waar ik dit kan laten doen. Iemand enig idee?
SPOILER
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 maart 2011 @ 00:32:13 #90
Rawr
pi_93939679
Sandal is terug? :D

"Entjantmunt!" O+
pi_93945123
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef Cikx het volgende:
SPOILER
Inderdaad ;) Heb stiekem ook al een eindje gespeeld. Hopen dat ie vandaag binnenkomt :') eindelijk.

Ik vind het eigenlijk best wel weer leuk. Nadeel vind ik wel dat je veel minder te zeggen hebt over je items ed. Net zoals al eerder gemeld (@ genakt) is er niet eens een plaatje van de items in je inventory. Beetje matig.
De gevechten vind ik overigens wel weer heel vet :9 En Bethany is ook :9

Ben ook blij dat de overgang van filmpjes naar spelen en vise versa een stuk beter verloopt, soepeler, dan in de demo. Daar ergerde ik me wel een beetje aan.

Oh, wat ik ook minder vind is dat bijvoorbeeld bij 'opruim-quests :') ', waarbij je een of meerdere groepen vijanden moet 'opruimen', de vijanden er vrijwel allemaal hetzelfde uitzien.

Ik kreeg trouwens ook wel een beetje kotor-flashbacks van de levels :{ Ik vind kotor een superspel, begrijp me niet verkeerd. Maar het lijkt er af en toe wel een beetje op alsof ze aan het recyclen geslagen zijn.
Andere omgevingen vind ik er overigens wel weer goed uitzien.
SPOILER
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:01:42 #92
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93945270
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef DeeCruise het volgende:

Dat kan bij dat mongooltje van deel 1 :) hij staat ergens in de stad voglens mij en later in je eigen huis :)

Die healing spels zijn stuk minder krachtiger geworden als in deel 1 en je gaat minder snel dood :( Eigenlijk is het geen must meer om een healer in je team te hebben
pi_93945454
Waarom kun je die stem niet gewoon veranderen? Mijn eerste character leek een jaar of 25 en had een stem die er totaal niet bij paste, moest hem hierna noodgedwongen ouder maken.. :')
pi_93949158
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:11 schreef d1ce het volgende:
Waarom kun je die stem niet gewoon veranderen? Mijn eerste character leek een jaar of 25 en had een stem die er totaal niet bij paste, moest hem hierna noodgedwongen ouder maken.. :')
Ik moet zeggen dat ik de preset met bloedsmeer op z'n gezicht heb. En ik vind de stem inderdaad niet altijd even goed passen.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:27:00 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93949344
Ik heb het spel gisteren voor het eerst gespeeld en ik moet zeggen, ik vermaak me weer prima! Wel beetje jammer dat de dialogen minder diep gaan tot nu toe (bij DAO had ik regelmatig dat ik echt niet wist wat voor mijn character de beste optie zou wezen :+ ) en er lijken minder character creation opties te zijn dan eerst, maar de combat is fijn smooth en ik heb nu alweer zin om verder te gaan *O*
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:42:30 #96
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93949838
Bedankt allemaal, we gaan Sandal dan maar eens opzoeken!

-edit-

DA2 op de games Frontpage:

Muziek Dragon Age II was een haastklus

[ Bericht 66% gewijzigd door DeeCruise op 11-03-2011 11:52:07 ]
pi_93950511
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:42 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt allemaal, we gaan Sandal dan maar eens opzoeken!

-edit-

DA2 op de games Frontpage:

Muziek Dragon Age II was een haastklus
Artikel nog niet gelezen maar dat gaat zeker alleen over de muziek? Dat word ook helemaal uit proportie getrokken door de "baldurs gate fanboys".

Snap ook niet hoe het met die release datum zit aangezien zowat elke winkel hem gister al had liggen of er mee adverteerde dat ie gister beschikbaar was ipv vandaag.

[ Bericht 7% gewijzigd door Moro op 11-03-2011 12:07:24 ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:06:59 #98
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93950676
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef Moro het volgende:

[..]

Artikel nog niet gelezen maar dat gaat zeker over de muziek? Dat word ook helemaal uit proportie getrokken door de "baldurs gate fanboys".

Gaat dus inderdaad over de muziek.
Snap ook niet hoe het met die release datum zit aangezien zowat elke winkel hem gister al had liggen of er mee adverteerde dat ie gister beschikbaar was ipv vandaag.
Woensdag avond kon ik al spelen ;)
pi_93950898
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef genakt het volgende:

[..]

Woensdag avond kon ik al spelen ;)
Ging mij meer om de dubbele officiële release datum zowel 10-3 en 11-3 voor hetzelfde gebied. Game was dinsdag al bij een mediamarkt en een free recordshop beschikbaar, miscchien nog wel eerder. Gehackte versie voor xbox en ps3 waren volgens mij ookal dinsdag verschenen.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:02:55 #100
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93952642
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Moro het volgende:

[..]

Ging mij meer om de dubbele officiële release datum zowel 10-3 en 11-3 voor hetzelfde gebied. Game was dinsdag al bij een mediamarkt en een free recordshop beschikbaar, miscchien nog wel eerder. Gehackte versie voor xbox en ps3 waren volgens mij ookal dinsdag verschenen.
Dat is bij elke release wel, dat sommige zaken de game eerder vrijgeven. Op de pc zat er een server lock op waardoor je hem pas vanaf donderdag kon spelen, waar dit eigenlijk vrijdag zou zijn.

Ook had je de release in USA op de 8e al, waardoor er al gekraakte games te vinden waren voor de officiele launch hier, wellicht dat dit de oorzaak is dat ze de game op de pc een dag eerder vrijgegeven hebben op de server? Volgens gamemania hadden ze overigens van EA toestemming om de game woensdag al vrij te geven.

-edit-

Weer een FP bericht: Bioware werkt aan Dragon Age 2 patch

[ Bericht 7% gewijzigd door DeeCruise op 11-03-2011 13:30:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')