Hoe die vriend van jou het doet.. inderdaad. Die zal waarschijnlijk vanaf begin af aan moeten beginnen met het verwerken. Maar zoals CeeZee? Er wordt denk ik veel minder waarde aan gehecht. Net als ik dat heb met mijn ex. Ik vind haar lekker, ik wil sex met haar maar ik wil geen relatie meer. Ik geniet van andere meisjes.. en ja natuurlijk gaat het even een 'kick in the groin' zijn wanneer ik een nieuw meisje vind of wanneer zij een nieuwe jongen vind. Dat is dan niet anders. Ik denk wel dat het verwerkingsproces dan weer gaat lopen, maar niet van voor af aan. Ik ben al maanden bezig met dat proces en dat zal niet stoppen door nog een keer met haar naar bed te gaan. Het is niet zo dat we lieve woordjes gaan fluisteren en zoenend afscheid nemen. Daar heb ik zelf geen eens zin in en behoefte aan. Hence the term sexrelationship.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef JiggyJ het volgende:
@ cezee : Ik vind het gewoon allemaal wat naief overkomen eerlijk gezegd...
Het pijnlijke van relaties die overgaan, vaak niet eens zozeer het officieuze dat de ''titel'' verandert van aan, naar uit, maar dat er iemand uit je leven verdwijnt waar je veel om geeft...
Maar als je zo iemand blijft zien, al is het maar 1 keer in de week/twee weken / maand, dan ben je imo. bewust bezig om dit negatieve en pijnlijke van het overgaan van de relatie te omzeilen / negeren terwijl dit toch ooit nodig is, wil je weer gezond in een nieuwe relatie kunnen stappen...
EN wat betreft sexuele aantrekkingskracht die er tussen jou en je ex nog is, dat is natuurlijk niet bijzonder.
Mijn ex heeft enorm haar best gedaan om mij voor zich te winnen en om een relatie met mij te krijgen, ze was smoorverliefd op me aan het begin, ze was in de wolken.
Door mijn persoonlijke gedrag heb ik dat aardig verknald vervolgens, en 10 maanden later maakte ze het uit.. Maar dit betekent natuurlijk niet dat de sexuele aantrekkingskracht weg is, iemand die je lekker vindt, vind je na het beeindigen van een relatie niet opeens lelijk, dus dat is niets bijzonders...
Natuurlijk, als mijn ex me nu zou bellen om weer seks te willen, ik zou me weer the king of the world voelen. Ik zou het niet doen, maar alle beetjes ''pijn'' die ik nog heb zouden als sneeuw voor de zon verdwijnen. ALs we meteen vanaf de breuk zo met elkaar omgegaan zouden zijn, dan had ik waarschijnlijk niet eens in dit topic terecht gekomen...
Waarom? Het gevoel van gemis treedt namelijk niet (of lang niet zo erg) op wanneer je elkaar gewoon nog blijft zien en blijft sexen etc, het doet je namelijk veel minder ''pijn'' op die manier, maar de afstand die je ooit nodig zult hebben om weer een nieuwe relatie te kunnen krijgen, creeer je ook niet....
Hoe die vriend van me ook bezig is, ik irriteer me echt groen en geel daaraan... Nu is die kerel ook gewoon een slappe hap, maar vertel me nou eens wat hij wilt bereiken met dit gedrag? Wat heb je er nou aan om, zoals hij letterlijk zegt, dure schoenen te kopen, midden in de nacht haar ophalen, uit eten te gaan, op vakantie te gaan met een meid waarvan je zegt dat het nooit meer wat zal worden? '' Omdat we nog zulke goede vrienden zijn'' .... Ik moet bijna lachen als ik het hoor, gaan ze ook nog gezellig samen uiteten en op vakantie als een van de twee een nieuwe krijgt?
Nee natuurlijk niet, en dan moet voor beiden het proces van loslaten nog van voor af aan beginnen, dat begint namelijk pas als je niet meer in elkaars leven bent, zodat je elkaar echt gaat missen...
