Ga eens snel doen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Gillingham het volgende:
Die zou ik ook graag nog eens zien. Hoewel ik niet écht een fan ben van Jodorowsky.
JIj hebt al veel koffie op zo te zienquote:
Ik heb nog steeds m'n limonadequote:
staat er allang jonguh !quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef hornage het volgende:
dan nu een bakjenaar Patch en we kunnen verder!
Ja?quote:
Dacht dat je 'm vergeten was, omdat je een hele tijd geen antwoord gaf.quote:
hele tijd, mwah, red bull gedronken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dacht dat je 'm vergeten was, omdat je een hele tijd geen antwoord gaf.
Vijftig minuten, terwijl er al veel antwoorden waren geweest. Dacht dat je het vergeten was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef Patch het volgende:
[..]
hele tijd, mwah, red bull gedronken?
Ja dat wel, maar als je dan kopieert doe het dan slim en niet zo opzichtig....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef picodealion het volgende:
Nouja, het was zijn eerste keer. Hij heeft 't nu door toch?.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef picodealion het volgende:
Ik denk dat het eerder aantoont dat het een oprechte fout was, geen valsspelen.
Tevens: jezelf quoten.
Ah, zo doe jij het dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je dan kopieert doe het dan slim en niet zo opzichtig....
Eerste keer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef picodealion het volgende:
Nouja, het was zijn eerste keer. Hij heeft 't nu door toch?.
Inderdaad, maar hij maakt geen goede binnenkomer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef picodealion het volgende:
Ik bedoelde dat hij net binnen komt lopen hier, eerste keer dat 'ie speelt.
Hij zegt zelf overigens dat hij die film niet had opgezocht, maar hij weet nu in elk geval de regels, toch?
Is er ook al een 3e Fritt Vilt? Amer is inderdaad apart en visueel bijna volledig geleend van die Italianen uit de giallo jaren, maar daar had ik je al een beetje voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef Asap het volgende:
Ik heb idd alle 2 Fritt Vilts gekeken en daarnaast Amer.
Ik weet niet echt wat ik van Amer moet vinden... Vage film, maar ook wel weer interessant om te zien. Deed me een beetje denken aan de Argento films wat betreft stijl.
Niet echt een verhaal of dialoog in deze film, maar toch blijf je kijken om te zien wat er nu gebeurt en waarom.
Net als bijvoorbeeld Haze, waar je aan het einde denkt, wat is er nu gebeurt en waarom?
Mooie kleuren toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie 'What Dreams May Come' allemaal zo'n goede film vinden...
Die kleuren wegen niet op tegen het script en het acteerwerk. En inderdaad, Williams...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie kleuren toch?
Allen die Robin Williams....
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie 'What Dreams May Come' allemaal zo'n goede film vinden...
Ja, is toen gedaan bij de vernieuwing van IMDB, echt een heleboel titels hebben een nederlandse vertaling gekregen, te gek voor woorden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
Wat is IMDb gek. In een heel rijtje films staat 1 titel in het Nederlands weergegeven.
HOMO !"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef hornage het volgende:
jah, euj, ik vind haar in baywatch outfit best appetijtelijk toevallig. Naakt is niet altijd beter!
Ik dacht, ik doe speciaal een vraag voor jou... ben je er nietquote:WHAAAAAT, ik mis een vraag over Robin Shou....
Ik word er niet warm of koud van... Ereka Eleniak daarentegenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Tem het volgende:
Oefff..die Jaime Pressly heeft wel een erg strak lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Ik vond Tamara Drew wel leuk eigenlijk. Maar ik heb geen idee hoe die strip is, dat zal jij dan wel weer beter weten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Arterton heeft een nieuwe manager en/of agent nodig
Tamara Drewe ging al helemaal nergens meer over.
Kan jij die film wel objectief beoordelen Doff?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vond Tamara Drew wel leuk eigenlijk. Maar ik heb geen idee hoe die strip is, dat zal jij dan wel weer beter weten.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Doff het volgende:
Sam, wat vond je van The Dissapearence of Alice Creed?
Ik vond 'm wel tof, al werd ik bij vlagen niet goed vanIk vond hem wel okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Tamara Drewe vond ik een beetje doelloos![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef Doff het volgende:
Mijn vriendin zat naast me in de bios hoor
Maar ik ga slapen, welterusten!
Sorry dat het geen 50 Franse klassiekers zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Doff het volgende:
Hehe. Je hebt je in ieder geval de moeite niet bespaard.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zat al een half uur te wachten tot er maar 1 meer over was
Raar lijstje.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Patch het volgende:
Oscarwinnende docu uit 96, blijkbaar moeten wij kerels deze 50 gezien hebben voor onze sterfdag
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zat al een half uur te wachten tot er maar 1 meer over was
Is ook niet mijn lijstje, maar blijkbaar zijn we dan geen machoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Raar lijstje.
Ik vond die Before the Devil knows you're Dead nou niet echt een machofilm, om maar wat te noemen.
Het zijn alle Hitchcocks die ik nog moet zienquote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
Verbreed je horizon een beetje, zou ik zeggen![]()
Maar deze vraag vind ik zelf ook niet bepaald gemakkelijk. Maar het is met een beetje kennis best gokbaar.
Ik vind oude films gewoon totaal geen fuck aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
Verbreed je horizon een beetje, zou ik zeggen![]()
Maar deze vraag vind ik zelf ook niet bepaald gemakkelijk. Maar het is met een beetje kennis best gokbaar.
De andere die ik nog niet heb gezien zijn vooral de pre 30 Hitchcocksquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Doff het volgende:
Ik ook. Daarom heb ik ze ook genomen. Niet dat voor jullie relevant is overigens.
Ik neem trouwens aan dat je er meer niet hebt gezien.
Wanneer is een film 'oud' in jouw ogen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind oude films gewoon totaal geen fuck aan.
Over 20 jaar haat hij de films die hij nu geweldig vindtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wanneer is een film 'oud' in jouw ogen?
Zwart/witquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wanneer is een film 'oud' in jouw ogen?
Ha-Haquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Over 20 jaar haat hij de films die hij nu geweldig vindt
Inderdaad. Wil de punt(en) niet aan iemand anders gevenquote:
Schindler's List dan hehequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Schindler's List dan heheen ik kan ook nog jare 30 films opnoemen die in kleur waren als dat je struikelblok is
Ik ga niet in herhaling vallen jongens, deze discussie hebben we al eerder gehad.quote:
Staat in de planningquote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Doff het volgende:
Following dan? Een beetje Nolan-fanboy heeft die toch wel gezien.
Ik heb ook niks met musical en arthouse. Gewoon... persoonlijke smaak. Geef mij maar gewoon mainstream moviesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
Maarja Fox heeft niks met zwartwit
Andere hier hebben niks met musical films, mainstreamfilms of Disney and so on
Want dan leuk is als de film die eerst niet mainstream was naarmate steeds populairder wordt en daardoor dus mainstreamquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Doff het volgende:
Mainstream is te breed om te kunnen zeggen dat je het "haat".
Iedereen die dat zou zeggen is een echte snob.
Dat geldt andersom ook voor 'arthouse', lijkt me.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Doff het volgende:
Mainstream is te breed om te kunnen zeggen dat je het "haat".
Iedereen die dat zou zeggen is een echte snob.
Heeft een echte westerse Vlaming in plaats van een normaal toilet niet ergens ver weg in de tuin een latrine?quote:
loooooooooooooooooolquote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Heeft een echte westerse Vlaming in plaats van een normaal toilet niet ergens ver weg in de tuin een latrine?
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Heeft een echte westerse Vlaming in plaats van een normaal toilet niet ergens ver weg in de tuin een latrine?
Beauty and The Beast?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Gillingham het volgende:
Er is denk ik zelfs nog wel een mainstream Disney musical die ik uit kan zitten.
Ik dacht eerder aan een soort long drop.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Mijn god, wat een vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Heb deze maand al meer punten dan in de meeste andere jaren.
Van elke letter van het alfabet wil ik een filmtitel die begint met die letter + bij elke titel twee namen.
High Tea?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie een band of artiest die afgekort kan worden als HT?
Harrie Touw?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie een band of artiest die afgekort kan worden als HT?
Ik laat deze vraag wel gaan. Gaat mij teveel moeite kostenquote:
Die band ken ik niet. Maar een high tea zelf zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, al lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:
Ik had gezien dat het niet helemaal juist was en was even iets anders gaan doen. Voor de rest klopt je toelichting ook welquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Doff het volgende:
Ik geloof dat SoK al de nodige voldoening uit vraag en antwoord heeft gehaald.
Als je stiekem een thrash metal fan bent, dan zou het Holy Terror kunnen zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'HT' in mijn agenda op 24 maart genoteerd, maar ik weet niet waar het voor staat. Zelf dacht ik dus dat het een band zou kunnen zijn.
Hint: James Bondquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
nouuuuhouuu alweer geen punten![]()
ik ga slapen
Hihi nee joh ik stel me maar aanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Had het je gegund, je hebt er al zo veel moeite voor gedaan. Ik deed maar half mee. Schreef even wat op als ik iets wist.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben trouwens geen westerse Vlaming.
Hans Teeuwen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu al spijt van mijn vraag, echt waardeloos.![]()
En nog steeds geen idee wat HT is (ook geen Holy Terror).
Het is zeker geen date.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Doff het volgende:
Hopelijk heb op de betreffende mysterieuze dag geen date met die kerel van je vraag.
Ik ook niet, ik wist niet dat hij ook een acteur was.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ook. Maar had hem nooit van het eerste plaatje herkend.
Het is een musical.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef Gillingham het volgende:
2002 nog...
Met een hint kom ik er denk ik wel, maar anders...
Herkende je A wel direct?quote:
A wel ja maar ik mag tot op heden nog niet meedoen....dusquote:Op maandag 14 maart 2011 10:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Herkende je A wel direct?
Die lego-pic is overigens wel briljant.
Wanneer mag je wel weer meedoen (van Patch)? Of is daar niks over gezegd?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:29 schreef Sands het volgende:
[..]
A wel ja maar ik mag tot op heden nog niet meedoen....dusteveel vragen die ik aan me voorbij heb moeten laten gaan
Alleen dat er stemmingen zijn over de pm en het nu 7 tegen 2 voor staat van de 18....quote:Op maandag 14 maart 2011 10:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wanneer mag je wel weer meedoen (van Patch)? Of is daar niks over gezegd?
Ja...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef Gillingham het volgende:
Ah, daar wist ik helemaal niks van. Ik dacht dat het in dit slowchat topic 4/4 stond ofzo.
Patch houdt zeker de stand bij?
Ja maarja iedereen moet >quote:Op maandag 14 maart 2011 10:41 schreef Gillingham het volgende:
Wat mij betreft doe je gewoon weer mee (maar dat wist je al), volgens mij heb je het inmiddels wel begrepen.
Nope.. ik moest gewoon wachten lolquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef Tem het volgende:
Wanneer mag je weer meedoen dan? of is er geen tijdspanne aangegeven?
Jij niet alleen. Altijd handig, die volksraadplegingen waarbij blijkbaar enkel de meelopers worden geconsulteerd.quote:
Nog niet 1 miliseconde frustreer ik me, zolang het geen slowchat is, geen probleem.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef Doff het volgende:
Als ik zo zie dat iedereen steeds één naam post vraag ik me af hoe gefrustreerd Patch achter zijn pc'tje zit.
We kunnen moeilijk de hele FMT-lijst ermee lastig vallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Altijd handig, die volksraadplegingen waarbij blijkbaar enkel de meelopers worden geconsulteerd.
Dat zijn dus vooral de mensen die zijn gaan klagen over de PM? Als dat zo is dan heb ik sowieso geen kans lolquote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Patch het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk de hele FMT-lijst ermee lastig vallen.
Wil ik alsnog wel doen hoor.
Maar het zijn alleen de mensen die zich ermee bezig hebben gehouden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Patch het volgende:
Die Sam Neill-film moet ik ook kennen, kan de titel niet voor de geest halen, is dat In the Mouth of Madness?
fijn, altijd fijn zo'n opluchting na van 'niet op een filmtitel kunnen komen'quote:
Hebben ze daar niet een term voor? Iets van aristo-nog iets...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Altijd handig, die volksraadplegingen waarbij blijkbaar enkel de meelopers worden geconsulteerd.
Blijkbaar die niet eens allemaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar het zijn alleen de mensen die zich ermee bezig hebben gehouden.
spannend !quote:
Geen punt. (of twee)quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef picodealion het volgende:
Sorry Gill, ik vergat erbij te zetten dat ik wilde wetebn wie hem oplost. Ninja-geëdit maar ik meld het nog even extra.
EVE. Ze spreekt het alleen wat raar uit op een bepaald moment.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef Gillingham het volgende:
Misschien voor anderen, maar zeker niet te gemakkelijk voor mij.
Hoe heet ze dan precies, als ze niet E.V.A. heet?
Oeh, die mis ik nog in mijn collectie. Ik heb er een stuk of 20.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef Patch het volgende:
Leuke vraag !
Ik vind die langwerpige klikklak-Rubiks wel geinig met die olympische ringen erop.
collega van mij heeft er 1, op marktplaats staan ook nog enkelequote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oeh, die mis ik nog in mijn collectie. Ik heb er een stuk of 20.
Achja, EVE was het.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
EVE. Ze spreekt het alleen wat raar uit op een bepaald moment.
aristocratiequote:Op maandag 14 maart 2011 13:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een term voor? Iets van aristo-nog iets...
[..]
Blijkbaar die niet eens allemaal.
Dat het aristocratie was wist ik natuurlijk wel, ik liet de laatste twee lettergrepen met opzet achterwege.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef Sands het volgende:
[..]
aristocratie
een regeringsvorm waarbij de heerschappij in handen is van een kleine groep, de zogenaamde aristocraten.
Ja is hier wel een beetje van toepassing....
I know maar dat was meer voor Patchquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat het aristocratie was wist ik natuurlijk wel, ik liet de laatste twee lettergrepen met opzet achterwege.
1.000.000.0000?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef Robby87 het volgende:
Wie houdt de stand voor Sands zijn punten in dit topic bij trouwens?
Het is idd allebei een oh ja. Machinist had ik nooit geraden.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef picodealion het volgende:
En, is het een ohja lamers?.
Geweldige film vond ik trouwens.
Nee die screenshot was ook vrij lastig.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef lamers het volgende:
[..]
Het is idd allebei een oh ja. Machinist had ik nooit geraden.
Voor pico...quote:
Moet leren wat meer geduld te hebben en iets strenger te zijn. Het is uiteindelijk dubbele punten topic.quote:
Nouja, obscure italiaanse subgenre's in het algemeenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al die giallo?Ik ben de enige die daar ooit vragen over stelt
mos def.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
Apart dat er ook twee zijn die Def Mos zeggen in plaats van Mos Def.
Mos Def is toch slang voor Most Definitely?
Ik heb me eerlijk gezegd nog nooit afgevraagd waar die naam voor staatquote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef Gillingham het volgende:
Ik blijf Ice-T en Ice-Cube door elkaar halen.
1 pot natquote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
Ah, die naam kende ik niet, zijn hoofd wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Gillingham het volgende:
Ik bedoelde Djimon Hounsou, o.a. van Blood Diamond, Gladiator en Amistad.
Eens.Natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Ik moet er zo ook vandoor ShaoliN. Kunnen we niet iemand anders de vraag laten stellen? Vrijwilligers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |