Ik wou dat mijn ex het ook zo had aangepakt toen we begin januari uit eten gingen, we hadden elkaar toen een maand niet gezien. Toegegeven, het was ook niet echt slim van me om in te gaan op haar aanbod om uit eten te gaan, maar er moesten toch wel dingen geregeld worden. Zij gaf me dus wel hoop. Door me bijvoorbeeld op m'n mond te kussen terwijl ik naar haar wang ging. En bij het afscheid nemen deed ze dit tot 2 keer toe weer. Ze smste daarna nog dat ze het super gezellig vond en dat we elkaar snel weer zouden spreken. Vervolgens hoor ik een week niks van haar, tot ze met een onbenullig stom smsje kwam. Op dat moment heb ik het contact zelf maar afgekapt, ik had geen zin meer om "met me gespeeld" te blijven worden. Ik heb haar nu 2 maanden niet gezien of gesproken, helemaal geen contact, nikkes nada.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik zit in een soortgelijke situatie, maar ben ik dan het meisje die het heeft uitgemaakt. Als ik nu na een paar weken ga zeggen hoe kut ik me erbij voel etc, dan zal ik hem ergens toch hoop geven en dat wil ik niet. De keuze dat ik dus niet m'n echte gevoelens aan hem laat zien is dus voor hem en niet voor mezelf. Als ik alleen aan mezelf had gedacht, dan was ik allang naar em toe gegaan om te knuffelen etc, maar omdat ik weet dat het nooit meer goedkomt, moet ik dat ook echt niet doen.
For old times sake? Vergeet niet dat ze je flink heeft voorgelogen over onze barvriend, en zoals je al zegt lijkt ze je niet te missen. Als je haar uitnodigt laat je zien dat je nog steeds bezig bent met haar. Sowieso, vreemdgangers... Don't do it. Zorg gewoon dat je jezelf bezig blijft houden tijdens de eenzame momenten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef jeice het volgende:
Sterker nog... de laatste 2 weken komt het (vast hele stomme) idee om haar uit te nodigen voor een drankje of etentje steeds vaker opzetten in m'n kop.
Ik vind het echt een hele vreemde situatie hoe het met jou en je ex is verlopen sinds januari eerlijk gezegd...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:23 schreef jeice het volgende:[/b]
[..]
Ik wou dat mijn ex het ook zo had aangepakt....
Ja dat klopt ook wel, tot nu toe kan ik die drang ook goed onderdrukken hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
For old times sake? Vergeet niet dat ze je flink heeft voorgelogen over onze barvriend, en zoals je al zegt lijkt ze je niet te missen. Als je haar uitnodigt laat je zien dat je nog steeds bezig bent met haar. Sowieso, vreemdgangers... Don't do it. Zorg gewoon dat je jezelf bezig blijft houden tijdens de eenzame momenten.
Wow, lang verhaal, maar wel goed verwoord iddquote:
Nou (even over dat alleen zijn in je eerste stuk) dat is het ook he, als ik terugkijk op onze relatie heeft ze wel degelijk een aantal minpunten (tja wie heeft die niet) waarvan ik nu denk: ik ga uiteindelijk wel een vrouw vinden die op een hoop punten in ieder geval gelijk, maar waarschijnlijk nog beter is dan mijn ex. Ik merk wel dat ik op het moment iemand om me heen mis, iemand waarmee ik op de zondagavond samen op de bank TV kan kijken. 2 weken terug heb ik dat met m'n allereerste vriendin gedaan en dat was echt zo gezellig, ik vond het fantastisch. Ik denk dat die gezelligheid, die aanspraak, dat gezelschap hetgene is wat ik nu ook mis, en misschien niet eens zozeer haar. Hoewel, ik heb het er nog steeds moeilijk mee als ik me voorstel dat ze met andere jongens aan het zoenen is of er mee naar bed gaat. Maar goed, gaat wel weer overquote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef JiggyJ het volgende:
Juist!
Het feit, dat je nu alleen bent, en dat je niet weet hoelang dit zal gaan duren, dat zorgt er bij veel mensen voor dat ze zich nog ellendiger gaan voelen denk ik...
Een paar maanden tot een jaar heeft iedereen volgens mij wel vrede mee, 2 jaar wordt al problematisch, en wanneer mensen zich spookideeen in hun hoofd gaan halen dat ze wellicht nooit meer zo iemand als hun ex tegen zullen komen, dan zijn de poppen helemaal aan het dansen, en dat soort onrealistische ideen zorgen ervoor dat het verdriet onnodig wordt verergerd....
Nog even een vraag aan jullie...
Misschien is het enkelen van jullie al opgevallen in mijn posts, maar ik heb het eigenlijk niet eens meer zozeer over het missen van mijn ex/van een relatie, maar vooral over mijn ego dat nog altijd aardig gekrenkt is...
En toen ik daar eens wat dieper over nadacht, kwam ik tot de conclusie dat niet zozeer het gemis van mijn ex de grote aanstichter is geweest van mijn frustratie ( dus niet het wegvallen van het persoonlijke-intieme met haar), maar voornamelijk mijn ego dat nogal een deuk heeft opgelopen...
Nu zal ik meteen maar toegeven dat ik aardig onzeker ben, dat zal er alles mee te maken hebben...
Maar het vervelende dat daaruit voortvloeit, is dat ik mijzelf eigenlijk al sinds de breuk als ''mindere'' van mijn ex zie.. Dat gaat zelfs zover dat ik mijzelf bijna in een nederige houding manouvreer wanneer ik mijn ex zie.. Een beetje de gedachte: Zij heeft mij gedumpt, zij staat boven mij, ik moet naar haar luisteren en mijn gedrag naar haar wil schikken..
Een beetje hetzelfde gevoel als wanneer je bijvoorbeeld jaren door iemand gepest bent, en dat je diegene tegenkomt en bij jezelf denkt: ik kan maar beter doen wat die figuur van me wil, anders gaat ie me misschien weer pesten....
Beetje vreemde omschrijving misschien, maar herkennen andere gedumpten zich hier misschien (deels) in ?
Het idee dat zeg maar jij de ''loser'' bent, en je ex de ''winnaar'', en je dus volgens ongeschreven regels onzag voor hem of haar moet hebben oid...
mja dat is zeker waar. Dat heb ik duidelijk gemerkt bij m'n ex. Maar gelukkig woont ze in Maastricht en ik in Landgraaf dus kan ik haar veel makkelijker zienquote:Op maandag 14 maart 2011 00:18 schreef goofy_goober het volgende:
Tuurlijk wel, zolang je maar onthoudt dat MSN een relatiekiller kan zijn.
Hoeft niet meteen een rebound te zijn, maar inderdaad, het weten dat er andere meisjes zijn die je dit kriebel gevoel kunnen geven, zorgt er wel voor dat je afstand kunt doen en merkt dat je niet zo afhankelijk meer bent van de liefde van je ex.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef ex het volgende:
Yup, een "emotionele" rebound werkt ook. Gewoon het doorhebben/merken dat er meer is dan..
Hoezo datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |