abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93851063
@ cezee : Ik vind het gewoon allemaal wat naief overkomen eerlijk gezegd...

Het pijnlijke van relaties die overgaan, vaak niet eens zozeer het officieuze dat de ''titel'' verandert van aan, naar uit, maar dat er iemand uit je leven verdwijnt waar je veel om geeft...

Maar als je zo iemand blijft zien, al is het maar 1 keer in de week/twee weken / maand, dan ben je imo. bewust bezig om dit negatieve en pijnlijke van het overgaan van de relatie te omzeilen / negeren terwijl dit toch ooit nodig is, wil je weer gezond in een nieuwe relatie kunnen stappen...

EN wat betreft sexuele aantrekkingskracht die er tussen jou en je ex nog is, dat is natuurlijk niet bijzonder.
Mijn ex heeft enorm haar best gedaan om mij voor zich te winnen en om een relatie met mij te krijgen, ze was smoorverliefd op me aan het begin, ze was in de wolken.
Door mijn persoonlijke gedrag heb ik dat aardig verknald vervolgens, en 10 maanden later maakte ze het uit.. Maar dit betekent natuurlijk niet dat de sexuele aantrekkingskracht weg is, iemand die je lekker vindt, vind je na het beeindigen van een relatie niet opeens lelijk, dus dat is niets bijzonders...

Natuurlijk, als mijn ex me nu zou bellen om weer seks te willen, ik zou me weer the king of the world voelen. Ik zou het niet doen, maar alle beetjes ''pijn'' die ik nog heb zouden als sneeuw voor de zon verdwijnen. ALs we meteen vanaf de breuk zo met elkaar omgegaan zouden zijn, dan had ik waarschijnlijk niet eens in dit topic terecht gekomen...
Waarom? Het gevoel van gemis treedt namelijk niet (of lang niet zo erg) op wanneer je elkaar gewoon nog blijft zien en blijft sexen etc, het doet je namelijk veel minder ''pijn'' op die manier, maar de afstand die je ooit nodig zult hebben om weer een nieuwe relatie te kunnen krijgen, creeer je ook niet....

Hoe die vriend van me ook bezig is, ik irriteer me echt groen en geel daaraan... Nu is die kerel ook gewoon een slappe hap, maar vertel me nou eens wat hij wilt bereiken met dit gedrag? Wat heb je er nou aan om, zoals hij letterlijk zegt, dure schoenen te kopen, midden in de nacht haar ophalen, uit eten te gaan, op vakantie te gaan met een meid waarvan je zegt dat het nooit meer wat zal worden? '' Omdat we nog zulke goede vrienden zijn'' .... Ik moet bijna lachen als ik het hoor, gaan ze ook nog gezellig samen uiteten en op vakantie als een van de twee een nieuwe krijgt?
Nee natuurlijk niet, en dan moet voor beiden het proces van loslaten nog van voor af aan beginnen, dat begint namelijk pas als je niet meer in elkaars leven bent, zodat je elkaar echt gaat missen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')