abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93899201
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:19 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Klopt :)

Het pijnlijke bij mij was niet, dat ze me niet meer wou zien of spreken, maar juist de enorme oppervlakkigheid waarmee alles ging...
Zag ze me, prima, zag ze me weken/maanden lang niet, ook prima, en dat al meteen vanaf de eerste dag dat het uitging, en DAT doet me zoveel pijn...

Het is dat ik de dag nadat het uitging heb gezegd tegen haar dat ik nog even wou praten, en dat toen ook gedaan... Vervolgens heb ik nog een paar weken als een zielepiet als een blok aan haar been gehangen met samenvattend de boodschap ''please don' t leave me'', ik kan heus wel een leuke vriend zijn, geef me een tweede kans..
Dat is hetgene waar ik tot op de dag van vandaag nog de meeste spijt van heb, de ''revenche'' blik in haar ogen, en die plotselinge spot en arrogantie jegens mij doet me echt enorm pijn..

Ze lijkt zich van ''ons'' alleen nog maar die 3 weken te herinneren dat ik, nadat het uitging, achter haar aanliep. Dat zij echter aan het begin er alles aan heeft gedaan om ons samen te laten komen, dat lijkt ze in haar hooghartigheid compleet vergeten..
Tijdens dat personeelsuitje 2 weken geleden nog, zaten we met een groepe collega' s aan tafel, en ik zei iets, waarop zij semi- grappig antwoordde : zoek toch een vriendin!

Toen kon ik er wel om lachen, maar nu denk ik echt waarom doe je dit soort dingen?

Het verschil in haar woorden, en in haar daadwerkelijke daden is zo enorm groot, dat ik gewoon twijfel aan de oprechtheid van de hele relatie met haar. Jullie zullen waarschijnlijk zeggen, get over it en zoek een nieuwe, maar zo makkelijk is het helaas niet in de realiteit...
Toen ik met haar had gaf ze me het gevoel alles te zijn, maar dit veranderde van de een op andere dag, en naar mijn visie KAN dit gewoon niet zo plotseling, tenzij er over gevoelens gelogen is...
Het is gewoon een lastige situatie. Juist omdat jullie elkaar niet spraken noch zagen, zat jij met al die vragen. En nu zal dat wel langzaam weer terug komen. Maar dit moet slijten. Het kan even duren, dat hangt in zijn totaal af van de intensiteit van jullie relatie.. maar dan nog. Ook al vind je geen nieuwe vriendin, door er veel tijd overheen te laten gaan, komt het allemaal wel goed. Waarschijnlijk voel je je nu niet echt jezelf en ben je niet zelfverzekerd. Ik heb dat ook! Zeer zeker. Alleen weerhoudt dat mij er niet van om vanavond lekker uit te gaan met collega's, lekker te flirten met wie ik wil en niet thuis te slapen. Verder met mijn leven en laat tijd zijn werk doen.

Als ik jou was zou ik niet twijfelen aan de oprechtheid van de relatie. Misschien dat het aan het einde van de relatie toch al een beetje minder werd maar nee. Hier zou je niet eens over na moeten denken, fuck it!

Toen ik mijn ex na anderhalf jaar na de break-up voor he eerst weer zag, heb ik haar keihard genegeerd omdat ze mij toch ook wel pijn heeft gedaan. Voelde goed. Zou op dit moment niet eens meer willen weten hoe het met haar gaat. Boeit me werkelijk waar geen donder haha. Als ik ook terug denk naar hoe ik toen in de put zat.. vind ik mezelf triest en moet ik een beetje lachen. Geef het wat tijd JiggyJ.

Zoals Bob Marley zingt: Everything's gonna be allright!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:56:52 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93909110

De laatste dagen veel naar dit nr aan het luisteren. Kippenvel!

"Wat is mijn naam?
Ben ik iets, ben ik niets, ben ik iemand of niemand meer?
Kijk me aan, spreek hem uit met de klank van de eerste keer."
Niet meer actief op Fok!
pi_93911349
quote:
11s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:

De laatste dagen veel naar dit nr aan het luisteren. Kippenvel!

"Wat is mijn naam?
Ben ik iets, ben ik niets, ben ik iemand of niemand meer?
Kijk me aan, spreek hem uit met de klank van de eerste keer."
Oef, altijd lastig oom naar zulke muziek te luisteren. ik weet nog wel dat ik na mijn eerste break-up niet meer naar colplay kon luisteren omdat het gewoon teveel met me deed.

Mjah, ik ga lekker mijn weekend in!
Tot spreeks Fokkers!
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93912422
Zouden liedjes je kunnen beïnvloeden. Zegmaar, dat, dat het zwaarder maakt om over een ex heen te komen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:10:36 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93912525
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
Zouden liedjes je kunnen beïnvloeden. Zegmaar, dat, dat het zwaarder maakt om over een ex heen te komen?
Ja, weet ik wel zeker. Kan beide kanten op werken. Door zo'n liedje blijf ik langer in zelfmedelijden hangen, maar het hoort er voor mij bij ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_93916502
quote:
5s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
Jaa :P

Sommige van 'onze liedjes' kan ik echt nog niet horen.. Veel te veel herinneringen.
Andere liedjes geven me juist de kracht om door te gaan, herinneren me aan de leuke dingen in het leven. :)

Op dit moment heb ik muziek nodig die me kalmeert.. Ik ben zooo zenuwachtig :')
Jullie horen wel hoe het ging!
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:04:51 #57
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_93925195
Bleeeh,

Het is nu vijf maanden na de breuk, van een jaar en acht maanden lange relatie. En we hebben toen afgesproken vrienden te blijven. Ze zit op de zelfde basketbalvereniging en we fietsen ook altijd nog samen naar de trainingen. We kunnen dan ook gezellig en vertrouwd praten over alles en nog wat. Daarnaast kom ik daar ook nog wel eens over de vloer, aangezien ik ook bevriend ben met een uitwisselingsstudent uit Brazilië die bij haar familie in huis woont. Ook dan kunnen we gezellig vandaan lullen.

Echter, buiten deze momenten dat ik haar zie, lijkt ze niet echt de behoefte te hebben aan een veel diepere vriendschap. En hier kan ik soms best moeilijk mee hebben. Ze is voor mij nog steeds speciaal. Met mijn verstand ben ik al een tijdje over de breuk heen, maar mijn hart werkt nog niet mee. Het gebeurt nog te vaak dat wanneer ik iets zie wat mij aan haar herinnerd, ik mij gelijk weer down voel.

Ze was mijn eerste vriendin, de eerste waar ik mee gezoend heb en ook mijn 'eerste'. Dit alles maakt het voor mij toch lastig om haar helemaal lost te laten m.b.t. speciale gevoelens. Diep van binnen zie ik haar nog steeds als 'mijn meisje'.

Meeeh, maargoed.. ik denk dat ik vooral de affectie, liefde en vertrouwdheid van een relatie mis. Hopelijk wordt het allemaal wat makkelijker wanneer ik een leuk meisje tegen kom :).

[ Bericht 9% gewijzigd door Lux0rious op 10-03-2011 21:10:22 ]
pi_93931661
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Zoals Bob Marley zingt: Everything's gonna be allright!
Daar moet ik me dan maar aan vast blijven houden :)

Dat heb jij waarschijnlijk niet meegekregen ( je kan ook niet alles bijhouden natuurlijk van iedereen die hier post ) , maar bij mij is het al bijna een jaar geleden uitgegaan, en de relatie zelf heeft 10 maanden geduurd... Het is dus al langer uit, dan dat de relatie uberhaupt heeft geduurd..

Kijk, natuurijk ben ik wel een heel stuk verder dan dat ik was hoor, langzaam bij beetje komt het einde wel in zicht, maar sommige dingen blijven gewoon pijn doen, terwijl dat na zo' n lange tijd toch onderhand wel een keer klaar moet zijn lijkt me....

Leuk voorbeeld is dat ik nog wel weet toen '' Oh oh Cherso'' op tv kwam, toen was het 3 maandjes uit. Ik vond het nog zo verschrikkelijk toen, omdat mijn ex ook naar zo' n oord op vakantie ging. Alleen al het idee dat ik gewoon wist dat ze met dat soort types in aanraking zou komen, en misschien mee in bed zou belanden ( vindt ze immers nogal interessant ), deed mn maag al omdraaien..
Nu met oh oh tirol denk ik dat soort dingen iig niet meer, hoeft ook niet want ze heeft een nieuwe vriend... ( Voorbeeld slaat nergens op eigenlijk nu ik het zo nalees, maargoed :P )

Maargoed, 9 maanden nadat het uitging kreeg ze een nieuwe vriend. Natuurlijk een hele ''redelijke'' termijn, maar voor mij voelt het totaal niet als een redelijke termijn..
Ik weet ( omdat ze dat zei toen we die dag samen waren), dat ze dit weekend een weekendje samen naar brussel gaan, omdat ze elkaar dat cadeau hebben gedaan voor valentijnsdag...

Dan zie je op facebook een berichtje van haar tante bij mn ex met '' Lieve..... heel veel plezier in Brussel bla bla''...
Hoewel het nu toch best een redelijke termij is, en ik er niet meer zo mee zou moeten zitten, vind ik het toch heel raar dat, vorig jaar rond deze tijd, ik nog bij die tante en mijn ex over de vloer kwam... Hoe makkelijk dat vergeten en doorgaan met iets nieuws kennelijk kan gaan voor sommige mensen...
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:43:42 #59
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93937098
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef goofy_goober het volgende:
Wat stond daar? :P
Toen ik keek en reageerde al niks meer, jammer genoeg heeft het geen reactie uitgelokt :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_93941998
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Toen ik keek en reageerde al niks meer, jammer genoeg heeft het geen reactie uitgelokt :P
niets boeiends :) ik was lichtelijk aangeschoten en dan post je soms vage shit :')
Laatste nachtje Center Parks. Was echt geweldig, maar telkens als ik uit mn raam kijk over de zee en in de verte lichtjes zie en daardoor helemaal tot mezelf kom, dan komt haar gezicht steeds weer naar boven... bah ik mis haar ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93944658
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

niets boeiends :) ik was lichtelijk aangeschoten en dan post je soms vage shit :')
Laatste nachtje Center Parks. Was echt geweldig, maar telkens als ik uit mn raam kijk over de zee en in de verte lichtjes zie en daardoor helemaal tot mezelf kom, dan komt haar gezicht steeds weer naar boven... bah ik mis haar ;(
Zodra je dan alleen bent, wordt het lastig. Dan ga je (te veel) na denken en komt je ex tevoorschijn. Net een best wel heftige nacht achter de rug. Date die totaal niet uit liep op het afgesproken/voorspelde/gehoopte. En dan nu weer alleen en zwaar de behoefte aan een knuffel van haar..

bah, was ze maar hier ;(
pi_93946422
If she sees how much i am hurting, she take me back for sure....
Voor vandaag mijn vreselijke one liner...Pff kloteradio :p
pi_93951115
Bijna alle liedjes van the script gaan over liefdes verdriet en ik kan ze echt even niet meer horen.

Verder was mijn date wel gezellig :)
Ik loop alleen weer met een knoop in mijn maag..
Het was niet de perfecte eerste date die ik met mijn ex had en ik weet dat dat ook niet altijd kan en dat ik niet moet vergelijken.. maar op de een of andere manier wil mijn gevoel niet luisteren..

Verder moet ik erg wennen aan het idee dat het niet meer vanzelf gaat.
Tussen mijn ex en mij ging alles altijd soepeltjes en nu met een nieuw iemand natuurlijk nog niet..
Met hem hoefde ik het gesprek niet op gang te houden en te praten over iemands hobby's/lievelingseten/opleiding, want al die dingen waren al besproken. En ik vind het heel raar om dat nu weer te moeten doen..
Ik denk dat we nog wel een keer afspreken en dan kijk ik wel of het iets is.
pi_93951811
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef CeeZee het volgende:
Bijna alle liedjes van the script gaan over liefdes verdriet en ik kan ze echt even niet meer horen.

Verder was mijn date wel gezellig :)
Ik loop alleen weer met een knoop in mijn maag..
Het was niet de perfecte eerste date die ik met mijn ex had en ik weet dat dat ook niet altijd kan en dat ik niet moet vergelijken.. maar op de een of andere manier wil mijn gevoel niet luisteren..

