abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:54:26 #1
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93862735

Als je deel 1 net zo vet vond als ik dan staat je begin volgend jaar weer iets leuks te wachten.
11 maart komt namelijk het tweede deel uit van wat één van de beste game-series is of gaat worden.
Hou je van een dikke verhaallijn met een lompe dosis geweld, intriges en gameplay die je bij je ballen vast grijpt en niet weer los laat? Dan ga je hier van houden.

Deel 2 wordt beter, mooier, vetter, bloederiger....jaja we zullen het wel zien }:| En wachten in spanning af :D

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe ook de keuzes uit Origins in dit deel tot uitwerking komen. Hoe ze effect hebben op het verhaal.
Of het kind van 'mij' :o en Morrigan nog een rol krijgt..Ik denk het wel :Y Zou ik leuk vinden in ieder geval.

Maar goed, om een kort verhaal kort te houden. Ik zal begin volgend jaar weer een hoop gezeur krijgen van mijn wederhelft dat ik er te lang en te vaak mee bezig ben.

^O^
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:55:15 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93862770
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef speknek het volgende:
Het is echt verbazend hoeveel internet nerd rage deze game krijgt :').
sommige games zijn gewoon goed ondanks de hype ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:57:06 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93862848
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef wdn het volgende:

[..]

:Y

Ik vond DA1 echt awesome, er zijn weinig games waarbij ik zodanig in het verhaal zat. En ik vind het ook leuk om aan te kloten met je groeps-relaties enzo :+ Kadootjes geven! :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2011 @ 15:57:10 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93862852
De demo heeft mij niet echt overtuigd, dus weet niet of ik hem ga kopen...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93862905
Wanneer mag ik nou eens spelen!
pi_93862940
quote:
...
Goeie openingspost ;)

Deel 2 al weer!

Tevens tvp :P
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:00:49 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93863023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef maxmit het volgende:

[..]

Goeie openingspost ;)

Deel 2 al weer!

Tevens tvp :P
Beter goed gejat >:)
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer mag ik nou eens spelen!
11 maart dus dat wil zeggen dit weekend voor mij *O*
pi_93863062
Mijn laatste reactie:

quote:
Ach, het is tenminste al iets, ik had verwacht dat je niks zou krijgen. Ik heb hem zelf net kunnen ophalen btw, signature was binnen en op naam weggelegd

Installatie loopt nu, ben benieuwd of de game te spelen is (wat dus niet zou moeten lukken gezien bovenstaande posts )
Update: game is geinstalleerd, codes redeemed en dlc staat klaar in social.bioware account. Setup gooit alles op very high, maar game is helaas niet te spelen.

Game is speelbaar vanaf donderdag 10 maart om 00:00, dat wordt een nacht doorhalen!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_93863217
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef wdn het volgende:

[..]

Beter goed gejat >:)
Moet ik me nu zorgen maken dat mijn wederhelft textueel dezelfde is als de jouwe :?
quote:
[..]

11 maart dus dat wil zeggen dit weekend voor mij *O*
Ja voor mij ook op z'n vroegst morgenavond, maar dat wordt waarschijnlijk toch zaterdag/zondag..als ik tijd/geluk heb :{
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:06:08 #10
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93863267
En dan een overzicht wat er allemaal extra aan DLC bijzit (waarvan een deel ook door het spelen van de demo):

- The Far Cliffs of Kirkwall
- Of Things Not Lost
- Signature Edition Rewards
- The Black Emporium
- The Exiled Prince
- Dragon Age II Soundtrack
- Lothering's Lament
- Hayder's Razor
- Fadeshear
- The Lion of Orlais

Lijkt dubbel voor een deel maar staan allemaal als losse dlc vermeldt.

-edit-

Alle dlc is 3 dubbel aangezien je ze ook voor de ps3 en de xbox360 erbij krijgt. Handig als je op de console een normale versie haalt.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:08:50 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_93863383
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef wdn het volgende:
Nou, hype zou ik het niet noemen...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93863493
Maar die DLC handel moet je dus erbij kopen begrijp ik als je niet de signature editie hebt genomen?
pi_93865396
http://dragonage.bioware.com/da2/info/bonus_items//

Inschrijven voor newsletter:
Hindsight (belt)
Staff of Parthalan

Marketing hype:
The Far Cliffs of Kirkwall - 5 gold
Lothering's Lament - 2500xp
Of Things Not Lost - 3 runes

Demo uitspelen:
Hayder's Razor - 2H sword

Dat zou iedereen moeten krijgen voor de rest is het 1 grote chaos over wie wat krijgt bij de signature editie krijg je de sebastion DLC en wat wapens maar goed het is al een hele kunst die editie te bemachtigen. De pre order bonusen een zwaard en schild heb ik geen idee van hoe ze dat nu gaan doen, zelfde geld voor wat boots.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:00:25 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93868417
Jeuh, hij is binnen!
pi_93868422
Dragon Age 2 Signature Edition is verzonden door 12Game *O* .
pi_93868709
Ik vind hem zwaar tegenvallen. Zit op zo'n tien uur spelen.
Ik voel geen binding met de personages. Vechten begint saai te worden. Ze gebruiken steeds precies dezelfde grot voor verschillende missies. Etc. Etc.
Heb echt het idee dat ze het even snel in elkaar hebben gezet.

Bioware begint slechter te worden. :N
----
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2011 @ 18:19:37 #17
Rawr
pi_93869136
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:08 schreef KingLysandus het volgende:
Ik voel geen binding met de personages. Vechten begint saai te worden. Ze gebruiken steeds precies dezelfde grot voor verschillende missies. Etc. Etc.

Ai :{

In 1 voelde ik alleen binding met Alistair en een beetje met Morrigan, de rest deed me niet zoveel :P

Hoezo wordt vechten saai? In 1 was je toch ook continu mezig met micromanagen (ik iig wel, steeds <spatie> elk figuur zn opdracht geven, en weer verder) ?
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:23:09 #18
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93869260
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:08 schreef KingLysandus het volgende:

Hmm, dat voorspelt al niet veel goeds. We zullen het zien morgen.
pi_93869321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoezo wordt vechten saai? In 1 was je toch ook continu mezig met micromanagen (ik iig wel, steeds <spatie> elk figuur zn opdracht geven, en weer verder) ?
Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.
Het voelt echt een beetje als een verwaterde KOTOR.

Gesprekken vind ik ook niet goed meer. Terwijl ik dat één van de sterkste punten van Bioware vond. Sinds overname van EA en Sonic: The Dark Brotherhood is Bioware achteruit gegaan. En nee, ik heb niets tegen EA.
----
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:29:12 #20
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93869542
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Ik hoef m'n teamgenoten geen instructies te geven. Het vechten (op normal) is makkelijk. Ze kunnen alles zelf makkelijk aan. Ik bestuur alleen m'n eigen mage.

Gesprekken vind ik ook niet goed meer. Terwijl ik dat één van de sterkste punten van Bioware vond. Sinds overname van EA en Sonic: The Dark Brotherhood is Bioware achteruit gegaan. En nee, ik heb niets tegen EA.
Kun je wat uitwijden over de gesprekken?

Ik was er namelijk bij de preview op first look al bang voor dat de gesprekken ingekort zouden zijn aangezien ze het daar over hadden. (zo'n EA muts gaf dat aan) Dit omdat de massa in deel 1 de gesprekken te lang zou vinden (voor een rpg, really... :') ) Is dit dus het geval?
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2011 @ 18:31:46 #21
Rawr
pi_93869658
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Kun je wat uitwijden over de gesprekken?

Ik was er namelijk bij de preview op first look al bang voor dat de gesprekken ingekort zouden zijn aangezien ze het daar over hadden. (zo'n EA muts gaf dat aan) Dit omdat de massa in deel 1 de gesprekken te lang zou vinden (voor een rpg, really... :') ) Is dit dus het geval?
Wait, wut!? :{

Wat een paupers :')
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:32:26 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93869690
Noes! De gesprekken zijn juist het leukste van het hele spel :') Voor mij dan :P
pi_93869804
Wtf :'), ik speel altijd op easy omdat de combat mij niet interesseert. Ik vind de dialogen vele malen leuker.
pi_93870052
Ik speel tegenwoordig juist niet meer op normal omdat het toch wel te makelijk is, en vond combat in DA:O ook niet echt het sterkste punt vooral de 1e keer als sword & board warrior.

M'n signature editie is verstuurd *O*
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_93870530
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Misschien moet je hem op hard zetten? Is wat meer uitdagend lijkt me :7

Kan niet wachten tot morgen!
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:50:41 #26
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93873313
Ik heb hem! FRS Eindhoven station heeft DA2 liggen *O*
pi_93875992
Iemand het probleem met de demo dat ie bij het character screen niet meer verder komt? Geen enkele knop op mijn controller lijkt iets te doen (Ps3 versie, ps zit zelf niet vast...)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:17:50 #28
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93878169
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef LordLynx het volgende:
Iemand het probleem met de demo dat ie bij het character screen niet meer verder komt? Geen enkele knop op mijn controller lijkt iets te doen (Ps3 versie, ps zit zelf niet vast...)
Is uitgebreid omschreven in het vorige topic, heb ik zelfs een link naar bioware forum geplaatst.

@ Drizt_DoUrden: I know, dat was ook mijn reactie, de hele vloer hoorde je zuchten tijdens die opmerking. Nu was het een EA muts die daar zat dus ik hoopte dat het wel zou meevallen, maar als je in een rpg de dialogen gaat verkorten omdat het publiek een hack en slash wil dan wordt het tijd om te stoppen met developen w.m.b.

Ontopic: bah, heb je de game, moet je nog meer dan een dag wachten om hem te kunnen spelen. LAME!
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:52:20 #29
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93880219
Eerste gedeelte gedaan en ik vind het allemaal wel meevallen hoor.
Tenzij de moeilijkheidscurve nog omhoog gaat vind ik 'hard' nog wel meevallen in het eerste gedeelte trouwens. Misschien dat demon's souls me heeft verwend _O-
pi_93880539
haha het schijnt dat in ''Nightmare'' rogues je backstabben en je potions stelen :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:00:28 #31
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93880712
Zucht, waarom hebben ze alleen de pc een lock gegeven! Not fair :(

quote:
haha het schijnt dat in ''Nightmare'' rogues je backstabben en je potions stelen :')
Hadden ze dus beter "realism" kunnen noemen ;)
pi_93884581
Ik heb hem zelf "geunlocked". O-)

Over de dialogen: Ik vind dat ze maar weinig inhoud hebben. Je kan wel leuke opmerkingen maken. Maar daar blijft het ook bij,

En je kunt niet eens de armor van je party aanpassen. Alleen de wapens en accessoires. :(

Ik vind de omgeving ook zo doods. Je kan bijna niemand aanspreken. Je loopt bijna nooit meer een "situatie" tegen het lijf.

Het verhaal vind ik tot nu nog steeds niks. Hier klein spoilertje wat ik stom vond. Je kan het lezen. Geeft niet veel van het verhaal weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lijk wel een oude zuurpruim met al die klachten. Ik zal jullie even een lijstje geven met wat ik van de Bioware games vind. Kunnen jullie zelf bepalen of je me een beetje serieus neemt. :D

Baldur's Gate: Fantastisch.
Baldur;s Gate 2: Fantastisch
BG Throne of Bhaal: Goed
NWN: Goed
KOTOR: Fantastisch.
Jade Empire: Goed.
ME: Goed
ME2: Goed. (goed dankzij Tali'Zorah romance) :D
DAO. Goed/ Fantastisch

Sonic Chronicles: Verschrikkelijk

En dan hebben we nog Black Isle:
Fallout 1 en 2: Fantastisch
Icewind Dale games: Goed

En Planescape Torment vind ik het beste van alle. _O_
----
pi_93893689
Iemand enig idee of deze nou al bij de bart smit te verkrijgen is? :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 09:09:04 #34
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_93893989
Volgens de website wel! Stond van de week nog een "verwacht op 11 maart" maar die melding is weg!
Zie rechtsonderin: http://www.bartsmit.com/playstation-3

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef KingLysandus het volgende:
Ik lijk wel een oude zuurpruim met al die klachten. Ik zal jullie even een lijstje geven met wat ik van de Bioware games vind. Kunnen jullie zelf bepalen of je me een beetje serieus neemt. :D

Baldur's Gate: Fantastisch.
Baldur;s Gate 2: Fantastisch
BG Throne of Bhaal: Goed
NWN: Goed
KOTOR: Fantastisch.

En dan hebben we nog Black Isle:
Fallout 1 en 2: Fantastisch
Icewind Dale games: Goed

En Planescape Torment vind ik het beste van alle. _O_
Zo te lezen kunnen wij goed samen door een deur >:)
Afhankelijk van de vraag "het mag dan geen bioware zijn maar wat vond je van Demon's Souls?" >:)
pi_93894232
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef wdn het volgende:
Volgens de website wel! Stond van de week nog een "verwacht op 11 maart" maar die melding is weg!
Zie rechtsonderin: http://www.bartsmit.com/playstation-3

[..]

Zo te lezen kunnen wij goed samen door een deur >:)
Afhankelijk van de vraag "het mag dan geen bioware zijn maar wat vond je van Demon's Souls?" >:)
Wist je dat ik die ik heb? Of was het gewoon een gok? :?
Ik vond hem wel leuk. Maar heb alleen tot de eerste boss gespeeld. Daarna amper gespeeld.
Ben meer een PC en handheld gamer. PS3 gebruik ik voornamelijk om films en series te kijken via USB. :D

Maar ik ga vanmiddag verder met DA2. Hopelijk wordt het beter als ik "eindelijk" weer eens verder kan met het hoofdverhaal. Ik was gistermiddag blij toen ik stopte (na 9 uur). Had er wel even genoeg van.Meestal speel ik dit soort games veel tot ik het heb uitgespeeld en heb ik geen zin om dingen met m'n vriendin te gaan doen.

Edit: Ik zat nu even te denken. Icewind Dale is ook meer actiegericht met weinig verhaal. Tot nu vind ik die beter dan DA2. Misschien dat ik ID2 maar even ga zoeken. Is al jaren geleden.

[ Bericht 5% gewijzigd door KingLysandus op 10-03-2011 09:26:59 ]
----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')