Ja oke.. die eerste dagen voel je je eigenlijk weer als vanouds en daarna krijg je een smack in je face, back to reality en weer door met verwerken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef JiggyJ het volgende:
Tja dat is natuurlijk wel hoe het werkt...
Een klein ding draai je echter om: de dagen nadat je je ex hebt gezien, lijken juist weer makkelijker.. ( zie het als een maand gestopt zijn met roken en dan toch even snel een sigaretje opsteken, dan voel je je de paar uurtjes daarna wellicht wat meer relaxed, maar vervolgens komt het gevoel dubbel zo hard weer terug )... Zo ook met ex...
Ze zat maanden lang dag in dag uit in mn hoofd, zou ze veranderd zijn? Wat doet ze zoal in de weekenden, hoe heeft ze het op haar werk? Is ze aangekomen of afgevallen etc etc... En dan na zo'n tijd trek je weer een dag met elkaar op, en krijgen al die gedachten in je hoofd rust...
Het gevaar is echter, en dat merk ik nu wel een beetje, dat het verlangen met verloop van tijd gewoon weer opnieuw begint...
Merk aan mezelf dat ik me stiekem nu al weer eens afvraag wanneer de volgende keer zal zijn dat ik haar zie... Ik heb het dus nog niet helemaal verwerkt, want als dat zo is denk je daar niet meer over na...
Idd, kiezen tussen 2 kwaden...maar wat is dan het beste??? Laat ik het anders zeggen, heb je er spijt van jiggij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef JiggyJ het volgende:
Een klein ding draai je echter om: de dagen nadat je je ex hebt gezien, lijken juist weer makkelijker.. ( zie het als een maand gestopt zijn met roken en dan toch even snel een sigaretje opsteken, dan voel je je de paar uurtjes daarna wellicht wat meer relaxed, maar vervolgens komt het gevoel dubbel zo hard weer terug )... Zo ook met ex...
Ze zat maanden lang dag in dag uit in mn hoofd, zou ze veranderd zijn? Wat doet ze zoal in de weekenden, hoe heeft ze het op haar werk? Is ze aangekomen of afgevallen etc etc... En dan na zo'n tijd trek je weer een dag met elkaar op, en krijgen al die gedachten in je hoofd rust...
Het gevaar is echter, en dat merk ik nu wel een beetje, dat het verlangen met verloop van tijd gewoon weer opnieuw begint...
Merk aan mezelf dat ik me stiekem nu al weer eens afvraag wanneer de volgende keer zal zijn dat ik haar zie... Ik heb het dus nog niet helemaal verwerkt, want als dat zo is denk je daar niet meer over na...
Ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd meer aan haar denk als bijvoorbeeld een maand terug. Maar misschien komt dat omdat ik het afgelopen weekend in tijden weer eens even niks te doen had, geen afspraken oid. Ik heb nu 2 maanden geen contact met haar gehad (ook tegen haar gezegd dat ik daar niet op zat te wachten) en gelukkig slaat de balans ook nog steeds door naar de kant van "geen contact opnemen, prima zo". Want toen we elkaar de vorige keer na ruim een maand weer zagen na dat etentje voelde ik precies wat jullie voelden: Eerst euforisch, leuke avond gehad, goed gevoel bij! En daarna word je weer keihard met beide benen (of zeg eigenlijk maar met je complete lichaam) op de grond gesmakt, terug bij af, of erger! Ik heb er dus wel spijt van gehad, ondanks de erg gezellige avond, of eigenlijk JUIST daardoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Idd, kiezen tussen 2 kwaden...maar wat is dan het beste??? Laat ik het anders zeggen, heb je er spijt van jiggij?
Ik ben erzelf nog n(steeds) niet overuit :s
Welke vriendschap is voorbij ? Die tussen jou en die "vriend" van jou ? Waarom ??quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef ex het volgende:
Ik heb van de week te horen gekregen dat me ex nu tijdelijk bij een "vriend" van mij woont omdat ze door haar huis genoot er uit is getrapt.
Die vriendschap is dus ook voorbij haha. Wat een motherfucker zeg. Wat ben ik blij met me nieuwe vriendin en het leven wat ik nu aan het op bouwen ben..moest wel gelijk aan dit topic denken, zo van.. dan hebben ze weer is wat te lachen.
Is ze aangekomen of afgevallen? Dude, waarom geef je daarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef JiggyJ het volgende:
Dit is nu alweer 5 maanden mijn vriendin. Grappig om terug te lezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:49 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb volgende week een heuse date met een meid waar ik gisteren 3 uur mee heb zitten bellen. Zou het klikken denk je?
Om een beetje on-topic te blijven: die muts waar ik het de laatste paar maanden veelvuldig over heb gehad hoef ik in ieder geval niet meer te zien of horen. Ik wens haar alle geluk, zolang ze mij er maar niet mee lastig valt.
Zo werkt(e) dat kennelijk bij mij...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is ze aangekomen of afgevallen? Dude, waarom geef je daarom?
Nee heb er geen spijt van... Werd door eindelijk eens wat langere tijd irl met haar op te trekken weer met beide beentjes op de grond gezet..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Idd, kiezen tussen 2 kwaden...maar wat is dan het beste??? Laat ik het anders zeggen, heb je er spijt van jiggij?
Ik ben erzelf nog n(steeds) niet overuit :s
Valt best mee, ze woont 5 minuten lopen van mij vandaan, dus als we elkaar missen lopen we gewoon even naar elkaar toe. Er zijn zelfs al voorzichtige plannen om samen te gaan wonen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Goofy_Goober: Dan zul je inmiddels wel een torenhoge telefoonrekening hebben?
Helemaal mee eensquote:
Thanx!quote:
Yup, haar in mijn gezicht altijd een kut wijf noemen, het helemaal met me eens zijn maar nooit is langs komen toen het kut ging toen het net uit was. Ik hoorde dus toevallig dat hij al die tijd met haar om is blijven gaan, en nu woont ze dus bij hem.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Welke vriendschap is voorbij ? Die tussen jou en die "vriend" van jou ? Waarom ??
Dat! Dat is je hele issue. Jij laat haar, nog steeds, een veel te grote rol spelen in je leven. Je bent er denk ik nog veel te veel mee bezig. Dag in dag uit. Ik snap echt precies hoe jij je voelt. Na mijn eerste break-up wilde mijn ex mij ook niet meer zien en niet meer spreken. Ik heb flink in de put gezeten en het wilde bij mij ook niet lukken bij de dames. Totdat ik stopte met het 'jagen' achter iets aan. Ik begon met lol maken, werd ook weer mezelf. Voelde me weer goed en dat ging ik toen ook uitstralen. Ik werd weer zelfverzekerder en toen kwam ik mijn (nu) ex tegen. Zelfs tijdens de relatie zat af moeten slaan wat ik nu aan het inhalen ben. Ik voel me nu nog niet optimaal en helemaal mezelf maar dat komt wel weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Zo werkt(e) dat kennelijk bij mij...
Kijk als je met iemand een relatie hebt gehad, en zij maakt het uit, en vervolgens zie je elkaar 8 maanden lang amper tot niet(terwijl jij dit nog graag zou willen, zij niet meer dus je hebt geen keuze), en jij hebt er veel verdriet van, dan blijf je toch over haar nadenken...
Naast de realiteit ( of in plaats daarvan) creeer je je eigen, nieuwe, vaak onwerkelijke beeld van je ex. Als je nog om zo iemand geeft ga je je dat soort vragen stellen, en je in dat soort dingen interesseren... Al schiet je er natuurlijk niets mee op
[..]
Ben ik ook wel, alleen in mn mind speelt ze nog een veel te grote rol...
Denk dat verwerken indien gedumpt bestaat uit 2 gedeelten : 1 : Je gekrenkte ego/verminderd zelfvertrouwen, en 2: het pijnlijke, het gemis van diegene en de noodzakelijke acceptatie dat diegene uit je leven gaat..
Met 2 ben ik nu wel klaar, van 1 heb ik nog steeds wel eens last...
En dan vooral het idee dat het bij mij allemaal maar niet wil lukken , ook jullie die in veel gevallen ( heb natuurlijk al meerdere ''generaties'' meegemaakt hier sinds ik meelees) alweer terug zijn bij ex (bij af) of bij een nieuwe lover, mijn ex die, op facebook te zien, alweer volledig in haar nieuwe relatie met bijbehorende nieuwe vrienden en schoonfamilie/feestjes geintegreerd is, en dan ik nog altijd alleen..
Nu ben ik absoluut niet iemand die elk jaar een andere relatie wil, maar iets meer mogelijkheden zou toch fijn zijn, ook omdat mijn zelfvertrouwen behoorlijk is gedaald... Het idee wat heeft mijn ex kennelijk wel, wat ik niet heb is gewoon kut. Waarschijnlijk weet ik het antwoord wel : spontaniteit, en initiatief, maargoed...
You've got the butterflies.. oei oei. Damnit! Door jou wordt ik ook beetje zenuwachtig voor vanavond. Vind het leuk voor jequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:02 schreef CeeZee het volgende:
Ik kan niet slapen..
Serieus, ik ben nu al bezig met bedenken wat ik morgen avond aan moet![]()
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo zenuwachtig was
Heb vandaag nog wat gesmst en gemsnt en het klikt eigenlijk wel goed (voor zover dat digitaal kan natuurlijk)
Hoop echt dat het morgen goed gaat want tot nu toe lijkt bananenman me heel erg leuk
@ Goofy
Fijn dat het zo goed gaat
Fuck die mensen.. die zijn jou dan verder niet waard. Geniet van je nieuwe relatie en focus je lekker daar op zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef ex het volgende:
Ik weet het niet. Ze hebben verder niks gedaan. Maar het gaat gewoon om het "liegen"/dingen achter houden.
Ach ik ben redelijk egoïstisch ingesteld en vind mezelf redelijk belangrijk dus ik echt ook niet zoveel waarde aan vriendschappen en zeker niet aan zulke. Merk dat ik het erg makkelijk van me af kan zetten.
Tussen mij en me nieuwe vriendin gaat het zo goed/lekker dat ik het allemaal wel prima vind haha.
Zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Fuck die mensen.. die zijn jou dan verder niet waard. Geniet van je nieuwe relatie en focus je lekker daar op zou ik zeggen
Awesome!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef ex het volgende:
[..]
Zeker. Dat is ook precies wat ik aan het doen ben. Echt ik heb hetzelfde gevoel als Goofy.. Bij me ex was het altijd moeilijk, alles lastig.. Ze wou dat ik meer praatte maar als ik zei wat ik dacht hadden we ruzie..
Met me huidige vriendin kan ik alles bespreken, we doen nergens moeilijk over.. Doen leuke dingen.. Echt top!
Kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat! Dat is je hele issue. Jij laat haar, nog steeds, een veel te grote rol spelen in je leven. Je bent er denk ik nog veel te veel mee bezig. Dag in dag uit. Ik snap echt precies hoe jij je voelt. Na mijn eerste break-up wilde mijn ex mij ook niet meer zien en niet meer spreken. Ik heb flink in de put gezeten en het wilde bij mij ook niet lukken bij de dames. Totdat ik stopte met het 'jagen' achter iets aan. Ik begon met lol maken, werd ook weer mezelf. Voelde me weer goed en dat ging ik toen ook uitstralen. Ik werd weer zelfverzekerder en toen kwam ik mijn (nu) ex tegen. Zelfs tijdens de relatie zat af moeten slaan wat ik nu aan het inhalen ben. Ik voel me nu nog niet optimaal en helemaal mezelf maar dat komt wel weer.
Wat ik je hiermee duidelijk probeer te maken, is dat je je leven niet om haar of om de liefde moet laten draaien. Alleen zijn heeft zoveeeel voordelen. Plus dat je eerst jezelf weer moet worden, zorg dat je weer lekker in je vel zit & ga dan verder kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |