Het is gewoon een lastige situatie. Juist omdat jullie elkaar niet spraken noch zagen, zat jij met al die vragen. En nu zal dat wel langzaam weer terug komen. Maar dit moet slijten. Het kan even duren, dat hangt in zijn totaal af van de intensiteit van jullie relatie.. maar dan nog. Ook al vind je geen nieuwe vriendin, door er veel tijd overheen te laten gaan, komt het allemaal wel goed. Waarschijnlijk voel je je nu niet echt jezelf en ben je niet zelfverzekerd. Ik heb dat ook! Zeer zeker. Alleen weerhoudt dat mij er niet van om vanavond lekker uit te gaan met collega's, lekker te flirten met wie ik wil en niet thuis te slapen. Verder met mijn leven en laat tijd zijn werk doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:19 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Klopt
Het pijnlijke bij mij was niet, dat ze me niet meer wou zien of spreken, maar juist de enorme oppervlakkigheid waarmee alles ging...
Zag ze me, prima, zag ze me weken/maanden lang niet, ook prima, en dat al meteen vanaf de eerste dag dat het uitging, en DAT doet me zoveel pijn...
Het is dat ik de dag nadat het uitging heb gezegd tegen haar dat ik nog even wou praten, en dat toen ook gedaan... Vervolgens heb ik nog een paar weken als een zielepiet als een blok aan haar been gehangen met samenvattend de boodschap ''please don' t leave me'', ik kan heus wel een leuke vriend zijn, geef me een tweede kans..
Dat is hetgene waar ik tot op de dag van vandaag nog de meeste spijt van heb, de ''revenche'' blik in haar ogen, en die plotselinge spot en arrogantie jegens mij doet me echt enorm pijn..
Ze lijkt zich van ''ons'' alleen nog maar die 3 weken te herinneren dat ik, nadat het uitging, achter haar aanliep. Dat zij echter aan het begin er alles aan heeft gedaan om ons samen te laten komen, dat lijkt ze in haar hooghartigheid compleet vergeten..
Tijdens dat personeelsuitje 2 weken geleden nog, zaten we met een groepe collega' s aan tafel, en ik zei iets, waarop zij semi- grappig antwoordde : zoek toch een vriendin!
Toen kon ik er wel om lachen, maar nu denk ik echt waarom doe je dit soort dingen?
Het verschil in haar woorden, en in haar daadwerkelijke daden is zo enorm groot, dat ik gewoon twijfel aan de oprechtheid van de hele relatie met haar. Jullie zullen waarschijnlijk zeggen, get over it en zoek een nieuwe, maar zo makkelijk is het helaas niet in de realiteit...
Toen ik met haar had gaf ze me het gevoel alles te zijn, maar dit veranderde van de een op andere dag, en naar mijn visie KAN dit gewoon niet zo plotseling, tenzij er over gevoelens gelogen is...
Oef, altijd lastig oom naar zulke muziek te luisteren. ik weet nog wel dat ik na mijn eerste break-up niet meer naar colplay kon luisteren omdat het gewoon teveel met me deed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
De laatste dagen veel naar dit nr aan het luisteren. Kippenvel!
"Wat is mijn naam?
Ben ik iets, ben ik niets, ben ik iemand of niemand meer?
Kijk me aan, spreek hem uit met de klank van de eerste keer."
Ja, weet ik wel zeker. Kan beide kanten op werken. Door zo'n liedje blijf ik langer in zelfmedelijden hangen, maar het hoort er voor mij bij ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
Zouden liedjes je kunnen beïnvloeden. Zegmaar, dat, dat het zwaarder maakt om over een ex heen te komen?
Jaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
Zouden liedjes je kunnen beïnvloeden. Zegmaar, dat, dat het zwaarder maakt om over een ex heen te komen?
Daar moet ik me dan maar aan vast blijven houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zoals Bob Marley zingt: Everything's gonna be allright!
Toen ik keek en reageerde al niks meer, jammer genoeg heeft het geen reactie uitgeloktquote:
niets boeiendsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen ik keek en reageerde al niks meer, jammer genoeg heeft het geen reactie uitgelokt
Zodra je dan alleen bent, wordt het lastig. Dan ga je (te veel) na denken en komt je ex tevoorschijn. Net een best wel heftige nacht achter de rug. Date die totaal niet uit liep op het afgesproken/voorspelde/gehoopte. En dan nu weer alleen en zwaar de behoefte aan een knuffel van haar..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
niets boeiendsik was lichtelijk aangeschoten en dan post je soms vage shit
Laatste nachtje Center Parks. Was echt geweldig, maar telkens als ik uit mn raam kijk over de zee en in de verte lichtjes zie en daardoor helemaal tot mezelf kom, dan komt haar gezicht steeds weer naar boven... bah ik mis haar
@Ceezee: Als het goed is loopt het vanzelf....als je begrijpt wat ik bedoel....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef CeeZee het volgende:
Bijna alle liedjes van the script gaan over liefdes verdriet en ik kan ze echt even niet meer horen.
Verder was mijn date wel gezellig
Ik loop alleen weer met een knoop in mijn maag..
Het was niet de perfecte eerste date die ik met mijn ex had en ik weet dat dat ook niet altijd kan en dat ik niet moet vergelijken.. maar op de een of andere manier wil mijn gevoel niet luisteren..
Verder moet ik erg wennen aan het idee dat het niet meer vanzelf gaat.
Tussen mijn ex en mij ging alles altijd soepeltjes en nu met een nieuw iemand natuurlijk nog niet..
Met hem hoefde ik het gesprek niet op gang te houden en te praten over iemands hobby's/lievelingseten/opleiding, want al die dingen waren al besproken. En ik vind het heel raar om dat nu weer te moeten doen..
Ik denk dat we nog wel een keer afspreken en dan kijk ik wel of het iets is.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Ceezee: Als het goed is loopt het vanzelf....als je begrijpt wat ik bedoel....
Is je ex je eerste echte liefde?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef CeeZee het volgende:
Jaa ik weet het
Maar omdat het de vorige keer echt meteen geweldig was op de eerste date en nu gewoon gezellig heb ik meteen zoiets van shit het is niet zo als eerst
En dat is best wel vervelend.. Want het wordt ook niet meer zoals eerst, met niemand..
En dat weet ik.. Alleen mijn gevoel denkt daar anders over..
Alleen daarom wil ik het nog wel een tweede kans geven
Misschien dat het de 2e keer allemaal wat soepeler loopt..
Ho ho ho obsessie? Ff niet te hard van stapel lopen... ik ben zelfs op sommige momenten blij dat ik haar niet meer spreek. Het enige wat me zo dwars zit is dat ze me zoveel heeft voorgelogen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
joh neo ze wil geen contact meer, ze is uit je leven en ze is je niets meer verplicht. Je mag wel oppassen dat het geen ziekelijke obsessie word.
Ga verder en probeer je niet steeds in haar leven te verdiepen , jij moet verder.
Waar is je eigenwaarde, man? Ik begrijp niet dat je nog achter iemand aanloopt die je keer op keer heeft bedrogen. Als ze nu voor je neus zou staan en je huilend zou zeggen dat ze een vergissing heeft begaan zou je haar nog terugnemen ook...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mij enkele weken terug beloven dat we elkaars beste vriend zijn en dat ze me nooit als deze vriend kwijt wilt...
Ik begrijp gewoon niet dat zij, degene van wie ik zo zielsveel hield hou, me zo enorm bedriegt, keer op keer op keer
Dat is het hele punt. Ik heb daar afgelopen week ook over nagedacht als ik eenzaam lag te zijn in m'n 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef goofy_goober het volgende:
Waar is je eigenwaarde, man? Ik begrijp niet dat je nog achter iemand aanloopt die je keer op keer heeft bedrogen.
Misschien toen niet meer... maar jij weet net zo goed als ik dat je heel goed kan aanvoelen als echt iemand van je houdt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze echt van je hield zou niet 2x vreemd zijn gegaan. Denk daar maar eens over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |