Dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef Vanyel het volgende:
Proberen met aanbieden in kleine hoeveelheden als je er wel bij bent, dan ontdek je het vanzelf. De mijne drinkt met 5 weken makkelijk 110 cc weg, maar dat blijkt niet voor iedereen te gelden..
Ja weet je dat ik helemaal geschokt was toen ik dat zag? Blijkbaar was ik nogal met mijn eigen bevalling bezig, ik was helemaal vergeten dat jij daar zo dicht voor zatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck krijgt flesvoeding maar drinkt per keer 135ml. Vandaag precies 5 weken oud.
Fietskar en bakfiets geloof ik ron 6-8 weken. Ook beetje hoe stevig je ventje is denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef ik80lll het volgende:
Oke, gaan we gewoon maar uitproberen dus,
nog een vraag, wanneer mogen ze mee in de bakfiets?
Dat 'spelen' vind ik ook helemaal de bom. Met haar knuistje een knisperdingetje of knuffel aanraken en dan kraaien en woest trappelen met de beentjes tot het te spannend wordt en ze even moet huilen (om daarna gewoon weer verder te gaan als ze even aandacht heeft gekregen)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:57 schreef Sugarsnap het volgende:
Hier ligt Lientje al 10 min in de box te 'spelen' (plat op haar rug, maaien met armpjes en beentjes en giebelen tegen haar mobile)Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Juist! En dat is toch ook volstrekt logisch? Ik ben van Ivan ook niet anders gewend. Hij kon zich prima een tijdje vermaken in de box, maar het bij ons willen liggen was ook een belangrijke behoefte van hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Vanyel het volgende:
Claudia, Dottir piept gewoonlijk ook niet als aan haar basisbehoeften is voldaan, alleen is een van die basisbehoeften blijkbaar bij iemand zijn.
Hoe vindt zij het? Ik vind er op zich ook niet veel aan, maar de gelukzalige blik die ik dan zie maakt het toch de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik heb zo'n hekel aan het in bad doen van Lena.Ik vind het echt geen reet aan en raffel het altijd af.
Ter vergelijking de curve van 1 dag jongere Dottir, die natuurlijk onvergelijkbaar is alleen al omdat het een meisje is.quote:
Ik pas helaas ook niet in het kleine badjequote:
Ik vind het ook wel weer heel logisch, al kunnen de lengtecurve en gewichtscurve best uiteenlopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp dat zij liever niet uit bad komt? Dat vind ik juist zo leuk aan Dottir in bad doen, ze komt er met net zoveel plezier uit als ze erin gaat. De fohn vindt ze heerlijk (gebruiken we bij t afdrogen) en de olie ook.
Ik vond juist haar lengte vreemd achterblijven trouwens (leuk dat Puck ong hetzelfde doet), maar moet wel grinniken van de gemiddeldheid van haar gewicht. Zo gewoontjes
Onze kraam kwam ermee, ik had het ook niet zelf bedacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een idee trouwens, fohnen! Dat ik daar niet op ben gekomen! Ik heb dan ook geen fohn. Mijn kapsel is een lost cause.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |