Subtext klopt het best, want bij dat plaatje an sich krijg ik vooral zin om die auto er eens overheen te rijden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Flauw om met een plaatje te reageren, maar het klopt wel zo'n beetje.
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet lekkerder, wel meer ervaren, minder geremd in bed etc, maar doe mij toch maar een wat jonger exemplaar, ik leer het ze welquote:
Wel een heerlijk ordinaire uitstraling...quote:
Ben ik even blij dat ik haar borsten met rust heb gelaten toen ik haar bareback nam...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en een hillbilly vader die je neerschiet met een shotgun wanneer je ook maar 1 vinger op haar borsten legt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:03 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
Lekker ruim genomen, iedere leeftijd
Ga maar een bakkie doen met die vent in Amsterdam, met zijn 83-kindervrienden...![]()
Er zijn grenzen...meestal ligt de leeftijd een stuk onder, of juist boven mijn eigen leeftijd (35).
Vrouwen van ronde de dertig zijn mij net iets te gehaaid, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Zijn teveel aan het afwegen, kinderen/quarter-life-crisis etc. Te hoog "Sex-in-the-city" gehalte denk ik. Vrouwen die wat jonger zijn >23-24 (tot ca. 28-29 jaar) en >38-39 zijn: -of juist niet op zoek naar kids en willen gewoon 'fun' -of hebben juist een stukje rust en weten wat genieten is...
Heb wel es een ervaring gehad met een oudere vrouw en dat was dus fysiek een enorme afknapper. Hoe moet dat als ik zelf ouder word....quote:Op maandag 21 maart 2011 01:16 schreef trovey het volgende:
Zodra ik zijn moeder zou kunnen zijn is hij te jong is mijn algemene regelmaar ik heb nooit veel gehad met mannen die eruit zien als een tiener, zelfs toen ik tiener was viel ik toch op jongens die qua leeftijd wellicht niet ver van me af lagen maar blijkbaar al wel snel hun babyface kwijt waren.
Even googlen..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
Miley Cyrus is niet zo bijzonder. Rebecca Black is beter.
Okay dat gaat wel erg ver, ik ben zelf 25 en dat meisje is 13. Mijn vriendin is 19 en dat vind ik wel prima.
Ja, dat mag dus niet hè!quote:
Dat is uiteraard niet de Rebecca Black waar het over gaat;quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Even googlen..
[ afbeelding ]
13 ?! Fuck!
Bedankt voor de duidelijkheid! Ik vind die éne leuker.quote:
Uiteraard bedoel ik degen boven de foto die net daarboven was gepost...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef 2dope het volgende:
Bedankt voor de duidelijkheid! Ik vind die éne leuker.
Dat is Megan Fox.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Even googlen..
[ afbeelding ]
13 ?! Fuck!
Wat is die toch lekker als je de plakplaatjes niet ziet...quote:
Dat laatste kan dan weer welquote:
herkenbaar. ik ben 18 en ik vind jongens van 18 echt niet boeiend. Maar van 20-24 wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
Jongere mannen zou fout zijn. Maar ook mannen van mijn leeftijd vind ik niets. Zoek het meestal toch minimaal 25. Terwijl ik 18 ben.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef TripleS het volgende:
Ik heb mijn mannen graag wat ouder
Ik, 22
Vriendlief, 32
De ene 22-jarige is de ander niet. Je kunt aan ons niet eens zien dat er leeftijdsverschil is.quote:
Natuuuuuurlijk, jij bent heeeel volwassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef TripleS het volgende:
[..]
De ene 22-jarige is de ander niet. Je kunt aan ons niet eens zien dat er leeftijdsverschil is.
Daarbij zitten wij qua niveau en belevingswereld op 1 lijn, dat komt ook doordat ik ondanks mijn 22 jaar al een behoorlijke duit levenservaring heb.
Mooie vrouwen zijn altijd een genot voor de ogen van mannen. Jong of oud maak niet uit. Alle mannen hebben hetzelfde tenzij het homo's zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:02 schreef justme85 het volgende:
Wat me opvalt is dat veel mannen vaak naar jongere vrouwen kijken. Bijv. miley cyrus, net 18 en volgens mij vinden veel mannen, jong en oud, het leuk om naar haar te kijken over haar te fantaseren. Klopt het dat jullie mannen, jongere vrouwen aantrekkelijker vinden dan de wat oudere vrouwen?
Wat me ook opvalt is dat veel vrouwen vaker naar oudere mannen kijken, bijv. george clooney. Klopt het dat jullie oudere mannen aantrekkelijker vinden dan de jongere mannen, of kijken of fantaseren jullie ook over jongere mannen?