Mijn ex had vrijwel direct al een ander. Ik wist dat ze hem leuk vond, dat had ze mij tijdens de relatie al verteld. Het is ook best een goede vriend van mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bij ons ligt het anders, er is van begin af aan (eerste keer zoenen) super sexuele aantrekkingskracht geweest. Gelijk nagels in mijn rug en bijten op m'n lip. Dat is het probleem niet. Ik ben alleen bang dat ik terug ga vallen..
Heeft je ex alweer een ander dan? Die haar van haar behoefte voorziet?
Wow, dat vind ik wel echt fucked up eigenlijk. Al tijdens jullie relatie.. dan zat er dus al iets niet goed. Ik had hetzelfde. Waardoor het me al een stuk minder uitmaakt dat het uit tussen mij en mijn ex. Ik wl nu sowieso lang geen relatie en gewoon genieten. Dan kunnen we met deze regeling elkaar voorzien van onze 'trekken'.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn ex had vrijwel direct al een ander. Ik wist dat ze hem leuk vond, dat had ze mij tijdens de relatie al verteld. Het is ook best een goede vriend van mij.
Maar omdat onze relatie altijd open is geweest ben ik er cool mee. Naast mijn ex zie ik ook die andere jongen met regelmaat en dan is het gewoon gezellig. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik daar niet moeilijk over moet doen, want daar bereik ik niets mee. En het is gewoon een aardige knul die het niet slecht met mij voor heeft, dus waarom zou ik hem iets kwalijk nemen?
Ik kom wel weer aan mijn trekken
Ongeveer twee maand voordat het uitging zei ze dat de seks minder leuk was omdat ze minder gevoel bij me had. Dat had ze toen sinds een weekje ofzo maar ze wilde het toch even gezegd hebben. We dachten toen dat het wel weer terug zou komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wow, dat vind ik wel echt fucked up eigenlijk. Al tijdens jullie relatie.. dan zat er dus al iets niet goed. Ik had hetzelfde. Waardoor het me al een stuk minder uitmaakt dat het uit tussen mij en mijn ex. Ik wl nu sowieso lang geen relatie en gewoon genieten. Dan kunnen we met deze regeling elkaar voorzien van onze 'trekken'.
In ieder geval knap van je. Ik zou een vriend van mij niet graag zien met mijn ex om eerlijk te zijn..
hmm.. ja maar ik denk dat als je iemand leuk vind, er regelmatig mee om (kan gaan) gaat, blijft dat gevoel, dat verlangen, die nieuwsgierigheid naar de ander. Er zat dus vanaf begin af aan al iets niet goed, hoe gek ze ook op je was. Zelfde geld voor mij en mijn ex. Was sexrelatie, toen gevoelens gekregen maar zij wilde geen relatie. Uiteindelijk toch een relatie gehad maar zoiets werkt dan niet. Ik denk dat dat komt omdat je dan toch die vrijheid inlevert om eigenlijk gewoon te doen en laten wat je zelf wilt. Na 5 maanden ging het niet meer.. Relatie was ook niet heel erg intiem wat het nu makkelijk maakt om over haar heen te komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ongeveer twee maand voordat het uitging zei ze dat de seks minder leuk was omdat ze minder gevoel bij me had. Dat had ze toen sinds een weekje ofzo maar ze wilde het toch even gezegd hebben. We dachten toen dat het wel weer terug zou komen.
Ze heeft in de laatste maanden van onze relatie bewust contact met die jongen gemeden. Ze heeft hem altijd al leuk gevonden maar was ook dol op mij en heeft dat toen makkelijk aan de kant kunnen zetten. Nu was dat natuurlijk anders en daarom ontliep ze die jongen. Hij wist van de situatie en meed van zijn kant ook contact. Niets dan respect dus voor hoe beiden ermee om zijn gegaan.
Echter kwam het gevoel niet terug en we hebben toen de relatie verbroken. Ik heb haar toen ook gezegd dat ze wat mij betreft vrij was om naar die andere jongen te gaan. Het is nu nog steeds een soort halve scharrel/halve relatie. Maar goed, ik heb nooit problemen gehad met buiten de deur neuken dus het feit dat ze seks hebben doet me maar weinig.
Onze relatie is echt alleen maar beëindigd vanwege afnemende wederzijdse gevoelens. Het samenleven liep perfect en we hebben nog steeds goede 'chemie' als we bij elkaar zijn. Maar zonder seks is een relatie geen relatie en kan je beter een stap terug doen. Ik weet dat ik objectief nog aantrekkelijk ben voor haar. Die andere jongen lijkt heel erg op mij, ik heb een tijd met hem samengewerkt in de geluidstechniek. Tot drie keer toe hebben artiesten gevraagd of wij toevallig broers waren. Mijn ex valt dus nog steeds op dezelfde type mannen, maar met mij is de koek gewoon op. Shit happens...
Zij zag hem niet heel veel hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
hmm.. ja maar ik denk dat als je iemand leuk vind, er regelmatig mee om (kan gaan) gaat, blijft dat gevoel, dat verlangen, die nieuwsgierigheid naar de ander. Er zat dus vanaf begin af aan al iets niet goed, hoe gek ze ook op je was. Zelfde geld voor mij en mijn ex. Was sexrelatie, toen gevoelens gekregen maar zij wilde geen relatie. Uiteindelijk toch een relatie gehad maar zoiets werkt dan niet. Ik denk dat dat komt omdat je dan toch die vrijheid inlevert om eigenlijk gewoon te doen en laten wat je zelf wilt. Na 5 maanden ging het niet meer.. Relatie was ook niet heel erg intiem wat het nu makkelijk maakt om over haar heen te komen.
Bleh, klote ex gedoe.
Do explain yourselfquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij zag hem niet heel veel hoorBovendien hebben wij onze relatie altijd 'geëvalueerd', we zijn heel communicatief ingesteld. Het ging dus ook allemaal perfect, tot begin december. Zij heeft haar interesse in mij niet verloren door hem.
Mijn eerste relatie was ook zo totdat ik vreemdging.. dom ik weet het. Maar idd, het voelt alsof er iemand overleden is en je diegene nooit meer terug zult zien. Ik zie haar ook echt nooit meer gewoon.. in het begin hele erge moeite mee. Het heeft me een jaar gekost om er zodanig overheen te komen dat ik een nieuwe relatie kon beginnen wat nu net anderhalve maand stuk is. Deze break-up voelt een stuk minder erg.. functioneer stukke beter dan de vorige keer na m'n break-up.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef PlaceboEffect het volgende:
Mijn relatie met mijn ex was juist erg intiem. TE intiem wellicht. Wij waren in vakanties echt 24/7 bij elkaar zonder ooit ruzie gehad te hebben, tot de dag dat het uit ging. ( bijna een jaar gehad ) En zelfs toen was het niet eens echt ruzie... maarja, dat is nu al anderhalve maand geleden.
Heb mijn vader een aantal jaar terug verloren en vorig jaar mijn beste vriend; het klinkt apart maar het voelt een klein beetje hetzelfde, alsof ik aan het rouwen ben. Ik heb de eerste 3 weken nadat het uit was ( nog niet eens zo lang geleden dus! ) ook absoluut geen plezier kunnen beleven.
Wij praatten over alles, dachtten we. Het aller ergste is als je uit elkaar gaat... wetende dat de ander nog van je houd en veel om je geeft.
Soms is het maar beter zo, als er dingen gebeurd zijn blijven ze toch terugkomen. En als het puntje bij paaltje komt dan zou ik mijn herinneringen aan haar niet op willen geven om van de pijn af te zijn.
Dat is nou houden van.
Maar een kunst is het, het loslaten van je ex.
Ik volg haar Facebook / Hyves etc ook niet meer. Ze woont redelijk ver weg dus de kans dat ik haar nog zie is sowieso klein. Vreemd eigenlijk, na elkaar urenlang per dag gesproken te hebben is er een GROTE kans dat je elkaar NOOIT meer zal zien. Wat een ongelooflijk klotegevoel geeft dat!
Simpel, ze klaagde tegenover mij dat het gevoel weg was. Pas na die tijd zijn we hem toevallig een paar keer tegen het lijf gelopen bij het uitgaan. Toen is dat vlammetje weer aangewakkerd en hebben ze besloten elkaar maar helemaal te mijden. Niet dat het iets geholpen heeft...quote:
Het was inderdaad een domme bui geen dronke bui.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:59 schreef PlaceboEffect het volgende:
@ Mc.Chicken: vreemdgaan kan helaas in een domme bui gebeuren.
Echter ben ik niet vreemd gegaan, bij mij was een psychologische aandoening die waar toen we er achter kwamen schijnbaar genoeg reden was om het in één keer uit te maken.
Wel grappig dat ik binnen een maand er vanaf was. Na 5 jaar. Volgens de psycholoog kan dat gebeuren als je een keer een grote klap in je gezicht krijgt. Nou bedankt nog dan
Aangezien de situatie ben ik veel gesteund door vrienden, degene die wel echt mijn vrienden bleken te zijn, Dat heeft heel snel vruchten afgeworpen!
In andere woorden vrienden / leuke dingen doen / contact vermijden +1
PlaceboEffect
Maar je schreef dat ze nu met hem is maar de interesse in jou niet heeft verloren.. what's that about?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Simpel, ze klaagde tegenover mij dat het gevoel weg was. Pas na die tijd zijn we hem toevallig een paar keer tegen het lijf gelopen bij het uitgaan. Toen is dat vlammetje weer aangewakkerd en hebben ze besloten elkaar maar helemaal te mijden. Niet dat het iets geholpen heeft...
Dan heb je het verkeerd begrepen. Ze is met een ander maar ziet me nog graag. Net zoals ze onze andere vrienden nog graag ziet. Ik ben sexueel niet meer interessant, maar als persoon nog welquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[
[..]
Maar je schreef dat ze nu met hem is maar de interesse in jou niet heeft verloren.. what's that about?
Ah zo, ja dat is dan klote. Zeker als je haar nog regelmatig ziet lijkt me. Zoek een ander. Er komt vast wel weer een leuke(re) in je leven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd begrepen. Ze is met een ander maar ziet me nog graag. Net zoals ze onze andere vrienden nog graag ziet. Ik ben sexueel niet meer interessant, maar als persoon nog welIk vind haar sexueel nog wel interessant, maar ben al vrij snel in het stadium van 'ze in onbereikbaar' beland. Ik maak me geen illusies.
Daar maak ik mij geen zorgen over, heb mijn blik flink naar buiten gericht en sta er voor open. Ik weet ook dat het wel even zou kunnen duren, maar ik heb mijn zaakjes goed voor elkaar en vind mezelf een bijzonder leuk persoon, dus dan komt het vanzelf goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat is dan klote. Zeker als je haar nog regelmatig ziet lijkt me. Zoek een ander. Er komt vast wel weer een leuke(re) in je leven.
Zolang je zelf je zaakjes op orde hebt en geniet zonder een female en je goed bezigquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar maak ik mij geen zorgen over, heb mijn blik flink naar buiten gericht en sta er voor open. Ik weet ook dat het wel even zou kunnen duren, maar ik heb mijn zaakjes goed voor elkaar en vind mezelf een bijzonder leuk persoon, dus dan komt het vanzelf goed.
Ik jaag ook niet achter mijn ex aan. Vind het leuk om af en toe wat te doen, maar ik heb absoluut niet de intentie om haar weer mijn bed in te praten.
Klopt inderdaad, imo is de situatie van die vriend van mij een versterkte versie van de situatie van cezee...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hoe die vriend van jou het doet.. inderdaad. Die zal waarschijnlijk vanaf begin af aan moeten beginnen met het verwerken. Maar zoals CeeZee? Er wordt denk ik veel minder waarde aan gehecht. Net als ik dat heb met mijn ex. Ik vind haar lekker, ik wil sex met haar maar ik wil geen relatie meer. Ik geniet van andere meisjes.. en ja natuurlijk gaat het even een 'kick in the groin' zijn wanneer ik een nieuw meisje vind of wanneer zij een nieuwe jongen vind. Dat is dan niet anders. Ik denk wel dat het verwerkingsproces dan weer gaat lopen, maar niet van voor af aan. Ik ben al maanden bezig met dat proces en dat zal niet stoppen door nog een keer met haar naar bed te gaan. Het is niet zo dat we lieve woordjes gaan fluisteren en zoenend afscheid nemen. Daar heb ik zelf geen eens zin in en behoefte aan. Hence the term sexrelationship.
Maar ik ga het ondervinden.. zodra er iets gebeurt waardoor ik denk dat het hem toch niet gaat worden ivm gevoelens van mijn kant of haar kant, kap ik er gelijk mee.
Klopt helemaal wat je zegt. Het is, hoe je het ook bekijkt, een kwestie van vroeg of laat. Dat gebruiken van elkaar kan je duidelijke afspraken over maken. Voor mij stopt het wanneer zij sex met iemand anders heeft of gevoelens voor iemand anders krijgt en vice versa. Ik moet het nog gaan beleven.. nu ik er zo aan zit te denken brand mijn huid en voel ik me niet zo heel lekker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:10 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, imo is de situatie van die vriend van mij een versterkte versie van de situatie van cezee...
Maar als ik het nu eens in andere woorden zeg: Waarom zou je nog sex met je ex hebben, terwijl je beter je tijd kunt steken in andere meiden waarmee het wat kan worden, of in zelfreflectie?
Ik kan daar 2 argumenten voor aanvoeren, die beiden te vernietigen zijn:
- Het is lekker vertrouwd ( daar zul je vroeg of laat toch overheen moeten)
- Je hebt seks nodig, maar hebt geen andere persoon dan ex om dit mee te doen. ( Dat zie ik als gebruiken, want betekent dit dat wanneer je die andere persoon wel vindt, je je ex laat vallen? )
Maargoed, ergens moet ik wel bekennen dat ik precies hetzelfde had gedaan hoor, als mijn ex me had opgebeld voor seks een paar maanden geleden. Ik had dan echter wel weer een paar flinke stappen terug in de ''verwerking'' gedaan, dat is de concessie die je dan maakt denk ik... Mijn visie is gewoon dat als je er echt ( en zo snel mogelijk ) overheen wilt komen, je gewoon niet aan dat soort dingen moet beginnen...
Zelf baal ik wel een beetje hoor, dat ik de laatste tijd helemaal niets beleef op liefdesgebied. Tja, ik sms al bijna een half jaar met een meid maar dat is voor mij een beetje het '' iets is beter dan niets '' principe...
Vind haar een beetje apart, ze heeft het nogal vaak over hoe slim ze is, of ze nu tandheelkunde of geneeskunde zal gaan studeren, daar hou ik niet zo van dat soort gedrag...
Toch vind ik de aandacht wel even fijn, al heeft ze het nogal vaak over zichzelfMaargoed, ze is knap dus ik blijf toch wel een beetje nieuwsgierig...
Ik kom gewoon erg weinig in contact met meiden die ik leuk vind / die mijn type zijn. Groot deel van mijn vrienden zitten bij het corps, en via hen ontmoet ik voornamelijk van die dispuuttrutjes die absoluut niet mijn type zijn..Doe mij maar gewoon een normale lieve nuchtere hollandse meid...
Hoop dat het geluk wat meer met mij zal zijn de komende tijd...
Aan je ex denken is heel begrijpelijk. Ik denk zelfs nu nog wel eens aan mijn eerste vriendin en aan hoe die relatie was. Ik kijk er nu wel met een goed gevoel op terug.quote:
Heel goed! Beste manier om je tijd te spenderen is aan jezelf. Lekker je eigen leven leiden. Die vrijheid is wel enorm lekker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef CeeZee het volgende:
@ Jiggy
Mijn tijd (en hoop) steek ik echter niet meer in hem, die steek ik in mezelf, in leuke dingen doen, genieten van het leven zonder hem, en sinds gister in bananenman
@ Mc Chicken
Ik heb geen afspraken met hem gemaakt. De vorige keer, 3 weken terug ofzo, gebeurde het na een tijdje opeens. We zoenden en toen was er geen houden meer aan. Hij heeft me nog wel duidelijk gemaakt dat het niks meer zou worden, nou oke prima, dat had ik al geacepteerd dus dat was ook goedDaarna mailden we wat over hoe we het vonden en we hadden het allebei leuk gehad dus het was goed zo.
Toen kwam ie nog een keer langs en het is al wat afstandelijker. Ook nu hadden we seks omdat we in de aanloop er na toe al wat hints hadden gegeven. De volgende keer willen we op een terrasje afspreken en kijken hoe dat verloopt
En voor mij zou het ook meteen over zijn als 1 van ons 2 serieus met iemand anders word. Of als ik gevoelens voor iemand anders krijg. Ik wil namelijk zijn volgende relatie niet verpesten en ik ben al helemaal niet van plan om die van mij te laten lopen door een ex.
De eerste keer was het nog even knuffelen in bed en ook wel een zoen toen ie weg ging..quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ah zo.. ja het gebeurt dan gewoon. Toch blijft het een lastige situatie. Hoe handel je dat mentaal? Je hebt dan sex gehad... en dan? Lig je daar.. ik denk dat die momenten erg lastig zijn. En dan het afscheid.. ga je weg zonder een kus te geven of neem je het er nog even van?
Tja als je echt 100 % zeker weet dat dit zo is, dan hoef je je niet echt ergens druk over te maken, alleen ik denk toch echt dat, zolang iemand nog ''vertrouwd'' aanvoelt voor je, dat je dan nog echt niet los genoeg van elkaar bent dat je alweer op een gezonde manier in een nieuwe relatie kunt stappen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:34 schreef CeeZee het volgende:
@ Jiggy
Ik zou nooit zomaar seks met iemand hebben.....
Is het niet een hele nare situatie? Hoe is hij er eigenlijk onder?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef CeeZee het volgende:
[..]
De eerste keer was het nog even knuffelen in bed en ook wel een zoen toen ie weg ging..
De tweede keer gingen we daarna nog eten en dus was er idd wel weer wat afstand zodra we beneden kwamen, ook alleen een afscheidsknuffel. Maar ook dat gaat vrij natuurlijk, ligt een beetje aan de sfeer die er hangt en ook hoe je ex daar in staat.
In het begin had ik even een klap, maar dan denk je van nou dat was toch best leuk/lekker/gezellig en dan is het weer goedJe voelt je weer even alleen, maar dat was je ook geweest als ie niet langs was gekomen
![]()
En ja, ik ga morgen naar de film met bananenman
Heb er echt zin in! En het is weer zo ontzettend spannend na 2 jaar een relatie te hebben gehad.
Zulke dingen blijven lastig.. je geeft nog veel om haar, het gevoel zit nog steeds in je en als je haar dan ziet wordt dat gevoel getriggerd als het ware. Dan komt het meer tot uiting en voel je dat. Dagen erna ff doorheen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Daarnaast moet je je ook goed afvragen of je jezelf echt niet in de maling neemt. Ik had mijn ex tot voor 2 weken geleden echt al maanden niet gezien. Toen het uit ging zei ik graag vrienden te willen blijven, zij ook maar ze hield zich hier niet aan...
Vervolgens enorme pijn gehad doordat ik haar nooit meer zag, tot we bijna 2 weken geleden door omstandigheden weer een dag samen moesten doorbrengen..
De dagen daarop voelde veel beter dan ooit, voor mijn gevoel was ik eroverheen... Maar zoiets werkt net als een verslaving, zodra je er weer even aan hebt mogen snuffelen is het wat makkelijker te beheersen, maar nu bijna 2 weken later begint het weer te kriebelen bij me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |