abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 13:33:51 #276
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94091090
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef H6-4ever het volgende:
Msn relatiekiller? Dat snap ik niet helemaal?
Op MSN kun je makkelijk dingen verkeerd interpreteren. Het is altijd beter om te bellen of face 2 face af te spreken. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94091346
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Op MSN kun je makkelijk dingen verkeerd interpreteren. Het is altijd beter om te bellen of face 2 face af te spreken. :)
Helemaal waar. Had met m'n ex 100x zoveel ruzie op msn als IRL of via de foon.
Je hoort geen toon of gezichts-expressie en dat is heel vaak essentieel voor een gesprek.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94091369
Ik mis hem :'( Vannacht op het punt gestaan hem te smsen, toch maar niet gedaan. Ik wil weer afspreken met hem, maar hoe voorkom ik dat hij nou steeds in mijn hoofd blijft?!
pi_94091408
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef Lieveroos het volgende:
Ik mis hem :'( Vannacht op het punt gestaan hem te smsen, toch maar niet gedaan. Ik wil weer afspreken met hem, maar hoe voorkom ik dat hij nou steeds in mijn hoofd blijft?!
Doe dingen met goeie vrienden of collega's enz...
Hoelang is het uit?
In het begin is het heel moeilijk om je aan bepaalde dingen toe te zetten, maar naderhand krijg je die behoefte steeds meer en dan merk je ook dat je steeds beter zonder hem kan :)

succes.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94091527
hmm...
pi_94091714
:')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94091768
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
:')
Wat? bedankt voor je tip :)
pi_94092236
quote:
Dat mis gevoel is vrij normaal. De daarbij komende drang om hem te smsen ook.. en dan vooral 's nachts is het lastig om je af te leiden.

Vraagje: Was het voordat je ging slapen of werd je wakker en kwam het gevoel toen naar boven?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94092428
quote:
@Lieveroos: Mmh....is er een ban om dat te kunnen/mogen doen? Mss zit hij wel met hetzelfde idee en tja, dan ga je voor elkaar verstoppertje spelen als het niet nodig is.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94092609
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Lieveroos: Mmh....is er een ban om dat te kunnen/mogen doen? Mss zit hij wel met hetzelfde idee en tja, dan ga je voor elkaar verstoppertje spelen als het niet nodig is.
Dat is dus ontzettend gevaarlijk.. omdat je je dan heel erg kwetsbaar opstelt tegenover je ex. Klinkt heel zonnig en fleurig dat hij misschien ook zo zit maar wat als dat niet zo is?

Ik heb nog contact met mijn ex maar ik zit serieus niet te wachten op een smsje of berichtje dat ze me terug wilt. No way :9
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94093244
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat is dus ontzettend gevaarlijk.. omdat je je dan heel erg kwetsbaar opstelt tegenover je ex. Klinkt heel zonnig en fleurig dat hij misschien ook zo zit maar wat als dat niet zo is?

Ik heb nog contact met mijn ex maar ik zit serieus niet te wachten op een smsje of berichtje dat ze me terug wilt. No way :9
@Mc.Chicken: "Onzettend gevaarlijk"? We hebben t niet over een Japanse kernreactor....
Ik lees: Ik mis hem, ik wil graag afspreken met hem en dat ie steeds in haar hoofd zit. Dat klinkt als voldoende valide redenen om dat eens te doen.
En daarbij: ik wil graag eens wat tegengewicht bieden voor alles en iedereen hier die maar roept kappen- blokken-deleten en weet ik veel wat nog meer. Copy-pasten is ook al zo'n dooddoener; ieder heeft zijn/haar eigen individuele verhaal en prima dat er grote lijnen zijn, maar uiteindelijk komt het aan op je eigen keuzes maken en kiezen voor wat je wilt.

In jouw geval is dat, dat je dat niet wilt. Bij Lieveroos lees ik in 1 regel 3 signalen dat z eigenlijk wat anders wilt. De keuze ligt volledig bij haar... ;)

nb: Ik heb een dikke 4 maanden de nodige relatieshit gehad maar inmiddels is dat wel weer terug aan het komen. Openheid heeft daar uiteindelijk heel veel in gedaan.....mss dat ik daarom wat allergisch reageer op verstoppertje spelen? :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_94095014
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Mc.Chicken: "Onzettend gevaarlijk"? We hebben t niet over een Japanse kernreactor....
Ik lees: Ik mis hem, ik wil graag afspreken met hem en dat ie steeds in haar hoofd zit. Dat klinkt als voldoende valide redenen om dat eens te doen.
En daarbij: ik wil graag eens wat tegengewicht bieden voor alles en iedereen hier die maar roept kappen- blokken-deleten en weet ik veel wat nog meer. Copy-pasten is ook al zo'n dooddoener; ieder heeft zijn/haar eigen individuele verhaal en prima dat er grote lijnen zijn, maar uiteindelijk komt het aan op je eigen keuzes maken en kiezen voor wat je wilt.

In jouw geval is dat, dat je dat niet wilt. Bij Lieveroos lees ik in 1 regel 3 signalen dat z eigenlijk wat anders wilt. De keuze ligt volledig bij haar... ;)

nb: Ik heb een dikke 4 maanden de nodige relatieshit gehad maar inmiddels is dat wel weer terug aan het komen. Openheid heeft daar uiteindelijk heel veel in gedaan.....mss dat ik daarom wat allergisch reageer op verstoppertje spelen? :+
No worries, kben blij dat je het zo stelt en je hebt zeker hele goede punten. Ik ben meer van het zelfbescherming tegenwoordig omdat ik zelf behoorlijk ben pijn gedaan. Daarom vind ik dat je met dat soort dingen beter uit kunt kijken omdat je jezelf erg kwetsbaar opstelt..

Keuze ligt zeker bij haar..
pi_94096463
Wow, liep net even buiten, en werd er toch wel even mee geconfronteerd dat ik nu toch echt moet stoppen om nog met mijn ex bezig te zijn...

Klinkt misschien een beetje zweverig allemaal, maar aan het prille begin van de zomer is het uitgegaan vorig jaar, en ik weet nog dat ik een half jaar geleden het er nog erg zwaar mee had..

Ik liep echt vaak in ''ons'' bos, met mijn hond, half huilend herinneringen op te halen, ze zat van ' s ochtends vroeg tot savonds laat in mn hoofd.. Opleiding begon weer, woonde nog thuis en kon maar geen kamer vinden, had nergens zin in, was denk ik gewoon depressief...

Toen ik ook contateerde dat de bladeren van de bomen aan het vallen waren, dat er weer zo'n lange, koude klotewinter voor de deur stond, had ik het echt even helemaal gehad met alles..

Nu liep ik er vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer, en het viel me op dat de vogels weer fluiten, en dat de bladeren alweer aan de bomen beginnen te komen hier en daar... Alles wat ik een half jaar geleden had gedroomd, is nu werkelijkheid geworden.. Lees: Afgevallen, kamer in Adam, heb weer als vanouds contact met mijn vrienden, ga een mooie zomervakantie beleven, ga zo maar door..
Toch loop ik nog steeds regelmatig over mijn ex te mijmeren, kwam door die metafoor van nieuwe bladeren aan de bomen wel een beetje tot de conclusie dat ik gewoon moet gaan genieten van het leven... Heb alles wat ik wil, maar ben nergens echt tevreden mee lijkt het wel...

Want eigenlijk heb ik qua belevenissen een heerlijk halfjaar achter de rug, maar wanneer heb ik daar nou echt van genoten? Eigenlijk amper, ben afgelopen maanden zoveel met mn ex bezig geweest dat ik zelf ben vergeten te leven....
pi_94097382
Zie een gevallen blad als jouw ex. Het blad valt van de boom en het bos is er een tijdje mee bezig om het te verteren en te verwerken. Nu komen er weer nieuwe bladeren aan de bomen en ziet het er weer een stuk positiever uit. Kijk naar de nieuwe bladeren en niet naar de drap die zich bevind op de grond van het bos.

Nieuwe bladeren .. als in: Afgevallen, een kamer in Amsterdam, weer goed contact met je vrienden en een mooie zomervakantie voor de boeg :D leef voor jezelf en vergeet die drap.
pi_94097997
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik snap beide van jullie standpunten wel. Ik wil niet meer met hem verder maar misschien wel nog een keertje bij hem zijn. Ik mis dat fijne gevoel dat hij me gaf.
En ik heb hem al een tijdje niet gesproken, dus ik heb ook geen idee wat ik moet sturen...

Maar misschien dat ik vanavond sms, en gewoon eerlijk ben in mijn sms, ook al stel je je inderdaad kwetsbaar op dan. Ik moet de juiste balans zien te vinden en nog een beetje afstand houden in die sms, zodat ik mezelf niet te kwetsbaar opstel, maar ook weer niet te koel overkom.
pi_94098051
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat mis gevoel is vrij normaal. De daarbij komende drang om hem te smsen ook.. en dan vooral 's nachts is het lastig om je af te leiden.

Vraagje: Was het voordat je ging slapen of werd je wakker en kwam het gevoel toen naar boven?
Het was voordat ik ging slapen en toen ik wakker werd zat hij nog steeds in mijn hoofd. Ik heb het smsje in concepten opgeslagen, maar toen ik het 's ochtends las dacht ik: Godzijdank heb ik dat niet verstuurd, het was een te lang smsje. Ik ben te bang wat hij daarover zou denken (heeft met kwetsbaarheid te maken).
pi_94098771
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Het was voordat ik ging slapen en toen ik wakker werd zat hij nog steeds in mijn hoofd. Ik heb het smsje in concepten opgeslagen, maar toen ik het 's ochtends las dacht ik: Godzijdank heb ik dat niet verstuurd, het was een te lang smsje. Ik ben te bang wat hij daarover zou denken (heeft met kwetsbaarheid te maken).
Dat is echt rot.. maar je hebt uiteindelijk wel het goede gedaan voor jezelf. Misschien is het zelfs beter dat je dat smsje helemaal van je telefoon verwijderd?

Dat zijn van die doorbijt momenten.
pi_94098949
Ik werd er vanochtend ook mee wakker..Echt een zwaar rot gevoel dat ik gewoon niet samen met hem wakker ben geworden.. Ik ben nu "blij" dat hij op twee uur afstand woont, anders was ik vandaag naar em toe gegaan denk ik.. Het is inderdaad lastig om geen smsje of iets te sturen, maar ik weet dat het wel het verstandigst is. Ik wil hem geen hoop geven..Maar ik wou nog steeds dat het anders was :'(
Que Sera ~
  maandag 14 maart 2011 @ 16:48:33 #294
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94099644
Dat willen we allemaal wel, niet? helaas zijn er die factoren waar we geen invloed op hebben die er voor zorgen dat het niet werkt zoals je zou willen...
pi_94100780
Gevoelens hou je niet tegen.. jammer genoeg.. Dat zou alles een stuk makkelijker maken.
pi_94100818
weten jullie een luchtig smsje dat ik kan sturen als ik hem weer wil zien? Ik moet nog steeds iets goedmaken, heb een beetje een kwaad smsje gestuurd een tijdje terug....
  maandag 14 maart 2011 @ 17:31:06 #297
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_94101596
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef JiggyJ het volgende:
Want eigenlijk heb ik qua belevenissen een heerlijk halfjaar achter de rug, maar wanneer heb ik daar nou echt van genoten? Eigenlijk amper, ben afgelopen maanden zoveel met mn ex bezig geweest dat ik zelf ben vergeten te leven....
Sometimes these women are so easy
Sometimes these women are so cold
Sometimes these women seem to rip you right in two
Only if you let 'em get to you

There's no logic here today
Do as you got to, go your own way
I said that's right
Time's short your life's your own
And in the end
We are just

DUST N' BONES

So true :)
There is a long line down from heaven.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:20:19 #298
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94103503
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Lieveroos het volgende:
weten jullie een luchtig smsje dat ik kan sturen als ik hem weer wil zien? Ik moet nog steeds iets goedmaken, heb een beetje een kwaad smsje gestuurd een tijdje terug....
Wat een kutsmoes.

Jij zit duidelijk in de fase dat je van alles gaat verzinnen om maar contact te kunnen opnemen. :)

Waarom is het eigenlijk uit, want dat lees ik nergens terug?
pi_94118118
Hmm, zojuist op de FB van haar nieuwe vriend gekeken en begon me toch wel te ergeren dat 9/10 berichten gaan over de leuke dingen die zij nu samen doen. Ja dit mag je best jaloezie noemen, maar het blijft toch steken.
Ook het feit dat mijn ex-schoonmoeder hem nu schoonzoon noemt enzo, terwijl ze dat juist altijd nadrukkelijk bij mij deed.

Dusssss heb besloten om die grafjosti keihard te blokken op facebook. Ofwel, ik zie niets meer van hem en hij niet van mij.
Punt erachter en doorgaan met mijn geheime crush ;D
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 14 maart 2011 @ 22:14:19 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94119204
Mooi. Weer een probleem minder. Je komt er wel. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')