En verandert je smaak met leeftijd (dus als je ouder wordt, kijk je dan ook naar vrouwen/mannen van de zelfde leeftijd, of kijk je altijd naar mensen die jonger of ouder zijn)
oh en misschien is het wel leuk om je leeftijd erbij te zeggen
Jij kan je dus als 54-jarige seksueel aangetrokken voelen tot een 17-jarige? Best ieuw eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef ruud_huizing het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zijn altijd een genot voor de ogen van mannen. Jong of oud maak niet uit. Alle mannen hebben hetzelfde tenzij het homo's zijn.
Helaas ben ik ook jong geweest maar nu op m'n 54ste mag ik er wel naar kijken maar niet aankomen. Nu wil ik niet aan jong meiden komen maar vrouwe vanaf 30jaar zeg ik geen nee tegen ;-)
maar ook wel logisch denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jij kan je dus als 54-jarige seksueel aangetrokken voelen tot een 17-jarige? Best ieuw eigenlijk...
Goeie zaak!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Qua vrouwen val ik dan wel weer, meer op rond mijn eigen leeftijd
Zeventienjarigen kunnen toch best aantrekkelijk zijn? Zolang ze hun mond maar houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Mishu het volgende:
Jij kan je dus als 54-jarige seksueel aangetrokken voelen tot een 17-jarige? Best ieuw eigenlijk...
Alsof die meiden opeens lelijk worden als je zelf boven de 30 komt, hoe naiefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee hoor. Doodnormaal. Om naar te kijken dan... want zodra een 17 jarige gaat praten houdt het (iig voor mij, ook al ben ik bij lange na niet 54) op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Mishu het volgende:
We hebben het hier wel aantrekkelijk over in de zin van neukbaar...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Interessant om te zien hoe mannen meisjes van 17 aantrekkelijk kunnen vinden.
Ik heb namelijk vaak het idee dat iemands aantrekkelijkheid ook aan de uitstraling ligt. Dus had ik gedacht dat eerder vrouwen meiden jonge vrouwen van 21 aantrekkelijker zijn. Omdat deze vaak al wat meer zelfvertrouwen hebben en wat 'langer in hun lichaam zitten' en dan ook nog wel een jong blaadje zijn.
Bovendien had ik ooit een volksmond feitje gehoord over dat je op je 21ste op je mooist bent ofzo..
Relatiemateriaal vs neukbaar niet snappenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
We hebben het hier wel aantrekkelijk over in de zin van neukbaar...
Zo'n meid van 17 en die begint te stuiteren en kletsen over de adem van de wiskundeleraar, ja daar kan je geen relatie mee hebben als je 54 bent (of je moet zelf nog steeds een beetje retarded zijn...)
Nog wel wat meer dan dat eigenlijk. Interesse komt voort uit uiterlijk/uitstraling. Daadwerkelijk met iemand naar bed gaan is een stap verder en wat mij betreft moet er dan meer zijn dan alleen "mooi".quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik heb namelijk vaak het idee dat iemands aantrekkelijkheid ook aan de uitstraling ligt.
Ik ken eerder de: meisjes van 15 zijn het mooist om te zien, vrouwen van 25 het leukst om mee uit te gaan en vrouwen van 35 het lekkerst in bed.quote:Bovendien had ik ooit een volksmond feitje gehoord over dat je op je 21ste op je mooist bent ofzo..
17 kan ik nog wel begrijpen maar 15 jaar? Dan zijn heel veel meisjes nog behoorlijk 'awkward'.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef DS4 het volgende:
Ik ken eerder de: meisjes van 15 zijn het mooist om te zien, vrouwen van 25 het leukst om mee uit te gaan en vrouwen van 35 het lekkerst in bed.
Ikzelf vind vrouwen van 35 gemiddeld gezien het leukst, hoewel... helaas teveel 35 jarige vrouwen uiterlijk weinig te bieden hebben... Zeker in NL. Ongelofelijk wat zijn er een hoop fatso's in NL tegenwoordig (en ja, dat geldt m.m. voor mannen).
Don't kill the messenger!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
17 kan ik nog wel begrijpen maar 15 jaar? Dan zijn heel veel meisjes nog behoorlijk 'awkward'.
Ik had het ook over neukbaar. Maar zoals DS4 zegt denk ik eerder dat meiden van 17 misschien wel mooi zijn maar om ze erg neukbaar te noemen.. Tenzij je graag een onzeker meisje dat nog weinig durft te doen in bed wil hebben. (Ik generaliseer hier natuurlijk, vast wel meiden die op hun 17de wel meer in bed durven maar denk daarom dat ietsje oudere vrouwen daarom in bed wat leuker zijn.) Maar je bedoelde waarschijnlijk gewoon neukbaar als in, ik wil mijn lul erin stoppen ipv zij lijkt mij erg leuk in bed.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
We hebben het hier wel aantrekkelijk over in de zin van neukbaar...
Zo'n meid van 17 en die begint te stuiteren en kletsen over de adem van de wiskundeleraar, ja daar kan je geen relatie mee hebben als je 54 bent (of je moet zelf nog steeds een beetje retarded zijn...)
Sorryquote:
Ik ben nog iets ouder , maar denk hetzelfde. Als ik met een te jong meisje moest vrijen zou ik het gevoel hebben dat ze mijn dochter is, en daar blijf je af.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef ruud_huizing het volgende:
Mooie vrouwen zijn altijd een genot voor de ogen van mannen. Jong of oud maak niet uit. Alle mannen hebben hetzelfde tenzij het homo's zijn.
Helaas ben ik ook jong geweest maar nu op m'n 54ste mag ik er wel naar kijken maar niet aankomen. Nu wil ik niet aan jong meiden komen maar vrouwe vanaf 30jaar zeg ik geen nee tegen ;-)
1 tot 4 jaar ouder op jouw leeftijd is niet bepaald ouder hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:35 schreef Sofia90 het volgende:
Oudere mannen graag, vanaf de 22 jaar tot 26. Jonger dan mij gaat em niet worden. Misschien kijk ik daar als ik over de 30 ben en vrijgezel anders naar
Ik ben 17..en ik merk echt dat ik op oudere mannen val...ik werk in de AH op de broodafdeling en er komen altijd van die flirterige mannen van 27(soms met kindquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:05 schreef justme85 het volgende:
Ik zal zelf ook antwoord geven natuurlijk, ik merk dat mijn smaak wel veranderd naarmate ik wat ouder wordt.
Toen ik 17 was keek ik echt naar die mannen met babyfaces en dergelijke.
Nu vind ik juist de mannen die er wat stoerder of ouder uitzien aantrekkelijker. De man hoeft niet perse in jaren ouder te zijn, maar er wel een stuk volwassener uitzien dan toen.
edit ik ben nu 25, dus nog niet oud, maar smaak veranderd toch in zo'n korte tijd
Want jij bent ook een echte vrouw!quote:Op maandag 4 april 2011 09:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben 17..en ik merk echt dat ik op oudere mannen val...ik werk in de AH op de broodafdeling en er komen altijd van die flirterige mannen van 27(soms met kind).
Toen ik 16 was lag mijn grens op 25 jaar en nu is dat 30. Ik wil gewoon een echte man...geen jongetjes van mijn leeftijd of maar 2 jaar ouder.
nee zodat hij alles kan betalen voor haar natuurlijkquote:
Simpel maar eer;ijk antwoord? :quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:02 schreef justme85 het volgende:
Klopt het dat jullie mannen, jongere vrouwen aantrekkelijker vinden dan de wat oudere vrouwen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef HeetBoven het volgende:
Heb een jaar of 2 geleden een relatie gehad met een meisje van 18 en we waren ook echt gek op elkaar. Ik moet zeggen dat ik wel op jonger val (ben zelf 36), maar dit was wel een extreem geval. De leuke dingen die je samen doet gingen ook echt leuk en we hadden toen ook een toptijd samen. Maar als je dan begon over de dingen waar het om gaat in het leven, zoals op jezelf wonen, gevoelens, gedrag, je levensdoel enz. dan merk je gewoon het verschil in levensfase. Haar gedrag was soms ronduit kinderachtig en drammerig , terwijl het over dingen ging waar ik dieper over nagedacht had en een dergelijke reactie helemaal niet nodig was. Val nog steeds op wat jonger, maar nu wel iemand die de 25 gepasseerd is, zodat deze elementaire discussies niet meer nodig zijn.
Weten jullie dat Miley's vader in de clip van Dolly Parton als absolute hunk en 'Romeo' gezien wordt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef teamlead het volgende:
smaak verandert wel in de loop der jaren. In ieder geval bij mij. Tegenwoordig kijk ik naar zo'n Miley en denk "mwah, hoe zou haar moeder uitzien" in plaats van "
"
Vrouwen die dat over zichzelf zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef TripleS het volgende:
[..]
De ene 22-jarige is de ander niet. Je kunt aan ons niet eens zien dat er leeftijdsverschil is.
Daarbij zitten wij qua niveau en belevingswereld op 1 lijn, dat komt ook doordat ik ondanks mijn 22 jaar al een behoorlijke duit levenservaring heb.
Nope ik ben een meisje, maar toch wil ik een man geen jongetje.quote:
Juist jij snapt hetquote:Op maandag 4 april 2011 13:45 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
nee zodat hij alles kan betalen voor haar natuurlijk
Dus je hebt dit jaar die gast van 19 ingeruildquote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Anne het volgende:
Ik ben 23 en val in ieder geval zeker niet op heren van mijn eigen leeftijd of jonger.
Toen ik 15 was had ik in ieder geval een vriend van 19 jaar en daar heb ik het zo'n 8 jaar mee gedaan.
Nu heb ik echter een vriend waarbij het leeftijdsverschil nog veel groter is. En dat bevalt me.
Iets zegt mij dat die gast van 19 ook een paar jaar ouder is geworden in die 8 jaar. Ik gok 7 tot 9 jaar... Maar dat is nergens op gebaseerd verder...quote:Op donderdag 7 april 2011 18:30 schreef Godshand het volgende:
Dus je hebt dit jaar die gast van 19 ingeruild?
Mwah, misschien komt dat door de TT dat hier vooral vrouwen reageren die op oudere mannen vallen. Een vriendin van me valt juist weer op jongens die haar leeftijd of jonger zijn. Al denk ik wel dat er meer vrouwen zijn die op oudere mannen vallen dan vrouwen die op jongere mannen vallen. Maar volgens mij geldt dat ook voor mannen die op oudere vrouwen vallen, zijn denk ik ook in de minderheid. Dus dan is het allemaal prima in balansquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:50 schreef DitBenIk91 het volgende:
ik ben 19 en ondanks het feit dat ik voor een relatie wel opzoek ben naar een meisje van mn eigen leeftijd... 'Geil ik' (in de zin van: vind ik ook aantrekkelijk) juist eigenlijk wel op iets oudere vrouwen... 25-30 vind ik echt top.. Volgroeide vrouwen om het zomaar te zeggen..
Misschien als ik straks zelf op die leeftijd zit, val ik weer op vrouwen die rond de 35-40 zitten..
Who knows.. Voorlopig vind ik ouder wel aantrekkelijk
maar in dit gehele topic, valt iedere vrouw op oudere mannen..
Dus dat wordt nog moeilijk voor mij, als man die op oudere vrouwen valt hahaha...
In jou post ga je er klakkeloos van uit dat ieder potje zjin dekseltje vind..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mwah, misschien komt dat door de TT dat hier vooral vrouwen reageren die op oudere mannen vallen. Een vriendin van me valt juist weer op jongens die haar leeftijd of jonger zijn. Al denk ik wel dat er meer vrouwen zijn die op oudere mannen vallen dan vrouwen die op jongere mannen vallen. Maar volgens mij geldt dat ook voor mannen die op oudere vrouwen vallen, zijn denk ik ook in de minderheid. Dus dan is het allemaal prima in balans
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Gelukkig worden mensen dan ook wel weer vaak genoeg verliefd op iemand die niet 100% match met waar ze in basis op vallen (bijv., marietje valt op donker haar, lang en ouder -> ze zal over het algemeen in de praktijk verliefd worden op iemand die een deel van die eigenschappen heeft en niet op iemand die ze allemaal heeft - al was het maar omdat de kans dat je die tegenkomt klein is, en omdat liefde natuurlijk ook van een aantal ondefinieerbare zaken afhangt).quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef DitBenIk91 het volgende:
[..]
In jou post ga je er klakkeloos van uit dat ieder potje zjin dekseltje vind..
Maar het is voor mij moeilijker om tussen al die deksel de gene tevinden die op mijn pot past,
Theoretisch gezien, Groepen die op elkaar vallen:
groep 1:
90% vrouwen valt op ouder (90% mannen valt op jonger)
groep 2:
10% vrouwen valt op jonger.. (10% mannen valt op ouder) <--mijn groep
Maar goed, ik vind mn eigen leeftijd ook zeker prima
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef teamlead het volgende:
Tegenwoordig kijk ik naar zo'n Miley en denk "mwah, doe mij maar Selena Gomez""
En is u man die op oudere vrouwen valt?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef allenamenzijningebruik het volgende:
ik ben 30...en heb t liefst van rond de 40......
ow...en ik ben nieuw hier![]()
mag altijd graag lezen hier...nu maar es meedoen
U bent gay?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:02 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
ik ben zelf 22 (word bijna 23) en doe mij maar wat oudere mannen;
zelfstandiger, mannelijker en volwassener![]()
''mannen'' van mijn leeftijd gedragen zich alsof ze net de luiers uitzijn, no thanx
Viespeukquote:Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef Pien85 het volgende:
Op een of andere manier zijn de mannen waar ik naar kijk altijd minimaal 10 jaar ouder dan ik. Ok, toen ik 16 was waren de jongens die een klas hoger zaten erg leuk, maar sinds mijn 20ste ofzo kijk ik voornamelijk naar mannen die toch zeker 10 jaar ouder zijn.
So true!quote:Op maandag 18 april 2011 13:25 schreef speknek het volgende:
als je into zoiets bent moet je de muurbloempjes nemen. Valt me nu op dat alle lekkere wijven van de middelbare school allemaal lelijk zijn geworden.
Oh je hebt man ingevuld op je profiel. Gevalletje penisnijd dus...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |