Ga eens snel doen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Gillingham het volgende:
Die zou ik ook graag nog eens zien. Hoewel ik niet écht een fan ben van Jodorowsky.
JIj hebt al veel koffie op zo te zienquote:
Ik heb nog steeds m'n limonadequote:
staat er allang jonguh !quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef hornage het volgende:
dan nu een bakjenaar Patch en we kunnen verder!
Ja?quote:
Dacht dat je 'm vergeten was, omdat je een hele tijd geen antwoord gaf.quote:
hele tijd, mwah, red bull gedronken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dacht dat je 'm vergeten was, omdat je een hele tijd geen antwoord gaf.
Vijftig minuten, terwijl er al veel antwoorden waren geweest. Dacht dat je het vergeten was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef Patch het volgende:
[..]
hele tijd, mwah, red bull gedronken?
Ja dat wel, maar als je dan kopieert doe het dan slim en niet zo opzichtig....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef picodealion het volgende:
Nouja, het was zijn eerste keer. Hij heeft 't nu door toch?.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef picodealion het volgende:
Ik denk dat het eerder aantoont dat het een oprechte fout was, geen valsspelen.
Tevens: jezelf quoten.
Ah, zo doe jij het dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als je dan kopieert doe het dan slim en niet zo opzichtig....
Eerste keer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef picodealion het volgende:
Nouja, het was zijn eerste keer. Hij heeft 't nu door toch?.
Inderdaad, maar hij maakt geen goede binnenkomer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef picodealion het volgende:
Ik bedoelde dat hij net binnen komt lopen hier, eerste keer dat 'ie speelt.
Hij zegt zelf overigens dat hij die film niet had opgezocht, maar hij weet nu in elk geval de regels, toch?
Is er ook al een 3e Fritt Vilt? Amer is inderdaad apart en visueel bijna volledig geleend van die Italianen uit de giallo jaren, maar daar had ik je al een beetje voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef Asap het volgende:
Ik heb idd alle 2 Fritt Vilts gekeken en daarnaast Amer.
Ik weet niet echt wat ik van Amer moet vinden... Vage film, maar ook wel weer interessant om te zien. Deed me een beetje denken aan de Argento films wat betreft stijl.
Niet echt een verhaal of dialoog in deze film, maar toch blijf je kijken om te zien wat er nu gebeurt en waarom.
Net als bijvoorbeeld Haze, waar je aan het einde denkt, wat is er nu gebeurt en waarom?
Mooie kleuren toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie 'What Dreams May Come' allemaal zo'n goede film vinden...
Die kleuren wegen niet op tegen het script en het acteerwerk. En inderdaad, Williams...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie kleuren toch?
Allen die Robin Williams....
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Gillingham het volgende:
Dat jullie 'What Dreams May Come' allemaal zo'n goede film vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |