quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 14:57 schreef Sugarsnap het volgende:Hier ligt Lientje al 10 min in de box te 'spelen' (plat op haar rug, maaien met armpjes en beentjes en giebelen tegen haar mobile)

Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Dat 'spelen' vind ik ook helemaal de bom. Met haar knuistje een knisperdingetje of knuffel aanraken en dan kraaien en woest trappelen met de beentjes tot het te spannend wordt en ze even moet huilen (om daarna gewoon weer verder te gaan als ze even aandacht heeft gekregen)

Drieëneenhalf uur na aanvang van de vorige voeding (en dat was nog maar 1 borst ook omdat ze geen zin meer had in de volgende) ligt ze nog steeds te pitten!
Typen met twee handen

Claudia, Dottir piept gewoonlijk ook niet als aan haar basisbehoeften is voldaan, alleen is een van die basisbehoeften blijkbaar bij iemand zijn.
Aan de andere kant gebruiken we sinds het weekend Infacol en wordt het kreunen en steunen sindsdien overdag steeds minder, wat heel toevallig ongeveer gelijk opgaat met beter in de box slapen. Ik weet niet of het daaraan ligt, maar ik ga er voorlopig denk ik maar niet mee stoppen

Lief trouwens, die twee in bad. Ik vind hier eentje in bad al zo schattig, maar het kan dus nog leuker.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!