Verder moet ik erg wennen aan het idee dat het niet meer vanzelf gaat.
Tussen mijn ex en mij ging alles altijd soepeltjes en nu met een nieuw iemand natuurlijk nog niet..
Met hem hoefde ik het gesprek niet op gang te houden en te praten over iemands hobby's/lievelingseten/opleiding, want al die dingen waren al besproken. En ik vind het heel raar om dat nu weer te moeten doen..
Ik denk dat we nog wel een keer afspreken en dan kijk ik wel of het iets is.
@Ceezee: Als het goed is loopt het vanzelf....als je begrijpt wat ik bedoel.... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:27:36 #65
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_93953657
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Ceezee: Als het goed is loopt het vanzelf....als je begrijpt wat ik bedoel.... ;)
Wat hij zegt :)
(gespreksonderwerp doet er dan niet zoveel toe)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_93958559
Jaa ik weet het :P
Maar omdat het de vorige keer echt meteen geweldig was op de eerste date en nu gewoon gezellig heb ik meteen zoiets van shit het is niet zo als eerst :P
En dat is best wel vervelend.. Want het wordt ook niet meer zoals eerst, met niemand..
En dat weet ik.. Alleen mijn gevoel denkt daar anders over..

Alleen daarom wil ik het nog wel een tweede kans geven ;)
Misschien dat het de 2e keer allemaal wat soepeler loopt..
pi_93962111
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef CeeZee het volgende:
Jaa ik weet het :P
Maar omdat het de vorige keer echt meteen geweldig was op de eerste date en nu gewoon gezellig heb ik meteen zoiets van shit het is niet zo als eerst :P
En dat is best wel vervelend.. Want het wordt ook niet meer zoals eerst, met niemand..
En dat weet ik.. Alleen mijn gevoel denkt daar anders over..

Alleen daarom wil ik het nog wel een tweede kans geven ;)
Misschien dat het de 2e keer allemaal wat soepeler loopt..
Is je ex je eerste echte liefde?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93968741
Kom net terug van een heel fijn midweekje center parks :)
Heel veel plezier gehad met vrienden en ff aan andere zaken denken dan aan m'n ex. Heeft me echt goed gedaan.

Er zijn alleen 2 vervelende dingen nu ik weer thuis ben en nadenk over alles:
1. ik denk dat ik een kleine crush heb op de vriendin van een van m'n vrienden waarmee ik naar CP ging...
Dit zal na een weekje wel weg zijn, maar vervelend vind ik het wel... Nee er is niets gebeurd en dat zal ook nooit gebeuren.

2. ondanks dat ik weer bergopwaarts ga, ben ik vandaag weer eens gaan facebooken en kom tot de conclusie dat zij haar facebook heeft verwijderd...? Ik zie haar zelfs niet meer bij haar nieuwe vriend in zijn vriendenlijst staan.
En daar ging ik de fout in: ik zat op zijn facebook en kwam erachter dat ze dus officieel bij elkaar zijn... sinds 3 maart.

Maart is mijn maand, waarin mn b-day valt en nu zit er gewoon een smerige grote smet op :r
Daarbij komt er wederom een walging naar boven als ik denk aan al die valse woorden die ze zei als 'ik krijg geen vriend, en bij hem ga ik noooooit meer terug hahaha'

Conclusie: ik begin gewoon echt te beseffen hoe onbetrouwbaar zij is... ze bezeikt me in de relatie en alle negatieve gevolgen daarvan zijn mijn schuld.
Ze maakt het uit en zegt dat ze dat doet om meer vrijheid te willen... als zij de kans zou krijgen om bijvoorbeeld een half jaar naar australie te kunnen gaan, dan moet ze dat gewoon kunnen doen. En dat kan met een vriend niet (zei ze me toen letterlijk).
Nou, als je dit leest: met die vriend wat je nu hebt gaat australie echt niet door :')

En dan alle valse woorden die ze over hem deed in onze relatie. Keihard roepen nooit bij hem terug te willen en opnoemen welke dingen in onze relatie zoveel beter zijn dan in hun vorige relatie.

Mij enkele weken terug beloven dat we elkaars beste vriend zijn en dat ze me nooit als deze vriend kwijt wilt...

Ik begrijp gewoon niet dat zij, degene van wie ik zo zielsveel hield hou, me zo enorm bedriegt, keer op keer op keer ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93968913
joh neo ze wil geen contact meer, ze is uit je leven en ze is je niets meer verplicht. Je mag wel oppassen dat het geen ziekelijke obsessie word.

Ga verder en probeer je niet steeds in haar leven te verdiepen , jij moet verder.
pi_93969111
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
joh neo ze wil geen contact meer, ze is uit je leven en ze is je niets meer verplicht. Je mag wel oppassen dat het geen ziekelijke obsessie word.

Ga verder en probeer je niet steeds in haar leven te verdiepen , jij moet verder.
Ho ho ho obsessie? Ff niet te hard van stapel lopen... ik ben zelfs op sommige momenten blij dat ik haar niet meer spreek. Het enige wat me zo dwars zit is dat ze me zoveel heeft voorgelogen.
Ik heb niets aan hetzelfde praatje van 'ze is je niets schuldig'. Het heeft hier niets mee te maken.

En dat ik baal dat het nu allemaal officieel is tussen hen lijkt me niet meer dan een normale reactie. Ik keek gewoon sinds een lange tijd ff rond op facebook.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:28:02 #71
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93969786
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mij enkele weken terug beloven dat we elkaars beste vriend zijn en dat ze me nooit als deze vriend kwijt wilt...

Ik begrijp gewoon niet dat zij, degene van wie ik zo zielsveel hield hou, me zo enorm bedriegt, keer op keer op keer ;(
Waar is je eigenwaarde, man? Ik begrijp niet dat je nog achter iemand aanloopt die je keer op keer heeft bedrogen. Als ze nu voor je neus zou staan en je huilend zou zeggen dat ze een vergissing heeft begaan zou je haar nog terugnemen ook...

En wat dat 'vrienden blijven' betreft heb ik je al eens uitgelegd dus dat ga ik niet nog een keer herhalen. Iets met oude en nieuwe schoenen. Anyway, dit klinkt misschien bot maar antwoord op al die vragen ga je toch nooit krijgen, dus move on en vergeet die trut.

[ Bericht 43% gewijzigd door goofy_goober op 11-03-2011 19:36:07 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93970157
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef goofy_goober het volgende:
Waar is je eigenwaarde, man? Ik begrijp niet dat je nog achter iemand aanloopt die je keer op keer heeft bedrogen.
Dat is het hele punt. Ik heb daar afgelopen week ook over nagedacht als ik eenzaam lag te zijn in m'n 2 persoonsbed :')
Ik denk dat ik begrijp waarom ik keer op keer voor haar kies en zo aan haar blijf hangen.

Ik ben niet meteen de knapste en heb daarom nooit veel aandacht geklregen van meiden. Zij was de eerste die mij zag staan en ook van me hield, maar dan ook ÉCHT van me hield. Sinds het tussen ons uitging in 2006 tot aan november 2009 (toen het weer 'aan' ging) heb ik nooit echt aandacht gekregen van meisjes... ja een klein kut relatietje van 4 weken.

Doordat zij 2 keer voor mij koos en altijd zulke lieve woorden zei over/tegen mij ben ik zoveel van haar gaan houden dat het misschien te grote proporties is aan gaan nemen. Bang om weg te gaan en nooit meer iemand te vinden die ook van me houdt.

Dit klinkt heel zielig en triest, maar eigenlijk vallen alle steentjes op hun plek toen ik dit aan het bedenken was. Dit klopt gewoon in mijn situatie.

edit: wat je edit betreft... ik ben bang van wel ja :{
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:37:10 #73
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93970242
Als ze echt van je hield zou niet 2x vreemd zijn gegaan. Denk daar maar eens over na.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93970326
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze echt van je hield zou niet 2x vreemd zijn gegaan. Denk daar maar eens over na.
Misschien toen niet meer... maar jij weet net zo goed als ik dat je heel goed kan aanvoelen als echt iemand van je houdt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93970445
Dat bedoel ik dus met obsessie, je zit op facebook en probeert alsnog te kijken of ze nog facebook heeft, vervolgens begin je over dat maart jouw maand is, en dat ze gelogen heeft. Je zit nog steeds of je het toe wil geven of niet onderzoek te doen naar haar leven.

Het vrienden verhaal doet er niet meer toe maar ik vind het eerlijk gezegd ongezond om je zo te verdiepen in het leven van iemand die al gezegd heeft je niet meer in haar leven te willen.

Je blijft heel erg steken op een punt leer verder te gaan en haar ook los te laten , er komt heus wel weer een ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door formerjellybean op 11-03-2011 19:41:33 (stomme typo) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')