Er zijn dus serieuze journo's actief die in serieuze problemen komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef MangoTree het volgende:
Guardian correspondent missing in Libya
Omdat de regimes de opstandelingen ervan beschuldigen hun land kapot te willen maken, terwijl ze vechten tegen het regime.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef maartsp het volgende:
Wat ik nu zo vreemd vindt is dat ik elke dag weer Aljazeera hoor zeggen hoe goed het is dat deze lan/den Nationalistisch zijn.
Ik heb een hekel aan Nationalisten maar toch hoor ik alleen maar lovende verhalen over Aljazeera door mede linksen op dit forum.
Terwijl elke dag wordt gezegd dat het -GOED is dat er nu Nationalisme in de Arabische wereld is.
1 keer vertelden ze zelfs dat Gaddafi -geen egte Lybier is omdat hij een italiaanse vader of moe/der is puur racistisch maar toch geen negatief woord over aljazeera raar hoor.
Haha, zou niet verbaasd zijn als idd blijkt dat Sarkozy geld heeft ontvangen van Gadaffi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef yavanna het volgende:
#
1140: A Libyan news agency says it is in possession of a "grave" secret that could topple French President Nicolas Sarkozy, BBC Monitoring reports. "Al-Jamahiriyah news agency learnt today there is a grave secret that would definitely lead to the toppling of Sarkozy and perhaps his trial. The secret is related to the funding of his electoral campaign," said an urgent caption on Libyan TV.
Een nationalistisch land is een STERK land!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef maartsp het volgende:
Wat ik nu zo vreemd vindt is dat ik elke dag weer Aljazeera hoor zeggen hoe goed het is dat deze lan/den Nationalistisch zijn.
Ik heb een hekel aan Nationalisten maar toch hoor ik alleen maar lovende verhalen over Aljazeera door mede linksen op dit forum.
Terwijl elke dag wordt gezegd dat het -GOED is dat er nu Nationalisme in de Arabische wereld is.
1 keer vertelden ze zelfs dat Gaddafi -geen egte Lybier is omdat hij een italiaanse vader of moe/der is puur racistisch maar toch geen negatief woord over aljazeera raar hoor.
Yep.. Minder serieuze journalisten zouden ze een cappo voor z'n neus zetten op zo'n afstand dat ie er net niet bij kan. Of een cappu drinken voor z'n neus, of een hele vieze cappu aan hem gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn dus serieuze journo's actief die in serieuze problemen komen.
#1148: Urgent efforts are under way to establish the whereabouts of the Guardian correspondent Ghaith Abdul-Ahad, the newspaper reports. He last made contact with the newspaper on Sunday. He was travelling with Andrei Netto of the Brazilian newspaper Estado de Sao Paulo, who is also missing. (BBC)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn dus serieuze journo's actief die in serieuze problemen komen.
Dus als ik het -goed begrijp is Arabisch Nationalisme goed, maar Nationalisme in het Westen is slecht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat de regimes de opstandelingen ervan beschuldigen hun land kapot te willen maken, terwijl ze vechten tegen het regime.
Vandaar.
Woorden zijn heel belangrijk, propaganda enz.
Vuiile kutnazi jammer dat ze jouw zijn vergeten te executeren na de tweede wereld oorlog kut NSBérquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Een nationalistisch land is een STERK land!
Of een dag voor niks in een hotel zitten wachten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Yep.. Minder serieuze journalisten zouden ze een cappo voor z'n neus zetten op zo'n afstand dat ie er net niet bij kan. Of een cappu drinken voor z'n neus, of een hele vieze cappu aan hem geven![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef maartsp het volgende:
[..]
Vuiile kutnazi jammer dat ze jouw zijn vergeten te executeren na de tweede wereld oorlog kut NSBér
wie zegt dat nationalisme in het westen slecht is? ik ben tegen eu en vindt een hoop dingen die echt nationalistisch zijn. ben een hollander geen europeaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef maartsp het volgende:
[..]
Dus als ik het -goed begrijp is Arabisch Nationalisme goed, maar Nationalisme in het Westen is slecht?
Deze reeks is wel een kloonmagneet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef maartsp het volgende:
[..]
Vuiile kutnazi jammer dat ze jouw zijn vergeten te executeren na de tweede wereld oorlog kut NSBér
Nee, dat begrijp je verkeerd. Maar dan moet je mijn post nog een keer lezen, hij is heel duidelijk. Anders wil ik best met je in discussie in dit topic:quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef maartsp het volgende:
[..]
Dus als ik het -goed begrijp is Arabisch Nationalisme goed, maar Nationalisme in het Westen is slecht?
De meeste moderne vliegtuigen zijn beschermd tegen EMP's, mja Gaddafi heeft vooral oudere Sovjet-kistenquote:
We trekken idd flink de aandacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Deze reeks is wel een kloonmagneet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef maartsp het volgende:
[..]
Kan hier een ban worden gegeven want dit slaat echt nergens op. Gewoon puur trollen. Mods?quote:
En die bescherming helpt maar een beetje. Kwestie van vooral alles extra aarden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De meeste moderne vliegtuigen zijn beschermd tegen EMP's, mja Gaddafi heeft vooral oudere Sovjet-kisten.
wie is hier de NSB-erquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef maartsp het volgende:
[..]
Ok nu begrijp ik het Aljazeera is dus wel -gewoon een propaganda zender van de New World Order en versprijd Disinformatie dank je dat je dat duidelijk maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je verkeerd. Maar dan moet je mijn post nog een keer lezen, hij is heel duidelijk. Anders wil ik best met je in discussie in dit topic:
The rules of disinformation.
schrok ook de eerste keer nu lach ik eromquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan hier een ban worden gegeven want dit slaat echt nergens op. Gewoon puur trollen. Mods?
Ik schrik er niet van maar het haalt wel dit topic onderuit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
schrok ook de eerste keer nu lach ik erom
Nou nou, misschien kun je je eerst even inlezen in de 2e wereldoorlog, executies waren juist meer iets die de NSBers deden. Als je dan toch bezig bent, lees je dan ook ff in in de forumregels, de toestand in Libië en als je dan toch bezig bent pak er dan ook nog even een boek over sociale omgangsvormen bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef maartsp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |