Op MSN kun je makkelijk dingen verkeerd interpreteren. Het is altijd beter om te bellen of face 2 face af te spreken.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef H6-4ever het volgende:
Msn relatiekiller? Dat snap ik niet helemaal?
Helemaal waar. Had met m'n ex 100x zoveel ruzie op msn als IRL of via de foon.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Op MSN kun je makkelijk dingen verkeerd interpreteren. Het is altijd beter om te bellen of face 2 face af te spreken.
Doe dingen met goeie vrienden of collega's enz...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef Lieveroos het volgende:
Ik mis hemVannacht op het punt gestaan hem te smsen, toch maar niet gedaan. Ik wil weer afspreken met hem, maar hoe voorkom ik dat hij nou steeds in mijn hoofd blijft?!
Dat mis gevoel is vrij normaal. De daarbij komende drang om hem te smsen ook.. en dan vooral 's nachts is het lastig om je af te leiden.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef Lieveroos het volgende:
Ik mis hemVannacht op het punt gestaan hem te smsen, toch maar niet gedaan. Ik wil weer afspreken met hem, maar hoe voorkom ik dat hij nou steeds in mijn hoofd blijft?!
@Lieveroos: Mmh....is er een ban om dat te kunnen/mogen doen? Mss zit hij wel met hetzelfde idee en tja, dan ga je voor elkaar verstoppertje spelen als het niet nodig is.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef Lieveroos het volgende:
Dat is dus ontzettend gevaarlijk.. omdat je je dan heel erg kwetsbaar opstelt tegenover je ex. Klinkt heel zonnig en fleurig dat hij misschien ook zo zit maar wat als dat niet zo is?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Lieveroos: Mmh....is er een ban om dat te kunnen/mogen doen? Mss zit hij wel met hetzelfde idee en tja, dan ga je voor elkaar verstoppertje spelen als het niet nodig is.
@Mc.Chicken: "Onzettend gevaarlijk"? We hebben t niet over een Japanse kernreactor....quote:Op maandag 14 maart 2011 14:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is dus ontzettend gevaarlijk.. omdat je je dan heel erg kwetsbaar opstelt tegenover je ex. Klinkt heel zonnig en fleurig dat hij misschien ook zo zit maar wat als dat niet zo is?
Ik heb nog contact met mijn ex maar ik zit serieus niet te wachten op een smsje of berichtje dat ze me terug wilt. No way
No worries, kben blij dat je het zo stelt en je hebt zeker hele goede punten. Ik ben meer van het zelfbescherming tegenwoordig omdat ik zelf behoorlijk ben pijn gedaan. Daarom vind ik dat je met dat soort dingen beter uit kunt kijken omdat je jezelf erg kwetsbaar opstelt..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mc.Chicken: "Onzettend gevaarlijk"? We hebben t niet over een Japanse kernreactor....
Ik lees: Ik mis hem, ik wil graag afspreken met hem en dat ie steeds in haar hoofd zit. Dat klinkt als voldoende valide redenen om dat eens te doen.
En daarbij: ik wil graag eens wat tegengewicht bieden voor alles en iedereen hier die maar roept kappen- blokken-deleten en weet ik veel wat nog meer. Copy-pasten is ook al zo'n dooddoener; ieder heeft zijn/haar eigen individuele verhaal en prima dat er grote lijnen zijn, maar uiteindelijk komt het aan op je eigen keuzes maken en kiezen voor wat je wilt.
In jouw geval is dat, dat je dat niet wilt. Bij Lieveroos lees ik in 1 regel 3 signalen dat z eigenlijk wat anders wilt. De keuze ligt volledig bij haar...
nb: Ik heb een dikke 4 maanden de nodige relatieshit gehad maar inmiddels is dat wel weer terug aan het komen. Openheid heeft daar uiteindelijk heel veel in gedaan.....mss dat ik daarom wat allergisch reageer op verstoppertje spelen?
Ik snap beide van jullie standpunten wel. Ik wil niet meer met hem verder maar misschien wel nog een keertje bij hem zijn. Ik mis dat fijne gevoel dat hij me gaf.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mc.Chicken: "Onzettend gevaarlijk"? We hebben t niet over een Japanse kernreactor....
Ik lees: Ik mis hem, ik wil graag afspreken met hem en dat ie steeds in haar hoofd zit. Dat klinkt als voldoende valide redenen om dat eens te doen.
En daarbij: ik wil graag eens wat tegengewicht bieden voor alles en iedereen hier die maar roept kappen- blokken-deleten en weet ik veel wat nog meer. Copy-pasten is ook al zo'n dooddoener; ieder heeft zijn/haar eigen individuele verhaal en prima dat er grote lijnen zijn, maar uiteindelijk komt het aan op je eigen keuzes maken en kiezen voor wat je wilt.
In jouw geval is dat, dat je dat niet wilt. Bij Lieveroos lees ik in 1 regel 3 signalen dat z eigenlijk wat anders wilt. De keuze ligt volledig bij haar...
nb: Ik heb een dikke 4 maanden de nodige relatieshit gehad maar inmiddels is dat wel weer terug aan het komen. Openheid heeft daar uiteindelijk heel veel in gedaan.....mss dat ik daarom wat allergisch reageer op verstoppertje spelen?
Het was voordat ik ging slapen en toen ik wakker werd zat hij nog steeds in mijn hoofd. Ik heb het smsje in concepten opgeslagen, maar toen ik het 's ochtends las dacht ik: Godzijdank heb ik dat niet verstuurd, het was een te lang smsje. Ik ben te bang wat hij daarover zou denken (heeft met kwetsbaarheid te maken).quote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat mis gevoel is vrij normaal. De daarbij komende drang om hem te smsen ook.. en dan vooral 's nachts is het lastig om je af te leiden.
Vraagje: Was het voordat je ging slapen of werd je wakker en kwam het gevoel toen naar boven?
Dat is echt rot.. maar je hebt uiteindelijk wel het goede gedaan voor jezelf. Misschien is het zelfs beter dat je dat smsje helemaal van je telefoon verwijderd?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Het was voordat ik ging slapen en toen ik wakker werd zat hij nog steeds in mijn hoofd. Ik heb het smsje in concepten opgeslagen, maar toen ik het 's ochtends las dacht ik: Godzijdank heb ik dat niet verstuurd, het was een te lang smsje. Ik ben te bang wat hij daarover zou denken (heeft met kwetsbaarheid te maken).
Sometimes these women are so easyquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef JiggyJ het volgende:
Want eigenlijk heb ik qua belevenissen een heerlijk halfjaar achter de rug, maar wanneer heb ik daar nou echt van genoten? Eigenlijk amper, ben afgelopen maanden zoveel met mn ex bezig geweest dat ik zelf ben vergeten te leven....
Wat een kutsmoes.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:12 schreef Lieveroos het volgende:
weten jullie een luchtig smsje dat ik kan sturen als ik hem weer wil zien? Ik moet nog steeds iets goedmaken, heb een beetje een kwaad smsje gestuurd een tijdje terug....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |